Pienet uutiset & huhut

Kaikkea yleistä showpainiin liittyvää. Yritetään kuitenkin pysyä asiallisessa keskustelussa.
Vastaa Viestiin
Avatar
Wanhus
Viestit: 506
Liittynyt: To 02.11.2006 19:47

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Wanhus » Ma 28.10.2013 00:10

Kyllä se Real American varmaan yhden kerran saisi ihon kananlihalle, mutta siinä se sitten olisikin. Ei todellakaan kehään ottelemaan, mitä Hogan luultavasti varmaan haluaa. Viemään hyvää aikaa nuoremmilta WrestleManiassa. Ei kiitos.

Tähän mielipiteeseen tietenkin vaikuttaa tämä TNA-stintti. Ei siellä juurikaan mitään hyvää Hoganin tiimoilta ollut näin vuosina.
"If you combined Paul Heyman and Big E, you would have one full haircut"

Avatar
DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Viestit: 8632
Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Ma 28.10.2013 09:35

Hogan vaan katkaisemaan Undertakerin WrestleMania-putki. Tai miksei voisi vaikka voittaa WWE:n mestaruutta vielä yhden kerran. WHAT IF?

Joo, ei pidä liikaa pelotella kun se saattaa vielä toteutua.

Hogan on mennyt pois WWE:stä. Hogan on pysynyt poissa WWE:stä. Hogan saa myös tulevaisuudessakin pysyä poissa WWE:ssä.
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Avatar
takaovi
Viestit: 2430
Liittynyt: Su 26.08.2007 16:17
Paikkakunta: Pori

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja takaovi » Ma 28.10.2013 17:05

Paketin paras ennen -päiväys mennyt umpeen jo vuosikausia sitten. Ei tosiaan mitään käyttöä. Pysykööt saastuttamassa vaan sitä TNA:n ilmaa.
No anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke ottelu

Avatar
The Rocker
Viestit: 3325
Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
Paikkakunta: Parkano

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Ma 28.10.2013 19:56

No eipä tuo Hoganin mahdollinen comeback nyt mikään maailman huonoin juttu olisi. Jos tuohon corporaatiokuvioon liittyen joku parin viikon/kuukauden visiitti niin eipä se maailmaa kaataisi. Vai?
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Dedu
Viestit: 798
Liittynyt: Ke 10.12.2008 18:54

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Dedu » Ti 29.10.2013 13:46

Itse en nyt tiedä voiko Hoganin tapausta pitää mielettömän hyvänä asiana, mutta ei se minusta huonokaan ole. Ja kun miettii minkäverran mies on paininut TNA:ssa, niin en nyt tiedä tulisiko hän WWE:ssäkään niin moneen otteluun osallistumaan. En usko, että miehellä on enää paljoa annettavaa kehässä, mutta jos hän painii harvoin ja hyvin valituissa tilanteissa (joissa siis ei vie hyvätasoisten painijoiden paikkaa) niin eipä se minua haittaa jos hän nousisi joskus kehään ihan ottelemaankin.
Myhvatte kirjoitti:pitäisi kai olla iloinen että Cena ei pistänyt sekä Lesnaria että Rollinsia taputtamaan, pukenut molempia mekkoihin ja pannut p*****seen, samalla vitsaillen Summerslamin beatdownista.

Avatar
DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Viestit: 8632
Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Ti 29.10.2013 14:03

Kaikki Hoganiin liittyvä on automaattisesti paskaa. Todennäköisesti mies vaan tulisi ja squashaisi suunnilleen jonkun Daniel Bryanin, joten pysykööt nyt vaan ihan perkeleen kaukana.
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Avatar
Ace86
Viestit: 272
Liittynyt: Pe 25.04.2008 23:32

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Ace86 » Ti 29.10.2013 22:43

eCiuj kirjoitti:Mitä ikinä tapahtuukin niin hyvänen aika ei Hogania kehään ottelemaan.
Kyllä ite ainakin tykkäisin nähä Real American Heron "One more match against Randy Orton for the WWE title"! Se jos mikä olisi mannaa!! :) [-o<

Avatar
DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Viestit: 8632
Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Ti 29.10.2013 22:57

Ace86 kirjoitti:Kyllä ite ainakin tykkäisin nähä Real American Heron "One more match against Randy Orton for the WWE title"! Se jos mikä olisi mannaa!! :) [-o<
Olihan tämä nyt läppä?
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Avatar
RoadWarrior
Viestit: 370
Liittynyt: Ma 11.01.2010 19:36

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja RoadWarrior » Ti 29.10.2013 23:05

Ace86 kirjoitti:
eCiuj kirjoitti:Mitä ikinä tapahtuukin niin hyvänen aika ei Hogania kehään ottelemaan.
Kyllä ite ainakin tykkäisin nähä Real American Heron "One more match against Randy Orton for the WWE title"! Se jos mikä olisi mannaa!! :) [-o<
Kun otetaan huomioon se missä kunnossa Hoganin paikat ovat, olisi ehdottomasti parempi hänen itsensäkin kannalta olla ottelematta enää yhtäkään ottelua, mutta valitettavasti hänellä ei näytä olevan sen vertaa järkeä päässään, että tajuaisi painimisen olevan ohi hänen osaltaan.

