Mitä?! Mä luulin että vain DMW on haastanu vetävänsä mua pataan jos näkee nakkikioskilla!Dorian kirjoitti:Hehe, v***u sä oot hauska. Vieläkö se sun turpaan veto -haaste on voimassa, aletaan pikku hiljaa olemaan sillä rajoilla että katon sen bluffin?
Yleinen jääkiekkokeskustelu #2 (SM-Liiga, maajoukkue jne.)
Re: Jääkiekkokausi 2013-14
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.
Even if you win, you're still retarded.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Siis Turun kesä ja jokilaivat on aivan ehdoton dokauskokemus. Aurajokiranta on ehdoton ylpeydenaihe toki.The Rocker kirjoitti:Reijo Mäki? Saa aina välillä Turun vaikuttamaan todella mukavalta kaupungilta. Olen jopa harkinnut siellä käymistä dokausmielessä. Ja hei aina on TuTo (en suostu kirjoittamaan sitä millään muulla tavalla).Jack DiBiase kirjoitti: Mitä muuta meillä täällä on, mistä voimme olla oikeasti ylpeitä kuin TPS?
Mutta ylpeyden aihe ei ole viimeiset 9 kautta:
2005–06 Sarjan 10. sija
2006–07 Sarjan 9. sija
2007–08 Sarjan 10. sija
2008–09 Sarjan 8. sija
2009–10 Kultaa
2010-11 Sarjan 13. sija
2011-12 Sarjan 10. sija
2012-13 Sarjan 13. sija
2013-14 Sarjan 13. sija
Kaikki antiikin kulttuuritkin kuolivat lopulta.
WE BACK YA'LL?!
- The Rocker
Toi on kyllä aika h**vetin surullista luettavaa...Jack DiBiase kirjoitti: Siis Turun kesä ja jokilaivat on aivan ehdoton dokauskokemus. Aurajokiranta on ehdoton ylpeydenaihe toki.
Mutta ylpeyden aihe ei ole viimeiset 9 kautta:
2005–06 Sarjan 10. sija
2006–07 Sarjan 9. sija
2007–08 Sarjan 10. sija
2008–09 Sarjan 8. sija
2009–10 Kultaa
2010-11 Sarjan 13. sija
2011-12 Sarjan 10. sija
2012-13 Sarjan 13. sija
2013-14 Sarjan 13. sija
Kaikki antiikin kulttuuritkin kuolivat lopulta.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Dorianin valitus logoista ja nimen vaihdoksista on hupaisaa, sillä Jokerithan olivat ennen Töölön Vesa eikä logokaan ollut nykyinen. Maailma muuttuu, joskus myös logot huonompaan tai parempaan suuntaan.
Kenityksen kanssa tosin samaa mieltä HPK:n logosta. Nykyinen on ruma ja tylsä, vaikka toki perinteinen. Ei se logon muutos mitään seuran perinteitä noin vaan tapa, vaikka vanhaan logoon on yleensä tiukempi tunneside, kun on kasvanut sen kanssa.
Taasen P-Amerikan seurajoukkuekulttuuriin liittyen, niin ei siellä toimi samalla tavalla seurat kuin Suomessa, koska urheilumaailma ja bisnes on niin erilainen. Pelaajat saadaan draftista ja juniorit pelaavat erillisissä juniorijoukkueissa, joten samanlaista kasvattajakulttuuria ei ole, vaikka monella NHL-seuralla on jonkinlainen oma juniorijoukkue. Varmasti myös joku Montréal Canadiens on perinteikkäämpi kuin Jokerit, joka on tuolla P-Amerikkaan suuntautuvalla toiminnallaan melkoinen outo lintu suomalaisessa urheilussa ja täten ehkä "epäperinteikäs".
