Hurja kokemus.
Videopelit
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Re: Videopelit
Latasin vanhat kunnon Doomit koneelle. En jaksanut Doom ykköstä alkaa pelaamaan joten menin tapojeni mukaan suoraan kakkoseen. Pääsin ekan kentän läpi, toisessa homma meni niin vaikeaksi että kuolin melkein heti. Lisäksi peli on näin yöllä liian pelottava.
Hurja kokemus.
Hurja kokemus.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
- Phenomenon
AIVAN BUGINEN p**ka TÄMÄ FOOTBALL MANAGER. HAISTAKAA v***u.
Phe-no se on, sai hän suosion
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton
Mietaakin yllättyi. Kymmenen vuotta pelannut vissiin 07:aa lukuunottamatta kaikkia, ja joka v***n kerta sama. Alkuvuodesta voi joku toimiva patchi tulla, ehkä. Sitä ennen menen edellisellä.
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
Ostin Ni No Kunin PS-storesta kun vitosella irtosi, ja tuossa on näköjään kaksi filua - toinen 6gb ja toinen 15gb. Pääsenkö pelaamaan tuolla kuuden gigan paketilla ja loput lataillaan sitten taustalla, vai pitääkö koko roska ladata ensin? Arvuuttelen lähinnä että jätänkö suosiolla yöksi lataushommat, vai kerkeänkö vielä tänään avaamaan tuota.
\____0___/
Mikäs mättää?Phenomenon kirjoitti:AIVAN BUGINEN p**ka TÄMÄ FOOTBALL MANAGER. HAISTAKAA v***u.
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
- Phenomenon
Melkein kaikki pelimoottorissa. Täysin buginen p**ka ja parempien joukkueiden voittaminen on taas melkein mahdotonta vaikka itse olisit vuosisadan formissa ja vastustaja olisi ilman voittoa viimeisimmästä viidestä. Pelaajat vain seisovat vaikka pallo olisi metrin päässä ja parempi vastustaja viiden metrin päässä.takaovi kirjoitti:Mikäs mättää?Phenomenon kirjoitti:AIVAN BUGINEN p**ka TÄMÄ FOOTBALL MANAGER. HAISTAKAA v***u.
- Puolustaminen ei toimi vähääkään.
- Kulmista tehdään suoraan laukoen...
- Vapaapotkuista tolppaan jonka jälkeen vain yksi pelaaja on hereillä (tässä tapauksessa yksi hyökkäävän joukkueen pelaajista) kun muut ovat kuin antiikin Kreikan meduusan kiveksi muuttamia sotilaita.
- Puolustaminen, varsinkin keskitykset onnistuvat ihan käsittämättömällä prosentilla...
- Varmaan 10 kpl vapaapotkuja ideaalista paikasta vetää suoraan, vaikka sellaisia ei oikeasti näy per ottelu kuin 1-3.
- Kaukolaukaukset v***ttaa, vaikka ei yhtä paljon kuin muut.
- Maalimäärät ovat ihan käsittämättömiä myös.
Oli mulla muutakin varmaan. Aikaisemman FM:nkin pelimoottori oli aluksi ihan susi. Sitä ei pystynyt edes pelaamaan kun laitapuolustajat eivät tehneet mitään. Muistankin laitapuolustajien arvosanojen olleen keskiarvoltaan 4-5/10.
Miksi aina julkaistaan keskeneräisenä!???
Tämä on varmaan huonoin urheilupeli vuosi koskaan. FIFA on täysin buginen, NHL varmaan haukutuin koskaan ja tämäkin on ihan keskeneräinen.
Phe-no se on, sai hän suosion
Ensimmäinen episodi nyt pelattuna TellTalen uusimmasta tekeleestä eli Game of Thronesista. Aika hyvältähän tuo maistui kuten odottaa saattoikin, koska TellTale. Ainut huono puoli tässä on se että seuraavaa episodia saa odotella taas sen pari (?) kuukautta.
Hirveesti ois taas pelejä pelattavana (esim. Batman Arkham City ja The Evil Within), mutta suurin osa pelaamiseen menevästä ajasta tuntuu menevän joko The Last of Usin mp:n hakkaamiseen tai Binding Of Isaac: Rebirthiin. Tuo Binding of Isaac on muuten aivan h**vetin loistava peli ja sen sai kaikenlisäks ilmaseks PS4:lle viime kuussa PS+:sta.
