Wrestlemania XXIX (7.4.2013)
Re: Wrestlemania XXIX (7.4.2013) - Mitä on luvassa?
Sen verran täytyy tulla kertomaan että en ole viime vuosina uskonut oikeastaan ollenkaan Takerin häviöön, ja olen jopa toivonut tämän voittoa aina Maniassa. Triple H:n kanssa vedetyt ottelut pitivät aikalailla "penkin reunalla" mutta usko Takerin putkeen oli kuitenkin vahva. Nyt kuitenkin toivon Punkin voittoa, jopa pieni toivon kipinä välkkyy hetkittäin. Punkilla on ollut mahtavat pari vuotta takana ja voiton myötä hän olisi ehdottomasti yksi kovimpia tähtiä mitä tämä bisnes on koskaan nähnyt. Lisäksi Bearerin kuoleman myötä olisi hyvä päättää Takerinkin Mania-esiintymiset.
Ikuinen Taker-mark sisälläni saakin kyllä itseni epäilemään haluanko tuon streakin koskaan päättyvän. Nyt vain tuntuu sellaiselta "nyt tai ei koskaan"-hetkeltä.
Ikuinen Taker-mark sisälläni saakin kyllä itseni epäilemään haluanko tuon streakin koskaan päättyvän. Nyt vain tuntuu sellaiselta "nyt tai ei koskaan"-hetkeltä.
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass.![]()
![]()
25 tuntia!
"Wrestling is supposed to be fun."
- Dean Ambrose
- Dean Ambrose
Siis Punk'han on vetänyt hommansa todella hyvin, ja Punk on saatu näyttämään vahvalta Takeria vastaan. Punkin voitossa nyt ei muuten ole ongelmaa, mutta olisi ehkä hiukan typerä tapa lopettaa Takerin ura siihen, että eka tähän juttuun vedetään mukaan Paul Bearerin kuolema ja kaikki nämä jutut kuinka Punk käyttäytyy epäkunnioittavasti Beareria kohtaan, varastaa uurnan, vetää Takeria turpaan. Siihen sitten vielä päälle Takerin tappio 'Maniassa ja uran lopetus? Ainoa tapa miten se voisi tapahtua olisi, että Punk kääntyisi faceksi matsin jälkeen mutta en näe tätäkään kovin fiksuna vaihtoehtona, ainakaan tällähetkellä.Kratos kirjoitti:Sen verran täytyy tulla kertomaan että en ole viime vuosina uskonut oikeastaan ollenkaan Takerin häviöön, ja olen jopa toivonut tämän voittoa aina Maniassa. Triple H:n kanssa vedetyt ottelut pitivät aikalailla "penkin reunalla" mutta usko Takerin putkeen oli kuitenkin vahva. Nyt kuitenkin toivon Punkin voittoa, jopa pieni toivon kipinä välkkyy hetkittäin. Punkilla on ollut mahtavat pari vuotta takana ja voiton myötä hän olisi ehdottomasti yksi kovimpia tähtiä mitä tämä bisnes on koskaan nähnyt. Lisäksi Bearerin kuoleman myötä olisi hyvä päättää Takerinkin Mania-esiintymiset.
Älkää ymmärtäkö, toivoisin varmaan muuten Punkin voittavan, mutta en ikävä kyllä tällaisten juonikuvioiden jälkeen.
Ja noin yleensäottaen 'Maniasta:
Randy Orton, Big Show, Sheamus vs. The Shield
Tästä saadaan varmaan ihan hyvä matsi. Kuitenkin mulle jostainsyystä tulee sellainen mieleen, että meinaako Orton nyt vetää Show'ta ja Sheamusta pataan ja kääntyä heeliksi? Jotenkin toi, kuinka Orton oli kolmikon "viisaudenääni" ja kuinka selostajatkin "mainosti" sitä, että tämä ei ole perus-Ortonia tuo sellaisen fiiliksen, että tässä koitetaan tehdä kääntö, jota kukaan ei osaa odottaa.
