F1 2012 -peli
Re: F1 2012 -peli
Olisit sinäkin poeka kunnon kansalainen ja ostaisit tuon pelin niin voitaisiin ottaa co-oppia 
Rotta.
Moninpelin saa vissiin toimimaan myös ... erikoisversioissa tiettyjä ohjelmia käyttämällä. Voitais joku kerta yrittää ottaa kisaa?
We need CM Punk!
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Pitää kyllä vakavasti harkita, sillä tuskin tuo peli enää kovin kallis olisi. Etenkin kun jokusen kuukauden päästä tulee sitten ilmeisesti jälleen pelisarjan seuraava osa. Nämä muuten ovat sellaisia pelejä, joita ei ole mitään järkeä ostaa joka vuosi. Joskus pelasin muistaakseni vuoden 2010 versiota, niin mitään kovin suurta eroa en pelattavuudessa huomannut.Tzei-em kirjoitti:Olisit sinäkin poeka kunnon kansalainen ja ostaisit tuon pelin niin voitaisiin ottaa co-oppia
Btw, voittaisin sut co-opissa.
EDIT:
Tzeijari muuten on puhunut aina noista, ettei CPU-kuskeille oikeastaan ikinä satu mitään mutta itse olen tehnyt erilaisia havaintoja, joten voisikohan se ero olla siinä että olen tuolta Merirosvojen paikasta ladannut jo jonkun Skidrow Gamesin (jotain nörttejä jotka itse modailee pelejä) version tästä pelistä? Sitten vielä esim. tuon autosaven korjaavan patchin latasin, niin ehkä se ero CPU-kuskien käyttäytymiseen johtuu siitä?
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
We'll seeDeadManWalking kirjoitti:Btw, voittaisin sut co-opissa.
Onhan se mahdollista. Tosin itsekin tutustuin peliin merirosvo-version kautta enkä silloinkaan kyllä muista huomanneeni, että cpu-kuskit olisivat ajaneet jotenkin onnettomuuksille alttiimmin. Mutta siitä on jo tovi, joten voin muistaa väärinkin.DeadManWalking kirjoitti:Tzeijari muuten on puhunut aina noista, ettei CPU-kuskeille oikeastaan ikinä satu mitään mutta itse olen tehnyt erilaisia havaintoja, joten voisikohan se ero olla siinä että olen tuolta Merirosvojen paikasta ladannut jo jonkun Skidrow Gamesin (jotain nörttejä jotka itse modailee pelejä) version tästä pelistä? Sitten vielä esim. tuon autosaven korjaavan patchin latasin, niin ehkä se ero CPU-kuskien käyttäytymiseen johtuu siitä?
Btw, peli on edelleen aika kallis ainakin Steamissa, nimittäin 29,90 euroa. Mutta itse ostin sen tarjoushintaan, joka oli jotain 10 euron paikkeilla. Eikö siellä pian taas ole joku ale niin varmasti myös tuo peli on silloin tarjouksessa ja 10 euroa ei kyllä sitten enää ole paha hinta kaikesta huolimatta noinkin hyvästä pelistä.
Siinä mielessä olen kyllä eri mieltä tuosta pelisarjan seuraavan osan ostamisesta, että jäähän siinä sitten tämä "rosteripäivitys" saamatta kun kuskit vaihtuvat ja yksi tallikin jäi pois. Toki asia korjaantuu varmasti myös modilla, mutta se ei sitten toimi co-opissa tai muissa nettimoodeissa. Ja F1 2013:n ja F1 2014:n välillä on sääntömuutosten myötä myös muitakin eroavaisuuksia, esim. aika-ajoissa rajoitettu DRS:n käyttö (jos ja kun pelisarja seuraa F1-sarjan todellisia sääntömuutoksia).
Tarkoitatko Hamachia? Ja joo, kyllähän pieni WrestlingAlert GP olisi paikallaan!Jers1 kirjoitti:Moninpelin saa vissiin toimimaan myös ... erikoisversioissa tiettyjä ohjelmia käyttämällä. Voitais joku kerta yrittää ottaa kisaa?
Rotta.
