Kuulostaa ihan pätevältä palkalta. Reilusti pienempi kuin aikaisemmin, kuten uumoilinkin, mutta kuitenkin sen verran kova ettei varmaan ihan hirveästi harmita. Esiintymisiäkin saattaa toki tulla enemmän vaikka pysyisikin erityisherkkuna. Tai siis voisin kuvitella että esimerkiksi feudeissa saattaa tulla vähän useammin pyörimään Heymanin vierellä ja vastaavaa. Lisäksi tuohon lienee turvallista laskea päälle kaiken maailman bonuksia ja osuuksia ja matkakuluja. Kaiken kaikkiaan ihan kivan kuuloinen diili.ToNy-MaN kirjoitti:Multi-year contractista olen itse lukenut HHH:n twiiteistä mutta aina luotettava wikipedia kertoo kolmesta vuodesta.EDIT: Lesnar on itse asian varmistellut tiedotusvälineille.
Brock Lesnar
Re: Brock Lesnar
- Koopatroopa
"From me to you, go fuck yourself."
On se vaan äijä.
Tuo video oli jonkinlainen jatko-osa Brutal WWE Moves On Girls -videolle, joka julkaistiin noin kuukausi sitten. Tämäkin oli minusta todella hauska video, kannattaa tsekata.
On se vaan äijä.
Tuo video oli jonkinlainen jatko-osa Brutal WWE Moves On Girls -videolle, joka julkaistiin noin kuukausi sitten. Tämäkin oli minusta todella hauska video, kannattaa tsekata.
Darien Fawks kirjoitti: Etkö ymmärrä, että mielipiteesi on subjektiivinen?
- Darien Fawks
Minulle ei oikein kolahtanut. En pitänyt järin hauskana. Mutta Lesnar on kyllä äijä.Koopatroopa kirjoitti:"From me to you, go fuck yourself."
On se vaan äijä.
Brock Lesnar osallistuu WWE:n kiertueelle ensimmäistä kertaa sitten vuoden 2004. Mielenkiintoista kyllä, että mies on Kofi Kingstonia vastaan ja vieläpä Japanissa. Kiertueelle hän ei osallistu muuten kuin tuolloin 4.7, mutta silti varsin yllättävä käänne. Aina niin luotettavan Dave Meltzerin mukaan Lesnar olisi matkustamassa kaverinsa kanssa painisaappaat naulaan ripustanutta Masa Saitoa tapaamaan ja samalla sitten ajatteli tienatakin reissulla jotain.