Videopelit
Re: Videopelit
Mikähän tässä WWE'13 on vikasellaan. Auto-savet on päällä mutta noi statistiikat voitoista/käytetyimmistä hahmoista ei päivity muiden osalta kun vain luotujen hahmojen?!
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.
- MR.Off Topic
En ole vielä kertonut sen kummemmin tunnelmia Dishonoredista, joten kerrotaan nyt. Heti ensimmäisenä peliä pelatessa tajusin, että en ole PC-pelaaja tai no olen, koska pelaan tätä PC:llä, mutta tykkään pelata pelejä paljon enemmän siihen luodulla ohjaimella kuin näppis+hiiri kombolla. Sormiani ei ole tehty venymään miljooniin suuntiin. Joten siirryin ohjaimeeni ja ilokseni huomasin pelin tukevan täysin boxi 360 ohjaintani ja nappeja ei tarvinut itse määrittää sekä kaikki pelin sisäiset jutut tulee oikeilla näppäin logoilla. Cool! Tämä tosin pätee varmaan melkein joka peliin? Grafiikkoihin ei tarvinut itse koskea vaan peli sääti ne minun tietokoneelle valmiiksi niin alas, että peli pyörii moitteetta. Ehdottomasti silti pelattavan näköinen peli.
Sitten gameplayhin eli tärkeimpään asiaan. Aivan mahtavaa. Pelaan normaali tasolla, koska duh olen casuaalipelaaja tämmöisissä peleissä ja eniten tahdon nauttia pelaamisesta enkä vetää hampaat irvessä. Ilokseni peli silti tuottaa tarpeeksi suuria haasteita. Alussa ihan testin vuoksi testasin rynnätä niin sanotusti pyssyt laulaen tilanteisiin ja tulihan sieltä nokkaan ihan kivasti. Jos kukaan vastustajista ei käyttänyt etäaseita (pyssyjä, palavia pulloja, sylkenyt suusta tulta) niin vastustajat pystyi yleensä kukistamaan, mutta iso energia tiputus tuli. Ehkäpä miekkataitojen parantuessa tuo vaihtoehto olisi todennäköisempi, mutta nyt peli pakottaa käyttämään ainakin pientä hiiviskelyä. Plussaa tästä!
Hiiviskelyhän sitten toimii. Vaikka olen päässyt käyttämään vasta muutamaa "taikavoimaa", niin niiden käyttämisellä on merkitystä. Niitä ilmankin pärjäisi, mutta onhan se hauskaa ensin katsoa "dark visionilla" seinien läpi vihollisten paikat, blinkillä vetäistä selän taakse, miekka kurkkuun, hävitä blinkillä kuin tuhka tuuleen ilmestyäkseen vain seuraavan selän taakse ja toimittaa samainen miekka kurkkuun metodi.
Erilaisia luovia tappoja olen myös päässyt suorittamaan, vaikka supernaturaalit voimani ovat vähissä. Tosin luovimmat tapot ovat tainneet tulla käyttäen spring razoreita, jotka kaiketi ampuvat ulos partahöylänteriä miljoonittain. Nämähän siis räjähtävät vihollisten läheisyydessä, mutta niitä ei itsessään voi heittää kovinkaan kauas. Tavallinen käyttö olisi siis asettaa se vartijan kulkureitillä ja odottaa, että tämä kävelee ohi. Mitenkäs epätavallinen käyttö? No kiinnitä tällainen tyhjään pulloon ja heitä sillä vartijaa tai mitenpä olisi kuolleen ruumiin jalkaan, käteen tai päähän kiinnittäminen ja sitten heittäminen kohti vartijaa? Tai mitä jos pistät tällaisen hiiren selkään? Kyllä mahdollisuuksia on monia. Yksi varmaan omista lempiaseista pelissä.