- DeadManWalking
Totta muuten. En tosin tiedä, että miten paljon tietokoneet käyttävät aika-ajoissa DRS:ää muissakin kohdissa kuin niissä sallituissa paikoissa, sillä monesti olen huomannut esim. Kiinan radalla sen että ajan paljon kovempaa kuin CPU:t niiden kahden muun vähän pidemmän suoran aikana. Puhun siis lähtösuorasta ja siitä suorasta, jossa on toinen väliaikapiste kun mitataan kierrosaikaa.Tzei-em kirjoitti:Ja F1 2013:n ja F1 2014:n välillä on sääntömuutosten myötä myös muitakin eroavaisuuksia, esim. aika-ajoissa rajoitettu DRS:n käyttö (jos ja kun pelisarja seuraa F1-sarjan todellisia sääntömuutoksia).
EDIT:
Näissä peleissä on kyllä sekin hyvä puoli, että pääsee tutustumaan niihin oikeisiin kilparatoihin ihan uudella tavalla, ja näkee sitten itsekin oikeaa kisaa seuratessa että onko esim. miten hyvä mahdollisuus ohittamiseen ja incar-kamerasta hahmottaa todella hyvin sen, että missä päin rataa kuljettaja on ajamassa.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Kyllä käyttävät, joskin vähemmän aggressiivisesti kuin itse käytän. Mutta ihan niin harjoituksissa kuin aika-ajoissakin olen huomannut toisten perässä ajaessa, että joka suoralla - myös lyhyillä - se takasiipi kyllä aukeaa cpu-kuskeillakin. Usein aika-ajoissa sen takia oma vauhtini onkin melko hyvää, että harjoittelusessiossa kokeilemalla selvitän melko tarkkaan kuinka aikaisessa vaiheessa takasiiven voi avata. Usein aggressiivisella takasiiven aukomisella saa aika paljonkin etua puolelleen. Monesti sen sitten huomaakin, että kisassa vauhti ei tahdo millään enää piisatakaan kun ei voi käyttää DRS:ää kuin tietyissä paikoissa ja niissäkin vain rajoitetusti.DeadManWalking kirjoitti:Totta muuten. En tosin tiedä, että miten paljon tietokoneet käyttävät aika-ajoissa DRS:ää muissakin kohdissa kuin niissä sallituissa paikoissa, sillä monesti olen huomannut esim. Kiinan radalla sen että ajan paljon kovempaa kuin CPU:t niiden kahden muun vähän pidemmän suoran aikana.
Rotta.
Juu, vaikka Hamachilla. Ainoa ongelma voi olla se, että meillä saattaa olla vähän eri versiot pelistä, mutta ongelmathan on tehty ylitettäviksi.Tzei-em kirjoitti:Tarkoitatko Hamachia? Ja joo, kyllähän pieni WrestlingAlert GP olisi paikallaan!Jers1 kirjoitti:Moninpelin saa vissiin toimimaan myös ... erikoisversioissa tiettyjä ohjelmia käyttämällä. Voitais joku kerta yrittää ottaa kisaa?
We need CM Punk!
- MR.Off Topic
Silverstonen viikonloppu ohitse ja tuloksena 8. sija. Oli oikeasti aika tylsä kilpailu. En meinannut koko viikonloppuna händlätä radan toisen kierroksen nopeita mutkia ja olin niissä aina hieman hitaampi kuin parhaat. Aika-ajossa 10. sijoitus, vaikka mahdollisuudet olisi luultavasti ollut parempaan, mutta Q3 sadekeli sotki aika-ajoni aika pahasti.
Kilpailuun lähdin sitten muista poikkeavalla taktiikalla eli kovalla renkaalla. Harmi, että sijoitin pysähdykseni muutamaa kierrosta liian myöhäksi, koska renkaani kului hieman odotettua aiemmin puhki ja ajoin pari hidasta kierrosta ennen varikolle tuloa. Tässä vaiheessa Hamilton oli jo ajanut minusta ohi (oli ylivoimainen koko kisassa), mutta myös kolmantena ajavaan Alonsoon mureni johtoni ja tämä, että 6 muuta kuskia pääsi ohi varikoltani tullessa. Massan nappasin heti alkuun helposti, mutta Webberiä ajoin takaa koko loppukilpailun. Lopussa ajoin vielä nopeimman kierroksen koko kisassa ja pääsin haistelemaan Webberin p***että, mutta en ohi. Kisan jälkeen Force India kuitenkin lopulta tunnusti minun olevan tasaveroinen kuski Paul Di Restan kanssa. Eihän minulla olekkaan kuin tasan 100 pistettä enemmän MM-sarjassa kuin Paulilla.