Jackilta kysyisin sen verran, että mikä sitten TuTon asema on Turussa? Onko se muka täysin unohdettu joukkue ja koko kaupunki Tepsin kannattajia? Tepsillä on myös huonosti mennyt, mutta itse seuran tilanne ei ole tuttu, joten voitko kertoa mikä siellä kusee? Onko tilanne luokkaa Tampereen Ilves?
(onpas vitusti kysymyksiä..)
Kenityksen kanssa tosin samaa mieltä HPK:n logosta. Nykyinen on ruma ja tylsä, vaikka toki perinteinen. Ei se logon muutos mitään seuran perinteitä noin vaan tapa, vaikka vanhaan logoon on yleensä tiukempi tunneside, kun on kasvanut sen kanssa.
Taasen P-Amerikan seurajoukkuekulttuuriin liittyen, niin ei siellä toimi samalla tavalla seurat kuin Suomessa, koska urheilumaailma ja bisnes on niin erilainen. Pelaajat saadaan draftista ja juniorit pelaavat erillisissä juniorijoukkueissa, joten samanlaista kasvattajakulttuuria ei ole, vaikka monella NHL-seuralla on jonkinlainen oma juniorijoukkue. Varmasti myös joku Montréal Canadiens on perinteikkäämpi kuin Jokerit, joka on tuolla P-Amerikkaan suuntautuvalla toiminnallaan melkoinen outo lintu suomalaisessa urheilussa ja täten ehkä "epäperinteikäs".
Jackilta kysyisin sen verran, että mikä sitten TuTon asema on Turussa? Onko se muka täysin unohdettu joukkue ja koko kaupunki Tepsin kannattajia? Tepsillä on myös huonosti mennyt, mutta itse seuran tilanne ei ole tuttu, joten voitko kertoa mikä siellä kusee? Onko tilanne luokkaa Tampereen Ilves?
(onpas vitusti kysymyksiä..)
hevosen k**pä
E: tämä Jaskalle.
Ensinnäkin allekirjoitan koko tekstisi ja kerrankin me puhutaan näissä asioissa samaa kieltä.
Se on selvää, ettei Suomesta löydy yhtäkään kuvailemaasi paikkakuntaa, pl. ehkä pesiksessä Vimpele. Kaikki muut on enemmän tai vähemmän GloryHunter-seutua. Ei sen silti tarvitse olla niin ja imo sinä TPS-kannattaja olet (kuten minä Jokerikannattajana) siitä etuoikeutetussa asemassa, että kannattajayhteisö on oikeasti niin vankka, että se voi kasvaa sitä Oy:tä suuremmaksi, tai ainakin oikeasti saada äänensä kuuluviin. Montaa ei Suomessa ole, mutta itse supporttaan jokaista, koska kannattajat on seura.
Meitä Jokerikannattajia) on porattu viime aikoina hanuriin kun sakkovankia, mutta Roman Rotenberg on ottanut oikein asiakseen solmia hyvät suhteen faneihin. PR:ää toki, mutta parempaa kuin Hjalmarin tweetit, joissa kehoitettiin mm. allekirjoittanuttu pysymään poissa hallilta. 7 kausaria pyyhkinty eriävässä mielipiteessä Jere Karalahden hankinnasta. Musta tuli p**ka asiakas, koska olin eri mieltä.
Ensinnäkin allekirjoitan koko tekstisi ja kerrankin me puhutaan näissä asioissa samaa kieltä.
Se on selvää, ettei Suomesta löydy yhtäkään kuvailemaasi paikkakuntaa, pl. ehkä pesiksessä Vimpele. Kaikki muut on enemmän tai vähemmän GloryHunter-seutua. Ei sen silti tarvitse olla niin ja imo sinä TPS-kannattaja olet (kuten minä Jokerikannattajana) siitä etuoikeutetussa asemassa, että kannattajayhteisö on oikeasti niin vankka, että se voi kasvaa sitä Oy:tä suuremmaksi, tai ainakin oikeasti saada äänensä kuuluviin. Montaa ei Suomessa ole, mutta itse supporttaan jokaista, koska kannattajat on seura.
