Videopelit

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Jers1

Re: Videopelit

Viesti Kirjoittaja Jers1 » To 04.04.2013 00:03

DeadManWalking kirjoitti:Ajoin Monacon kisaa, onnistuin saamaan aivan unelmalähdön ja nousin kolmosruudusta kärkeen. Samalla Alonso päättää testata, että miten kaiteet kestävät auton törmäystä. Noh, eivät kovinkaan hyvin sillä Alonso rikkoi autonsa ihan paskaksi ja veti samalla Hamiltonin, Kobayashin ja Massan pois kisasta. Punainen lippu ja kisa aloitettiin alusta. Uusintastartin jälkeen pari kierrosta ja turva-auto tuli radalle. Tämän jälkeen päästiin taas ajamaan, tein ajovirheen ja auton vasemman eturenkaan ripustus paskaksi. Keskeytin ja olin onnellinen, että pääsin Monacosta pois...

... kunnes peli kaatuu. Ei ollut tallentanut itseään, joten Monacon kisa odottaa yhä itseään. Autosave-bugista ei ollut onneksi kyse, vaan ihan puhtaasta kaatumisesta. On tämä p****estä.
Haha. Se on kyllä piristävää, että tietokoneen ohjaamat kuskitkin tekevät välillä ajovirheitä ja muita mokia, joilla on näkyvä vaikutus kilpailuun. Jännää oli myös, kun Kanadassa Hamiltonin moottori taisi pamahtaa kisan puolivälissä ainakin savusta päätellen.
We need CM Punk!

Tzei-em
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Tzei-em » To 04.04.2013 00:25

Juge kirjoitti:Hakkaa helposti esim. Kanadan kun puhutaan katuradoista.
Kanada katurata? Bitch please :lol:

En kyllä ymmärrä miten jengillä nuo tietokoneet tekevät noinkin paljon virheitä, hankkivat punaisia lippuja yms. Meitsin peleissä ne ajavat kuin raiteilla (poislukien kisan ensimmäiset mutkat kun on ruuhkaa) eikä käytännössä koskaan kisoissa keskeytä kukaan muu kuin korkeintaan minä itse.
Rotta.

Juge

Viesti Kirjoittaja Juge » To 04.04.2013 08:27

Tzei-em kirjoitti:
Juge kirjoitti:Hakkaa helposti esim. Kanadan kun puhutaan katuradoista.
Kanada katurata? Bitch please :lol:
No onhan se nyt ainakin puolikaturata, vähä niinkuin Australian GP.
“There’s a thin line between being a hero and being a memory.”

Ravenwood

Viesti Kirjoittaja Ravenwood » Pe 05.04.2013 19:58

Tomb Raider oli kyllä törkeen kova peli. Suosittelen (melkein) kaikille.

Max Payne 3 on myös erinomainen. Harvan pelin moninpeliä jaksan ylipäätään pelata, mutta Max Payneä tulee edelleenkin jyystettyä ihan urakalla, vaikka pelin hommasinkin jo viime kesänä. Eipä oo Stefaa näkynyt geimeissä vaikka kovasti uhos, ääliö.

Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa » Pe 05.04.2013 20:07

Ravenwood kirjoitti:Eipä oo Stefaa näkynyt geimeissä vaikka kovasti uhos, ääliö.
No et oo pyydelly [-X

Ravenwood

Viesti Kirjoittaja Ravenwood » Pe 05.04.2013 20:15

Jaaaaaa! Ois erikseen pitäny pyytää. Erikoista touhua.

Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa » Pe 05.04.2013 21:57

Ravenwood kirjoitti:Jaaaaaa! Ois erikseen pitäny pyytää. Erikoista touhua.
No harvemmin mä nettipeleissä yksin pyörin :(

Ravenwood

Viesti Kirjoittaja Ravenwood » Pe 05.04.2013 22:01

Mä pelaan nykyään melkeen pelkästään Max Payneä. Eli jos näät mut Livessä niin luultavasti pelaan sitä. Tuu mukaan.

Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa » Pe 05.04.2013 22:13

Ravenwood kirjoitti:Mä pelaan nykyään melkeen pelkästään Max Payneä. Eli jos näät mut Livessä niin luultavasti pelaan sitä. Tuu mukaan.
Asia selvä. Live party pääl ja mikissä huudetaan.