Kilpailuun lähdin sitten muista poikkeavalla taktiikalla eli kovalla renkaalla. Harmi, että sijoitin pysähdykseni muutamaa kierrosta liian myöhäksi, koska renkaani kului hieman odotettua aiemmin puhki ja ajoin pari hidasta kierrosta ennen varikolle tuloa. Tässä vaiheessa Hamilton oli jo ajanut minusta ohi (oli ylivoimainen koko kisassa), mutta myös kolmantena ajavaan Alonsoon mureni johtoni ja tämä, että 6 muuta kuskia pääsi ohi varikoltani tullessa. Massan nappasin heti alkuun helposti, mutta Webberiä ajoin takaa koko loppukilpailun. Lopussa ajoin vielä nopeimman kierroksen koko kisassa ja pääsin haistelemaan Webberin p***että, mutta en ohi. Kisan jälkeen Force India kuitenkin lopulta tunnusti minun olevan tasaveroinen kuski Paul Di Restan kanssa. Eihän minulla olekkaan kuin tasan 100 pistettä enemmän MM-sarjassa kuin Paulilla.
- DeadManWalking
Pakko kyllä edelleenkin itkeä tästä käsittämättömästä systeemistä joilla rangaistuksia annetaan. Oli tilanne ihan mikä tahansa ja mitenkän minusta riippumaton, niin aina tuomaristo antaa juuri minulle sen 10 sekunnin aikasakon että on muka "aiheutettu kolari", vaikka se CPU-kuski kääntää suunnilleen nokka edellä kylkeen.
v***u
v***u
Jep, sama homma. Eilen kävi tosin sillä tavalla hassusti, että ajelin jonkun takana ja radiosta sanottiin, että sillä on läpiajorangaistus tulossa. Race directorista ei tosin löytynyt mitään viittauksia tähän, mutta meni kaveri silti varikkosuoraa ajelemaan.DeadManWalking kirjoitti:Pakko kyllä edelleenkin itkeä tästä käsittämättömästä systeemistä joilla rangaistuksia annetaan. Oli tilanne ihan mikä tahansa ja mitenkän minusta riippumaton, niin aina tuomaristo antaa juuri minulle sen 10 sekunnin aikasakon että on muka "aiheutettu kolari", vaikka se CPU-kuski kääntää suunnilleen nokka edellä kylkeen.
v***u
Singaporen kisa on muuten p**ka. Joissain mutkissa ei ole ollenkaan pitoa, vaikka olisi ajolinjojen kohdalla. Ja se spinnaus ei ole samanlaista kuin muilla radoilla, vaan auto kääntyy itsepäisesti niin kauan että ollaan seinässä ja etusiipi jää tielle. Mainittu tapaus kävi minulle joku 3 kertaa ja sitten tuumasin, että riittää ja pamautin auton täysillä seinään. Ei harmittaisi ehkä muuten ollenkaan, mutta kisa oli ollut älyttömän jännä noihin mokiin asti. Startissa menin ykköseksi, ja parin kierroksen jälkeen Button ilmeisesti yritti ohitusta ensimmäisellä pidemmällä suoralla (se, joka kuitenkin vähän kaartuu). En huomannut katsoa taakseni, ja kaartaessani Button veti täysillä p*****seen ja siltä lähti eturengas irti. Turva-auto tuli radalle, minkä ansiosta pääsin vaihtamaan renkaani (aika-ajosta oli vahingossa jäänyt käteen jo valmiiksi melkein lopussa olleet optionit) käytännössä ilmaiseksi. Eikä tullut edes rangaistusta.
No mutta seuraavaksi kuitenkin Japaniin.
We need CM Punk!
