One Night in Chyna ja karman laki.unssi kirjoitti:Sean "X-Pac" Waltman loukkaantui hengenvaarallisesti viikonloppuna "Jerry Lynn retirement showssa" reväytettyään anuksensa tehdessään Bronco busteria.
http://www.prowrestling.com/video-foota ... -incident/
Pienet uutiset & huhut
Re: Pienet uutiset & huhut
Re: Pienet uutiset & huhut
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.
Even if you win, you're still retarded.
- Mr.Perfekt
- Viestit: 794
- Liittynyt: Su 24.08.2008 17:51
- Paikkakunta: Lahti
Re: Pienet uutiset & huhut
^Todella harmittava juttu, olihan tyyppi vasta 24v. 
Re: Pienet uutiset & huhut
Vissiin oli aikaisemmin jo pidätetty herskasta tms. RIP silti. Tuntuuhan se aika ilkeeltä kun noin nuorena menehdytään.
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
Re: Pienet uutiset & huhut
Ikävää kyllä, olisin halunnut nähdä mihin Reid olisi kyennyt saatuaan kunnollisen koulutuksen ja mahdollisesti muokattu superstara kuntoon WWE:n leivissä.
p**ka tuuri kyllä luontopojalla, ensimmäinen poika on onneton ja karismaatiton räpeltäjä ja toinen ei päässyt edes kunnolla näyttämään taitojaan. RIP.
p**ka tuuri kyllä luontopojalla, ensimmäinen poika on onneton ja karismaatiton räpeltäjä ja toinen ei päässyt edes kunnolla näyttämään taitojaan. RIP.
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass.![]()
![]()
Re: Pienet uutiset & huhut
Ekana tuli mieleen, että hän olisi ollut vielä Japanissa (paini siellä vielä 17.3.), mikä olisi tehnyt jutusta pelottavasti kuin David Von Erich -kopion kohta 30 vuotta edellisen jälkeen. Kumpikin oli All Japanin kiertueella, painitähden poika, 25-vuotias, löydetty hotellihuoneesta ja yliannostus oletettavasti kyseessä.
Mutta kevyempiä uutisia olisi myös:
Mutta kevyempiä uutisia olisi myös:
PWspyware.com kirjoitti:EXTREME RISING DEMANDS RETURN OF TITLE BELT FROM STEVIE RICHARDS OVER VIDEOGAME...YES, REALLY
In what will go down as one of the strangest stories I can ever remember writing about, Extreme Rising emailed current champion Stevie Richards today, demanding he return their title belt (which he has kept since winning and has taken overseas and to independent shows to defend as a way to raise the profile of the promotion) or else...because of Richards said he would defend the belt via a videogame.
Yes, really.
So, let's start at the beginning.
Over the course of the weekend, Richards and former ECW star Danny Doring, who are close friends, were writing each other back and forth via Twitter and Facebook.
Richards, a videogame and technology aficionado, posted a photo of the Rising belt and his copy of the latest Madden videogame on his Twitter account, jokingly offering to defend his belt via the game online since he lost his bookings over Wrestlemania weekend.
Doring then posted a photo of the old ECW World Tag Team belt (which has been in his possession since the company closed in 2001) on his Twitter account and responded that he would put up that belt as well, joking it would be "defunct promotion vs. defunct promotion."
Shortly after, Richards received an email from the promotion, upset over the two friends "blowing off steam online", as Richards termed it, demanding the return of the belt by the end of this week, noting they were "disappointed" over the description of the promotion as defunct.
Richards noted that what really upset him the most was that the promotion "doubted his ability as a Madden player." He noted that Rising was upset over something that "20 people saw on Twitter" and said he's tried to help the company by carrying their belt and was amazed they saw the comments as anything more than two people goofing off online.
He also noted that it was silly no one just called him, especially since he hasn't had any communication with anyone at Rising beyond a text announcing the cancellation of the Wrestlemania weekend shows.
One Extreme Rising official noted they were upset over the promotion being described as "defunct", which is something Doring, not Richards, wrote.
Despite the threat, Doring and Richards intend to play the game after all and Richards is looking for a way for the game to be streamed online for whoever cares to watch it. The two intend to build up their "new rivalry" online. Stay tuned to their Twitter accounts (linked above) for more.