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Su 07.04.2013 20:18

Pelailin tässä viikonloppuna lähinnä pari peliä Madden 13:sta ja formulat jäi vähemmälle. Vähitellen oppinut tätä pelaamaan ja varsinkin hyökkäyspeli alkaa jo jokseenkin luistamaan, vaikka liian paljon virheitä ja tyhmiä päätöksiä teenkin. Näillä eväillä kerron hemmetin jännästä pelistä, jonka pelasin tänään.

Kyseessä oli preseason peli, jossa itse pelasin Dallas Cowboysseilla ja vastassa oli hitto vie enhän minä sitä nyt muista. Peli alkoi melko tasaisesti ensin itse hyökätessä ja lopulta päätin yrittää 40 yardin field goalia, mutta lyhyeksihän se jäi. Vastustaja pääsi lähelle touchdownia, mutta joutui tyytymään field goaliin. Tästä syntyikin pelin tarina. Itse puskin vastustuksen puolustukseen, mutta en vain löytänyt niitä reikiä kunnolla ja vastustaja käänsi pelin, joka oman tyhmän virheen takia tai minun kakkosjoukkueen receiverien huonouden takia. Juoksupeli ei tuottanut sen parempaan tulosta. Vastustaja eteni omissa hyökkäyksissään hyvin, mutta tyssäsivät aina end zonen reunalle ja joutuivat tyytymään field goaleihin. Puoliajan koittaessa vastustaja kuitenkin johti 0-9.

Toisella puoliajalla rynnistykseni alkoi. Ensin puolustus pysäytti vastustajan hyökkäyksen ja oma hyökkäykseni sen sijaan nappasi running backin johdolla touchdownin sekä päälle field goalin. Tilanne siis 7-9 ja himoissani mietin jo toista TD:tä. Niimpä tein tyhmän päätöksen hieman myöhemmin ja yritin fake punttia vastustajan puolustuksen toimiessa hyvin. Palkinnoksi sain interceptionin ja vastustaja rynnisti kohti end zonea. Taas pysäytin heidän etenemisen kuitenkin lähelle end zonea ja nämä tyytyi taas field goaliin. Ei hätää vieläkin TD:llä menisin johtoon, paitsi, että tein 3. neljänneksellä typerän heiton, jonka johdolla vastustaja teki jo viidennen field goalin ja viimeiselle neljännekselle lähdin 7-15 tappioasemassa.

Viimeisellä seitsenminuuttisella (pelaan 7 minuutin neljänneksillä) hyökkäsin raivokkaasti saatuani pallon hienolla onside kickillä. Tietenkin pettymyksiä koin aluksi, mutta puolustus taisteli hienosti pallon itselleni uudestaan. Lopulta onnistuin siinä eli touchdown hienon play-action passin seurauksena. Onnistuin vielä extra pointissa counter runilla, jossa luin vastustajan puolustuksen hienosti ja siirsin juoksun suunnan juuri oikeaan suuntaan. 15-15 ja vastustaja pääsi vielä yrittämään hyökkäystä, mutta pysäytin sen seinään ja peli siirtyi jatkoajalle. Vastustaja teki field goalin. :x
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Tzei-em
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Tzei-em » Ma 08.04.2013 00:53

Madden on kyllä hieno peli. Vuosi sitten katsoin ensimmäistä kertaa jefua oikein ajatuksen kera, kun Nelonen Pro näytti Super Bowlin suorana ja ilmaiseksi. Tästä innostuneena asensin pc:lle Madden 07:n ja sitä hakkasin menemään. Kun peliin pääsi sisälle, alkoi varsinkin hyökkäyspuolen jutut luistaa jo suhteellisen hienosti. Puolustuspeli sen sijaan tökkii todella paljon itselläni. En osaa yhtään lukea pelin kulkua ja olen muutenkin ihan pihalla koko ajan, minkä lisäksi unohdan aina mitä tapahtuu mistäkin napista puolustuspelissä. Onneksi puolustus on melko automatisoitua, joten useimmiten annakin cpu-pelaajien hoitaa puolustustehtävät puolestani... Ja hyökkäyspelistä tuli vielä mieleen, että itse teen kyllä lähes aina peliä syöttelyllä, juoksukuvioita en käytä oikeastaan ikinä, koska silloin harvoin kun niitä käytän, en pääse niillä mihinkään vaan matka tyssää aina melkein saman tien.