Hirveesti ois taas pelejä pelattavana (esim. Batman Arkham City ja The Evil Within), mutta suurin osa pelaamiseen menevästä ajasta tuntuu menevän joko The Last of Usin mp:n hakkaamiseen tai Binding Of Isaac: Rebirthiin. Tuo Binding of Isaac on muuten aivan h**vetin loistava peli ja sen sai kaikenlisäks ilmaseks PS4:lle viime kuussa PS+:sta.
Nonnis, Naughty Dog antoi nyt sen viimeisen seal-of-the-dealin ostopäätökselle.
Meinaan Uncharted 4:sen gameplayta puskivat ulos:
Tykätköön ketkä tykkää, vihatkoon ketkä vihaa. Itse olen fanboy-kiki pystyssä
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Re: Videopelit
Kyllä tämä on tosiaan se pakollinen syy ostaa se PS4.Velocity kirjoitti:Nonnis, Naughty Dog antoi nyt sen viimeisen seal-of-the-dealin ostopäätökselle.
- Darien Fawks
Taisinpa puolivahingossa hankkia PS4:n.
Siirretään tänne.
Silloin tällöin tullut myös pelattua Paradoxin autismisimuja, esimerkiksi Crusader Kings 2:sta (425 tuntia pelattuna..), Europa Universalis IV:tä ja Darkest Houria erinomaisen Kaiserreich-modin kera. Victoria II pitäisi opetella, jotta sitä voisi pelata. Nyt ovat nuo pelit jääneet vähemmälle, kun pelaan kavereiden kanssa CSGO:ta ja yksinpelinä Witcheriä.
Viime aikoina Counter-Strike: Global Offensivea, jonka hommasin kesäalennuksista. En ole tätä ennen kynäriä koskaan pelannut, joten rankki on vasta alhainen Silver Elite. Yksinpelinä sitten The Witcheriä pelannut, josta olisi tarkoitus siirtää tallennus Witcher 2:een ja pelata se ensimmäisen kerran läpi Witcher 3:n kevätjulkaisua odotellessa.Vendicta kirjoitti:Mitä pelejä Mero pelailet eniten Steamissa?
Silloin tällöin tullut myös pelattua Paradoxin autismisimuja, esimerkiksi Crusader Kings 2:sta (425 tuntia pelattuna..), Europa Universalis IV:tä ja Darkest Houria erinomaisen Kaiserreich-modin kera. Victoria II pitäisi opetella, jotta sitä voisi pelata. Nyt ovat nuo pelit jääneet vähemmälle, kun pelaan kavereiden kanssa CSGO:ta ja yksinpelinä Witcheriä.
hevosen k**pä
Parempien joukkueiden voittamista on toki vaikeaa (ainakin Chelseaa vastaan ei ole ollut kertaakaan mitään palaa), mutta kyllähän niitä silloin tällöin tippuu.Phenomenon kirjoitti:Melkein kaikki pelimoottorissa. Täysin buginen p**ka ja parempien joukkueiden voittaminen on taas melkein mahdotonta vaikka itse olisit vuosisadan formissa ja vastustaja olisi ilman voittoa viimeisimmästä viidestä. Pelaajat vain seisovat vaikka pallo olisi metrin päässä ja parempi vastustaja viiden metrin päässä.takaovi kirjoitti:Mikäs mättää?Phenomenon kirjoitti:AIVAN BUGINEN p**ka TÄMÄ FOOTBALL MANAGER. HAISTAKAA v***u.
- Puolustaminen ei toimi vähääkään.
- Kulmista tehdään suoraan laukoen...
- Vapaapotkuista tolppaan jonka jälkeen vain yksi pelaaja on hereillä (tässä tapauksessa yksi hyökkäävän joukkueen pelaajista) kun muut ovat kuin antiikin Kreikan meduusan kiveksi muuttamia sotilaita.
- Puolustaminen, varsinkin keskitykset onnistuvat ihan käsittämättömällä prosentilla...
- Varmaan 10 kpl vapaapotkuja ideaalista paikasta vetää suoraan, vaikka sellaisia ei oikeasti näy per ottelu kuin 1-3.
- Kaukolaukaukset v***ttaa, vaikka ei yhtä paljon kuin muut.
- Maalimäärät ovat ihan käsittämättömiä myös.
Oli mulla muutakin varmaan. Aikaisemman FM:nkin pelimoottori oli aluksi ihan susi. Sitä ei pystynyt edes pelaamaan kun laitapuolustajat eivät tehneet mitään. Muistankin laitapuolustajien arvosanojen olleen keskiarvoltaan 4-5/10.
