TV-ohjelmat

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Tirkka

Viesti Kirjoittaja Tirkka » Ke 23.02.2005 01:27

Hatebreeder kirjoitti:
Tirkka kirjoitti:-Jerry Springer
Tuo on oikeasti niin turha ohjelma! En tajua sitä! Mikä siitä tekee hyvän??
Voi olla, mutta ohjelman viehätys, ainakin minun kohdallani, perustuu siihen tosiasiaan että amerikkalaiset ovat idiootteja, se ohjelma on korniudessaan jotain niin loistavaa huumoria, että ei sitä voi olla katsomatta.
Genghis Khan kirjoitti:Jaahas, Tirkan teinix-sarjoista ;) todellisten helmien pariin:

Seinfeld (sitcomien ehdoton ykkönen, pieksee Frendit mennen tullen)
Ruuvit Löysällä (mahtavaa brittikomiikkaa)
Conan O'Brien (Conan on mahtava, sketsit mahtavampia)
L-Koodi (hyvä sarja ilman muuta)

Silloin tällöin seuraan:

Taxi (ihan hauskaa läppää, henkilöhahmot toimii)
Urheilua (miinus salibandy ja lentopallo; lajien keksijät saisi piestä)
-Seinfeldiä katsoin joskus yhden jakson, se oli aika huono ohjelma. Toki mikä tahansa sitcom on parempi kuin Frendit mutta silti tuon Seinfeldin huumori meni minulta ohi, en nähnyt ohjelmassa mitään erityisen hauskaa. Ei siis ohjelma minulle...
-Ruuvit löysällä on kyllä ihan hyvä, sitä tulee joskus katseltua kun vain muistan.
-Conan... sitä ohjelmaa katselin pari-kolme vuotta sitten, kaikki ohjelmat ja suunnilleen uusinnatkin tuli katseltua. Ehkä kyllästyminen iski tms. mutta nykyisin ei tule niin seurattua.

Miten minä arvasin että tarttuisit tuohon O.C.:hen ja puhut teinisarjasta? Muistaakseni irkissä on ollut tuosta puhetta useita kertoja, joka paljastaisi että sinäkin olet ainakin jossain määrin sitä ohjelmaa katsellut... ;)
All your message are belong to me.

I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).

The Blasterpiece

Viesti Kirjoittaja The Blasterpiece » Ke 23.02.2005 11:16

Säännöllisesti:

- Late Night With Conan O'Brien
- Raw
- SmackDown!
- Selviytyjät

Lähes aina:

- 24
- Amazing Race

Silloin tällöin:

- Simpsonit
- O.C.
- Ritari Ässä
- South Park (MTV:ltä näytettävät vanhat)

Tauolla olevat:

- Big Brother~!

Conan on aina pakko katsoa. Silloin kun en jaksa valvoa, katson uusintana seuraavana päivänä, koska ne tulee hyvää aikaa silloin. Raw & SD! saisi IMO tulla aikaisemmin. Selviytyjät tulee katsottua. Viime Selviytyjät- kausi oli sukasta (Se miehet vs naiset).

24 tulee katsottua vaikka minusta ei yllä edellisen kauden jaksojen tasokkuuteen. Tosin eilen oli aika mielenkiintoinen jakso. A.Race tulee katsottua monesti vaikka se onkin semmoista hälinää.

Simpsoneja en muista aina katsoa. Harmi. En edes ymmärrä miksi katson O.C.:tä. Näyttelijöistä en pidä oikeastaan yhtään, mutta se jokin tekee siitä, että sitä voi jopa välillä katsoa. Ja Ritari Ässä oli pienenä lempiohjelma ja David Hasselhoff = The Man (Ei tämän foorumin The Man kuitenkaan). South Parkin vanhat jaksot on hyviä, koska niissä on vielä Kenny. Näitä jaksojahan tulee Music TV:ltä.

Big Brother on minun ehkä lempiohjelma, siis britti-BB:t. Pelkään minkälainen tulee suomalaisesta Big Brotherista.
Jyystä apinareikääni. Olen apina.

wesnt
Viesti:

Viesti Kirjoittaja wesnt » Ke 23.02.2005 18:23

Nyt kun joku on tämänkin topicin uudelleen nostanut ylös niin voinkin kertoa uudesta TV-intohimostani... Minä nimittän rakastan Sillä silmällä (Queer Eye for the Straight Guy)-ohjelmaa palavasti (ja vielä enemmän kyseisen sarjan sisustussuunnittelijaa, mutta se onkin kokonaan toinen tarina). Ei todellakaan ole sellainen sarja jota normaalisti katsoisin mutta nyt olen ihan koukussa, lataillut kaikki tuotantokaudet netistä ja tuijottanut ne läpi. The word on the streets on että hulluus ei tule yksin ja tämä taitaa vahvistaa sen.