Peliin olen nyt kuluttanut 5 tuntia elämääni. Tässä ajassa olen kerennyt pelata intro tehtävän, ensimmäisen oikean tehtävän ja aloittaa toista tehtävää. Itse ainakin huomasin, että esimerkiksi tuohon ensimmäiseen tehtävään sai kulumaan tuhottomasti aikaa. Sivutehtäviä oli jo tuossa useita, lisäksi aikaa kului runesien ja bone charmien etsimiseen. Kaikkia noita en edes löytänyt. Sitten noiden lisäksi itse päätehtävän voi tehdä monella tapaa. Peli tarjosi tällä kertaa pääkohteen tappamiseen valmiina keinoina myrkytettyä juomaa ja jonkinlaisella polttomerkillä merkkaamista, joka olisi ilmeisesti saanut tämän omat joukot tappamaan kohteen. Lisäksi toki voi tehdä tappamisen täysin omilla ehdoilla.
Eli toisinsanoen olen rakastunut tähän peliin. Lisäksi, kun katsoin youtubesta TÄMÄN videon vakuutuin siitä, että tämä on yksi monipuolisimmista peleistä, jota olen ikinä pelannut, jos ei monipuolisin. Videolla tyyppi siis kertoo kuinka lähti hakemaan jotain uutta pelistä toisella pelikerralla ja keksi kolme eri skenaariota pelata peliä. Ensimmäinen oli, että ei periaatteessa käytä mitään taikakeinoja koko pelin aikana vaan menee miekka, pistooli, jalkajousi, yms linjalla. Toinen, että ei tapa ketään aseilla vaan yrittää saada jokaisen kuoleman näyttämään onnettomuuksilta tai suurilta fuck upeilta. Kolmas ja epämielenkiintoisin tapa oli se, että ryntäisi pyssyt paukkuen paikalle ja taistelisi kaikkien kanssa miekalla. Monipuolinen peli ompi kyseessä.
Sitten gameplayhin eli tärkeimpään asiaan. Aivan mahtavaa. Pelaan normaali tasolla, koska duh olen casuaalipelaaja tämmöisissä peleissä ja eniten tahdon nauttia pelaamisesta enkä vetää hampaat irvessä. Ilokseni peli silti tuottaa tarpeeksi suuria haasteita. Alussa ihan testin vuoksi testasin rynnätä niin sanotusti pyssyt laulaen tilanteisiin ja tulihan sieltä nokkaan ihan kivasti. Jos kukaan vastustajista ei käyttänyt etäaseita (pyssyjä, palavia pulloja, sylkenyt suusta tulta) niin vastustajat pystyi yleensä kukistamaan, mutta iso energia tiputus tuli. Ehkäpä miekkataitojen parantuessa tuo vaihtoehto olisi todennäköisempi, mutta nyt peli pakottaa käyttämään ainakin pientä hiiviskelyä. Plussaa tästä!
Hiiviskelyhän sitten toimii. Vaikka olen päässyt käyttämään vasta muutamaa "taikavoimaa", niin niiden käyttämisellä on merkitystä. Niitä ilmankin pärjäisi, mutta onhan se hauskaa ensin katsoa "dark visionilla" seinien läpi vihollisten paikat, blinkillä vetäistä selän taakse, miekka kurkkuun, hävitä blinkillä kuin tuhka tuuleen ilmestyäkseen vain seuraavan selän taakse ja toimittaa samainen miekka kurkkuun metodi.
Erilaisia luovia tappoja olen myös päässyt suorittamaan, vaikka supernaturaalit voimani ovat vähissä. Tosin luovimmat tapot ovat tainneet tulla käyttäen spring razoreita, jotka kaiketi ampuvat ulos partahöylänteriä miljoonittain. Nämähän siis räjähtävät vihollisten läheisyydessä, mutta niitä ei itsessään voi heittää kovinkaan kauas. Tavallinen käyttö olisi siis asettaa se vartijan kulkureitillä ja odottaa, että tämä kävelee ohi. Mitenkäs epätavallinen käyttö? No kiinnitä tällainen tyhjään pulloon ja heitä sillä vartijaa tai mitenpä olisi kuolleen ruumiin jalkaan, käteen tai päähän kiinnittäminen ja sitten heittäminen kohti vartijaa? Tai mitä jos pistät tällaisen hiiren selkään? Kyllä mahdollisuuksia on monia. Yksi varmaan omista lempiaseista pelissä.