Muutamia viikkoja takaperin tuli pelattua kaverin luona aamuyön pikkutunneilla PS3:lla Madden 13:n demoa, minä vastaan kaksi kaveriani. Olihan se melkoinen teurastus, taisin voittaa 37-0 tai jotain :mrgreen: Tosin, täytyy myöntää, että olin ainut joka peliä oli ikinä edes pelannut, joten sikäli... Lisäksi kavereistani toinen oli melko katkera, sillä hänen roolinsa kakkospelaajana oli aika epäkiitollinen kun ykköspelaaja hoiti kaikki taktiikoiden asettelut, quarterbackilla pelaamisen yms. Itse asiassa jos oikein muistan, kakkospelaajana toiminut kaverini ei edes koskenut palloon koko pelin aikana :lol:
Rotta.

FirEndien

Viesti Kirjoittaja FirEndien » Ma 08.04.2013 07:55

Hahah, näin muuten muutama viikko sitten unta jossa useampi henkilö tältä foorumilta (itseni toki mukaan lukien) heilui Gamer-tyyliin ruumiillisina olentoina pelissä joka oli yhdistelmä Red Dead Redemptionia, Call of Dutyä, Counter-Strikea ja jonkinlaista Walking Dead-tyylistä settiä. Kulkupeleinämme tuossa ulottuvuudessa toimivat jonniinmoiset hämärät scifi-mönkijät ja sitten porukalle alkoikin tulla yhteysongelmia, joten yksi kerrallaan meidät imaistiin pois tuon mahtavan maailman tuoksinnasta ennen kuin kukaan ehti kuolla.

Hitto unet on kyllä ihan parasta huumoria ikinä.
eCiuj kirjoitti:Pakko sanoa, että olen epäillyt FirEndieniä naiseksi, mutta en pysty käsittämään kuka nainen viettää kymmenen vuotta elämästään 'Alertissa.

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ma 08.04.2013 17:01

^ tzeiemin viestiin vastaileva.

Itse tykkään juoksuttaa palloa monesta syystä. Ensinäkin se tuo monipuolisuutta hyökkäykseen, sekä kasvattaa play-action passien uskottavuutta. Toisekseen jotkin joukkueet '13:sta ainakin puolustavat paremmin syöttöpeliä ja toiset taas juoksupeliä, jos toinen takkuilee niin toisella yleensä pääsee eteenpäin. Juoksuilla pääsee myös lähes aina muutaman yardin eteepäin ja toisaalta niillä on hyvä kuluttaa aikaa. Lisäksi interceptionin mahdollisuus on erittäin pieni, joten johtoasemassa ne ovat varmoja pelejä. Varsinkin countter runeista löytyy melko kultaisia juoksupelejä joita käytän monesti lähellä end zonea. Juoksuissa tosin pitää lukea hieman enemmän vastustajan puolustusta kuin syöttöpeleissä.

Joskus kannattaa muuten myös QB:tä juoksuttaa eikä väkipakolla heittää sitä syöttöä. Nimimerkillä kolmas yritys, matkaa viistoista yardia, vastustaja tukki kaikki syöttöpaikat ja väistin ensimmäisen taklaajan ja juoksin ne vatun viistoista yardia v***n hitaalla qb kakosella. Oli voittaja fiilis.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

ToNy-MaN

Viesti Kirjoittaja ToNy-MaN » Ti 09.04.2013 18:29

Tänään tuli Xbox360:lle WWE13. latasinsitten siihen Fan Axxessin ja sen toisen ohjelman ja kaiken mahdollisen mitä voi hahmoista vöihin. Silti en löydä ukkoja mistään?! Ei ole ainakaan downloaded contentissa kun valitsee hahmoa. Missä vika?
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.

cripler91

Viesti Kirjoittaja cripler91 » Ti 09.04.2013 19:31

Käynnistitkö pelin uudelleen? Itse ihmettelin samaa ja sitten käynnistin pelin uudelleen ja siellähän ne hahmot olivat.
Erittäin sisältörikas ja valaiseva allekirjoitus.

