Samoa Joe
Re: Samoa Joe
Ilo on katsella Joeta NXT:ssä. Voi jo parin viikon jälkeen sanoa, että oikea siirto oli. Näyttää ihan eri mieheltä kuin TNA:sta tutuksi tullut flegu-Joe.
En tiedä ootko seurannut (ainakin ennen) jumaloimaasi Stylesin uraa TNAn jälkeen, mutta suosittelen katsastamaan etenkin niitä NJPW-matseja. Itse olin jokseenkin unohtanut herran mahtavuuden, mutta niin vain pukkaa neljän tähden matsia tulemaan että heikompaa hirvittää. Dixien helmoista lähtö tekee hyvää yhdelle jos toisellekkin, ja etenkin katsojalle.What kirjoitti:Ilo on katsella Joeta NXT:ssä. Voi jo parin viikon jälkeen sanoa, että oikea siirto oli. Näyttää ihan eri mieheltä kuin TNA:sta tutuksi tullut flegu-Joe.
Mutta juu, vaikkei nyt mitään ihan älytöntä olekkaan Joelta tullut vielä vastaan, ei voi muutakuin iloita.
\____0___/
En ole AJS:n Japani otteita seurannut, mutta uskon tarinasi epäilemättä sekunnin puolikastakaan.Migu.22 kirjoitti:En tiedä ootko seurannut (ainakin ennen) jumaloimaasi Stylesin uraa TNAn jälkeen, mutta suosittelen katsastamaan etenkin niitä NJPW-matseja. Itse olin jokseenkin unohtanut herran mahtavuuden, mutta niin vain pukkaa neljän tähden matsia tulemaan että heikompaa hirvittää. Dixien helmoista lähtö tekee hyvää yhdelle jos toisellekkin, ja etenkin katsojalle.What kirjoitti:Ilo on katsella Joeta NXT:ssä. Voi jo parin viikon jälkeen sanoa, että oikea siirto oli. Näyttää ihan eri mieheltä kuin TNA:sta tutuksi tullut flegu-Joe.
Mutta juu, vaikkei nyt mitään ihan älytöntä olekkaan Joelta tullut vielä vastaan, ei voi muutakuin iloita.