Peliin olen nyt kuluttanut 5 tuntia elämääni. Tässä ajassa olen kerennyt pelata intro tehtävän, ensimmäisen oikean tehtävän ja aloittaa toista tehtävää. Itse ainakin huomasin, että esimerkiksi tuohon ensimmäiseen tehtävään sai kulumaan tuhottomasti aikaa. Sivutehtäviä oli jo tuossa useita, lisäksi aikaa kului runesien ja bone charmien etsimiseen. Kaikkia noita en edes löytänyt. Sitten noiden lisäksi itse päätehtävän voi tehdä monella tapaa. Peli tarjosi tällä kertaa pääkohteen tappamiseen valmiina keinoina myrkytettyä juomaa ja jonkinlaisella polttomerkillä merkkaamista, joka olisi ilmeisesti saanut tämän omat joukot tappamaan kohteen. Lisäksi toki voi tehdä tappamisen täysin omilla ehdoilla.
Eli toisinsanoen olen rakastunut tähän peliin. Lisäksi, kun katsoin youtubesta TÄMÄN videon vakuutuin siitä, että tämä on yksi monipuolisimmista peleistä, jota olen ikinä pelannut, jos ei monipuolisin. Videolla tyyppi siis kertoo kuinka lähti hakemaan jotain uutta pelistä toisella pelikerralla ja keksi kolme eri skenaariota pelata peliä. Ensimmäinen oli, että ei periaatteessa käytä mitään taikakeinoja koko pelin aikana vaan menee miekka, pistooli, jalkajousi, yms linjalla. Toinen, että ei tapa ketään aseilla vaan yrittää saada jokaisen kuoleman näyttämään onnettomuuksilta tai suurilta fuck upeilta. Kolmas ja epämielenkiintoisin tapa oli se, että ryntäisi pyssyt paukkuen paikalle ja taistelisi kaikkien kanssa miekalla. Monipuolinen peli ompi kyseessä.
Bioshock Infinite vaikutti ihan kiinnostavalta peliltä, mutta menin typeränä katsomaan MoonTV:n Gamerin spoileri-jakson kyseisestä pelistä. Nyt tuntuis vähän typerältä pelata peliä kun tiedän miten lopussa käy. Nykyään pelaan pelejä lähes pelkästään juonen takia, siksi arvostan kaikkia simppeleitä putkijuoksuja. Olen siis ihminen jota HC-pelaajat vihaa, mutta oon tottunut siihen. Ei mulla ole mielenkiintoa hoonata jotain peliä 100 tuntia. Tai jos pelaankin noin kauan niin siinä pelissä on sitten jotain todella maagista.
En nyt tiedä miten tää liitty mihinkään, mut toi Dishonored'kin tavallaan kiinnostais.
En nyt tiedä miten tää liitty mihinkään, mut toi Dishonored'kin tavallaan kiinnostais.
BioShock Infinite on about ½ siitä mitä vuosien takaiset trailerit lupasivat. Eli äärimmäisen hyvä. Sitä mekaniikkaa ja fiilistä vain arvostaa näin vanhana System Shock / BioShock -veikkona. Pelaisin sen läpi uudestaan milloin vaan (1999 modella), vaikka tiedänkin loppuratkaisun.
You want the best? Here I am.Darien Fawks kirjoitti:Provoatteko JDubille, vai oletteko oikeasti tuota mieltä?

- The Rocker
NHL13 näin reilun sadan pelin jälkeen.
-Alkuun vedin runkosarjaa väärillä rostereilla (Nash oli yhä Columbuksessa yms.) koska minulle tarjottiin heti kauden alkuun sekä Vishnovskya että Iginlaa. Otin molemmat ja heitin ykköskiekan ja parit varaukset hiuksista vittuun organisaatiosta.