Anyway, sehän tulee siis tänään neloselta 20.30, muistakaa katsoa. This room is haaarrrrible~!

EDIT: Paitsi että nyt olen kohdannut pienen elämäni suurimman kriisin: lokitorrents suljettiin enkä saa enää mistää kolmannen tuotantokauden (eli sen joka on tällä hetkellä käynnissä jenkeissä) jaksoja koska jostain syystä OMiCRON-group ei tee niitä muualle kuin lokitorrentiin. KUIHDUN!
Olen googlettanut armottomasti löytääkseni uuden paikan joka tarjoaisi elämälleni jälleen valon uusien QEFTSG-jaksojen muodossa, mutta sellaista ei löydy *sob*.

Live for the Moment

Viesti Kirjoittaja Live for the Moment » Ke 23.02.2005 18:58

Vähän päivitetympi lista.

Säänöllisesti

Late Night with Conan O´Brian
Frendit
CSI Miami ja NYC
Salatut Elämät
Simpsonit
Angel
Lost
4400
South Park
RAW ja SD
Headbangers Ball
joskus

Jackass, Viva La Bam ja Wildboyz
Punk´d
Fight Club
Chappele Show
mtv3 uutiset
tummien vesien tulkit
Käenpesä
itsevaltiaat
Viimeksi muokannut Live for the Moment, Su 07.05.2006 10:48. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
"Life is like a permanent limp dick, with an occassional blow job"
Lars Ulrich

Risbe

Viesti Kirjoittaja Risbe » Ke 23.02.2005 21:33

Ei tule telkkaria niin kauheasti katseltua tosin kokoajan onnaksi enemmän. Se olisi pois tietokoneella oloa ajasta. :D

Pakolliset:

OC, Sarjassa on vaan niin hyvät tyypit ja roolit. Loistavaa huumoria.
24, Käsikirjoitus on se salaisuus. Toinen tuotantokausi ei ollut kummoinen mutta nyt näyttää taas hyvältä.
Salatut Elämät, lähes alusta asti seurannut. Ei pysty olemaan katsomatta.

Yleensä

Everwood, muutaman viikon ehdin seurata ennen kun jäi tauolle.
CSI, Ei keksi mitään se vaan pitää katsoa. Miami ei ole oikein iskenyt.
Pokka pitää, Viikon kuivimman päivän maanantain huumoriannos, päivän pelastaja.

Joskus

Frendit, Jos luppoaikaa on niin Subilta tulee tätä katsottua
Simpsonit, Nykyisen lähetysajan vuoksi on jäänyt vähemmälle.
Late Night With Conan O'Brien, Riippuen vieraista ja siitä kuinka väsynyt olen.
Uutisvuoto, Pidän vakio tyyppien jutuista ja huumorista.
Käenpesä, Alkuaikoina olin tähänkin kiinni nyt jäänyt vähemmälle.

Voi olla että unohdin jotain ratkaisevaa. Ja onhan täällä sitten nämä ei vähään aikaan tulleet huiput kuten Isänmaan toivot, kansan kynttilät jne jne jne...

Kuten huomata voi listani ei sisältänyt yhtään kisailu ohjelmaa. Muutama vuosi sitten olisi voinutkin sisältää mutta olen totaalisen kyllästynyt niihin enkä löydä niistä enää mitään ideaa. Suomalaset vastaavat vasta huonoja ovatkin.

Elokuvia katselen aina silloin tällöin kun hyviä tulee. Periaatteessa se tarkoittaa kahta päätyyppiä. Huumoria tai ideaa. Hyvää huumoria katselee ihan huvikseen, mutta viimeisinä vuosina olen myös alkanut todella arvostamaan elokuvien ideaa. Ei minkään räiskintä kohtauksen toimivuutta vaan sitä kokonaisuutta. Elokuvaa voi pitää varsin onnistuneena jos se pistää sen katsomisen jälkeen miettimään/pohtimaan tapahtunutta.