Miksi aina julkaistaan keskeneräisenä!???
Tämä on varmaan huonoin urheilupeli vuosi koskaan. FIFA on täysin buginen, NHL varmaan haukutuin koskaan ja tämäkin on ihan keskeneräinen.
-Puolustaminen toimii mielestäni ainakin paremmin kuin 14:sta, jossa sekoiltiin kyllä kokoajan ja oikein urakalla. Tässä on kuitenkin ne kaikkein pahimmat perseilyt saatu aika minimiin. Eihän se nyt mitään upeaa katseltavaa ole, mutta pystyn asian kanssa elämään.
-Meinaatko tällä kulmajutulla siis, että kulman antaja pistää suoraan pallon maaliin, vai näitä volleyhäkkejä suoraan annetusta kulmasta pilkun kohdalta. Ensimmäistä en ole nähnyt kertaakaan, mutta jälkimmäinen on kieltämättä paskaa.
-Tuosta "vapari tolppaan ja vain yksi ukko hereillä" jutusta samaa mieltä. Todella tyhmän näköistä.
-Myös keskitysten puolustamisesta samaa mieltä. Tuntuu olevan välillä täysin ylitsepäätsemätön este saada se juoksu katki. Ja sitten yleensä kun nuo pääsevät parhaisiin paloihin niin omissa soi.
-Noh vapareiden määrästä niin ja näin.
-Kaukolaukauksia toki uppoaa, mutta nyt se sentään jo näyttää vähän uskottavammalta kuin 14:sta.
-Maalimäärät eivät ole omaan silmään erityisemmin iskeneet.
Parannettavaa olisi toki todella paljon, mutta en ainakaan itse edes odottanut mitään täysin uusiksi vedettyä pakettia edelliseen verrattuna. Itse olen aika hyvin jo saanut hyväksyttyä tietyt ongelmat. Kyllähän tuonkin parissa aikaa vierähtää.
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Sweet.Merovingi kirjoitti: Europa Universalis IV:tä
Pelasin tätä varmaan tuhat tuhatta tuntia keväällä/kesällä. Siirtomaaherra-Suomi on edelleen varmaan oman pelihistorian tyydyttävin ja tarpeettomin omatekoinen haaste ikinä missään. Ruotsilla itsenäisyys -> Suomelle tarvittavat alueet (ja Pietarin ympäristö + jäämeriyhteys) -> Suomelle itsehallinto ja sillä pelaamaan siirtyminen-> Suomelle itsenäisyys -> siirtomaataistoon valmistautuminen pahasti alakynnessä. Vissiin neljä kertaa taisin kusta hommat peruuttamattomasti niin että täytyi aloittaa uudelleen, kun pelimekaniikat eivät olleetkaan niin hallussa kuin luulin.
Hitto, pitääkin jatkaa tuota
\____0___/
Ei löydy samoja pelejä meiltä hirveesti. Eniten itellä varmaan tulee pelattua Global Offensivea, mutta ei sekään oikeen iske ~1500 tunnin CSS pelaamisen jälkeen enää.. Oikeestaan koko CS-sarja menettänyt hohtonsa.Merovingi kirjoitti:Viime aikoina Counter-Strike: Global Offensivea, jonka hommasin kesäalennuksista. En ole tätä ennen kynäriä koskaan pelannut, joten rankki on vasta alhainen Silver Elite. Yksinpelinä sitten The Witcheriä pelannut, josta olisi tarkoitus siirtää tallennus Witcher 2:een ja pelata se ensimmäisen kerran läpi Witcher 3:n kevätjulkaisua odotellessa.
Mielenkiintoselta näyttäis tuo Witcher, harmittaa vaan tuo pelkkä yksinpeli.
Stefa, yleensä on paljon mukavampi pelata muutaman kaverin kanssa ja samalla jutella esim. skypessä tai jossain. Aika kuluu mukavasti 
Tokihan sitä yksinpelejäkin välillä pelataa, mutta vähemmälle ne yleensä jää..
Tokihan sitä yksinpelejäkin välillä pelataa, mutta vähemmälle ne yleensä jää..
On ollut tässä jonkun aikaa koulukaverilta Watch Dog lainassa. Itse pääjuonta en ole vielä turhan pitkälle pelannut, mutta noita sivutehtäviä tahkonut aika paljon.