Veikkaus: The Shield, Orton kääntyy heeliksi.
The Undertaker vs. CM Punk
Tähän ilmaisin juuri mielipiteeni aiemmin tässä viestissä.
Veikkaus: The Undertaker
Triple H vs. Brock Lesnar
Tässä taitaa Triplen voitto olla aika selkeä. Se on ollut selvä jo pidemmän aikaa, mutta WWE olisi vielä voinut tehdä kunnon yllätyksen ja laittaa Lesnarin voittamaan, ja antaa Triplelle tämän kosto jollakin muulla tapaa, vaikka Triplen ura olisi ollutkin panoksena. Onhan mies tavallaan uransa jo painiuransa lopettanutkin, ja tavallaan olisin toivonut, että HHH olisi jo jättäytynyt pois. Nyt kuitenkin kun Heyman totesi, kuinka Triple H ei voisi enään toimia edes nykyisessä asemassaan, kun kukaan ei uskoisi mieheen antoi aika pitkälti sen käänteen, että HHH'n on pakko voittaa. Mitäs veikkaatte, sekaantuuko Shawn Michaelskin otteluun, kun sattuu olemaan juuri sopivasti no holds barred? Taitaa Shawn'kin saada kostonsa.
Veikkaus: Triple H
Alberto Del Rio vs. Jack Swagger
Swaggerin kärähdettyä pilvenpoltosta en usko hänen voittavan tätä. Mies ei ole vielä saanut rangaistusta kyseisestä rikkeestä, mutta veikkaan että hän saa sen nyt WrestleManian jälkeen. Joko häviää Del Riolle suoraan, tai voittaa mestaruuden ja Ziggler tulee ja lunastaa salkkunsa. Jokatapauksessa hiukan sellainen fiilis, että Ziggler voisi tuon salkkunsa nyt 'Maniassa lunastaa, riippumatta kumpi voittaa, kun ei Swaggeristä voi oikein mestaria juuri nyt tehdä ja onhan Del Riokin saanut jo jonkinaikaa mestarina olla. Saapi nähdä.
Ja miksikö Swagger ei ole varmaankaan saanut vielä sanktiota, vai saako ollenkaan? Veikkaan, että saa. Mutta WWE ei todennäköisesti halunnut ihan periaatesyistä vetää Swaggeria pois tuosta kuviosta. Miksi? Koska Glenn Beck oli juuri kritisoinut WWE:tä kyseisestä juonikuviosta, josta WWE sitten raivostuikin täysin. Swaggerin vetäminen pois WHC-jahdista olisi voinut antaa sen kuvan, että WWE taipui Glenn Beckin kommenttien vuoksi, ja tätä mielikuvaa WWE ei missään nimessä halua antaa.
Veikkaus: Del Rio voittaa, tai jompikumpi voittaa ja Ziggler lunastaa salkun
The Rock vs John Cena
Mitä Rockin ja Cenan välillä on tapahtunut muutaman viimeviikon aikana antaisi ymmärtää, että The Rock voisi tästä voiton kaapata, mutta kuten tiedämme, taitaa Rockilla olla muita projekteja tulossa, joten ei taida olla edes mahdollista.
Cena on myös väläytellyt heelimäisiä piirteitä, mutta en usko, että WWE kääntää Cenaa heeliksi, koska kyseinen mies on niin paljon kaikissa lapsijutuissa mukana.
Veikkaus: Cena voittaa ja pysyy facena.
Muista matseista ei sitten olekaan sen suurempia mielipiteitä, koska niistä suurin osa voi kääntyä kelletahansa. Ainoa matsi joka nousee mielenkiinnoltaan tuosta sakista on Team Hell No vs. Ziggler & Langston. Hell No on pitäny mestaruutta aika pitkään ja vähän mitensattuu, joten voisin olettaa, että miehet nakkaavat vyöt Zigglerille ja Langstonille. Kuitenkin herää myös kysymys: kannattaako Zigglerille nyt laittaa jotain joukkuevyötä, joka on oikeastaan täysin arvoton, kiva pieni koriste? Miehellä on taitoa, karismaa, ja se MitB-salkku. Miksi mies survottaisiin nyt johonkin tag team-divisioonaan matsaamaan jotain höpöhöpö-porukoita ja jobbereita vastaan?