Kumiorava
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumiorava » Ke 23.02.2005 23:08

Olen ilmeisesti vastannut tähän, mutta kun ohjelmat on töllössä vaihtuneet, niin samoin Oravan ohjelmat.

Joka viikko:

Neon Genesis Evangelion (Shin Seiki Evangelion)
Kylkyl. Animea parhaimmillaan. Alussa sarja oli tylsähkö, sen alituisen synkkyyden takia, mutta näissä myöhemmissä jaksoissa on huumoriakin tullut mukaan. Sarja on mielenkiintoinen, mutta samalla syvällinen ja jopa filosofoiva. Lisää hyvää animea Suomeen!

Ruuvit Löysällä
Paras sketsisarja tällä hetkellä. Sketsit ovat sitä erikoisemmanpuoleista brittihuumoria, joka puree ja kovaa. Brittihuumori on muutenkin hyvää, tyyliin Pokka Pitää ja Subin Brittiperjantai, mutta tämä menee kyllä niidenkin edelle.

Itse Valtiaat
Yhteiskuntasatiiri on huumoria, joka kolahtaa minuun parhaiten. Suomalaisia sketsi/komediasarjoja tulee nykyään joka tuutista, eivätkä ne enää oikein jaksa naurattaa. Mutta Itse Valtiaat on tarpeeksi pähkähullu, joten se toimii ja hyvin.

Uutisvuoto
Ylen lauantain huumoriputken toinen sarja, joka on huippu. Huumoria saadaan väännettyä kaikesta mahdollisesta viikolla tapahtuneesta, ja kun vakiovieraina ovat Tabermann ja Tervo, on katselunautinto taattu. Maikkarilta perjantaisin tuleva EVVK on taas miltei loukkaus Uutisvuotoa kohtaan. Huono kopio.

Frasier
Ylen huumoriputken kolmas ohjelma. Ehkäpä Ylen paras komediasarja. Kaikki Frendit tai Seinfeldit ei oo mitään tän rinnalla, Frasier on se paras jenkkisitcom! Näyttelijät on valittu hyvin huolella, joka on aina plussaa. He yksinkertaisesti sopivat hahmoihin täydellisesti.

W-Tyyli
Tälle on tullut naurettua välillä vedet silmissä. Ihme, ettei kukaan muu ole tätä maininnut, sillä sen verran loistava ohjelma tämä on. Andrén ja Jaskan pelleilyt, aamunavauksen vitsit ja Zarkuksen laulut tekevät sarjasta mainion. Sinänsä sääli, ettei tämä ole oikea talk-show, koska se toimisi.

Aina kun muistan:

Late Night With Conan O' Brien
Paras talk-show. Alkupelleilyt ovat mainioita, eivätkä ne myöskään koskaan toista itseään (ainakaan paljoa.), koska ne ovat ajankohtaisia. Vieraatkin ovat yleensä myös aika laatua, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Lähetysaika vaan on sellainen, ettei sitä koskaan muista.

Simpsonit
Klassikko. Lähetysaika taas on melko vaihteleva, joten unohdan senkin melko usein.

Salainen Agentti 86 (Get Smart)
Loistava agenttiparodia. Vaikka vanha sarja onkin, (60-70 -lukujen vaihteessa tehty) puree se minuun silti. Huumoti saataa paikkapaikoin olla lapsellista, mutta ei se mitään, muuten sarja on kurko.

Ja sitten tietysti leffat, mikäli hyviä sellaisia bongaan.
http://www.istuntosali.net

BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri

the car is on fire
and there's no driver at the wheel

Tzei-em
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Tzei-em » Ke 23.02.2005 23:47

Kumiorava kirjoitti:W-Tyyli
Tälle on tullut naurettua välillä vedet silmissä. Ihme, ettei kukaan muu ole tätä maininnut, sillä sen verran loistava ohjelma tämä on. Andrén ja Jaskan pelleilyt, aamunavauksen vitsit ja Zarkuksen laulut tekevät sarjasta mainion. Sinänsä sääli, ettei tämä ole oikea talk-show, koska se toimisi.
Minä taas vihaan tätä ylikaiken. En tiedä miksi, mutta ohjelma on niin ärsyttävä kuin vain voi olla. Tosin jos oikein muistan, niin ohjelman ennakkopromoissa André mainitsi, että tämä ohjelma on joko huippumenestys tai sitten täysin p**ka. Periaatteessa tuota voi siis soveltaa myös mielipiteisiin, eli ohjelmaa joko rakastaa tai vihaa. Minä vihaan.
Rotta.

The Blasterpiece

Viesti Kirjoittaja The Blasterpiece » To 24.02.2005 12:08

Tzei-em kirjoitti:
Kumiorava kirjoitti:W-Tyyli
Minä taas vihaan tätä ylikaiken. En tiedä miksi, mutta ohjelma on niin ärsyttävä kuin vain voi olla. Tosin jos oikein muistan, niin ohjelman ennakkopromoissa André mainitsi, että tämä ohjelma on joko huippumenestys tai sitten täysin p**ka. Periaatteessa tuota voi siis soveltaa myös mielipiteisiin, eli ohjelmaa joko rakastaa tai vihaa. Minä vihaan.
Ihan surkea ohjelma minustakin.

Kuka katsoi eilen Conanin? Nauroin aivan maha kippurassa Triumphin jutuille.

Kuka voi olla rakastamatta Triumph The Insult Dogia? Oliko hän tosiaankin ehdolla Grammyissa? Hänen levy on pakko-ostos jos jostain löytyisi..

P.S. Conanissa tänäänkin Triumph!
Jyystä apinareikääni. Olen apina.

Bala

Viesti Kirjoittaja Bala » To 24.02.2005 13:39

Itse olen tykästynyt tähän Nelosen uuteen tiistaisin esitettävään poliisisarjaan Shield - Lain varjolla. Meno on varsin räväkkää ja henkilöhahmot mielenkiintoisia. Kertonee tasosta jotain kun koko sarjan päähenkilöissä ei ole yhtään supermallin näköistä ~30v akkaa ja silti meitä on aina tiistai-iltaisin intissä kohtalainen kourallinen sällejä kattomassa joka jakson :p

Sarjan päähenkilön muodonmuutos kiltistä Kuuman piirin poliisipääliköstä on suoraastaan häkellyttävä, so long orastava kalju ja pallovatsa. Enter pumppuhaulikko ja äijyys :)
The Heel Section

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » To 24.02.2005 16:40

Aktiivisesti:

Amazing Race
Alias
Frendit
Late Night with Conan O'Brien
O.C.
Paritellen
Survivor
'rassling

Ei niin aktiivisesti:

70's Show
Madventures II
MTV:n aivot pellolle -ohjelmat (Jackass, Wildboyz yms.)
Pokka Pitää (Ei kyllä pidä kun tätä katsoo)
Random Tosi-Tv shitti
Kaikenlaiset urheiluohjelmat
WE BACK YA'LL?!

Kosonen

Viesti Kirjoittaja Kosonen » To 24.02.2005 20:43

Pakolliset

-Raw
-Smackdown
-Salatut Elämät
-Amazing Race

Joskus kun muistaa

-Haluatko Miljonääriksi?
-Tilt
-Play
-Simpsonit
-Selviytyjät
-Kova Laki
-Duudsoni Elämää
-uutiset

Kameli

Viesti Kirjoittaja Kameli » To 24.02.2005 21:24

Tuota...

Selviytyjät
Amazing Race
Simpsonit
Ilman johtolankaa
Salatut elämät
RAW (Välillä)
Viimeksi muokannut Kameli, Pe 25.02.2005 09:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Facha

Viesti Kirjoittaja Facha » To 24.02.2005 21:39

Conan O'Brien - Mahti ohjelma, tulee seurattua silloin tällöin elikkä noin 3 kertaa viikossa.

Salatut Elämät - Tämä on välillä niin naurettava ohjelma, että tämä on loistava. Ja herra X, Katri on paljon kuumempi kuin Annika

Ilman Johtolankaa- Ihan katseltava sarja, rikosten tutkinta on mukavaa katseltavaa

24 - tulee seurattua aktivisesti ja vähemmän aktiivisesti. Muuten ihan hyvä sarja

O.C - Katseltavaa kamaa, joka jakso on tullut katsottua tähän mennessä

Ruuvit Löysällä - Brittikomediaa parhaimmillaan

Everwood - tuli katsottua joka jakso, mutta nyt sarja on tauolla. Todella kiinostava sarja

Timon & Bumba - ROCK! "Timon, oothan sä mun parhaista parhain kamu? Totta kai Bumba, totta kai."
Pari kertaa myöhästyny koulusta, kun oon jääny tuijottamaan

Simsonit - Tou!

