Viime keväällä Jokerit hävisi runkosarjan loppupäässä Kerholle kotonaan. En uskonut silmiäni kun näin tuloksen.Griffin kirjoitti:Olin kyllä tästä tietoinen. Onko viimeisin voitto sieltä vuodelta 2006? Vai muistanko väärin?
Eiköhän nyt ole kuitenkin aikamoinen paikka laittaa tuokin asia uusiksi.
Vedonlyönti ja uhkapelit
- The Rocker
Re: Vedonlyönti ja uhkapelit
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Taisi olla kuitenkin aikalailla panokseton ottelu. Käsittääkseni sellaista voittoa ei ole tullut HPK:lle koskaan, jossa olisi oikeasti ollut jotain merkittävää panosta.The Rocker kirjoitti:Viime keväällä Jokerit hävisi runkosarjan loppupäässä Kerholle kotonaan. En uskonut silmiäni kun näin tuloksen.
No mutjoo, tänään on kyllä sellainen now or never paikka HPK:lta hoitaa tuo Areena-peikko. Jos se ei tänään tule, niin sitten se ei tule koskaan.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Ei juurikaan kauaa tarvinnut jännittää Chelsea-Arsenal pelin over 2.5 maaleja.
Tappara, Saipa ja Lukko saa aika hyvää kerrointa. Liverpoolin parin maalin voitto ihan hyvä, kuten myös Bisonit reilulla tasoituksella. Yöks ainakin Boston..
Tappara, Saipa ja Lukko saa aika hyvää kerrointa. Liverpoolin parin maalin voitto ihan hyvä, kuten myös Bisonit reilulla tasoituksella. Yöks ainakin Boston..
Jaaha. Siinä oli taas 600 euroa kahdeksasta sekunnista kiinni Jersey-Rangers pelissä. Voi v***u!
Jäätiin eilisestä kivasti plussalle mutta kyllä s****na jäi kaivelemaan Tappara..
Onneksi yöltä Boston, Clippers over ja Spurs kiinni.
Onneksi yöltä Boston, Clippers over ja Spurs kiinni.
Barcaa ja Bayeria vedetty. Barcan tarttis hoitaa väh. kahdella.
Yöksi tupla vetämässä: Pittsburgh ja Rangers.
Yöksi tupla vetämässä: Pittsburgh ja Rangers.
- Phenomenon
Itse heitin kympillä Manchester Unitedia -1. Kerroin oli 16. Toivotaan, toivotaan! 
Phe-no se on, sai hän suosion
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton
- DeadManWalking
Itse pelasin Atleticoa ja Unitedia. 400 euroa tulisi jos osuu, mutta...
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Uih. Vähän saatiin jotain kipurahoja, kun lappu osui. Kauppareisulla kiiressä napautin kympillä Kärpät -1.5, Hurrikaani ja Lev Praha. Ja tosiaan kiireessä siksi, koska pelit sulkeutuivat viiden minuutin päästä tästä. Jäätiin tästä kuitenkin reilu satku plussalle.
Yöksi Bostonia. Änärin puolelta siis.
Yöksi Bostonia. Änärin puolelta siis.
- Marshallsaaret
Vedonlyönti ja uhkapelit
Vetäisin livevedossa pikkupanoksillani dorianmaiset. Pronssimatsissa roikkui maali ilmassa tasatilanteessa ja pelasin muutaman euron ykköselle ja kakkoselle 4,5 kertoimilla. Lukko löi pörsan ja seiftasin samalla summalla ristiä kutosen kertoimella. Winning.
永源 遥~!
- DeadManWalking
Itsehän haistelin KooKoon vähintään kahden maalin voiton...
... mutta samalla pelasin SaiPan voittoa.
v***u TÄMÄ OLI TASAN VIIMEINEN KERTA KUN LUOTAN NOIHIN s****nan NORPANNUSSIJOIHIN MISSÄÄN VEDONLYÖNTIIN LIITTYVÄSSÄ PASKASSA, HAISTAKAA PITKÄ JA VERINEN KULLI!
... mutta samalla pelasin SaiPan voittoa.
v***u TÄMÄ OLI TASAN VIIMEINEN KERTA KUN LUOTAN NOIHIN s****nan NORPANNUSSIJOIHIN MISSÄÄN VEDONLYÖNTIIN LIITTYVÄSSÄ PASKASSA, HAISTAKAA PITKÄ JA VERINEN KULLI!
Nyt tuli muutama satanen yön änäri playoffeista. Harmi kun Avalanche ei voinut voittaa varsinaisella peli-ajalla. Olisi sataset muuttunut tonneiksi. 
- DeadManWalking
Tuli haisteltua FC Lahden kahden maalin vierasvoitto KuPSista. Vajaat neljäkymppiä kilahti sieltä, ihan ok.
Kannattaa muutenkin pelata KuPSin tappioita tällä kaudella. Joukkue on ihan sekaisin ja kausi on alkanut ihan päin p***että, joten kauden mittaan tuosta jää varmasti voiton puolelle vaikka pelaisi jokaisessa KuPSin pelissä kuopiolaisten tappiota.
Kannattaa muutenkin pelata KuPSin tappioita tällä kaudella. Joukkue on ihan sekaisin ja kausi on alkanut ihan päin p***että, joten kauden mittaan tuosta jää varmasti voiton puolelle vaikka pelaisi jokaisessa KuPSin pelissä kuopiolaisten tappiota.
Itellä s****na varmat Sunderland, Pool ja MIFK, vieläpä tuplat ja tripla. No ensin mainittu toki hoiti homman tyylikkäästi himaan, mutta kaks jälkimmäistä otti sitten kotona kahdella maalilla turpaan 
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
Toka päivä ja vasta 50 eugenii tappiol näistä skaboista
Viime vuonna tais tulla jotain +600 (toki oli vähän änärii joukossa), näinköhän karma's a bitch ja siitä maksetaan hintaa nyt.
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:
Pool,Chelsea,City,Everton kiinni ja Crystal Palace.... kunnes 90+4 peli tasoihin.... Ei v***n v***n v***u. Imekää nyt oikeesti paskaa. Haista Tony Pulis v***u. Nyt meni tunteisiin ja kovaa.
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Ihan perussettiä futiksessa. Kussut viimeaikoina niin paljon vedot nilkoille että päätinpä heittää pelitilin puoleksi vuodeksi jäihin. Ei uskalla edes ajatella paljon touhussa on pakkasella kokonaisuudessaan.takaovi kirjoitti:Pool,Chelsea,City,Everton kiinni ja Crystal Palace.... kunnes 90+4 peli tasoihin.... Ei v***n v***n v***u. Imekää nyt oikeesti paskaa. Haista Tony Pulis v***u. Nyt meni tunteisiin ja kovaa.
Nyt täytyy lyödä rasti kalenteriin. Pitkästä aikaa pelasin tulosvetoa. Man. City - West Ham ja Suomi-Venäjä ja niin vaan kumpikin osui kohdilleen.
Hieman jännitti tuossa lätkämatsin lopussa, kun Suomi veti 2 1/2 minuuttia ilman maalivahtia ja venäläiset pääsi yrittämään tyhjiin tulosvetoni torpedointia. Suuremmat voimat oli selkeästi tänään mun puolella. Koko viikon ruokarahat ainakin sai jos ei muuta.
Olet hirveä ihminen. Ei ikinä saa lyödä vetoa oman joukkueen peliin. Varsinkaan sitä vastaan. Olet kannattanut tänään Venäjää.What kirjoitti:Nyt täytyy lyödä rasti kalenteriin. Pitkästä aikaa pelasin tulosvetoa. Man. City - West Ham ja Suomi-Venäjä ja niin vaan kumpikin osui kohdilleen.Hieman jännitti tuossa lätkämatsin lopussa, kun Suomi veti 2 1/2 minuuttia ilman maalivahtia ja venäläiset pääsi yrittämään tyhjiin tulosvetoni torpedointia. Suuremmat voimat oli selkeästi tänään mun puolella. Koko viikon ruokarahat ainakin sai jos ei muuta.