-Hakkeroiminen on aika äkkiä nähty neliön rämpyttämissetti. Ihan nokkelia tapoja sen hyödyntämiseen on kyllä keksitty, mutta jotenkin tuosta katoaa se uutuuden viehätys aika nopeasti.
-Sivutehtävää riittää kyllä paljon, mutta vähän jo rasittaa se, miten noita ilmoituksia puskee ihan jatkuvalla syötöllä ruutuun.
-Tuota autolla kaahailua on kyllä oman makuun vähän turhan paljon. Tuntuu, että vähän väliä paetaan jotain ja ajellaan ympäri kenttää. Ajaminen sinällään tehty ihan siedettäväksi. Jotkut tykkää varmasti.
-Ihan pätevän näköinen tuo on, mutta niinhän sen pitääkin olla.
-Juoni tuntuu olevan aika perus "kosto" settiä.
-Räiskiminen toteutettu ihan ok.
Katsotaan pelin edetessä mihin suuntaan mielipide kääntyy.
-Hakkeroiminen on aika äkkiä nähty neliön rämpyttämissetti. Ihan nokkelia tapoja sen hyödyntämiseen on kyllä keksitty, mutta jotenkin tuosta katoaa se uutuuden viehätys aika nopeasti.
-Sivutehtävää riittää kyllä paljon, mutta vähän jo rasittaa se, miten noita ilmoituksia puskee ihan jatkuvalla syötöllä ruutuun.
-Tuota autolla kaahailua on kyllä oman makuun vähän turhan paljon. Tuntuu, että vähän väliä paetaan jotain ja ajellaan ympäri kenttää. Ajaminen sinällään tehty ihan siedettäväksi. Jotkut tykkää varmasti.
Juuri samat tunnelmat itselläkin, joskin vielä astetta negatiivisemmilla fiiliksillä tuli jätettyä pelin kesken aika alkuvaiheessa. Ei vaan kiinnostanut pätkän vertaa, en kokenut että peli olisi tarjonnut mitään mielenkiintoista tai uutta pöydälle. Hakkerointikonsepti on eittämättä siisti, mutta sekin alkoi tuntua heti sellaiselta "noh, näitä tulee tulemaan nyt sitten ihan koko ajan ja ne tulevat noudattamaan samaa kaavaa" päälleliimatulta grindaukselta. Ja ajaminen oli kyllä ihan syvältä verrattuna esim. GTA:ihin. Ehkä olen liian tuomitseva mutta ei vaan napannut.takaovi kirjoitti:On ollut tässä jonkun aikaa koulukaverilta Watch Dog lainassa. Itse pääjuonta en ole vielä turhan pitkälle pelannut, mutta noita sivutehtäviä tahkonut aika paljon.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Re: Videopelit
Minulla on koko peliä takana vain ~60 tuntia, sillä ei ole niin suuresti kiinnostanut sitten julkaisun. Eiköhän se kärpänen jossain vaiheessa puraise, itse olen pelannut lähinnä Branderburgilla ja pyrkinyt luomaan Preussin, missä olen kerran onnistunut ja saanut pienoisen suurvallan P-Eurooppaan aikaiseksi.Migu.22 kirjoitti:
Sweet.
Pelasin tätä varmaan tuhat tuhatta tuntia keväällä/kesällä. Siirtomaaherra-Suomi on edelleen varmaan oman pelihistorian tyydyttävin ja tarpeettomin omatekoinen haaste ikinä missään. Ruotsilla itsenäisyys -> Suomelle tarvittavat alueet (ja Pietarin ympäristö + jäämeriyhteys) -> Suomelle itsehallinto ja sillä pelaamaan siirtyminen-> Suomelle itsenäisyys -> siirtomaataistoon valmistautuminen pahasti alakynnessä. Vissiin neljä kertaa taisin kusta hommat peruuttamattomasti niin että täytyi aloittaa uudelleen, kun pelimekaniikat eivät olleetkaan niin hallussa kuin luulin.
Hitto, pitääkin jatkaa tuota
Suomellahan ei ilman tuollaisia keinoja pääse pelaamaan, mutta kaverini on nähnyt sellaisen ihmeen kuin AI-Suomen joka pieksee Moskovaa ja Novgorodia. Oli jopa yhdessä vaiheessa miehittänyt Moskovan kaupungin sodassa ja oli Itämeren suurvalta omaamalla alueita myös Puolasta. Yleensähän Suomi köyhänä alueena valloitetaan heti joko Ruotsin tai venäläisten toimesta.
Nythän Suomi sai jopa uniikit kansalliset ideansa viimeisimmässä patchissa, joten vähän enemmän maustetta pitäisi sillä pelaamisessa olla.
Jos saisin aikaiseksi pelata tuon Rutenia-pelini CK2:ssa loppuun, niin voisin sen importoida EU4:ään ja jatkaa sillä. Tosin melko helppoa se olisi, koska todennäköisesti minulla on silloin koko Euroopan puoleinen Venäjä, Baltia, Puola ja Suomi hallussani eli valtioni olisi täysin valtava jättiläinen, joka tuhoaisi koko Euroopan.
Missä rankissa huitelet noilla pelitunneilla?Ei löydy samoja pelejä meiltä hirveesti. Eniten itellä varmaan tulee pelattua Global Offensivea, mutta ei sekään oikeen iske ~1500 tunnin CSS pelaamisen jälkeen enää.. Oikeestaan koko CS-sarja menettänyt hohtonsa.
Ei tuohon mitään moninpeliä kannata vääntää, sillä kyseessä on aivan loistava yksinpeli, joka kannattaa hankkia. Varmaan saat sen nyt Steamin joulualesta eurolla - enkä liioittele, olen itse maksanut euron ja muutaman sentin ykkösen Steam-kopiosta, vaikka minulla on fyysinenkin. Kakkosesta maksoin pari euroa, joten alennuksissa ei ole hinnalla tuota upeaa pelisarjaa pilattu.Mielenkiintoselta näyttäis tuo Witcher, harmittaa vaan tuo pelkkä yksinpeli.
hevosen k**pä
Oon siis hakannu nuo tunnit Sourceen, GO:ta ei ole hirveesti tullut pelattua oikeen yhtään. Yritin sillon sitä pelailla, kun se julkaistiin vaan ei siitä mitään tullut.Merovingi kirjoitti:Missä rankissa huitelet noilla pelitunneilla?
Jos/kun tässä joulun alla on aikaa, niin voisi koittaa aloitella ja ottaa sitten pelejä.
Tuskastuttavaa. Xbox live ollut alhaalla jo toista viikkoa. On se kumma että Gatesin armeija nörääjiä ei pärjää kolmelle jannulle jotka istuu äitinsä autotallissa ja käy pelkällä energiajuomalla.
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.
Even if you win, you're still retarded.
Counter Strikeä tullut hakattua varmaan joskus 2004 asti, 1.6 kilpaillusesti ClanBasen kautta ja Sourcea sitten hakkasin enemmän publalla joskus. Nykyään en hirveästi pelaa, mutta on Global Offensiveenkin jokunen sata tuntia siunaantunut. Pelissähän on tällä kertaa ensimmäistä kertaa sisäinen competitive-mode ja sitä on tullut enimmäkseen pelattua. Ihan jees peli edelleen, mutta hirveästi iloa tappaa koodarit jota Countereissa on aina riittänyt varsinkin servereillä missä on vain VAC turvana. Valehtelematta voisin sanoa että jokaiseen matsiin mahtuu ainakin yksi kellä on seinät jäänyt jonnekkin muualle kuin peliin. Selvät koodarit eivät edes hirveästi vituta, mutta peittelevät sellaiset on täyttä myrkkyä.
Tosta CS:stä hauska juttu muutamien vuosien takaa, kun palasin publalle joksikin aikaa hakkaamaan 1.6:sta. Koskaan en ollut mikään erityisen hyvä pelaaja, mutta omasin poikkeuksellisen kyvyn aavistaa vihujen liikkeet erityisesti 1vs1 ja 1vs2 tilanteissa. Ei ollut ihan yksi ja kaksi kertaa, kun haukuttiin koodi-jonneksi
Joskus yläasteen aikoihin toki pelattiin koulukavereiden kanssa klaanina ja joskus jopa cheatattiin, mutta noissa publan hupeiluissa ei ollut kyllä käytössä muuta kuin 16 bittiset savut. Toki välillä todella härskit poraukset varmaan näytti kyllä niin koodilta kun voi vaan, mut minkä mä sille voin et mun iq oli nii mehu?
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:
Itse muistan pelanneenni Sourcea joskus crackatyllä versiolla, koodit päällä tietenkin. Ei v***u mikä kusipää olin, mut potkittiin ja bännättiin servusta ja tulin heti takaisin eri IP:llä.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE