Melkein sukua julkkikselle
- The Blasterpiece
Ja pistetään vielä tämmöisiä, että:
- Iskä on istunut lentokoneessa Jari Litmasen iskän ja Harri Kampmanin vieressä. Hän jutteli paljon Kampmanin kanssa. He olivat olleet Amsterdamissa silloin Litmasen kotona ja iskälle luvattiin liput Ajaxin peliin jos hän vain soittaa Kampmanille. Tosin Litti ei enää Ajaxissa pelaa.
- Iskä oli samassa lentokoneessa Sirkesalon kanssa.
- Tampereella näin sen näyttelijän.. Damn, mikä sen nimi on? AIka isokokoinen kaveri, jolla on korvis, parta ja lyhyet harmaat hiukset. Olisikos ollut Kotikadussa tai jossain tuommoisessa ohjelmassa.
- Kooteepeen entinen pelaaja oli liikan opemme ja nyt hänen tilalle tuli KooTeePeen nykyinen pelaaja.
- Ja vielä iskästäni. Hän oli äitini ja siskoni kanssa pari vuotta sitten baarissa ja hän voitti KTP:n korisjoukkueen korstoja kädenväännössä. Edelleenkin ne pelaajat muistavat iskäni. Sisko sattumoisin tuntee niitä pelaajia.
Ja vielä oli jokin mielessä äsken. Nyt se unohtui.
- Iskä on istunut lentokoneessa Jari Litmasen iskän ja Harri Kampmanin vieressä. Hän jutteli paljon Kampmanin kanssa. He olivat olleet Amsterdamissa silloin Litmasen kotona ja iskälle luvattiin liput Ajaxin peliin jos hän vain soittaa Kampmanille. Tosin Litti ei enää Ajaxissa pelaa.
- Iskä oli samassa lentokoneessa Sirkesalon kanssa.
- Tampereella näin sen näyttelijän.. Damn, mikä sen nimi on? AIka isokokoinen kaveri, jolla on korvis, parta ja lyhyet harmaat hiukset. Olisikos ollut Kotikadussa tai jossain tuommoisessa ohjelmassa.
- Kooteepeen entinen pelaaja oli liikan opemme ja nyt hänen tilalle tuli KooTeePeen nykyinen pelaaja.
- Ja vielä iskästäni. Hän oli äitini ja siskoni kanssa pari vuotta sitten baarissa ja hän voitti KTP:n korisjoukkueen korstoja kädenväännössä. Edelleenkin ne pelaajat muistavat iskäni. Sisko sattumoisin tuntee niitä pelaajia.
Ja vielä oli jokin mielessä äsken. Nyt se unohtui.
Jyystä apinareikääni. Olen apina.
Jussi Lampi? Ei tosin ole ollut Kotikadussa, mutta muuten täsmää aika hyvin...BlasterMaster kirjoitti:- Tampereella näin sen näyttelijän.. Damn, mikä sen nimi on? AIka isokokoinen kaveri, jolla on korvis, parta ja lyhyet harmaat hiukset. Olisikos ollut Kotikadussa tai jossain tuommoisessa ohjelmassa.
R.I.P. Inbred Western Macho Pro Rasslin'
- Hatebreeder
Muhah. Bongasin tyypin ollessani tuossa pari viikkoa sitten Tahkolla.A.K. kirjoitti:Jussi Lampi? Ei tosin ole ollut Kotikadussa, mutta muuten täsmää aika hyvin...BlasterMaster kirjoitti:- Tampereella näin sen näyttelijän.. Damn, mikä sen nimi on? AIka isokokoinen kaveri, jolla on korvis, parta ja lyhyet harmaat hiukset. Olisikos ollut Kotikadussa tai jossain tuommoisessa ohjelmassa.
"You wanna sell some clouds?"
- The Blasterpiece
Juuh. Juuri se.'A.K. kirjoitti:Jussi Lampi? Ei tosin ole ollut Kotikadussa, mutta muuten täsmää aika hyvin...BlasterMaster kirjoitti:- Tampereella näin sen näyttelijän.. Damn, mikä sen nimi on? AIka isokokoinen kaveri, jolla on korvis, parta ja lyhyet harmaat hiukset. Olisikos ollut Kotikadussa tai jossain tuommoisessa ohjelmassa.
Missä sarjassa hän olikaan?
Jussi Lampi on ollut muun muassa Ruusun Aika- sarjassa, joka oli muuten aivan loistava!
Pakkanen kesyttää nudistin.
R.I.P. IWMPR
R.I.P. IWMPR
Tarkoitat kai Allu Tuppuraista?donkihot kirjoitti:Minun kaverini on läheistä sukua Rölli-Peikolle.
http://www.istuntosali.net
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
- The Blasterpiece
- Matti Saari
Pistetäänpä tänne omia juttuja.
Isäni on muurannut olympia voittaja Thomas Johansonin mökille savupiipun ja hänen mennessä katsomaan ensin työtä niin olin mukana. Sekä pikku veljeni sammalla reissulla sotki hänen virvelistä siimat.