PWInsider.com left word for Extreme Rising's Steve O'Neil and should there be any official statement, we will post it, although in my opinion, the entire thing is really silly...unless you really love your Madden.
- Mr.Perfekt
- Viestit: 794
- Liittynyt: Su 24.08.2008 17:51
- Paikkakunta: Lahti
Re: Pienet uutiset & huhut
Haassin Charlie päättänyt pistää buutsit naulaan ja ryhtyä kokopäiväiseksi isäksi ja mieheksi.
Charlien Twitteristä;
Charlien Twitteristä;
E: Saattaa tosin olla että tämä on vain "workkia"Officially retired. No match against @Sheltyb803 nxt week NYC. Time to be a full time dad and husband. I've turned my spandex in for scrubs. Thanks to all the fans throughout the years. I love you all. Stay safe and God bless. WGTT will always be a top Tag Team, forever.
Re: Pienet uutiset & huhut
OMG! John Cena heelturn before WM!
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.
Even if you win, you're still retarded.
Re: Pienet uutiset & huhut
Saman hassun videon tulin jo tunti sitten julkaisseeksi John Cena-aiheessa. viewtopic.php?f=16&p=303958#p303958ToNy-MaN kirjoitti:OMG! John Cena heelturn before WM!
Re: Pienet uutiset & huhut
Dammit, dammit to hell. Pitäis alkaa lukeen jokanen viesti foorumilla.Panu5 kirjoitti:Saman hassun videon tulin jo tunti sitten julkaisseeksi John Cena-aiheessa. viewtopic.php?f=16&p=303958#p303958ToNy-MaN kirjoitti:OMG! John Cena heelturn before WM!
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.
Even if you win, you're still retarded.
Re: Pienet uutiset & huhut
Tämmöne uutinen leviää ympäri IWC'tä:
Rock Walks Out?
NEWS: There is said to be absolute panic at RAW this afternoon. Tonight's show was scheduled to build to a segment where Brock Lesnar beat up The Rock to set up a WrestleMania XXX main event.
Rock is NOT at RAW and word going around is he went home. Vince McMahon and WWE writers and producers are busy re-doing the show and apparently the angle has been nixed.
Nobody knows any details as to what happened past that. The belief now is that Rock won't be appearing tonight.
"Wrestling is supposed to be fun."
- Dean Ambrose
- Dean Ambrose
Re: Pienet uutiset & huhut
Mitä v**tua Rock?
Jos näin on, niin mies menettää kaiken kunnioituksensa minulta, ja niin saisi muutkin kääntää selkänsä hänelle niin kuin hänkin kääntää muille. Jos pientäkään positiivista tässä, niin miehestä tulee varma heel mikäli ikinä palaa. Toivotaan että ankka.
Jos näin on, niin mies menettää kaiken kunnioituksensa minulta, ja niin saisi muutkin kääntää selkänsä hänelle niin kuin hänkin kääntää muille. Jos pientäkään positiivista tässä, niin miehestä tulee varma heel mikäli ikinä palaa. Toivotaan että ankka.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
- Viestit: 8632
- Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
- Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester
Re: Pienet uutiset & huhut
No kappas että Rock lähtee pois kun on rahat saatu muutamasta ottelusta. 
Sure.
eCiuj kirjoitti:Jos pientäkään positiivista tässä, niin miehestä tulee varma heel mikäli ikinä palaa
Sure.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Re: Pienet uutiset & huhut
En aio sanoa, että "ei ole The Rockin tapaista", sillä mies on täysin eri ihminen bäkkärillä kuin nuoratun neliön sisällä. Mistäköhän hän olisi kääminsä polttanut näin perusteellisesti? Vaikuttaa kyllä joko harvinaisen paskalta trollaukselta jonkun amerikkalaisen toimesta, tai sitten on maailmankirjat kyllä sekaisin. Itse en vielä niele väitettä, sillä lankaan olen mennyt aiemminkin. Aika selkärangaton teko, jos osoittautuu todeksi.
Re: Pienet uutiset & huhut
Masentui, koska Cena on parempi?