-Aloitin kauden tasolla tähtipelaaja. Pian kyllästyin kuitenkin siihen että kiekko viihtyi lavassa noin 10% ajasta ja syötöt napsuivat nätisti vastustajan lapaan. Keksin kyllä idioottiovarman tavan tehdä maaleja. Selitän sen tässä:
1. Valitse Detroit Red Wings joukkueeksi.
2. Voita aloitus Datsyukilla.
3. Kronwallin saatua kiekko syötä se Datsyukille, purjehdi yksin läpi ja heitä kiekko kilpikäden yläkulmaan. Myös räpyläkäden puoli käy mutta se toimii vain 75% ajasta.
-Riippumatta tästä vaihdoin helpoimmalle asteelle ja nautin vastustajan nöyryyttämisestä täysin rinnoin seuraavat 50 ottelua.
-En ymmärrä miksi Merovingi itki siitä että poikkikentän one-timereista ei saa maaleja ikinä. Itse en saa ikinä edes poikkikentän one-timereita aikaiseksi. Ja jos saan niin kiekko menee maalista ohi tolppaan tai logoon.
-Nyt saatuani mukamas tarpeeksi kokemusta päätin aloittaa uuden kauden oikeilla rostereilla. Recordi oli vähän surkea. Koska parhaimmillaan loukkaantuneina olivat Franzen, Datsyuk ja Zetterberg. Siinä pisti vituttamaan. Ainoat nopeat pelaajat Helm ja Filppula eivät saaneet mitään sisään. Kuten se oikeastikin menee. Realistinen peli. Peli on realistinen myös siinä mielessä että Wings ei pärjää. Se saattaa tosin johtua minustakin.
Lopputulos: tämä peli saa minut raivon partaalle ja aikaan huudon "kone on p**ka huijari" joten tämä on erittäin suositeltava peli kaikille jotka luulevat ymmärtävänsä kiekosta jotain.
-Alkuun vedin runkosarjaa väärillä rostereilla (Nash oli yhä Columbuksessa yms.) koska minulle tarjottiin heti kauden alkuun sekä Vishnovskya että Iginlaa. Otin molemmat ja heitin ykköskiekan ja parit varaukset hiuksista vittuun organisaatiosta.
-Aloitin kauden tasolla tähtipelaaja. Pian kyllästyin kuitenkin siihen että kiekko viihtyi lavassa noin 10% ajasta ja syötöt napsuivat nätisti vastustajan lapaan. Keksin kyllä idioottiovarman tavan tehdä maaleja. Selitän sen tässä:
1. Valitse Detroit Red Wings joukkueeksi.
2. Voita aloitus Datsyukilla.
3. Kronwallin saatua kiekko syötä se Datsyukille, purjehdi yksin läpi ja heitä kiekko kilpikäden yläkulmaan. Myös räpyläkäden puoli käy mutta se toimii vain 75% ajasta.
-Riippumatta tästä vaihdoin helpoimmalle asteelle ja nautin vastustajan nöyryyttämisestä täysin rinnoin seuraavat 50 ottelua.
-En ymmärrä miksi Merovingi itki siitä että poikkikentän one-timereista ei saa maaleja ikinä. Itse en saa ikinä edes poikkikentän one-timereita aikaiseksi. Ja jos saan niin kiekko menee maalista ohi tolppaan tai logoon.
-Nyt saatuani mukamas tarpeeksi kokemusta päätin aloittaa uuden kauden oikeilla rostereilla. Recordi oli vähän surkea. Koska parhaimmillaan loukkaantuneina olivat Franzen, Datsyuk ja Zetterberg. Siinä pisti vituttamaan. Ainoat nopeat pelaajat Helm ja Filppula eivät saaneet mitään sisään. Kuten se oikeastikin menee. Realistinen peli. Peli on realistinen myös siinä mielessä että Wings ei pärjää. Se saattaa tosin johtua minustakin.
Lopputulos: tämä peli saa minut raivon partaalle ja aikaan huudon "kone on p**ka huijari" joten tämä on erittäin suositeltava peli kaikille jotka luulevat ymmärtävänsä kiekosta jotain.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Mulla on täysin samat mietteet tuosta uusimmasta änäristä. Mä tosin jaksoin pelata ehkä 10 matsia kunnes tajusin lopettaa. Jos olisin jatkanut niin olisin särkenyt varmasti ohjaimen/telkkarin/boxin/itseni.