Nyt on kauden ensimmäinen voitto saatu Kiinasta Marussialla, viikonlopun aikana kaikki meni hyvin eli sain ajaa harjoituksissa ilman vesisadetta ja opetella rataa, aika-ajoissa ensimmäiseen lähtöruutuun ja lopulta kisassa kovilla liikkeelle ja kunnon ero toisena ajavaan ja pehmeät alle 10 kierrosta ennen maalia 50 sekunnin johtoasemassa... Tosin ajan amateur vaikeusasteella harjoitteluna.
Jos Wrestlingalert-GP onnistuu niin voisin melkein osallistua jos huolitte mukaan ja samalla ehdottaisin jonkin puheohjelman käyttöä.
Laitteistona löytyy kohtalainen PC, Headset ja Logitchin G27 ratti+polkimet.
Jos Wrestlingalert-GP onnistuu niin voisin melkein osallistua jos huolitte mukaan ja samalla ehdottaisin jonkin puheohjelman käyttöä.
Erittäin sisältörikas ja valaiseva allekirjoitus.
Joo, puheohjelma sopii minulle (vaikka Mumble, tai no Skypekin jos kaikki sitä haluavat käyttää). En tosin tiedä, löytyykö kaikilta mikkiä?cripler91 kirjoitti:Jos Wrestlingalert-GP onnistuu niin voisin melkein osallistua jos huolitte mukaan ja samalla ehdottaisin jonkin puheohjelman käyttöä.
We need CM Punk!
Ei riitä PC tehot. Xboxilla tosiaa ite pyörittelen kyseistä peliä. Mahdollisesti ostan myös PS3 version, jolle olis sitten G27 odottamassa... 
Ah, pitkästä aikaa täydellinen viikonloppu. Mm-pisteiden ykkössijani on vaihtunut kolmossijaan muutaman peräkkäisen huonon kisan vuoksi, kun kisan lopuilla on tullut kohtalokkaita spinnauksia. Nyt kuitenkin kurssi kääntyi ainakin toistaiseksi kun dominoin Intian GP:tä. Harjoituksissa olin nopein, aika-ajoista nappasin paalupaikan ja kisan ajoin voittoon ottaen nimiini myös nopeimman kierrosajan. On kyllä ihan kiva rata tuo Intia, ei ole tullut sitä juuri ajettuakaan kuin ehkä pari kertaa.
Sitten yksi juttu mitä jäin miettimään enkä löytänyt googlesta kohtalotovereita. Muutamassa kisassa (mukaanlukien tämä Intian GP) tallensin car setupini, koska löysin hyvät säädöt. Joka kerta tallentaessa olen kuitenkin ihmetellyt, kun kaikki käytössä olevat 5 save slotia näyttävät olevan tyhjiä. Olen kuitenkin ajatellut sitten, että ehkä ne 5 save slotia ovat per kisa, sen sijaan että niitä olisi yhteensä 5. No sitten kuitenkin kun testimielessä menin quick racessa Monacon GP:hen ja siellä olisin ladannut car setupin, niin sitäpä ei löytynytkään. Voin kuitenkin vannoa 100% varmuudella, että careerissa tallensin Monacon GP:ssä car setupini. Minkähän takia se ei sitten ollut ladattavissa kuitenkaan? Kohtalotovereita?
Sitten yksi juttu mitä jäin miettimään enkä löytänyt googlesta kohtalotovereita. Muutamassa kisassa (mukaanlukien tämä Intian GP) tallensin car setupini, koska löysin hyvät säädöt. Joka kerta tallentaessa olen kuitenkin ihmetellyt, kun kaikki käytössä olevat 5 save slotia näyttävät olevan tyhjiä. Olen kuitenkin ajatellut sitten, että ehkä ne 5 save slotia ovat per kisa, sen sijaan että niitä olisi yhteensä 5. No sitten kuitenkin kun testimielessä menin quick racessa Monacon GP:hen ja siellä olisin ladannut car setupin, niin sitäpä ei löytynytkään. Voin kuitenkin vannoa 100% varmuudella, että careerissa tallensin Monacon GP:ssä car setupini. Minkähän takia se ei sitten ollut ladattavissa kuitenkaan? Kohtalotovereita?
Rotta.
RE: F1 2012 -peli
Vau. Talli teki juuri "Fernando is faster than you" -tempun minulle.