ToNy-MaN

Viesti Kirjoittaja ToNy-MaN » Ti 09.04.2013 19:49

cripler91 kirjoitti:Käynnistitkö pelin uudelleen? Itse ihmettelin samaa ja sitten käynnistin pelin uudelleen ja siellähän ne hahmot olivat.
Kyllä, mutta ilmeisesti ne alkaa toimiin kun ne lataa niin ettei kesken latauksen laita back-buttonia. Eli jokanen lataus täytyy oottaa loppuun tuossa download-screenilla.

EDIT: No kappas, nyt kun tuon sai toimiin niin kaikki asetukset ja parin pelin statit nollautu... Hyvin alkaa.
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.

Show_Stopper

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » To 11.04.2013 16:32

BLOOD DRAGON

Far Cry 3 jätti lyhyen session jälkeen pahan mielen, mutta nyt julkistettu stand-alone lisäri näyttää ihan puhtaasti seksille. Visuaalinen tyyli ja koko konsepti on suorastaan nerokas. Tahtoo kovasti.

On myöskin parhaita trailereita koskaan ikinä.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..

Memory

Viesti Kirjoittaja Memory » Pe 12.04.2013 01:40

http://www.ign.com/articles/2013/04/09/ ... am-origins

Paskaa. Missä Rocksteady ja miksi prequel!? AA ja AC oli v***n kovia pelejä, voisin jopa sanoa että voisi ihan ykkössijan jakaa minun kirjoissani. Toivottavasti eivät nyt pilaa koko Arkham sarjaa.... noh, sen näkee sitten, I guess.

Krizski

Viesti Kirjoittaja Krizski » La 13.04.2013 11:54

Tuossa nyt aloitin pelaamaan L.A noirea ja näin alkuun on sanottavat, että on tehty mielestäni hyvin kyseinen oleva peli.
Ajaminen on se epämukavin osa, mutta kaikki kuulustelut ja päättelyt, vihjeiden etsimiset ovat tosi hyvin tehty. Omistan tuon Completeversion jossa on kaikki mahdolliset caset. Olen vasta alussa, mutta nyt pitäisi selvittää yliajamistapaus. Pitääpä tuo hoitaa tässä iltapäivän vesisateen kunniaksi :)
The Krizski Twitterissä
The Krizski Youtubessa
The Krizskin pelistriimejä Twitchissä

Diaryni:
WWE by Krizski viewtopic.php?f=5&t=7422

Uuden WWE PPV-veikkauksen ylituomari!
Vuoden 2013 kehittynein!!

takaovi

Viesti Kirjoittaja takaovi » La 13.04.2013 12:53

Krizski kirjoitti:Tuossa nyt aloitin pelaamaan L.A noirea ja näin alkuun on sanottavat, että on tehty mielestäni hyvin kyseinen oleva peli.
Ajaminen on se epämukavin osa, mutta kaikki kuulustelut ja päättelyt, vihjeiden etsimiset ovat tosi hyvin tehty. Omistan tuon Completeversion jossa on kaikki mahdolliset caset. Olen vasta alussa, mutta nyt pitäisi selvittää yliajamistapaus. Pitääpä tuo hoitaa tässä iltapäivän vesisateen kunniaksi :)
On kyllä hyvä peli. Itse läpäisin pelin jo hyvän tovin sitten. Alkuhan on pelissä selvästi se heikoin osa, kun hommassa ei vielä punaista lankaa ole. Mutta vauhtiin päästyään hyvää viihdettä ja varsinkin kuulustelu erittäin viihdyttävää touhua. Ja ainakin itse muistelen, että niissä sai kyllä ihan tosissaan ajatella, varsinkin jos oli joku vihje jäänyt löytämättä (kaikki aputoiminnot niiden vihjeiden löytämiseen kannattaa muuten pistää pois, jos et vielä ole. Tekee hommasta paljon mielenkiintoisempaa). Pituuttakin pelillä on ihan mukavasti.
No anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke ottelu