Toki voihan Ziggler myös olla todellinen 'Mania-sankari, ja lunastaa salkkunsa, voittaen WHC-tittelin, sekä voittamalla tag team-mestaruuden, eihän tämä sinänsä olisi mitään uutta ja erikoista, onhan näitä tuplamestareita (erityisesti WWE/WHC-title +tag/USA/IC) ollut ennenkin, mutta silloin on myös WWE ollut vähän erilaista; ennen KAIKISTA mestaruuksista oteltiin ihan perus-Raw'ssa tai SmackDown'issa. Nyky-WWE on enemmänkin sitä, että tv-show't on vaan mainostamista varten ja PPV'ssä ratkotaan mestarit. Lukuunottamatta jotain erikoisjaksoja kuten Raw 1000 jne, joissa puolustetaan tag, IC ja US -vöitä. Olisiko hiukan liikaa, jos Ziggler joutuisi puolustamaan PPV'ssä sekä tag-, että WHC-mestaruutta?
Myhvatte kirjoitti:pitäisi kai olla iloinen että Cena ei pistänyt sekä Lesnaria että Rollinsia taputtamaan, pukenut molempia mekkoihin ja pannut p*****seen, samalla vitsaillen Summerslamin beatdownista.
Täytyy kattoa jaksaako katso tätä livenä tai ollenkaan, tämän vuoden matsit ei oikee innosta, paitsi Taker vs Punk, mutta se ei ole mikään salaisuus, että Taker voittaa.
Taitaa kai minunkin olla aika laittaa vähän omat odotukset, toiveet ym. tulevasta WrestleManiasta. Odotukset ovat korkealla jostain kumman syystä... 
The Miz vs. Wade Barrett
Kaksi vuotta sitten nämä kaksi painijaa olivat suosikkini 1 ja 2. The Miz oli suosikkini Raw'n puolella, Barrett SmackDownin. Nyt vuonna 2013, The Miz on yhä top 5:n joukossani mutta menettänyt hohtoaan tehtyään face turnin, Barrett on mielestäni "ihan ok" painija, siinä kaikki. Olen silti erittäin tyytyväinen, että nämä herrat äksönissä näen. Matsia itse en kummemmin odota, minulla ei ole suosikkia tässä ottelussa. Kumman tahansa voitto kelpaa, mielestäni ihan 50/50 ottelu.
Tons of Funk & The Funkadactyls vs. Team Rhodes Scholars & The Bella Twins
Täyttä pre-show -luokkaa. Voittajalla ei ole väliä minulle eikä kyllä koko WWE Universumille. Parissa viikossa tämä tullaan unohtamaan. Jos on puoli pakko valita, sanon pahistiimi. Toivottavasti ohi mahdollisimman äkkiä.
Chris Jericho vs. Fandango
Kun ensimmäisen kerran kuulin, että tällaista oltiin todella luomassa tein facepalmin sekä ihmettelin että miksi ihmeessä. Rakennus on ohi, ja odotan tätä ottelua innolla. WWE todellakin onnistui tämän ottelun rakennuksessa, loistoesimerkki miten hoitaa alakortin ottelun buildaus. Aluksi olin sitä mieltä, että Fandango olisi pakkovoiton edessä miehen uraa ajatellen, argumentteja lukeneena voin todeta että kumman tahansa voitto on mieleeni. Tuen silti Fandangoa.
Team Hell No vs. Dolph Ziggler & Big E Langston
Tässä ottelussa ei ole minulle hurjaa odotusarvoa, täytematsi hyvin pienellä rakennuksella. Tavallaan toivon Zigglerin ja Langstonin voittoa, mutta jos Ziggleriä ollaan pistämässä cashaamaan laukku niin tehtäisiinkö hänestä peräti tuplamestari? Eiköhän Team Hell No tämän vie, tavalla tai toisella.