Se on siinä - Ihan mukavaa sunnuntai-ilta töllättävää

Inhoan: Big Brother ja se prkleen Neon Genesis Evangelion. Shittiä.
"Motherfucker do that to me, he better paralyze my ass, 'cause I'd kill'a motherfucker", Jules

stunnerME

Viesti Kirjoittaja stunnerME » To 24.02.2005 21:54

Urheilu - Katson telkkarista melkein kaiken urheilun, mitä tulee. En tiedä mikä siinä niin viehättää, kun ei suomalaisten menestyskään viime aikoina (vrt. hiihdon MM, Euro Hockey Tourin viimeisin) ole kovinkaan hyvä ollut.

Salainen agentti 86 - Todellakin huvittavaa aivot narikkaan-huumoria, joka kolahtaa hyvin harmaan arjen keskellä.

Uutisvuoto - Erittäin viihdyttävä visailu, johon ei olisi voitu valita parempia vakiovieraita, saati juontajaa. Nykyisin ei innosta enää niin paljon kuin pari vuotta sitten kun äijät olivat terävimmillään, (Tervo tosin laukoo edelleen aika pistäviä kommentteja, esim. viime viikolla Pekkariselle) mutta katson tämän aina kun olen lauantai-iltana kotona. Eli aivan liian harvoin nykyisin.

O.C. - Tätäkin tulee seurattua joskus, futistreenit osuvat juuri päällekkäin sarjan kanssa joten se rajoittaa katsomista.

Veljemme on nero - Ruotsin 4-kanava näyttää tätä muistaakseni joka arkipäivä ja sen usein tapaan myös katsoa. Hauska sarja, erityisesti Malcolmin velipojat jaksavat naurattaa.

Eipä nyt äkkiä muuta tule mieleen, Conania seurasin minäkin säännöllisesti kun näkyi SubTV, yksi harvoja ohjelmia, joita jäin Subilta kaipaamaan. Paitsi tietysti Iron Chef... ...not.
Pakkanen kesyttää nudistin.

R.I.P. IWMPR

WWE fan

Ohjelmat joita telkkarista katson...

Viesti Kirjoittaja WWE fan » La 26.03.2005 20:59

No taidan olla aikamoinen "television orja" välillä. Seuraan nääs todella monta eri ohjelmaa...

-RAW ja SmackDown!
-Tilt
-Play
-Selviytyjät
-Salatut elämät (olen yrittänyt lopettaa sen katsomisen, mutta se tuntuu todella vaikealta...tiedän kyllä itsekin, että ohjelma on aika teennäistä paskaa)
-O.C
-Late night with Conan O'brien
-Osbournes
-Simpsonit
-Jääkiekkoa (noh en ehkä katso läheskään aina kun tulee, mutta välillä kuitenki
-Pelkokerroin

Tuossa oli ne jotka nyt tuli mieleen...mutta niitä on paljon enemmän[/img]

Inkfish

Viesti Kirjoittaja Inkfish » La 26.03.2005 22:37

Tässä oma listani.

Aktiivisesti:

C.S.I Miami
Salatut Elämät
RAW
SmackDown!
Late Night With Conan O'Brien
Simpsonit
24
Jääkiekko mm. Jääkiekon MM-kisat
Se On Siinä.

Silloin tällöin:
O.C
Selviytyjät
C.S.I
Miami Vice
Amazing Race.
Viimeksi muokannut Inkfish, Ke 01.06.2005 21:57. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Rocky

Viesti Kirjoittaja Rocky » Ti 29.03.2005 15:53

Oma listani:

Säännöllisesti:
Angel
Raw
Frasier
Itsevaltiaat
Uutisvuoto
Salainen agentti 86
Frendit

Melko säännöllisesti:
SD
Simpsonit
Late night with Conan O'Brien
This goes way beyond my spilled diet-soda.
-CM Punk

Rowdy

Viesti Kirjoittaja Rowdy » Ti 29.03.2005 17:57

Omaa listaa voisin sen verran päivittää, että nykyään katson säännöllisesti RAW:n, SmackDown:in, 24:n, Tilt:in, South Park:in ja Simpsonit. Nuo katson siis joka viikko. Muita ohjelmia kuten Conania seurataan sitten vähemmän säännöllisesti.
"I have come here to chew bubblegum and kick ass ...and I'm all out of bubblegum."