Krizski

Viesti Kirjoittaja Krizski » La 13.04.2013 18:33

takaovi kirjoitti:On kyllä hyvä peli. Itse läpäisin pelin jo hyvän tovin sitten. Alkuhan on pelissä selvästi se heikoin osa, kun hommassa ei vielä punaista lankaa ole. Mutta vauhtiin päästyään hyvää viihdettä ja varsinkin kuulustelu erittäin viihdyttävää touhua. Ja ainakin itse muistelen, että niissä sai kyllä ihan tosissaan ajatella, varsinkin jos oli joku vihje jäänyt löytämättä (kaikki aputoiminnot niiden vihjeiden löytämiseen kannattaa muuten pistää pois, jos et vielä ole. Tekee hommasta paljon mielenkiintoisempaa). Pituuttakin pelillä on ihan mukavasti.
Nyt tuossa tuli ratkaistua tosiaan iltapäivällä se yliajamisjuttu. Viiden tähden case on nyt closed ;)
Joo pitääpä ottaa ne pois niin saa vielä paremman tuntuman. Nyt ollut aluksi hieman apua, kun on totutellut peliin.
Seuraavaksi pitäisi alkaa selvittämään jonkin sortin autovarkauscasea. Saapa nähdä miten Phelps sen hoitaa. Pidän siitä, että on haastetta näissä kuulusteluissa ja vihjeet olla hyvinkin erilaisia. Toivottavasti Rockstar tekee toisenkin tämän tyylisen pelin tulevaisuudessa. Tosi hyvä ideana :)
The Krizski Twitterissä
The Krizski Youtubessa

Diaryni:

Krizski

Viesti Kirjoittaja Krizski » Su 14.04.2013 19:01

Koko ajan vaan paremmaksi muuttuu tuo L.A Noire, kun peliä saa eteenpäin. Autovarkaus homma meni muutaman kerran puilleen, kun sain luodista päähän. Onneksi sain sieltä se 4 tähden casen suljettua.
Nyt pitäisi aloittaa Fallen Idol case, joka vaikuttaa aika mielenkiintoiselta alkuvideon suhteen.
Tulen selvittämään tämän perinpohjaisesti.
The Krizski Twitterissä
The Krizski Youtubessa

Diaryni:

eCiuj

Viesti Kirjoittaja eCiuj » Su 14.04.2013 19:40

Krizski kirjoitti:Toivottavasti Rockstar tekee toisenkin tämän tyylisen pelin tulevaisuudessa. Tosi hyvä ideana :)
Rockstar ei kylläkään LA Noirea tehnyt, julkaisi vain. Aussiyhtiö nimeltä Team Bondi on vastuussa pelistä itsestään, nykyään se taitaa olla kuopattu eli jatko-osia ei ole luvassa. Arvostus sille kelle se kuuluu. On kyllä hyvä peli, ei vain uponnut enemmistöön.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE

Krizski

Viesti Kirjoittaja Krizski » Su 14.04.2013 20:20

eCiuj kirjoitti:
Krizski kirjoitti:Toivottavasti Rockstar tekee toisenkin tämän tyylisen pelin tulevaisuudessa. Tosi hyvä ideana :)
Rockstar ei kylläkään LA Noirea tehnyt, julkaisi vain. Aussiyhtiö nimeltä Team Bondi on vastuussa pelistä itsestään, nykyään se taitaa olla kuopattu eli jatko-osia ei ole luvassa. Arvostus sille kelle se kuuluu. On kyllä hyvä peli, ei vain uponnut enemmistöön.
Hyvä, kun täällä on paremmin asioista tietäviä! En ole niin tarkasti lukenut noita tietoja pelin tekijöistä jne. Rockstar tuli heti mieleen, kun sen logon tuossa heti alussa näin, kuten myös boxissa on. Thänks!
Harmittavaa, jos mitään jatko-osaa ei ole tulossa. Toivottavasti samanlainen peli olisi tulevaisuudessa tulossa, ostaisin varmasti hyllyyni!
The Krizski Twitterissä
The Krizski Youtubessa

Diaryni:

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Su 14.04.2013 21:20

Tuli hankittua Dishonored steamin alennuksesta. Harmi, että ei kerkiä nyt testaamaan. Lisäksi ei hajuakaan pyörittääkö kone tuota edes alhaisimmilla asetuksilla, mikä teki ostoksesta aika typerän loppujen lopuksi, jos ei pyöritä. Toisaalta kova luotto siihen, että kun iha reippaasti viilaa grafikka nuppia ja detailien tasoa alaspäin eikä odota kokoaikaa sulan voin liukkaudella tapahtuvaa äksöniä niin tulen olemaan tyytyväinen. DAMN YOU STEAM! :evil:
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Vastaa Viestiin