Täällä myös! Asennus on menossa ja ihastelen noita hienoja latauskuvia tuossa asennuksen aikana. Pian pääsee taas Los Santosiin. Katsotaan, kuinka paljon niitä tuttuja paikkoja San Andreaksesta löytää Los Santosista.takaovi kirjoitti:VPD piti jälleen lupauksensa ja paketti odotteli matolla töistä tullessaAsentelut menossa ja kiima kasvaa.
GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-
Re: GTA V
The Krizski Twitterissä
The Krizski Youtubessa
The Krizskin pelistriimejä Twitchissä
Diaryni:
WWE by Krizski viewtopic.php?f=5&t=7422
Uuden WWE PPV-veikkauksen ylituomari!
Vuoden 2013 kehittynein!!
The Krizski Youtubessa
The Krizskin pelistriimejä Twitchissä
Diaryni:
WWE by Krizski viewtopic.php?f=5&t=7422
Uuden WWE PPV-veikkauksen ylituomari!
Vuoden 2013 kehittynein!!
Ainakaan ensiraapaisun perusteella ei tartte noista teknisistä jutuista huolia. Pyörii kyllä uskomattoman sulavasti vanhallakin masiinalla. Ja on vielä erittäin komean näköinen. Ei spoilailla sen enempää.
Fuck ja nigga sanaa tulee kyllä siihen tahtiin, että jonkinsortin ennätystä varmaan haetaan. Pieni rajoittaminen voisi olla ihan jees.
Fuck ja nigga sanaa tulee kyllä siihen tahtiin, että jonkinsortin ennätystä varmaan haetaan. Pieni rajoittaminen voisi olla ihan jees.
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Mahtava peli, ei voi valittaa. Tämä 3 hahmoa on toteutettu kans loistavasti. Kartta on monipuolinen jajajaja.... pelatkaa ja rakastukaa.
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
Ajaminen yli-arcadea, silmiä särkee katsoa kun kaikki kulmat ovat teräviä ja hahmon ohjaus on kankeampaa kuin 4:ssa. Onko mulla vaan PS3 paskana vai eikö teitä muita oikeasti häiritse tämä?
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-- The Rocker
Veikkaisin että fanipojat fanittaa ja aivojen dopamiinireseptorit eivät toimi niin kuin pitäisi, joka on johtanut kritiikittömyyteen. Tai sitten heitä ei oikeasti haittaa se.Velocity kirjoitti:Ajaminen yli-arcadea, silmiä särkee katsoa kun kaikki kulmat ovat teräviä ja hahmon ohjaus on kankeampaa kuin 4:ssa. Onko mulla vaan PS3 paskana vai eikö teitä muita oikeasti häiritse tämä?
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Mitä muutakaan odotit Plegeltä..?Velocity kirjoitti:Ajaminen yli-arcadea, silmiä särkee katsoa kun kaikki kulmat ovat teräviä ja hahmon ohjaus on kankeampaa kuin 4:ssa. Onko mulla vaan PS3 paskana vai eikö teitä muita oikeasti häiritse tämä?
Molempien rouskujen versiothan ovat oikeasti about identtisiä, joskin Sonyn purkki tarjoaa snadisti paremmat maatekstuurit hahmon lähellä ja Billyn laatikko pehmeämmät varjot. Grafiikka ei silti ole nykystandardeilla kummoista, mutta kun kyseessä on kuitenkin GTA, ei näillä tehoilla voi parempaa edes odottaa. Ajaminen on kuitenkin omaan makuun ok.
Tosiaan tänään tuli itse poimittua oma kopio (oikein CE) Asematunnelin GameStopista, lootalle tietenkin. Halo 4 -tyylisen installoinnin ansiosta levyä ei tarvitse vaihtaa ja mikkipadi on parempi tällaiseen peliin, joten valinta oli itsestään selvä. Nyt on 7,6% suoritettu ja kyllähän tämä ainakin Saints Rowit hakkaa, mutta hienoinen pettymys silti kaiken hehkutuksen jälkeen.
You want the best? Here I am.Darien Fawks kirjoitti:Provoatteko JDubille, vai oletteko oikeasti tuota mieltä?