We need CM Punk!
- DeadManWalking
Sadekelin aika-ajossa olen kyllä näköjään ihan sukka. Outoa sinänsä, koska kisavauhdissa olen ollut sadekelillä hyvä. Äsken Silverstonessa ajoin helposti mukaan Q3:een, kunnes sitten Q3:ssa satoi vettä kuin Esterin p****estä ja jäin sijalle 10. Noh, onneksi kisassa on aurinkoista koko ajan joten mahdollisuuksia on hyvään sijoitukseen. Lähdöt ovat onnistuneet minulta erinomaisesti, joten jospa sitä tässäkin kisassa saisi parannettua heti lähdössä muutaman pykälän sijoitusta.
Kun tuo vesisade meni sotkemaan aika-ajon kolmososion, niin pystyy hieman kikkailemaan rengasvalinnoilla. Taidan aloittaa kovilla renkailla.
Kun tuo vesisade meni sotkemaan aika-ajon kolmososion, niin pystyy hieman kikkailemaan rengasvalinnoilla. Taidan aloittaa kovilla renkailla.
Eilen pikku krapuloissa ajelin careerin viimeiset kolme kisaa. Jossain puolivälin vaiheilla ja sen jälkeen meni kausi aika huonosti, tuli yks ragequit-DNF ja muutama huono sijoitus, jopa ulkona kympin sakista. Kauden loppua kohden kuitenkin homma alkoi taas kulkemaan ja viimeiset neljä kisaa voitin, millä varmistinkin itselleni sitten kuljettajien mm-tittelin. Aloitin kauden siis Williamsilla ja about puolessa välissä vaihdoin Lotukselle. 1 tai 2 kisaa ennen kauden loppua tuli rival challengen tiimoilta Red Bullilta sopimustarjous, jonka sitten hyväksyinkin ja sen myötä 2. kauteeni lähden Punahärän ohjaksissa.
Ongelmana on vain se, että motivaatio kakkoskauteen on ihan olematon johtuen siitä, että peli on 2011:n tavoin ehkä maailman epäpalkitsevin. Teksti "Congratulations! You are the new F1 world champion! Press A to continue to season 2." ei ihan heti tuo itsessäni sellaista palkitsevuuden tunnetta, kun alla on tuntitolkulla kainalot hiessä tahkottuja kierroksia erinäisillä radoilla. Olisivat edes animoineet jonkin kannunnosteluanimaation tai jotain, mutta ei, ei mitään, vain pelkkä tekstimuotoinen onnittelu. Jopa Contrassa oli loppuanimaatio ja se oli sentään 8-bittisen Nintendon peli
Ongelmana on vain se, että motivaatio kakkoskauteen on ihan olematon johtuen siitä, että peli on 2011:n tavoin ehkä maailman epäpalkitsevin. Teksti "Congratulations! You are the new F1 world champion! Press A to continue to season 2." ei ihan heti tuo itsessäni sellaista palkitsevuuden tunnetta, kun alla on tuntitolkulla kainalot hiessä tahkottuja kierroksia erinäisillä radoilla. Olisivat edes animoineet jonkin kannunnosteluanimaation tai jotain, mutta ei, ei mitään, vain pelkkä tekstimuotoinen onnittelu. Jopa Contrassa oli loppuanimaatio ja se oli sentään 8-bittisen Nintendon peli
Rotta.
Toi on muuten aivan hemmetin p****estä, ettei ole minkäänlaista palkintokoroke-animaatiota. "Fantastic job, well done!" -lausahdukset voitetun osakilpailun jälkeen ja sitten katsellaan taas latauskuvaketta. Tosi tylsää.
“There’s a thin line between being a hero and being a memory.”
- DeadManWalking
Se pitää osata kuvitella itse. Allekirjoittanut hyppää aina sängyn päälle ja tuulettaa villisti kuin olisi palkintokorokkeella. Myös keskisormea olen näyttänyt useasti, kun CPU-kuski perseilee jotain. Yleensä se on Alonso.Juge kirjoitti:Toi on muuten aivan hemmetin p****estä, ettei ole minkäänlaista palkintokoroke-animaatiota. "Fantastic job, well done!" -lausahdukset voitetun osakilpailun jälkeen ja sitten katsellaan taas latauskuvaketta. Tosi tylsää.
