- Äitini tunsi joskus Renny Harlinin
- Joku kaukainen serkkuni on thainyrkkeilyn naisten maailman mestari
- Äitini asui nuorena samassa talossa kuin Tarja Halonen
- Näin Niklas Hagmanin Suutarilan valintatalossa..
Ota huomioon vielä tämä:Hyppynen kirjoitti:Hyppynen kirjoitti:Kiistelin Pelle miljoonan kanssa paikasta uimastadionin saunassaPelottavaaHurricane Helms kirjoitti:Olen ollut pelle miljoonan kanssa samassa saunassa.
Vega kirjoitti:Laskin tossa että Pelle Miljoona on minun äitinenonvaimonsiskonmiehenveli
Hmm.. Miksi? The Rambo ja Hyppynen ovat olleet samassa saunassa Pelle Miljoonan kanssa. Se siinä pelottavaa oli.Vega kirjoitti:Ota huomioon vielä tämä:Hyppynen kirjoitti:Hyppynen kirjoitti:Kiistelin Pelle miljoonan kanssa paikasta uimastadionin saunassaPelottavaaHurricane Helms kirjoitti:Olen ollut pelle miljoonan kanssa samassa saunassa.
Vega kirjoitti:Laskin tossa että Pelle Miljoona on minun äitinenonvaimonsiskonmiehenveli
You want the best? Here I am.Darien Fawks kirjoitti:Provoatteko JDubille, vai oletteko oikeasti tuota mieltä?

Mitä nuo nyt muka ovat siihen verrattuna, että minä näin keihäänheittäjä Taina Kolkkalan Viking Isabellalla torstaina?!WildT_ing kirjoitti:Pitänee updeitata julkkiksiani.
Eilein näin FME:ssä noin metrin päästä Jaska Raatikaisen (CoB-rumpali) ja Alexander Kuoppalan (ex-CoB kitaristi). Lisäksi tunnistin monia suomihevinaamoja, mutta en osannut yhdistää kasvoja nimeen.
Eikä tässä vielä kaikki, myin Jekkushotit koko Sonata Arcticalle feat. Jukka Nevalainen (Nightwish-rumpali).
Että näin.
Jaa, no toivotaan nyt vielä parasta, nimittäin olen itsekin kerran miehen tavannut.BlasterMaster kirjoitti:Onko vielä varmistettu kuoliaaksi? Seiskassa luki, että joku oli nähnyt hänet sairaalassa elävänä, mutta Seiskaa en pitäisi luettetavana lehtenä.Aki Sirkesalo (R.I.P) oli äitini tutun tuttu.