- Mr.Perfekt
- Viestit: 794
- Liittynyt: Su 24.08.2008 17:51
- Paikkakunta: Lahti
Re: Pienet uutiset & huhut
Olettaen että on totta, en kyllä jää Rockia pahemmin kaipaamaan. Pysyköön Hollywoodissa tekemässä Toothfairyjaan minunpuolestani.
Re: Pienet uutiset & huhut
"Coming home... coming home... tell the world that I'm coming home"
Eipä hirveästi liikuta. The Rockin aika WWE:n parrasvaloissa on ohi. Kiitos ja joskus nähdään jossain Hall of Fame gaalassa ehkäpä.
Eipä hirveästi liikuta. The Rockin aika WWE:n parrasvaloissa on ohi. Kiitos ja joskus nähdään jossain Hall of Fame gaalassa ehkäpä.
"If you combined Paul Heyman and Big E, you would have one full haircut"
Re: Pienet uutiset & huhut
Hyvä Dwayne, niin eeppinen antikliimaksi tuosta WM:n main eventin lopusta kyllä saatiin että en ihmettele yhtään. Vitutuksen Johnsonin kasvoilta saattoi nähdä kun piti vielä lopuksi esittää hyvää häviäjää tuolle fruity pebbles fagotille. Ensi torstaina sitten TNA Impactin nauhoituksiin Hoganin kanssa, niin saadaan Vince pissaamaan housuunsa, eiks joo?
Unssi once slapped Bruce Banner.He was too scared to get mad.
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
- Viestit: 8632
- Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
- Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester
Re: Pienet uutiset & huhut
Se olisi muuten oikeastaan ihan sama vaikka TNA:lla olisi riveissään Hogan, Austin, The Rock, MacGyver, Michael Schumacher ja Jeesus samaan aikaan niin sillä ei olisi kokonaisvaltaisesti mitään vaikutusta mihinkään.unssi kirjoitti:Ensi torstaina sitten TNA Impactin nauhoituksiin Hoganin kanssa, niin saadaan Vince pissaamaan housuunsa, eiks joo?
Ajatuksen tasolla Rocko TNA:ssa olisi toki aika hauska, kiitokset tästä.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Re: Pienet uutiset & huhut
TNA saisi ainakin huomattavasti enemmän medianäkyvyyttä The Rockin kanssa, varsinkin jos ja kun mies jatkaa Hollywoodissa suurproduktioiden nimimiehenä, onhan sieltä tulossa Fast and Furious 6 ja tuo uusi Hercules megaelokuva(ei se Rennyn).
Minä ainakin annan Rockille täyden synninpäästön vaikka haistattaisikin Vincellä tässä tilanteessa paskan. Vastustajana vihatuin face vuosikymmeniin jota väkipakolla työnnettiin vielä koko Wrestlemanian ajan työnnettiin joka tauolla fanien kurkusta väkisin alas videosegmenteillä ja siltikin buuauskonsertti Cenalle oli valtava ja Rockille hurrattiin.
Minä ainakin annan Rockille täyden synninpäästön vaikka haistattaisikin Vincellä tässä tilanteessa paskan. Vastustajana vihatuin face vuosikymmeniin jota väkipakolla työnnettiin vielä koko Wrestlemanian ajan työnnettiin joka tauolla fanien kurkusta väkisin alas videosegmenteillä ja siltikin buuauskonsertti Cenalle oli valtava ja Rockille hurrattiin.
Unssi once slapped Bruce Banner.He was too scared to get mad.
Re: Pienet uutiset & huhut
Huoh.unssi kirjoitti:Hyvä Dwayne, niin eeppinen antikliimaksi tuosta WM:n main eventin lopusta kyllä saatiin että en ihmettele yhtään. Vitutuksen Johnsonin kasvoilta saattoi nähdä kun piti vielä lopuksi esittää hyvää häviäjää tuolle fruity pebbles fagotille. Ensi torstaina sitten TNA Impactin nauhoituksiin Hoganin kanssa, niin saadaan Vince pissaamaan housuunsa, eiks joo?
Fakta = Dwayne on pro. Ei lähtisi kotiin hetken mielenjohteesta vaan kyseessä tod. näk loukkaantuminen tai muuta vastaavaa. Huvittavaa kun heti ollaan jo mollaamassa ja haukkumassa maan rakoon. Toki tapaus näyttää joka tapauksessa oudolta ja hänen yhtäkkinen katoaminen aiheuttaa heattia, mutta ei kannata liian dramaattisia johtopäätöksiä alkaa heti vetämään.