Ja aina on kylmässä Mumm-samppanjaa palkintokorokesijoituksen varalta? Ja jos voitat kuuntelet Maamme-laulun? Ja pidät lehdistötilaisuuden? Ja annat haastatteluja sukulaisille? Vai ajaako tänne kirjoittaminen sen asian?DeadManWalking kirjoitti:Se pitää osata kuvitella itse. Allekirjoittanut hyppää aina sängyn päälle ja tuulettaa villisti kuin olisi palkintokorokkeella. Myös keskisormea olen näyttänyt useasti, kun CPU-kuski perseilee jotain. Yleensä se on Alonso.Juge kirjoitti:Toi on muuten aivan hemmetin p****estä, ettei ole minkäänlaista palkintokoroke-animaatiota. "Fantastic job, well done!" -lausahdukset voitetun osakilpailun jälkeen ja sitten katsellaan taas latauskuvaketta. Tosi tylsää.
“There’s a thin line between being a hero and being a memory.”
- DeadManWalking
Niinkin voisi sanoa.Juge kirjoitti:Vai ajaako tänne kirjoittaminen sen asian?
Tuli äsken ajettua Silverstonen GP. Onhan se kiva rata kyllä, ei siinä mitään. Harmi vaan että ne nopeat mutkat siinä kakkossektorin lopussa ovat sellaisia, että olen aina aavistuksen verran hitaampi kuin huippuautot. Kisa meni kuitenkin tiettyyn pisteeseen asti ihan kivasti, kun olin n. 19/26 kierroksella sijalla neljä, mutta spinnauksen myötä tipuin seitsemänneksi. Ajelin vieläpä rikkaalla bensaseoksella, koska pyrin kovasti vielä tavoittamaan edellä ajavia. Harmillisesti pidin liian kauan rikasta bensaseosta liian kauan, ja bensa rupesi loppumaan viimeisellä kierroksella ja viimeisen sektorin aikana. Sain kuitenkin ajettua ihan jälkihöyryillä auton maaliin saakka ja olin lopulta yhdeksäs. Talli asetti tavoitteeksi kahdeksannen sijan, joten ihan siihen ei päästy.
Tuli tuossa vedettyä vielä Hockenheimin harjoitukset ja aika-ajotkin siihen päälle, ja ajoin kuudenteen ruutuun. Voittoa pitää lähteä tavoittelemaan, sillä johdan MM-sarjaa ja pahin kilpakumppani Lewis Hamilton on päässyt iskuetäisyydelle. Hamilton lähtee ruudusta viisi.
Btw, yleensä jos huomaan kisaviikonlopun aikana että mahdollisuudet voittoon ovat pienet, niin keskityn lähinnä terrorisoimaan Fernando Alonson mahdollisuuksia hyviin sjoituksiin.
Btw part 2, talli teki minusta "tasavertaisen kuskin" Pastor Maldonadon kanssa. Eipä siihen pitkään vaadittukaan, ja piste-ero jotain yli sata pinnaa.
- DeadManWalking
Hockenheimissa sijalle kaksi, ja kärkipaikka MM-pisteissä myös vahvistui kun MM-sarjassa toisena oleva Hamilton jäi viidenneksi. Kisan voiton vei Jenson Button. Voitto olisi ollut itsellenikin tarjolla, mutta vesikelillä tuli tehtyä pieni spinnaus ja Button pääsi nousemaan ohi ja voitti neljän sekunnin erolla meikäläiseen. Ihan hyvä suoritus kuitenkin, kun kuudennesta ruudusta nousin toiseksi.
Vesisade kyllä v***ttaa entistä enemmän. Joka h**vetin paikassa sataa vähintään jossain vaiheessa, yleensä kisan aikana jolloin kaikki taktiikat menevät ihan käsille aina. En tiedä mistä hitosta tuo johtuu, mutta puolestani ei kyllä tarvitsisi tulla enää yhtään vesisateella ajettavaa kisaa vaikka niissä kyllä hyvin vauhdin muodossa pärjäänkin.