Big Show ja Kane
Make wrestlingalert rage again
Make wrestlingalert rage again
Itsehän veikkasin Venäjän kolme maalin voittoa. Ei edes vituttanu ko ukko vetää tyhjistä ohi. Mitä pahaa oon tehny, että oon tänää ansainnu kaiken tän epäonnen? Oikeesti v***u.ViiZei kirjoitti:Olet hirveä ihminen. Ei ikinä saa lyödä vetoa oman joukkueen peliin. Varsinkaan sitä vastaan. Olet kannattanut tänään Venäjää.What kirjoitti:Nyt täytyy lyödä rasti kalenteriin. Pitkästä aikaa pelasin tulosvetoa. Man. City - West Ham ja Suomi-Venäjä ja niin vaan kumpikin osui kohdilleen.Hieman jännitti tuossa lätkämatsin lopussa, kun Suomi veti 2 1/2 minuuttia ilman maalivahtia ja venäläiset pääsi yrittämään tyhjiin tulosvetoni torpedointia. Suuremmat voimat oli selkeästi tänään mun puolella. Koko viikon ruokarahat ainakin sai jos ei muuta.
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
- The Rocker
Kärppien kannattamista pidetään joissain piireissä kovemman luokan syntinä. Ja kun DMW:llä on myös ollut ongelmia vedonlyönnissä niin on helppo päätellä että Kärppä fanit eivät joko osaa veikata tai jokin korkeampi voima estää heidän vetojensa onnistumisen.takaovi kirjoitti: Itsehän veikkasin Venäjän kolme maalin voittoa. Ei edes vituttanu ko ukko vetää tyhjistä ohi. Mitä pahaa oon tehny, että oon tänää ansainnu kaiken tän epäonnen? Oikeesti v***u.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
Logiikkahan toimii niin, että aina kannattaa veikata omaa joukkuetta vastaan. Siinä tapauksessa ei jaksa harmitella pieleen menneen veikkauksen vuoksi, kun oma joukkue kuitenkin voitti. Sitten jos oma joukkue häviää, niin on ainakin jotain lohtua onnistuneen veikkauksen muodossa.ViiZei kirjoitti:Olet hirveä ihminen. Ei ikinä saa lyödä vetoa oman joukkueen peliin. Varsinkaan sitä vastaan. Olet kannattanut tänään Venäjää.What kirjoitti:Nyt täytyy lyödä rasti kalenteriin. Pitkästä aikaa pelasin tulosvetoa. Man. City - West Ham ja Suomi-Venäjä ja niin vaan kumpikin osui kohdilleen.Hieman jännitti tuossa lätkämatsin lopussa, kun Suomi veti 2 1/2 minuuttia ilman maalivahtia ja venäläiset pääsi yrittämään tyhjiin tulosvetoni torpedointia. Suuremmat voimat oli selkeästi tänään mun puolella. Koko viikon ruokarahat ainakin sai jos ei muuta.
Käytän myös kyseistä logiikkaa. Ja TPS fanina kerrottakoon, että paljon on saanut hallilta poistua hymyissä suin, kiitos taskussa olevan lappusen.What kirjoitti:Logiikkahan toimii niin, että aina kannattaa veikata omaa joukkuetta vastaan. Siinä tapauksessa ei jaksa harmitella pieleen menneen veikkauksen vuoksi, kun oma joukkue kuitenkin voitti. Sitten jos oma joukkue häviää, niin on ainakin jotain lohtua onnistuneen veikkauksen muodossa.ViiZei kirjoitti:Olet hirveä ihminen. Ei ikinä saa lyödä vetoa oman joukkueen peliin. Varsinkaan sitä vastaan. Olet kannattanut tänään Venäjää.What kirjoitti:Nyt täytyy lyödä rasti kalenteriin. Pitkästä aikaa pelasin tulosvetoa. Man. City - West Ham ja Suomi-Venäjä ja niin vaan kumpikin osui kohdilleen.Hieman jännitti tuossa lätkämatsin lopussa, kun Suomi veti 2 1/2 minuuttia ilman maalivahtia ja venäläiset pääsi yrittämään tyhjiin tulosvetoni torpedointia. Suuremmat voimat oli selkeästi tänään mun puolella. Koko viikon ruokarahat ainakin sai jos ei muuta.