Big Things Poppin, Little Things Stoppin
- The Rocker
- Viestit: 3325
- Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
- Paikkakunta: Parkano
Re: Pienet uutiset & huhut
Saanks mä samoja sieniä ku sä?What kirjoitti:Masentui, koska Cena on parempi?
No ei vakavasti. Kuka odotti Rockyn pysyvän tämän jälkeen? Jotenkin itse koin itsestään selvänä että Rock ei liiemmin jää mestoille. Cena v***ttaa siltikin. Eikö WWE:llä ole kuviota tälle? Toki CM Punk voisi voittaa Cenan ER:ssä ja sitten build Cenan on pakko voittaa ensi Maniassa. Tai Punk vois voittaa myöhemminkin. Eli Cenaa ei oikeastaan tarvita. JOS KORTIT PELATAAN OIKEIN. Eli jos Cena on n, 1/5 vuotta non Factor niin joku saattaa kiinnistua.
----
Argumantoikaa toki jos löydätte sopivia kohteita.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Re: Pienet uutiset & huhut
Jep, minäkin annan synninpäästön Rockille, koska Cena on niin v***n ärsyttävä ja tää on niin paskaa buukkausta ja ööö mitä. Joo, Cenan buukkaminen on tällä hetkellä toki aivan arsesta, mutta ei se tee Rockin tempauksesta millään tavalla ymmärrettävää tai selitettävää, jos Dwayne todella on nyt vitutuksessaan lähtenyt lätkimään. Tiennyt tasan tarkkaan, mitä käy 'Maniassa, joten tällainen epäammattimaisuus tuo vaan mieleen kaikkien muidenkin suurten egojen pelleilyt. Erityisesti kun Rock sai jo viime vuonna 'Maniassa sen spotlightinsa, jota moni ei odottanut näkevän. Kuinka monta kertaa sen Dwaynen pitää saada voittaa, ennen kuin tämmöisestä tempusta ei anneta "täyttä synninpäästöä"? Siinä mielessä kieltämättä Hoganin seura olisi varmaan ihan ymmärrettävä valinta. Mutta ei tosiaan lähdetä tuomitsemaan ennen kuin tiedetään, mistä todella on kyse.unssi kirjoitti:Minä ainakin annan Rockille täyden synninpäästön vaikka haistattaisikin Vincellä tässä tilanteessa paskan. Vastustajana vihatuin face vuosikymmeniin jota väkipakolla työnnettiin vielä koko Wrestlemanian ajan työnnettiin joka tauolla fanien kurkusta väkisin alas videosegmenteillä ja siltikin buuauskonsertti Cenalle oli valtava ja Rockille hurrattiin.
Re: Pienet uutiset & huhut
Haisee nyt vähän joltain paisuttelulta. Itselle jäi heti tuon ottelun jälkeen se kuva, että homma oli nyt tässä kun kuiskutteli thank youta Cenan korvaan. Eli halusi vain vielä kerran olla WWE-mestari. Todennäköisesti on ollut tiedossa jo pitkään ja tämä huhu on jonkun itse keksimä.
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
- Koopatroopa
- Viestit: 494
- Liittynyt: Ti 08.05.2007 17:47
Re: Pienet uutiset & huhut
Rock kirjoitti Facebookissa:
Itse en oikein jaksanut missään vaiheessa uskoa tuohon Rockyn "Austin-temppuun". Rock ei vain ole ikinä ollut sen tyylinen kusipää, joka noin vain kävelee ulos jos ei ole tyytyväinen johonkin tai jos v***ttaa.Sometimes you pay the price..
Midway thru my Wrestlemania match I tore my Abdominal & Adductor tendons off my pelvis. Yeah.. that shit hurt.
Thank you Dr Lee Kaplan & Univ of Miami medical staff for the exceptional work. Rehab starts in 3..2.. BRING IT.
Darien Fawks kirjoitti: Etkö ymmärrä, että mielipiteesi on subjektiivinen?