Tuli myös tarjous Sauberilta, mutta saa nyt nähdä onko mitään järkeä vaihtaa tuohon talliin. Katsoin huvikseni MM-pisteitä, niin tallikaveri Maldonado on juuri molempien Saubereiden välissä ja ainoastaan kolme pistettä jäljessä siitä paremmasta. Tuskin se vaihto Williamsilta Sauberille olisi mikään merkittävä muutos, vai mitä paremmin tallien vaihdosta kesken kauden perillä olevat kuskit tähän sanovat?
Kyllä tämä maailmanmestaruudelle haiskahtaa, mutta toisaalta yksikin keskeytys ja voitto Hamiltonille niin piste-ero on lähes olematon.
Vesisade kyllä v***ttaa entistä enemmän. Joka h**vetin paikassa sataa vähintään jossain vaiheessa, yleensä kisan aikana jolloin kaikki taktiikat menevät ihan käsille aina. En tiedä mistä hitosta tuo johtuu, mutta puolestani ei kyllä tarvitsisi tulla enää yhtään vesisateella ajettavaa kisaa vaikka niissä kyllä hyvin vauhdin muodossa pärjäänkin.
Tuli myös tarjous Sauberilta, mutta saa nyt nähdä onko mitään järkeä vaihtaa tuohon talliin. Katsoin huvikseni MM-pisteitä, niin tallikaveri Maldonado on juuri molempien Saubereiden välissä ja ainoastaan kolme pistettä jäljessä siitä paremmasta. Tuskin se vaihto Williamsilta Sauberille olisi mikään merkittävä muutos, vai mitä paremmin tallien vaihdosta kesken kauden perillä olevat kuskit tähän sanovat?
Kyllä tämä maailmanmestaruudelle haiskahtaa, mutta toisaalta yksikin keskeytys ja voitto Hamiltonille niin piste-ero on lähes olematon.
Itse ajan tällä hetkellä Sauberilla, ja vauhti kyllä riittää kärkeen kunhan auton säädöt ovat kohdillaan. Kuivalla kelillä ollaan käytännössä aina taistelemassa paalupaikasta (pari viime kisaa ollaan sieltä startattukin). Kisavauhdista sen verran, että muut pysyvät kyllä suhteellisen hyvin takana, kunhan lähtö onnistuu. Suunnilleen viisi kärkiautoa pysyy aika hyvin vauhdissa, ja loppuihin on sitten vähintään varikkokäynnin mentävä rako. Toisaalta jos esimerkiksi Vettel pääsee ohi, niin se menee kyllä ihan omia menojaan sitten. Lotus tarjoaa ensi kaudeksi paikkaa, mutta pitää katsoa vielä muut tarjoukset. Sauber tietysti myös pitäisi minut mielellään jatkossakin.DeadManWalking kirjoitti:Tuli myös tarjous Sauberilta, mutta saa nyt nähdä onko mitään järkeä vaihtaa tuohon talliin. Katsoin huvikseni MM-pisteitä, niin tallikaveri Maldonado on juuri molempien Saubereiden välissä ja ainoastaan kolme pistettä jäljessä siitä paremmasta. Tuskin se vaihto Williamsilta Sauberille olisi mikään merkittävä muutos, vai mitä paremmin tallien vaihdosta kesken kauden perillä olevat kuskit tähän sanovat?
We need CM Punk!
- Phenomenon
Ei nyt F12012 mutta autopeli silti; eli kaivoin PS2:n kaapista ja pistin Muppet Racemanian (PS1) sisään. Voitin kermitillä heti kaikki kisat. Sain unlockattua Battle tournamentin ja kohta on siis romurallin aika. Kermit on tosin aika heiveröinen romuralliin joten harkitsen Miss Piggyllä pelaamista...
Medievilit bongasin myös mutta ei kuulu tähän topicciin. Lisää kommentteja tulossa tulevaisuudessa.

Medievilit bongasin myös mutta ei kuulu tähän topicciin. Lisää kommentteja tulossa tulevaisuudessa.

Phe-no se on, sai hän suosion
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton
- DeadManWalking
CPU-kuskit ajelivat Spassa aika-ajoissa vesisateella kierrosajaksi jotain 1.54 tjsp? Mitä helvettiä ihan oikeasti.