Meitä Jokerikannattajia) on porattu viime aikoina hanuriin kun sakkovankia, mutta Roman Rotenberg on ottanut oikein asiakseen solmia hyvät suhteen faneihin. PR:ää toki, mutta parempaa kuin Hjalmarin tweetit, joissa kehoitettiin mm. allekirjoittanuttu pysymään poissa hallilta. 7 kausaria pyyhkinty eriävässä mielipiteessä Jere Karalahden hankinnasta. Musta tuli p**ka asiakas, koska olin eri mieltä.
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Että jos Dorian jäi vielä epäselvyytenä miksi vittuilen: Te lähdette KHL:ään, me ollaan 13. AINA VAAN v***u 13.
Omasta mielestäni EVVK. Mutta hyvää säpinää ne on tänne saaneet aikaiseksi johtuen isoveljen perseilyistä. Tiedän paljon nuoria aikuisia, jotka kuluneeksi kaudeksi siirtyivät HK-areenalta Kupittaalle, kun kaikki nakit oli syöty jo ennen joulukinkkua.Merovingi kirjoitti:Jackilta kysyisin sen verran, että mikä sitten TuTon asema on Turussa? Onko se muka täysin unohdettu joukkue ja koko kaupunki Tepsin kannattajia?
WE BACK YA'LL?!
Mero: kuten aimmen olen täälläkin todennut; Töölön Wesa on Töölö Wesa ja Helsingin Jokerit on Helsingin Jokerit. Wesalle respectit ja sympatiat, mutta se ei ole silti Jokerit. Sitä 2000-luvun alun hirvitystä toki edelleen häpeän.
Mä oisin vitusti mielummin Suomenmestaruu-sarjan, mikä v***n Lüga onkaan nimeltään, 13. kuin jonkun astronauttiliigan 1., 2. taikka 3. Mutta ehkä siinä on se meidän ero.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Tämä oli juuri niitä lähtölaukauksia, mikä nosti karvani pystyyn sinua ja koko Jokereiden fanikuntaa kohtaan. Joukkue tekee juuri yhden koko liigan kovimmista hankinnoista kiinnittämällä h**vetin kovan puolustajan joukkueeseen, mutta pilalle hemmotellut fanit vetävät herneet nokkaan, koska kyseessä on vääränlainen persoona. Samoihin aikoihin me saimme kuulla Ville Vahalahden ja Petteri Nummelinin Lukko-kytköksistä. Tämä on sama tilanne kun jos pilalle hemmoteltu rikas penska alkaa pillittää kun saa lahjaksi iPhone 5:n, vaikka olisi halunnut 5S:n. Samaan aikaan toisaalla malariasta kärsivältä afrikkalaiselta viedään viimeinen vesikulho. Mieti miltä se tuntuu, toinen valittaa siitä mitä saa, kun toiselta viedään kaikki mitä joskus on ollut. Joo, ymmärrän kyllä taustat Jere-vuodatuksille, mutta rajansa urheiluromantiikallakin.Dorian kirjoitti:7 kausaria pyyhkinty eriävässä mielipiteessä Jere Karalahden hankinnasta. Musta tuli p**ka asiakas, koska olin eri mieltä.
WE BACK YA'LL?!
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Siksi minä joskus sanoinkin (muistaakseni), että sinulle sopisi paremmin jonkun Saipan kannattaminen. Minulle ei kannattajana riitä, että joukkue kootaan hälläväliä-asenteella ja pelaaminen lopetetaan ensimmäisen kolmanneksen jälkeen. Äänestän siinä kohtaa varsin nopeasti jaloillani, enkä halua tukea sellaista toimintaa. Kannattajana hyväksyn ainoastaan sen, että jokaista peliä lähdetään voittamaan. Minä en saa siitä tyydytystä, että pääsen hoilaamaan futis-chantteja ja hyppimään katsomossa. Kun menen katsomaan jääkiekko-ottelua, haluan saada tyydytystä nimeomaan jääkiekosta. Oheistoiminta on aina vain oheistoimintaa.Dorian kirjoitti:Mä oisin vitusti mielummin Suomenmestaruu-sarjan, mikä v***n Lüga onkaan nimeltään, 13. kuin jonkun astronauttiliigan 1., 2. taikka 3. Mutta ehkä siinä on se meidän ero.