Ootte vaan paskoja pelaajia.
En itsekään aina voita, kun tähtipelaajalla oon kautta tahkonut, mutta mun mielestä paljon parempi näin, pelit monesti tosi jänniä. Oi sitä tunnetta, ku pleijaripelissä nousee 3-0 tappioasemasta tasoihin ja voittaa jatkoajalla.
En itsekään aina voita, kun tähtipelaajalla oon kautta tahkonut, mutta mun mielestä paljon parempi näin, pelit monesti tosi jänniä. Oi sitä tunnetta, ku pleijaripelissä nousee 3-0 tappioasemasta tasoihin ja voittaa jatkoajalla.
- The Rocker
Juu voin uskoa että olen huono pelaaja. Kuitenkin uusin NHL-peli jota olen pelannut ennen tätä oli NHL08 ja tässä on menty vähän eteenpäin kaikessa. Tai no okei Slapshottia ja 2K10 tuli pelattua mutta niitä Wiillä joten kontrollit olivat hakusessa suht kauan. Nykyään ei enää meinaa vanhempien pelaaminen.Borga kirjoitti:Ootte vaan paskoja pelaajia.
Harmi ettei NHL Hitz pelejä tullut enempää. Ovat nimittäin parhaita ikinä. Hävitystä tappelusta lentää ulos
"The only time success comes before work is in the dictionary."
Tuli ostettua NHL'13. Eikö peleihin tehdä nykyään ohjekirjoja? Ainoa ohje oli "näin käynnistät Xboksisi" 
Ohjekirjat =D en edes muistanut niiden olemassaoloa. Pienenä muistan kuinka innoissani aina kun oltiin ostettu uusi peli tavasin automatkan kotiin sitä ohjevihkosta (ei mua ne näppäimet sun muut pelitekniset jutut kiinnostanu) mutta varsinkin nuoremmille suunnatuissa peleissä, toki myös muissakin, oli aina välillä jotain juoneen liittyvää pientä ekstraa kuten parin sivun prologi tai hahmokuvauksia. Ei tule mieleen yhtään uutta peliä jossa noita olis ollu.
Jep! Ja löytyihän niistä kuvia sekä pelistä itsestään, että sen hahmoista!
Painipeleissä puolestaan tuli naureskeltua niille ohjekirjan suomennoksille. Irkkuruoskille sun muille.
Painipeleissä puolestaan tuli naureskeltua niille ohjekirjan suomennoksille. Irkkuruoskille sun muille.
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi
Se ohjekirja löytyy pelistä itsestään. Käynnistät pelin ja se löytyy sieltä jostain valikosta.ToNy-MaN kirjoitti:Tuli ostettua NHL'13. Eikö peleihin tehdä nykyään ohjekirjoja? Ainoa ohje oli "näin käynnistät Xboksisi"
“There’s a thin line between being a hero and being a memory.”
LaaaaaaameJuge kirjoitti: Se ohjekirja löytyy pelistä itsestään. Käynnistät pelin ja se löytyy sieltä jostain valikosta.
Eikös peli ohjaa tuohon tutoriaaliin ihan automaattisesti? Jos nyt oikein muistan. Mutta jos on tyyliin NHL 12 pelannut, niin ei tuossa ole mitään mullistavaa uutta.Juge kirjoitti:Se ohjekirja löytyy pelistä itsestään. Käynnistät pelin ja se löytyy sieltä jostain valikosta.ToNy-MaN kirjoitti:Tuli ostettua NHL'13. Eikö peleihin tehdä nykyään ohjekirjoja? Ainoa ohje oli "näin käynnistät Xboksisi"
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Oon omistanu viimeks änärin niin oli 2001takaovi kirjoitti:Eikös peli ohjaa tuohon tutoriaaliin ihan automaattisesti? Jos nyt oikein muistan. Mutta jos on tyyliin NHL 12 pelannut, niin ei tuossa ole mitään mullistavaa uutta.Juge kirjoitti:Se ohjekirja löytyy pelistä itsestään. Käynnistät pelin ja se löytyy sieltä jostain valikosta.ToNy-MaN kirjoitti:Tuli ostettua NHL'13. Eikö peleihin tehdä nykyään ohjekirjoja? Ainoa ohje oli "näin käynnistät Xboksisi"
- MR.Off Topic
Voi v***n Steam. Omistan nyt sitten L.A. Noiren Complete Editionin. Mistäköhän vatusta löydän aikaa itseasiassa pelata sitä. Noh, jätetään se tuonnemmas kuten about 20 muun tittelin pelaaminen. Huoh.