4 Real
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 4 Real » Ti 29.03.2005 18:42

Säännöllisesti
-24
-RAW
-SmackDown!
-Selviytyjät
-Amazing Race
-Alias (tauolla :( )
-Pelkokerroin

Lähes aina
-Teho-osasto
-Ilman johtolankaa
-Tilt
-Osbournes
-Simpsonit
-Pokka pitää
-Se on siinä
-Haluatko miljonääriksi?
-Urheiluruutu

Joskus
-Late Night With Conan O'Brien
-Frasier
-Uutisvuoto
-Nelosen törkytorstai
Beyond the horizon of the place we lived when we were young
In a world of magnets and miracles
Our thoughts strayed constantly and without boundary
The ringing of the division bell had begun

Real's Prison

Kenitys
Moderaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kenitys » Ti 29.03.2005 21:02

Aktiivisesti seurailen:

Salatut elämät : Dippadappadii, ainut sarja jonka muistan katsoa aina kun tulee, yleensä tulee katsottua myös uusinnat huvin ja urheilun vuoksi. Loisto sarja.

Selviytyjät : Jeejee, realitya ja sillein. Kaikki Suomessa näytety selviytyjät tullut aina katsottua.

Amazing race : Realitya edelleen. Kaikki Suomessa näytetyt racetkin tullut katsottua.

Käenpesä : Tämänkin muistan yleensä katsoa. Ei ihan yhtä korkeatasoinen kuin Salatut elämät, mutta menee silti.

Kymppikerho : Ja laatusarjat sen kuin jatkuvat.

Lätkä : Pudotuspelit, arvokisat ja joskus myös sunnuntaisin tulevat runkosarjanpelit tulee katseltua.

Raw & Smackdown

Silloin kuin muistaa:

Ilman johtolankaa : Ei vedä vertoja CSI:lle eikä oikein jaksa katsoa. Katson kuitenkin välillä ainakin osittain. CSI:n paluuta odotellessa..

Simpsonit: : Subtv:ltä tai maikkarilta katon silloin kun sattuu tulemaan vastaan, harvemmin kuitenkaan muistan varta vasten katsoa (ikävä kyllä..)

Itse valtiaat : Ennen katoin aina, nyt todella harvoin, ikävä kyllä tässäkin. Tosin taitaa nykyään mennä selviytyjien päälle

Lisäksi seurailen silloin kun huvittaa monia muitakin sarjoja, mutta nuo sarjat nyt ainakin tuli ensimmäisenä mieleen, saattoi olla mahdollisesti myös joitain muitakin.
Viimeksi muokannut Kenitys, Ti 29.03.2005 22:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Heffer/mapa

Viesti Kirjoittaja Heffer/mapa » Ti 29.03.2005 22:09

Seinfeld
-----------

Huikeaa settiä Jerrylät, Kramerilta jne.. Loistavaa sitcomia, pieksee kuten edellä mainittiinkin kaikki "pissis-frendit" samantien. Ahh, rakastan sitä huumoria.

Simpsonit
-------------

Loistava animaatiosarja, ehdoton suosikkini. En edes käsitä, että voin juuri revetä sellaisille vitseille, joille en oikeasti edes silmää kääntäisi, ehkäpä tämän tekee loistavasti tehty Homer.

Salatut Elämät
------------------

RATINGS ~~! ISMOOH \\o

Jerry Springer
-----------------

Jep, jep. Taatut naurut joka torstaisin, säälittävin "reality-sarja". Jossa mikään ei ole realistista, kaikki sovittu ja ei edes olla yritetty peitellä, esiintyjät ovat näyttelijöitä. Allekirjoittanut nähnyt eräät parissa elokuvassa. Mutta naurettavuudessaan hyvä.
Fägetti.

Worst Technical Wrestler

Viesti Kirjoittaja Worst Technical Wrestler » Ke 01.06.2005 07:59

Jännä sattuma. Olen pitkään harmitellut, että ihastuin X-filesiin vasta toisella tuotantokaudella ja on eka näkemättä. Nyt SubTV näyttää ensimmäisen tuotantokauden jaksoja uusintana. Eilen tulleessa toisessa jaksossa esiteltiin Mulderin Syväkurkku. Ja eikös tänä aamuna ollut uutisissa, että oikea Syväkurkku on tullut julkisuuteen.

http://www.nelonen.fi/uutiset/uutinen.a ... 1979742171

Monta vuotta sitten MTV3 piti minua valveilla kaksi yötä peräkkäin, kun näyttivät X-Filesia läpi yön. Oikeastaan en sarjasta enää piitannut ollenkaan siinä neljännen tuotantokauden alkaessa mutta kyllä se jaksaa silti edelleen innostaa. Varsinkin kun nyt näkee tuon ensimmäisen kauden.

Emmerdale on kesätauolla. Se on ainoa iltapäiväsarja jota olen säännöllisesti seurannut. Käväisin jopa Majakassa Emmerdalen kevään viimeisen jakson illanistujaisissa. Emmerdale-oluen täytyy olla poikkeuksellisen hyvälaatuista koska se kelpasi minullekin. Yleensä inhoan oluen makua.

Viikonlopun parhaimmisto-ohjelma on saksalaisdekkari Siska. Se on vaan viime aikoina tullut niin epäsäännöllisesti, että en ole nähnyt pitkään aikaan.

Inkfish

Viesti Kirjoittaja Inkfish » Ke 01.06.2005 21:58

Pitää kyllä itsekin todeta, että onhan noita Salaisia Kansioita tullut nyt katsottua, kun ensimmäisen tuotantokauden jaksoja alettiin näyttämään, enkä hirveästi ennen Salaisia Kansioita katsonut, ehkä parisenkymmentä jaksoa yhteensä. Ennen vanhaan minäkään en oikein pitänyt yhtään SK :sta mutta nyt iskee kun tikku silmään.

Nouzka

Viesti Kirjoittaja Nouzka » Ke 01.06.2005 22:44

Säännöllisesti:

- O.C.
- 24
- Asema 62
- Las Vegas
- Keen Eddie (loppu tosin maikkarilla :( )
- RAW
- Smackdown

Lähes aina:

- Late Night With Conan O'Brien
- South Park (nyt alan seuraamaan enemmän, kun loma alkoi)
- Neon Genesis Evangelion
- Urheilu (seuraan kyllä yleensä aina varsinkin jalkapalloa, jääkiekkoa ja formuloita)
- Angel
- 70's Show
- Tilt

Joskus:

- Play
- Se on siinä
- Simpsonit
- Salatut Elämät

On niitä muitakin, laitan lisää kun tulee mieleen.

Razorman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Razorman » To 02.06.2005 10:10

Nykyään tulee katsottua:

RAW & SmackDown!
Siksihän minä täällä foorumillakin liikun.

Late Night with Conan O´Brien
Paras talk-show mitä maailma tuntee. Conanilla on aina jotain hauskaa juttua, joten vieraan ei aina tarvitse olla kovin humoristinen. Tylsien arki-iltojen pelastus, ehdottomasti. Mainittakoon vielä suosikkihahmoni, legendaarinen haulikkoa heilutteleva Jeesus~!

Neon Genesis Evangelion
Parasta animea jota SubTV tarjoaa tässä vaiheessa. Huumoria on mukana ihan kivasti ja hahmot on... ihan järkeviä. Hakkaa mennen tullen kaikki Sailor Moonit. Nyt vain toivomaan, että One Piece saapuisi SubTV:lle.

Ennen tuli katsottua (katsoisin vieläkin)

Rantojen kunkku aka Son of the Beach
Loistavaa huumoria, repesin melkein joka jaksossa Chipin ja Notchin jutuille (nimeltä mainitsematon nakurantakohtaus). Sarja on niin karkeaa pilaa Baywatchista, ettei sille voi olla nauramatta. Ennen vanhaan tämäkin oli must-see koulun jälkeen.

Bel Airin Prinssi
Will Smithin alkuaikojen komediasarja, vaikkei Rantojen kunkun yläpuolelle yltänytkään oli tämäkin must-see raskaan koulupäivän jälkeen. Erityisesti mieleen jäi Willin isäntäperheen hovimestari, mikä sen nimi nyt taas olikaan..

Dragon Ball Z
Perus-laatu anime vailla mitään japanilaista syvyyttä ja tarinankerrontaa. Myös ensimmäinen anime jonka pienenä poikana näin. Jotkin haluavat animeen syvyyttä ja ihmissuhteita, minä taas mättöä ja actionia. Tietysti pidän alkuperäisestä Dragon Ball -animesta enemmän, koska siinä oli mukana myös huumoria.. toisaalta olihan sitä mukana Z:n viimeisissä jaksoissakin.

Kuten näkyy, aika huumoriviihteeseen taipuva tyyppi olen.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Blõg

Vastaa Viestiin