Panu5
Viestit: 1059
Liittynyt: Ke 12.10.2005 14:56
Viesti:

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Panu5 » Ti 29.10.2013 23:30

Hulk Hoganin markkina-arvo nyt vain on mitä on, joten miehen mahdollinen paluu WWE:hen edes hetkeksi olisi hieno asia. Painimaan ei välttämättä tarvitse ruveta, mutta suuri kapula Hogan tämän uuden Corporationin rattaisiin joka tapauksessa olisi. Hogan on showmies, vaikka voissa paistaisi ja voisi minun puolestani solmia ison E:n kanssa edes pienimuotoisen esiintymisdiilin.

Avatar
DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Viestit: 8632
Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Ti 29.10.2013 23:33

Panu5 kirjoitti:Hulk Hoganin markkina-arvo nyt vain on mitä on
Kiinnostaisi kyllä ihan aikuisten oikeasti tietää, että olisko Hoganin markkina-arvo nykyään niin kova että siitä olisi mitään hyötyä WWE:lle, vai oltaisiinko enemmänkin maksumiehenä. Eipä tuo tainnut paljoa TNA:takaan auttaa, joten miksi auttaisi WWE:täkään?
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Panu5
Viestit: 1059
Liittynyt: Ke 12.10.2005 14:56
Viesti:

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Panu5 » Ti 29.10.2013 23:41

DeadManWalking kirjoitti:
Panu5 kirjoitti:Hulk Hoganin markkina-arvo nyt vain on mitä on
Kiinnostaisi kyllä ihan aikuisten oikeasti tietää, että olisko Hoganin markkina-arvo nykyään niin kova että siitä olisi mitään hyötyä WWE:lle, vai oltaisiinko enemmänkin maksumiehenä. Eipä tuo tainnut paljoa TNA:takaan auttaa, joten miksi auttaisi WWE:täkään?
TNA:ssa Hoganin rooli oli enemmänkin pelastava isähahmo, joka ei kuitenkaan saanut sitä muutosta aikaan, vaikka rahaa suollettiin joka mahdollisesta aukosta, mutta kyllä WWE:ssä mielestäni miehestä saadaan enemmänkin irti. Toki ajat ovat muuttuneet sitten HH:n viimeisten WWE-esiintymisten, mutta oikealla bookkauksella tulokset ovat positiivisemmat kuin TNA:ssa. Painisaappaat voisi ihan mediatemppuna vielä vetää jalkaan, jos tahtoo, mutta kyllä hänen "kotiinpaluunsa" pelkästään on sen kokoluokan asia, että muutama hyvä promokin riittää. Itse näkisin Hoganin aika ennalta arvattavasti hyvisten "vastarintaman" johtajana pahaa Corporationia vastaan.

Avatar
Ace86
Viestit: 272
Liittynyt: Pe 25.04.2008 23:32

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Ace86 » Ke 30.10.2013 18:31

DeadManWalking kirjoitti:
Ace86 kirjoitti:Kyllä ite ainakin tykkäisin nähä Real American Heron "One more match against Randy Orton for the WWE title"! Se jos mikä olisi mannaa!! :) [-o<
Olihan tämä nyt läppä?
Ei ollu läppä. Mutta jos asiaa tarkemmin miettii, niin ei välttämättä iso H:n tarvi niitä painibootseja pistää jalkaan vaan ihan suoraan mikkiaikaa ja hyvisten pelastajaksi hyvällä bookkauksella. Tosin huhut kertoo että HH teki uuden sopimuksen TNA:n kanssa joten ei ehkä nähdä kaveria WWE: ssä?

Avatar
BustUout
Viestit: 963
Liittynyt: Su 08.08.2010 13:02
Paikkakunta: Kajaani

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja BustUout » Ke 30.10.2013 20:23

Erona Hoganin roolissa WWE:n ja TNA:n välillä on se, että WWE:ssä kukaan ei ole suurempi kuin yhtiö itse. Joitain poikkeuksia on, mutta silti. WWE pitäisi Hoganin omalla alueellaan.

TNA:ssa Hoganille annettiin kuut ja taivaat, joka kostautui. Ahneus iski.
Vuoden 2013 comeback
Vuoden 2013 mielensäpahoittaja
Vuoden 2013 surkuhupaisin
Vuoden 2013 paras feudi

Avatar
Ravenwood
Viestit: 2276
Liittynyt: La 09.01.2010 20:11

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Ravenwood » Ke 30.10.2013 20:26

BustUout kirjoitti:WWE:ssä kukaan ei ole suurempi kuin yhtiö itse. Joitain poikkeuksia on, mutta silti.
Maken järki?

Avatar
DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Viestit: 8632
Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Ke 30.10.2013 20:31

Kuva

v***u sä Bustöötti oot tyhmä!
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

kossi5
Viestit: 637
Liittynyt: La 16.06.2007 21:01
Paikkakunta: Helsingin Herra

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja kossi5 » Su 03.11.2013 00:51

http://nodq.com/wwe/385431962.shtml
Their report mentions that although Hogan has not signed a legends deal, he has verbally agreed to work a match and there is even talk of him being a surprised entrant in the 2014 Royal Rumble.
Mitä v**tua mää just luin?
Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!

Avatar
ToNy-MaN
Viestit: 1755
Liittynyt: Pe 06.01.2006 03:03
Paikkakunta: Jämsänkoski

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja ToNy-MaN » Su 03.11.2013 00:57

kossi5 kirjoitti:http://nodq.com/wwe/385431962.shtml
Their report mentions that although Hogan has not signed a legends deal, he has verbally agreed to work a match and there is even talk of him being a surprised entrant in the 2014 Royal Rumble.
Mitä v**tua mää just luin?
Ilman spoilausta täähän olis aika kuumaa hetken hekumaa!
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.

kossi5
Viestit: 637
Liittynyt: La 16.06.2007 21:01
Paikkakunta: Helsingin Herra

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja kossi5 » Su 03.11.2013 01:15

No mut vieläkö oikeesti ajattelivat sen kankikaikkosen pistää painimaan. Ois vaan vetäny jonkun promon vaan.
Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!

Avatar
BustUout
Viestit: 963
Liittynyt: Su 08.08.2010 13:02
Paikkakunta: Kajaani

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja BustUout » Su 03.11.2013 10:03

kossi5 kirjoitti:http://nodq.com/wwe/385431962.shtml
Their report mentions that although Hogan has not signed a legends deal, he has verbally agreed to work a match and there is even talk of him being a surprised entrant in the 2014 Royal Rumble.
Mitä v**tua mää just luin?
Miettikää:

10,9,8,7,6,5,4,3,2,1...Here come's number 30!

http://www.youtube.com/watch?v=guG9cVs3ms4

:banger:
Vuoden 2013 comeback
Vuoden 2013 mielensäpahoittaja
Vuoden 2013 surkuhupaisin
Vuoden 2013 paras feudi

Avatar
DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Viestit: 8632
Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Su 03.11.2013 14:10

BustUout kirjoitti: Miettikää:

10,9,8,7,6,5,4,3,2,1...Here come's number 30!

http://www.youtube.com/watch?v=guG9cVs3ms4
Joo olisi ihan v***n siistiä. Lähes yhtä hienoa kuin John Cenan entrance numerolla 30. Vielä kun Hogan voittaisi koko Rumblen ja sen jälkeen WWE:n mestaruuden, niin olisi ihan älytöntä. Galaksit räjähtäisivät ja maailma polvistuisi kumartamaan Hoganin mahtavuutta.
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Avatar
vendicta
Viestit: 1245
Liittynyt: La 17.10.2009 08:28

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja vendicta » Su 03.11.2013 15:33

DeadManWalking kirjoitti:Joo olisi ihan v***n siistiä. Lähes yhtä hienoa kuin John Cenan entrance numerolla 30. Vielä kun Hogan voittaisi koko Rumblen ja sen jälkeen WWE:n mestaruuden, niin olisi ihan älytöntä. Galaksit räjähtäisivät ja maailma polvistuisi kumartamaan Hoganin mahtavuutta.
Kyllä Cenan entrance vikana oli ihan hieno.. :)

kossi5
Viestit: 637
Liittynyt: La 16.06.2007 21:01
Paikkakunta: Helsingin Herra

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja kossi5 » Su 03.11.2013 23:21

Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!

Avatar
DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Viestit: 8632
Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Su 03.11.2013 23:24

Laitetaankohan Hogan feudaamaan sen yhden mustan homon kanssa? Nettihuhujen mukaan Hogan tykkää kullin mausta.

Kuva
MMMM. Dicks.
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Avatar
Ahma
Viestit: 317
Liittynyt: Ti 18.11.2003 14:05
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Ahma » Su 03.11.2013 23:31

DeadManWalking kirjoitti:Laitetaankohan Hogan feudaamaan sen yhden mustan homon kanssa? Nettihuhujen mukaan Hogan tykkää kullin mausta.

Kuva
MMMM. Dicks.
Kaappihomoja ne kaikki on.
It's clobberin' time

Vastaa Viestiin