Mulla käy melkein jokaisen pelin kohdalla niin että yliarvioin oman ajankäyttöni vapauden ja kärsivällisyyteni pelin hankkiessani. Ensireaktio=Woah, v****n kova peli, jonkin ajan päästä siskon mies tai joku kyselee etenemisistäni jolloin huomaan unohtaneeni taas yhden pelin vähän ennen loppusuoraa. Jopa RedDeadRedemptionille kävi tämä vaikka se on ihan huikea. En tainnut GTAIV:täkään loppuun pelata.MR.Off Topic kirjoitti:Voi v***n Steam. Omistan nyt sitten L.A. Noiren Complete Editionin. Mistäköhän vatusta löydän aikaa itseasiassa pelata sitä. Noh, jätetään se tuonnemmas kuten about 20 muun tittelin pelaaminen. Huoh.
Harvoja kokonaan läpi vedettyjä pelejä on Heavy Rain, joka koukutti aikoinaan vähän liiankin addiktoivasti pelaamaan koko homman parissa päivässä.
Ajanpuutteen ja yleisen ostokiinnostuksen puutteen johdosta hankinkin yleensä nykyään vain pelejä joita voi runkata kaverien tai naisen kanssa sosiaalisissa merkeissä kuten singstaria ja muita moninpelejä. Änäri 10 on ollut eniten konsolin sisässä ja uutta en ole pihtailun vuoksi viitsinyt ostaa.
WWE12 toimii myös äijäilyn ja parin bissen kanssa. Niin ja Pleikkastoresta saatava Wrecked on ihan helmi! Anyone? Tuohan on siis paljon odotettu jatko-osa pleikka2:sen kulttiklassikkoon Mashediin, jossa skabaillaan korkealta ylhäältä päin kuvatuissa maastoissa pieneltä näyttävillä autoilla tavoitteena saada pisteitä karkaamalla muitten kilpailijoiden läheisyydestä tarpeeksi kauas.
Big Things Poppin, Little Things Stoppin
- Mr.Perfekt
Taisi olla niin että kuuden maissa tänään julkaistaan kolme traileria GTA V:stä, yksi jokaisesta päähahmosta. Toivottavasti eivät ole mitään 15 sekunnin pätkiä.
- Mr.Perfekt
Tuli sitten tämän jääkiekon maailmanmestaruus turnauksen innoittamana tänään kaivettua esiin NHL'11. (tiedän, v***n vanha peli.) Muutaman harjoitus ottelun jälkeen päätin aloittaa World Cup turnauksen keskivaikealla tasolla, milläs muulla maalla kun tietysti Suomella.
Ensimmäisessä ottelussa vastaan tuli TsetseniaTsekki, joka lopulta päättyi Tsekkien voittoon luvuin 7-4. s****nan Kiprusoff ja Vokoun.
Toisesta ottelusta odotin helpompaa, koska vastaan asettui Tanska. Ottelusta tuli kuitenkin ihan h**vetin jännä, mutta lopulta voitin jatkoajalla lukemin 5-4. Ihmeen hyvin torjui taas Tanskan maalivahti lähes kaiken.
