Khaliinhan tuo nyt ei kuitenkaan liity mitenkään ja itse aiheeseen liittyen irkissä joku laittoi semmosen tiedon että WWE ei olisi ottamassa Khalia takaisin. Toivottavasti tämä pitää paikkansa koska Khalia varsinkaan kukaan ei halua takaisin, ja kyll ne Kane ja "Beeg" saisivat myös jo jäädä eläkkeelle ruudusta. Ei jäisi niitäkään ikävä.
The Great Khali - ei enää WWE:n "Great One"
Re: The Great Khali - ei enää WWE:n "Great One"
Attitude eraa kaivataan takaisin koska nostalgia, isot nimet ja koska jopa minä olin nuori vielä sillon.
Ja koska WWE yritti sillon parhaansa tehdäkseen viihdyttävää showta, muutenkin kuin matsien suhteen. Sillon ei myöskään voinut sanoa että show olisi ollut Same Old Shittiä koska se ei ollut jatkuvasti samaa. Mutta olihan siellä niin paljon paskaa kuten HC-vyön 24/7 -puolustus sun muu jota kukaan ei kaipaa takaisin. Eikä myöskään sitä että sen ajan painijat olivat niin paljon paskana etteivät varmaan kahdenkaan ukon sormet riitä laskemaan sitä moniko sen ajan tyypeistä on kuollut sittemmin.
Khaliinhan tuo nyt ei kuitenkaan liity mitenkään ja itse aiheeseen liittyen irkissä joku laittoi semmosen tiedon että WWE ei olisi ottamassa Khalia takaisin. Toivottavasti tämä pitää paikkansa koska Khalia varsinkaan kukaan ei halua takaisin, ja kyll ne Kane ja "Beeg" saisivat myös jo jäädä eläkkeelle ruudusta. Ei jäisi niitäkään ikävä.
All your message are belong to me.
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
- The Blasterpiece
Minulle Attitude Era on parasta painiviihdettä. Painin taso viikottaisissa jaksoissa oli mitä oli. Tässä osa-alueella on varmasti hommat parantuneet, mutta minulle se itse paini ei aina edes ole niin tärkeää. Ihastuin tähän viihdemuotoon nimenomaan viihdyttävien juonikuvioiden takia, jotka välillä oli aika järjettömiä, mutta ei tätä katselua pidä liian tosissaan ottaa. Lisäksi vuosituhannen vaihteessa WWF:llä oli ihan hiton kova rosteri, jossa jokaisella oli selkeä ja muistettava hahmo. Jokaisella oli paikkansa show'ssa. HC-vyön 24/7-puolustuskin oli mun mielestä mieleenpainuva homma. Hyvää komediaa tarjosi. 
Jyystä apinareikääni. Olen apina.
What else do you want?Borga kirjoitti:Attitude Era = enemmän wrestlecrapia kuin koskaan, plus tissejä, väkivaltaa ja puol tusinaa historian kovimpia tähtiä.
Edit: Ite ainaki kermaisin pöksyni jos Cena sais räpätä Big Shown mutsista (vaikkei varsinaisesti AE ollutkaan), Stone Cold kävis joka jaksos stunnaamas jonku munapään ja Dean Ambrose pieksis jtn Luke Harperia leikkipuistossa.
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]