Paalupaikat ovat tulleet yli sekunnin erolla muihin ja kisassakin parhaat kierrokseni ovat olleet 1,5-2 sekuntia nopeampia kuin seuraavaksi nopeimpien. Osittain syynä tähän on sekin, että poiketen ykköskaudesta kun itse säädin auton, olenkin nyt katsonut Youtubesta setup-videoita ja ottanut mallia auton säädöistä ja sillä on ollut kyllä tosi iso merkitys. Olen testimielessä ajanut yleensä harjoituksissa muutaman hotlapin itse ruuvaamillani säädöillä ja sitten Youtubesta löytyvillä säädöillä ja muistaakseni joka kisassa ero näiden säätöjen välillä on ollut yli sekunnin luokkaa per kierros, mikä on aika huikeaa. Itse tuli enimmäkseen säädettyä jarrutehoa ja siipien kulmaa sekä joskus hieman vaihteistoakin, mutta muutoin en koskenut mihinkään. Noissa Youtubessa näkyvissä parhaissa ajoissa ja säädöissä tuntuu olevan ominaista, että siivet vedetään minimiin ja vaihdevälitykset tosi isolle sekä jarrutehot maksimille, ja downforce otetaan sitten muista säädöistä.
EDIT: Huvittavaa oli, kun kahden ensimmäisen kisan jälkeen tallikaverini Vettel oli mm-pisteissä Kovalaisen takana