Kolmantena, ja viimeisimpänä vastaan tuli Yhdysvallat. Ensimmäiset kaksi erää sain pidettyä tilanteen 4-1, mutta kolmannessa erässä USA teki kome maalia ja mentiin jatkoajalle taas kerran. Noin minuutti ennen jatkoajan päättymistä Kiprusoff imaisee kiekon haarojen välistä.
Ainiin, ja USA olisi voittanut ottelun jo ennen jatkoaikaa, mutta joku herrasmies päätti luistimella potkaista kiekon maaliin niin ei sitten tuomarit hyväksyneet.
Huomenna vastaan asettuvat sitten Latvia, Slovakia, Sveitsi ja Norja.
Oman lohkon rankingeissa olen toiseksiviimeisenä (
) mutta toivottavasti voitan seuraavat matsit ja pääsen playoffeihin.
Nyt voisikin sitten käydä nukkumaan koska sattuu päähän ihan kohtalaisesti.
Huomenna vastaan asettuvat sitten Latvia, Slovakia, Sveitsi ja Norja.
Oman lohkon rankingeissa olen toiseksiviimeisenä (
Nyt voisikin sitten käydä nukkumaan koska sattuu päähän ihan kohtalaisesti.
hei, en mäkään sen pidemmälle ole änäreissä vielä päässytMr.Perfekt kirjoitti:Tuli sitten tämän jääkiekon maailmanmestaruus turnauksen innoittamana tänään kaivettua esiin NHL'11. (tiedän, v***n vanha peli.)
- Mr.Perfekt
Vaikka peli vanha onkin niin pakko kyllä sanoa että oikeassa olet - kyllä se lätkänälkää helpottaa. Kaipa sen uusimman voisi syksyllä ostaa jos ylimääräistä jää.Stefa kirjoitti:hei, en mäkään sen pidemmälle ole änäreissä vielä päässytMr.Perfekt kirjoitti:Tuli sitten tämän jääkiekon maailmanmestaruus turnauksen innoittamana tänään kaivettua esiin NHL'11. (tiedän, v***n vanha peli.)JA hyvin ajaa tuo peli asiansa lätkänälkään. Enköhän mä joskus päivitä uudempaan.
NHL 11 on vitusti parempi ku NHL 13. Tosi tarina.
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
PC:lle modattu NHL 2004 > rest. Tosi tarina.Ravenwood kirjoitti:NHL 11 on vitusti parempi ku NHL 13. Tosi tarina.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Ja '11 on myös parempi kuin '12. Ainakin kun pelataan maalivahdilla Be a Pro:ta. '12 on pirun armoton one-timereiden kanssa. Jos vastustaja saa syötettyä poikittain, maali on lähes varma. Ainoastaan täydellisellä aavistuksella voi jonkun one-timerin silloin tällöin saada kiinni. Ja mikään ei auta, ei vaikeustason pudottaminen eikä nostaminenkaan, kokeiltu on. Kiroiltua on tullut ja paljon tuon kanssa. En omista NHL13:ta, joten en tiedä, miten asiat siinä on.Ravenwood kirjoitti:NHL 11 on vitusti parempi ku NHL 13. Tosi tarina.
“There’s a thin line between being a hero and being a memory.”
En ole BoP:ia juuri yhtään pelannut, mutta ainakin noiden one timereiden tappavuutta on saatu karsittua 13:sta. Juurikin '11 ja '12 olivat sellaisia, että one timereistä teki 9/10 häkin.Juge kirjoitti:Ja '11 on myös parempi kuin '12. Ainakin kun pelataan maalivahdilla Be a Pro:ta. '12 on pirun armoton one-timereiden kanssa. Jos vastustaja saa syötettyä poikittain, maali on lähes varma. Ainoastaan täydellisellä aavistuksella voi jonkun one-timerin silloin tällöin saada kiinni. Ja mikään ei auta, ei vaikeustason pudottaminen eikä nostaminenkaan, kokeiltu on. Kiroiltua on tullut ja paljon tuon kanssa. En omista NHL13:ta, joten en tiedä, miten asiat siinä on.Ravenwood kirjoitti:NHL 11 on vitusti parempi ku NHL 13. Tosi tarina.
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola