Pienet uutiset & huhut

Keskustelua painimaailman uutisista sekä huhuista. Uutiset ja huhut saattavat paljastaa tulevia tapahtumia, joten "spoilereiden" käyttöä alueella ei vaadita.

Tykännyt viesteistä: 86 kertaa
Tykätty: 17 kertaa
ViestiLähetetty: Ke 22.11.2017 11:29
What kirjoitti:
DeadManWalking kirjoitti:
Uutiset kirjoitti:Starrcade tekee paluun 17 vuoden jälkeen WWE:n raiskatessa kunnioittaessa sitä tapahtuman alkuperäisellä isäntäareenalla Greensborossa, North Carolinassa. Ensimmäisen Starrcaden hengessä Ric Flair on paikalla illan pääottelussa, kun Charlotte kamppailee teräshäkissä Natalyaa vastaan. PWInsider.com

Näin tästä Starrcaden comebackista jonkun otsikon, olikos tämä nyt ihan oikea PPV (tai joku Network-juttu), vai mennäänkö enemmän House Show -pohjalla?

Minä olen käsittänyt, että kyseessä on vähän spesiaalimpi house show, joka myös lähetetään livenä WWE Networkilla. Viikottaisten puolella tätä ei ole rakenneltu tai matseja edes mainosteltu, joten tyypillinen ppv tämä ei ole.

Ei näytetä WWE Networkissa.

http://whatculture.com/wwe/starrcade-no ... al-reasons

Sääli sinänsä, nuo aiemmat network-spesiaalit ovat olleet mukavia, vaikka ei niissä mitään sen ihmeellisempää olekaan tapahtunut.
"If you combined Paul Heyman and Big E, you would have one full haircut"
Tykännyt viesteistä: 74 kertaa
Tykätty: 23 kertaa
ViestiLähetetty: Ma 04.12.2017 20:16
Jomppa kirjoitti:Hardyjen paluu WWE:hen kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta ajatukselta, ja Matillakin on vielä loistava tulevaisuus edessäpäin.

Mitäs minä sanoin viisi vuotta sitten. :wink: Ja kaikki vaan nauro tuolle kommentille.
Edellinen

Paluu Uutiset & Huhut

Paluu Etusivu