Ryback vs. Mark Henry
Minusta nyt jo aletaan puhua ison kokoluokan otteluista. Eikä vain painijoiden koon perusteella isosta ottelusta, mutta siitä että paljon on kyseessä. Tämähän on mainostettu olevan ottelu WWE:n viidakon kuninkuudesta. Ryback tarvitsee hänen ensimmäisen todellisen suuren voiton, ja voitto Henrystä WrestleManiassa olisi sellainen. Sen hän tulee varmaan saamaankin, vaikka Henryn puolella olenkin.
Kun ottelu julkistettiin, minusta tällä oli todella hyvät ainekset todelliseksi show'n varastajaksi. Potentiaalia käytettiin ja odotusta piisaa, mutta silti pientä lisäkipinää olisi voitu tuoda. Väärin ei mennyt mikään, mutta vähän enemmän oltaisiin kaivattu. Kaikesta huolimatta, maahanmuuttaja vs. patriotti on ollut viihdyttävää seurattavaa ja toivon, että nähdään uusi mestari. Mahdollista on myös Zigglerin cashäys.
Randy Orton, Sheamus & Big Show vs. The Shield
Tämän matsin odotusarvo on minulla suht matalalla. Shield on kohdannut tällaisen "WWE:n dream teamin" nyt monta kertaa lyhyeen aikaväliin, ja siis tekee niin taas. Ällöintä olisi heidän puhdas tappio ilman mitään ihmeellistä, toivon että Orton kääntyy heeliksi jättäen tiiminsä joka edesauttaa Shieldin voittoa. Orton Shieldin "johtajana" olisi typerää, mutta siihen en usko ollenkaan. Kiva tämä matsi kuitenkin on nähdä, voisi sitä huonompiakin matseja olla.
Kun luin ensi kertaa tästä matsista, samat ajatukset pyörivät päässä kuin Fandango vs. Chris Jerichon kanssa pyöri. Miksi? Miksi Punk haluaisi kohdata Undertakerin? Miksi päinvastoin? Mistä motivaatio? "Onneksi" Paul Bearer meni ja kuoli, nimittäin tämä feudi sai motivaattorin. Punk käytti loistavasti tätä kuviota eikä mennyt ollenkaan yli, vaikka jotkut niin väittivät. Olen täysin Punkin puolella, mutta "pelkään" että putki jatkuu eli Undertaker voittaa.
Brock Lesnar vs. Triple H
Vaikka Triple H:n voitto on sinettiä vaille varma jo etukäteen, odotan silti ottelua kuin kuuta nousevaa. Koska Brock Lesnar. Itse feudista saatiin vielä paljon irti, vaikka ns. jatkettiin siitä mihin jäätiin. Stephanie oltaisiin voitu todella ottaa mukaan, mutta Lesnar pieksemässä DX:ää riitti. No holds barred kuulostaa mehukkaalta stipulaatiolta ja itse matsi tulee varmaan olemaan loistava, mutta stipulaatio Triple H:n urasta oli turhan dramaattinen sekä ilmiselvä. Lesnarin puolella olen yllättäen, täysin.
The Rock vs. John Cena
Twice in a lifetime ym. ei muuta sitä faktaa, että tämä matsi on silti kova. Feudin rakennus oli vain viime vuoden muistelua, eikä siitä saatu yhtään niin hyvin mitään irti kuin Lesnar vs. Triple H:sta, vaikka tämäkin jatkui siitä mihin se aikaisemmin oli jäänyt. Toki liki kaikki kikat oltiin käytetty jo, mutta siksi voidaankin kysyä miksi heti uudestaan putkeen? Negasta huolimatta tästä tulee varmasti hyvä ottelu. Ainoa lopputulos mitä en toivo on Cenan puhdas voitto, liki mikä tahansa muu kelpaa. Pahoin kyllä pelkää, että se ainoa toteutuu.