h**vetin hyvältä vaikuttanut, v***ttaa nyt vain että yksi 5.1'n kajareista just sanoi ittensä irti... on se ennenkin reistaillut mutta miksi sen piti mennä hajoamaan heti kun pari tuntia saa GTA'ta pelatuksi. Noh, täytyy jollain ghettofixillä saada taas pelamaan ja jatkaa pelaamista. Äänimaailma liian loistava TV'n kajareilla pilattavaksi.
En ole mikään true gameri joten en tiedä yhtään mitä tarkoitatte. Autojen ohjauskulmaa sai muokattua ylemmäs mikä on nyt paljon parempi kun IV:ssä, jossa tätä mahkua ei muistaakseni ollut. Mutta mitä ikinä tarkoitatkaan tuolla, en ainakaan itse ole mitään häiritsevää löytänyt. Vaikka koko päivän olen hakannut.The Rocker kirjoitti:Veikkaisin että fanipojat fanittaa ja aivojen dopamiinireseptorit eivät toimi niin kuin pitäisi, joka on johtanut kritiikittömyyteen. Tai sitten heitä ei oikeasti haittaa se.Velocity kirjoitti:Ajaminen yli-arcadea, silmiä särkee katsoa kun kaikki kulmat ovat teräviä ja hahmon ohjaus on kankeampaa kuin 4:ssa. Onko mulla vaan PS3 paskana vai eikö teitä muita oikeasti häiritse tämä?
Mäkin ihmettelin vähän kun vedin kännit ja ukko selveni ihan pirun nopeesti. Sit kun veti bongista tötsit, Michael oli about 20 sek stoned jonka jälkeen se loppui kun seinään.
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-
Huhhu. Tultu pelattua nyt tätä peliä joku 3-4 tuntia, ja pakko sanoa että todellinen mestariteos. Ehkä paras GTA koskaan.
"Wrestling is supposed to be fun."
- Dean Ambrose
- Dean Ambrose
Enpä omista konsoleita eli jos ei tule PC'lle niin jää pelit pelaamatta.
Markantalo sitten toimittikin ajallaan ja hyvä niin. Muutaman tunnin olen päässyt pelaamaan ja kyllä todella hyvää settiä, taattua laatua. Eikä ajettavuuskaan oikeasti niin huono ole, mitä jotkut antoivat ymmärtää jo ennen pelin julkaisuja. Luulisin, että siihenkin ilmestyy joku patchi ennen myöhää. Jos ei muuten, niin PC-nörtit sen sitten saavat aikanaan.
Mutta nyt pitäisi mennä nukkumaan ja huomenna 12 h töitä. Jospa sitä sitten jossain vaiheessa tätäkin ehtii...
Mutta nyt pitäisi mennä nukkumaan ja huomenna 12 h töitä. Jospa sitä sitten jossain vaiheessa tätäkin ehtii...
"If you combined Paul Heyman and Big E, you would have one full haircut"
- Phenomenon
Aikuiset ihmiset joystickit pystyssä hakkaavat tattia uuden pelin takia!
Phe-no se on, sai hän suosion
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton
Onneks Pheno on sen verran cool ettei tälläiseen alennuPhenomenon kirjoitti:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
- Phenomenon
Niin no enhän ole koskaan edes kyseisen pelisarjan fani ollutkaan. Ennemmin pelannut muutamia tunteja Scarface peliä. Nykyään pelit rajoittuvat aikalailla Football Manageriin, FIFA:n nettipeleihin ja joskus kännykällä pelailen vanhoja strategiapelejä emulaattorilla tyyliin Three Kingdomsia. Eli pelaan todella vähän. Onnea nyt nihiin uusiin GTA:n tehtäviin!takaovi kirjoitti:Onneks Pheno on sen verran cool ettei tälläiseen alennuPhenomenon kirjoitti:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tony Montana > GTA.
Phe-no se on, sai hän suosion
Kannattaako ostaa yksinpelin takia? Paljon kestoa tunneissa?