WE BACK YA'LL?!
Varmaan sopisi joo, mutta kun seuraa ei valita eikä varsinkaan tuosta noin vaan vaihdeta. Sillon 6 vuotiaana se valikoitui yhden sattuman ja toisen vähemmän sattuman vuoksi, eikä nyt reilut 18 vuotta myöhemmin seuraa voi, enkä haluakaan, vaihtaa.
Mitä Karalahteen tulee, niin kuten todettua minulle seura on jotain paljon enemmän kuin edustusjoukkue ja sen menestys. Edustusjoukkue nimensäkin mukaisesti "vain" edustaa seuraa, seura itsessään on paljon suurempi. Jere Karalahti aikaisempien lausuntojensa vuoksi ei vaan voi edustaa Jokereita, oli kuinka hieno mies siviilissä taikka loistava pelaaja hyvänsä. Sitä vastoin esimerkiksi Toni Söderholm, jonka ifk-ikonius on huomattavasti Karalahtea kiistattomampi, ei todellakaan johtaisi kausikorttini katkomiseen, koska hän ei ole ainakaan julkisesti koskaan osoittanut epäkunnioitusta Jokereita kohtaan. Niitä pelaajia, jotka ovat, ei tule äkkiseltään mieleen kuin jo eläköitynyt Pasi Nielikäinen ja juuri Jere Karalahti, sekä runkosarjan viimeisen keskinäisen jälkeen suurin varauksin Siim Liivik. Hjalmarin tryffeli-fetissin tuntien eiköhän se sunnuntai-räppärikin kohta vanno Jokereiden nimeen. v***u mitä paskaa.
Enkä tarkoita etteikö joukkueen menestyksellä olisi merkitystä, on tietenkin. Etenkin suhteessa resursseihin. Mutta mulle riittää kun kaikki tekee kentällä parhaansa (minkä myös Jere Karalahti teki, ei sillä) Jokerilogon eteen ja joukkue on sellainen, jonka voi todeta edustavan Jokereita eikä vain pankkitiliänsä. That being said, viime kauden joukkue (se, joka putosi Lukolle) oli mielestäni J. Ruudusta huolimatta hienoin joukkue vuosikausiin. Se on muiden kuin pelaajien vika, että se ei näillä resursseilla riittänyt kuin yhteen mestaruuteen H-Areenan aikakaudella.
Mitä Karalahteen tulee, niin kuten todettua minulle seura on jotain paljon enemmän kuin edustusjoukkue ja sen menestys. Edustusjoukkue nimensäkin mukaisesti "vain" edustaa seuraa, seura itsessään on paljon suurempi. Jere Karalahti aikaisempien lausuntojensa vuoksi ei vaan voi edustaa Jokereita, oli kuinka hieno mies siviilissä taikka loistava pelaaja hyvänsä. Sitä vastoin esimerkiksi Toni Söderholm, jonka ifk-ikonius on huomattavasti Karalahtea kiistattomampi, ei todellakaan johtaisi kausikorttini katkomiseen, koska hän ei ole ainakaan julkisesti koskaan osoittanut epäkunnioitusta Jokereita kohtaan. Niitä pelaajia, jotka ovat, ei tule äkkiseltään mieleen kuin jo eläköitynyt Pasi Nielikäinen ja juuri Jere Karalahti, sekä runkosarjan viimeisen keskinäisen jälkeen suurin varauksin Siim Liivik. Hjalmarin tryffeli-fetissin tuntien eiköhän se sunnuntai-räppärikin kohta vanno Jokereiden nimeen. v***u mitä paskaa.
Enkä tarkoita etteikö joukkueen menestyksellä olisi merkitystä, on tietenkin. Etenkin suhteessa resursseihin. Mutta mulle riittää kun kaikki tekee kentällä parhaansa (minkä myös Jere Karalahti teki, ei sillä) Jokerilogon eteen ja joukkue on sellainen, jonka voi todeta edustavan Jokereita eikä vain pankkitiliänsä. That being said, viime kauden joukkue (se, joka putosi Lukolle) oli mielestäni J. Ruudusta huolimatta hienoin joukkue vuosikausiin. Se on muiden kuin pelaajien vika, että se ei näillä resursseilla riittänyt kuin yhteen mestaruuteen H-Areenan aikakaudella.
Keskustelun asiallisuus valahti alemmas kuin arvostukseni Koko Suomen Jokereita kohtaan.Dorian kirjoitti:Uuh. Vedä käteen. Jos se Enska ei olis pannu sitä 14 vuotiasta, ja se valmentaja lääppiny niittä tyttöjä, niin ehkä TPS muistettas jostain muusta kun pedofiliasta.
E: lienee tässä kohti aiheellista huomauttaa, etten viittaa tämän forumin enskaan vaan ff2:n nimimerkkiin.
Jos Jatkoaika on aivosoluja tuhoavaa paskaa, on ff2 helvetillistä syöpää.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Nyt alkaa jännitys olemaan kyllä käsin kosketeltavalla tasolla. Aikalailla taivas tai h****tti asetelma illan pelille. Nyt j******ta jätkät paikoista sisään ja Karhunen pistää jonkun god -moden päälle. Huhhuh.
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Elossa vielä.
Jos tuli oltua kuin maansa myyty tuossa maanantaina, niin nyt on jo vähän parempi fiilis. Mutta vain vähän, yksi peli pitää vielä voittaa.
Jos tuli oltua kuin maansa myyty tuossa maanantaina, niin nyt on jo vähän parempi fiilis. Mutta vain vähän, yksi peli pitää vielä voittaa.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Hieno ja tasainen sarja kokonaisuudessaan. Kumpi tahansa voittaakin nyt niin ansaittu on. 
Kärpille kuitenkin tsemppiä.
Kärpille kuitenkin tsemppiä.
Huikeesti ollaan noustu haudan partaalta ja nyt ei enää mikään muu kuin mestaruus kelpaa kotihallissa. Veli-Tatska Savinaista lainatakseni "ihanaa s****na" 
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
- DeadManWalking
Ei s****na. Vajaat viisi tuntia pitäisi vielä odotella että kiekko tippuu jäähän. Jännittää nyt jo niin pirusti että ei tiedä miten päin olisi.
Se on joko taivas tai h****tti tänään.
Se on joko taivas tai h****tti tänään.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Veispä Tappara.
Ei mikään ihme että,egyptiläinen keihään finaaliin, nehän on heitellyt kiviä yli vuoden Kairon kaduilla #huono #jopamauton
Mut sit pitää kaikkien muistaa, että se on tuomareiden ansiota, jos Tappara vie.Hautsi_ kirjoitti:Veispä Tappara.
- DeadManWalking
"Ei näitä pelejä sääntökirjan mukaan vihelletä" tjsp.Kenitys kirjoitti:Mut sit pitää kaikkien muistaa, että se on tuomareiden ansiota, jos Tappara vie.
DMW:n syke tällä hetkellä... ?
Aikamoinen finaalisarja..
Ja kaikki maalin pelejä.
Aikamoinen finaalisarja..
- DeadManWalking
Game seven ja jatkoaika. Joo-o...
- DeadManWalking
v***u MÄ RAKASTAN JUHAMATTI AALTOSTA AI s****na!!!!!!!