Jutut ovat lyhyitä, koska täällä ei ole niin aikaa kirjoitella ja tarinoida. Muutenkin täysin ulkomuistista spontaanisti muistelin feudeja, joten valmistautumista ei ollut ja teksti tule suoraan näytölle aivoista. Mutta mikäli ei tullut ilmi, odotan tätä tapahtumaa innolla. Olen sitä mieltä, että jokainen ottelu sopii korttiin. Ehkä siksi ajattelen näin, koska näen tämän livenä..?
The Miz vs. Wade Barrett
Kaksi vuotta sitten nämä kaksi painijaa olivat suosikkini 1 ja 2. The Miz oli suosikkini Raw'n puolella, Barrett SmackDownin. Nyt vuonna 2013, The Miz on yhä top 5:n joukossani mutta menettänyt hohtoaan tehtyään face turnin, Barrett on mielestäni "ihan ok" painija, siinä kaikki. Olen silti erittäin tyytyväinen, että nämä herrat äksönissä näen. Matsia itse en kummemmin odota, minulla ei ole suosikkia tässä ottelussa. Kumman tahansa voitto kelpaa, mielestäni ihan 50/50 ottelu.
Tons of Funk & The Funkadactyls vs. Team Rhodes Scholars & The Bella Twins
Täyttä pre-show -luokkaa. Voittajalla ei ole väliä minulle eikä kyllä koko WWE Universumille. Parissa viikossa tämä tullaan unohtamaan. Jos on puoli pakko valita, sanon pahistiimi. Toivottavasti ohi mahdollisimman äkkiä.
Chris Jericho vs. Fandango
Kun ensimmäisen kerran kuulin, että tällaista oltiin todella luomassa tein facepalmin sekä ihmettelin että miksi ihmeessä. Rakennus on ohi, ja odotan tätä ottelua innolla. WWE todellakin onnistui tämän ottelun rakennuksessa, loistoesimerkki miten hoitaa alakortin ottelun buildaus. Aluksi olin sitä mieltä, että Fandango olisi pakkovoiton edessä miehen uraa ajatellen, argumentteja lukeneena voin todeta että kumman tahansa voitto on mieleeni. Tuen silti Fandangoa.
Team Hell No vs. Dolph Ziggler & Big E Langston
Tässä ottelussa ei ole minulle hurjaa odotusarvoa, täytematsi hyvin pienellä rakennuksella. Tavallaan toivon Zigglerin ja Langstonin voittoa, mutta jos Ziggleriä ollaan pistämässä cashaamaan laukku niin tehtäisiinkö hänestä peräti tuplamestari? Eiköhän Team Hell No tämän vie, tavalla tai toisella.
Ryback vs. Mark Henry
Minusta nyt jo aletaan puhua ison kokoluokan otteluista. Eikä vain painijoiden koon perusteella isosta ottelusta, mutta siitä että paljon on kyseessä. Tämähän on mainostettu olevan ottelu WWE:n viidakon kuninkuudesta. Ryback tarvitsee hänen ensimmäisen todellisen suuren voiton, ja voitto Henrystä WrestleManiassa olisi sellainen. Sen hän tulee varmaan saamaankin, vaikka Henryn puolella olenkin.
Kun ottelu julkistettiin, minusta tällä oli todella hyvät ainekset todelliseksi show'n varastajaksi. Potentiaalia käytettiin ja odotusta piisaa, mutta silti pientä lisäkipinää olisi voitu tuoda. Väärin ei mennyt mikään, mutta vähän enemmän oltaisiin kaivattu. Kaikesta huolimatta, maahanmuuttaja vs. patriotti on ollut viihdyttävää seurattavaa ja toivon, että nähdään uusi mestari. Mahdollista on myös Zigglerin cashäys.
Randy Orton, Sheamus & Big Show vs. The Shield
Tämän matsin odotusarvo on minulla suht matalalla. Shield on kohdannut tällaisen "WWE:n dream teamin" nyt monta kertaa lyhyeen aikaväliin, ja siis tekee niin taas. Ällöintä olisi heidän puhdas tappio ilman mitään ihmeellistä, toivon että Orton kääntyy heeliksi jättäen tiiminsä joka edesauttaa Shieldin voittoa. Orton Shieldin "johtajana" olisi typerää, mutta siihen en usko ollenkaan. Kiva tämä matsi kuitenkin on nähdä, voisi sitä huonompiakin matseja olla.
Kun luin ensi kertaa tästä matsista, samat ajatukset pyörivät päässä kuin Fandango vs. Chris Jerichon kanssa pyöri. Miksi? Miksi Punk haluaisi kohdata Undertakerin? Miksi päinvastoin? Mistä motivaatio? "Onneksi" Paul Bearer meni ja kuoli, nimittäin tämä feudi sai motivaattorin. Punk käytti loistavasti tätä kuviota eikä mennyt ollenkaan yli, vaikka jotkut niin väittivät. Olen täysin Punkin puolella, mutta "pelkään" että putki jatkuu eli Undertaker voittaa.
Brock Lesnar vs. Triple H
Vaikka Triple H:n voitto on sinettiä vaille varma jo etukäteen, odotan silti ottelua kuin kuuta nousevaa. Koska Brock Lesnar. Itse feudista saatiin vielä paljon irti, vaikka ns. jatkettiin siitä mihin jäätiin. Stephanie oltaisiin voitu todella ottaa mukaan, mutta Lesnar pieksemässä DX:ää riitti. No holds barred kuulostaa mehukkaalta stipulaatiolta ja itse matsi tulee varmaan olemaan loistava, mutta stipulaatio Triple H:n urasta oli turhan dramaattinen sekä ilmiselvä. Lesnarin puolella olen yllättäen, täysin.
The Rock vs. John Cena
Twice in a lifetime ym. ei muuta sitä faktaa, että tämä matsi on silti kova. Feudin rakennus oli vain viime vuoden muistelua, eikä siitä saatu yhtään niin hyvin mitään irti kuin Lesnar vs. Triple H:sta, vaikka tämäkin jatkui siitä mihin se aikaisemmin oli jäänyt. Toki liki kaikki kikat oltiin käytetty jo, mutta siksi voidaankin kysyä miksi heti uudestaan putkeen? Negasta huolimatta tästä tulee varmasti hyvä ottelu. Ainoa lopputulos mitä en toivo on Cenan puhdas voitto, liki mikä tahansa muu kelpaa. Pahoin kyllä pelkää, että se ainoa toteutuu.
Jutut ovat lyhyitä, koska täällä ei ole niin aikaa kirjoitella ja tarinoida. Muutenkin täysin ulkomuistista spontaanisti muistelin feudeja, joten valmistautumista ei ollut ja teksti tule suoraan näytölle aivoista. Mutta mikäli ei tullut ilmi, odotan tätä tapahtumaa innolla. Olen sitä mieltä, että jokainen ottelu sopii korttiin. Ehkä siksi ajattelen näin, koska näen tämän livenä..?
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Pre-show alkaa yhdeltä ja itse 'Mania kahdelta?
Pitää varmistaa.
Pitää varmistaa.
Näin se on. Itse olen yhä kahden vaiheilla, että ostaisiko WWE:n sivuilta tuon livenä vai painuisiko pehkuihin pre shown jälkeen ja katselisi sitten maanantain aikana virkeänä koko tapahtuman? On tullut asiaa mietittyä hartaasti, koska yleensä kun on valvonut pitkään ja yrittää keskittyä johonkin, niin eipä siitä seuraavana aamuna paljon mitään muista.vendicta kirjoitti:Pre-show alkaa yhdeltä ja itse 'Mania kahdelta?
Pitää varmistaa.
Edit: Minkälainen on kuvanlaatu yleensä ollut WWE:n PPV-streameissa? Jos kuva ja ääni ovat samanlaisia kuin yleensä WWE:n nettisivun videoissa, niin en aio nähdä vaivaa. Nyt olisi kyllä ostopäätös lähellä, mutta jotain käyttäjäarvioita voisin kyllä tarvita.
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Kohmelo päällä ja aivan varmasti unenlaadultaan heikko ensi yö tulossa, joten voisi katsella tämän tapahtuman livenä kun ei nukkumisesta tule mitään kuitenkaan. Harmillisesti käytössä on vain yhden megan nettiyhteys, mutta jos joku tietää hyvän striimin joka jaksaa tuollakin yhteydellä pyöriä niin pistäkää vaikka yksityisviestillä.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
- Darien Fawks
Tänään rillataan.
Iskin vetojakin taas. Suapi nähä... Kohta Kenityksen kotiin Miami-porukalla. ^^
Itse en ala kyllä 18 euroa maksamaan WWE:lle. Normaalilta sivulta elite parilla eurolla, jossa kuvanlaatu on ennenkin riittänyt.
Ei mitään hajua, mutta Darienhan taisi viime vuonna valittaa, että lähetys pätki WWE:n sivulla aivan hirveästi ja ei edes välillä toiminut. En ole aivan varma. Paremmin tietävät asiaa valaiskoot, sillä itse en ole heiltä ostanut kertaakaan.Panu5 kirjoitti:Edit: Minkälainen on kuvanlaatu yleensä ollut WWE:n PPV-streameissa? Jos kuva ja ääni ovat samanlaisia kuin yleensä WWE:n nettisivun videoissa, niin en aio nähdä vaivaa. Nyt olisi kyllä ostopäätös lähellä, mutta jotain käyttäjäarvioita voisin kyllä tarvita.
Veikkaukseni siitä kuka tulee voittamaan
- MR.Off Topic
Viime vuonna oli ainakin HD-laatu sillä normaalilla sivulla. En ole tainnut ikinä katsoa painia niin hyvällä laadulla (en koskaan lataa mitään paraslaatuisia videoita) ja tuo toi itselle ainakin pienen lisän 'mania kokemukseen. Tosiaan myös todella halpa.vendicta kirjoitti:Itse en ala kyllä 18 euroa maksamaan WWE:lle. Normaalilta sivulta elite parilla eurolla, jossa kuvanlaatu on ennenkin riittänyt.
- MR.Off Topic
Missä veikkasit? Voisi muuten veikata itekkin, jos tienaisi WWE:n kustannuksella hieman rahaa.Darien Fawks kirjoitti:Tänään rillataan.![]()
Undertakeria on mainostettu Manian jälkeiselle ajalle Smackdown-kiertueelle mättämään Shieldiä ihmekolmikon kanssa, että ainakaan uran lopetusta ei ole tiedossa, hävisi tai voitti.
Luottokortin uupumiseen kariutui tällä kertaa meikäläisen livekatsominen. Noh, jos nyt sen pre shown edes katselisi ja sitten seuraavana päivänä loput HD-laadulla. 
- DeadManWalking
Eikös näitä tapahtumia voi ostaa myös Visa Electronilla?Panu5 kirjoitti:Luottokortin uupumiseen kariutui tällä kertaa meikäläisen livekatsominen. Noh, jos nyt sen pre shown edes katselisi ja sitten seuraavana päivänä loput HD-laadulla.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Voi, pankista riippuen. Osuuspankilla se piti ainakin erikseen aktivoida konttorista, Danske bankin kortilla ei ole ollut mitään semmoista.DeadManWalking kirjoitti:Eikös näitä tapahtumia voi ostaa myös Visa Electronilla?Panu5 kirjoitti:Luottokortin uupumiseen kariutui tällä kertaa meikäläisen livekatsominen. Noh, jos nyt sen pre shown edes katselisi ja sitten seuraavana päivänä loput HD-laadulla.