Lisäksi isäni on tehnyt muuraus hommia muillekkin julkkiksille esim. Alpo Suhoselle, mutta muissa juttuissa en ole ollut mukana.
Isäni on muurannut olympia voittaja Thomas Johansonin mökille savupiipun ja hänen mennessä katsomaan ensin työtä niin olin mukana. Sekä pikku veljeni sammalla reissulla sotki hänen virvelistä siimat.
Lisäksi isäni on tehnyt muuraus hommia muillekkin julkkiksille esim. Alpo Suhoselle, mutta muissa juttuissa en ole ollut mukana.
Sedän bändi kaverit olivat olleet Thaimaassa hyökyaaltojen aikaan ja kertoivat, että olivat olleet hotellin ravintolassa syömässä samaan aikaan kuin Sirkesalo. He olivat postuneet n.1min enne kuin ensinmäinen aalto iski, mutta Sirkesalo perheineen jäi vielä syömään.BlasterMaster kirjoitti:Onko vielä varmistettu kuoliaaksi? Seiskassa luki, että joku oli nähnyt hänet sairaalassa elävänä, mutta Seiskaa en pitäisi luettetavana lehtenä.Aki Sirkesalo (R.I.P) oli äitini tutun tuttu.
Mitä luultavammin Sirkesalo oli jäänyt hotellin seinän alle, jonka aalto oli kaatanut. Ellein hän sitten ole ehtinyt jonnekkin turvaan.
The length of a film should be directly related to the endurance of the human bladder."
-Alfred Hitchcock-
-Alfred Hitchcock-
Mun anopin serkku on ollu Alice Cooperin rumpali 70 luvulla. Myöskin on soittanu Jonh Kayn (eli Steppenwolfin laulajan) bändissä.
Mun Broidi kävi joskus kysyy Juiselta nimmaria Heinolassa jyrää tapahtumassa, ja Juise oli ihan perseet asuntovaunussaan. No okei, ei mikään ihmeellinen juttu mutta ihan hauska
Mun Broidi kävi joskus kysyy Juiselta nimmaria Heinolassa jyrää tapahtumassa, ja Juise oli ihan perseet asuntovaunussaan. No okei, ei mikään ihmeellinen juttu mutta ihan hauska
Ilmeiseti et ole perehtynyt yhtään Manse rockin veteraaneihin nimittäin he olivat hyvin harvoin, jos koskaan, selvänä keikalla tai varsinkaan sen jälkeen.Hyrkanos kirjoitti:Mun Broidi kävi joskus kysyy Juiselta nimmaria Heinolassa jyrää tapahtumassa, ja Juise oli ihan perseet asuntovaunussaan. No okei, ei mikään ihmeellinen juttu mutta ihan hauska
Ennen kiun kirjoitat mitään Juicen kaltaisista legendoista opettele kirjoittamaan nimi oikein se on Jiuce eikä mikään Juise.
- Genghis Khan
-
Heffer/mapa
No okei, eihän se ole tavatonta että "JIUCE" tai muu vastaava on kännissä keikalla, mutta pienelle pojalle täysin änkyräisen idolin tapaaminen on silti iso juttu. Tietääkseni mulla oli kyllä vokaalit ihan oikein, vaikka epäröinkin ton viimesen konsonantin kanssa. Meinasin kirjottaa Juice, mutta ajattelin sitten kirjottaa Juise, välittämättä siitä miten on oikein.The Man kirjoitti: Ilmeiseti et ole perehtynyt yhtään Manse rockin veteraaneihin nimittäin he olivat hyvin harvoin, jos koskaan, selvänä keikalla tai varsinkaan sen jälkeen.
Ennen kiun kirjoitat mitään Juicen kaltaisista legendoista opettele kirjoittamaan nimi oikein se on Jiuce eikä mikään Juise.
- The Blasterpiece
Saanen kysyä, että millaisia miehet olivat IRL?TM ensimmäisellä sivulla kirjoitti kirjoitti:Tapasin Tommy Dreamerin ja nykyisin edesmenneen Crashin Lontoossa ja vaihdoin muutaman sanan heidän kanssaan.
Ja meidän TM ja Trisuhan ovat oikeita "julkimoita" nykyään, joten voimme jokainen sanoa, että liikun "kahden julkimon" sivustolla ja foorumilla ja välillä jopa juttelemme heidän kanssa.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
*köhkissassköh*BlasterMaster kirjoitti:Ja meidän TM ja Trisuhan ovat oikeita "julkimoita" nykyään, joten voimme jokainen sanoa, että liikun "kahden julkimon" sivustolla ja foorumilla ja välillä jopa juttelemme heidän kanssa.
Jiuce on muuten kova äijä!
Niko Kapanen juoksi kerran portaita ylös minua vastaan jossain Turun kaupassa.
WE BACK YA'LL?!