Vuoden 2013 comeback
Vuoden 2013 mielensäpahoittaja
Vuoden 2013 surkuhupaisin
Vuoden 2013 paras feudi
Vuoden 2013 mielensäpahoittaja
Vuoden 2013 surkuhupaisin
Vuoden 2013 paras feudi
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Trevor Phillips panee sun Montanaa p*****seen.Phenomenon kirjoitti:Tony Montana > GTA.
WE BACK YA'LL?!
- MR.Off Topic
EI SPOILEREITA p****le!Jack DiBiase kirjoitti:Trevor Phillips panee sun Montanaa p*****seen.Phenomenon kirjoitti:Tony Montana > GTA.
- Spoiler: näytä
Ei oo mitään tarkkoja lukuja heittää, kun en ole itsekään läpäissyt, mutta kyllähän noita tehtäviä kaikkineen päivineen aika kasa tuntuu olevan. Jos yhtään pelisarja nostattaa kiimaa niin kannattaa.BustUout kirjoitti:Kannattaako ostaa yksinpelin takia? Paljon kestoa tunneissa?
Tunneista ei voi sanoa. Eilen pelasin monta tuntia ja tuli mentyä paljon tehtäviä johonkin 18% asti. Tänään ottanu vähä rauhallisemmin tehtävien osalta ja taitaa olla joku 23%. Kyllähän tuo tarjoaa vaikka tarinan läpäiseekin niin paljon puuhaa, joten kannattaa. Etenkin jos olet tällainen nolife joka kuvittelee olevansa strippiluolassa kun on siellä GTA:ssa.BustUout kirjoitti:Kannattaako ostaa yksinpelin takia? Paljon kestoa tunneissa?
- Jack DiBiase
- Moderaattori
5 vuotta kehitystä, mutta aika pahoja bugeja silti. Nyt jäin jumiin yhteen tehtävään kun pitää varastaa eräs ajoneuvo. Tehtävä on mukamas alkanut, mutta mitään merkkejä ei ole missään, että mihin pitäisi mennä. Edes kuolema ei auttanut, eikä hahmoa pysty vaihtamaan. Pitää varmaan sammuttaa pleikkari tai jotain.
WE BACK YA'LL?!
Itselle myös tullut tuollaisia "mitä tässä nyt pitää tehdä" tilanteita tehtävissä. Se auttaa yleensä kun katsoo menun kautta, kohdasta mistä näkee kaikki viimeisimmät ohjeet mitä on annettu ja keskustelut. Eilen yhdessä tehtävässä piti
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Mulle kävi muuten samassa tehtävässä ihan sama. Ammuskelin urpona kaikki kudit, mutta ei auttanut mikään. Piti hypätä pää edellä maahan, jotta pääsi kuoleman myötä eteenpäin (tai no, taaksepäin). Tuossa edellä mainitsemassani ei tosiaan kuolemallakaan päässyt eteenpäin, vaan peli oli täysin jumissa. Täytyy varmaan tehdä useampi varaseivi varmuuden vuoksi, kun tuo pelin toimivuus on vähän niin ja näin.kossi5 kirjoitti:Itselle myös tullut tuollaisia "mitä tässä nyt pitää tehdä" tilanteita tehtävissä. Se auttaa yleensä kun katsoo menun kautta, kohdasta mistä näkee kaikki viimeisimmät ohjeet mitä on annettu ja keskustelut. Eilen yhdessä tehtävässä piti olla snipun kanssa tornissa ja ampua kohde kun hän tulee autosta ulos. Kuinkas ollakkaan, auto jäi jumiin ja ei päässyt eteenpäin. Odotin valehtelematta 15 min siellä tornissa että jotain tapahtuisi. Kun aloitin tehtävän uusiksi, sitten vasta selvisi että auto jäi (kai) jumiin.
EDIT: Ja mikä h****tti siinä on, ettei Rockstar osaa tehdä autotallia, mistä ei katoa autoja. Luulisi nyt, että GTA3:sta asti 13 vuodessa olisi saatu korjattua.
WE BACK YA'LL?!
Paras GTA-hahmo.Jack DiBiase kirjoitti:Trevor Phillips panee sun Montanaa p*****seen.Phenomenon kirjoitti:Tony Montana > GTA.
Spoileria tosin Trevorin ekasta cutscenestä, eli aika alusta;