Visa Electronilla itsekin tuli yritettyä, mutta kortin numero oli virheellinen. Itselläni on melko anti-mainstreamin pankin kortti, mutta sen sivuilla silti sanottiin kortin toimivan näin: "Netissä voit maksaa turvallisesti Verified by Visa -palvelun kautta tai verkkokaupoissa, joiden tietoliikenneyhteys on SSL-salattua. Voit maksaa kortilla myös PayPal-maksujärjestelmää käyttävissä verkkokaupoissa." Ilmeisesti WWE ei sitten ole mitään noista tai on tullut töhöiltyä pahemman kerran?
Edit: Nyt sain tilauksen viittä vaille valmiiksi. Kortti hyväksyttiin ja kaikki näytti olevan kunnossa, mutta vahvistusta ei pysty tekemään.
Edit 2: Suhteiden kautta hoidettu homma, ensimmäinen live-PPV odottaa!
Edit: Nyt sain tilauksen viittä vaille valmiiksi. Kortti hyväksyttiin ja kaikki näytti olevan kunnossa, mutta vahvistusta ei pysty tekemään.
Mitäs tämä selkokielellä oikein tarkoittaa? Alkaa tunnit tikittämään jo pre showta kohti ja alkaa tuntua, että tämä Wrestlemania jää väliin.Unable to authorize payment method. Please contact a customer service representative.
Edit 2: Suhteiden kautta hoidettu homma, ensimmäinen live-PPV odottaa!
- Edgefan100397
Jos joku löytää jonkun hyvän ilmaisstreamin, niin voi laittaa yksityisviestiä myös allekirjoittaneelle. 
Viina on viisasten juoma
- Mr.Perfekt
Itsellä alkaa olemaan kaikki valmistelut valmiina, paitsi juomat. Nyt vain toivotaan että striimi toimii koko PPV'n ajan. 
Kellään tietoa missä pidetään liveseuranta?
Myhvatte kirjoitti:pitäisi kai olla iloinen että Cena ei pistänyt sekä Lesnaria että Rollinsia taputtamaan, pukenut molempia mekkoihin ja pannut p*****seen, samalla vitsaillen Summerslamin beatdownista.
#vp.spoilers kanavalla Quakenetin puolella, IRCissä siis. Selaimen kautta pääsee mukaan esimerkiksi täältä, channels-kohtaan siis #vp.spoilers.Dedu kirjoitti:Kellään tietoa missä pidetään liveseuranta?
We need CM Punk!
- DeadManWalking
En irkkaa. Tänne myös spämmitopic pystyyn. Homot.
- Mr.Perfekt
Kannatetaan.DeadManWalking kirjoitti:En irkkaa. Tänne myös spämmitopic pystyyn. Homot.
Eipä ole enää pitkään. RematchMania on sinällään pettymys, mutta kyllähän Rock-Cenasta ja Lesnar-HHH:sta varmasti melkoiset spektaakkelit ja tasoltaan hienot matsit saadaan aikaan. Mitään kiimaa ei tosiaan ole. Katsoin maanantaina RAW:n kelaillen läpi ja sitä ennen oli kuuden viikon totaalitauko koko lajista. Puolet huomisesta päivästä on kuitenkin pyhitetty WrestleManialle.
Toiveena on, että Rock-Cena, HHH-Lesnar ja Punk-Undertaker ovat tasokkaita matseja ja että DZ kävelee New Orleansin lentokentälle mm-vyö olkapäällään. Kyllä tämä joka tapauksessa paremmalta näyttää kuin karmaiseva WM 27, vaikka viime vuoden tasolle tämä ei tule yltämään sitten millään.
Toiveena on, että Rock-Cena, HHH-Lesnar ja Punk-Undertaker ovat tasokkaita matseja ja että DZ kävelee New Orleansin lentokentälle mm-vyö olkapäällään. Kyllä tämä joka tapauksessa paremmalta näyttää kuin karmaiseva WM 27, vaikka viime vuoden tasolle tämä ei tule yltämään sitten millään.