Melkein sukua julkkikselle
Jaana Pelkonen... 
Beyond the horizon of the place we lived when we were young
In a world of magnets and miracles
Our thoughts strayed constantly and without boundary
The ringing of the division bell had begun
Real's Prison
In a world of magnets and miracles
Our thoughts strayed constantly and without boundary
The ringing of the division bell had begun
Real's Prison
Lola Odusoga ja hänen miesystävänsä joskus viime vuonna Turun torlla.. Tulivat samaan leffateatteriinkin vielä. Kaveri meinasi potkaista vahingossa tölkin niitä päin.. Mutta Turussa on julkimot erittäin harvassa, täällä näy koskaan ketään.
And that's the bottom line, 'cause Stone Cold said so!
R.I.P. Eddie Guererro 1967-2005
R.I.P. Eddie Guererro 1967-2005
No siis olen melkein sukua ''julkkikselle'':
Tätini miesystävän isän Seiskaan lähettämä lähettämä kuva julkaistiin tämän viikon seiskassa. Siinä missä on niitä mukamashauskoja kuvia. Siinä sellainen auringonkukka -kuva. En tiedä kuka nainen siinä on, mutta lähettäjä on tätini miesystävän isä. Rispekt.
Tätini miesystävän isän Seiskaan lähettämä lähettämä kuva julkaistiin tämän viikon seiskassa. Siinä missä on niitä mukamashauskoja kuvia. Siinä sellainen auringonkukka -kuva. En tiedä kuka nainen siinä on, mutta lähettäjä on tätini miesystävän isä. Rispekt.
R.I.P. Eddie Guerrero 1967-2005
- Jack DiBiase
- Moderaattori
En ole ainoastaan melkein sukua julkkikselle, vaan olen melkein julkkis. Olin nimittäin Conan O'Brienin Turku-videossa heilumassa siellä lavalla. Ei kuulosta miltään? No ainakin voin tästä lähin sanoa tanssineeni miljoonien katsojien edessä. Ei kovin moni suomalainen voi sanoa samaa, vaikka olisi kuinka kuuluisa.
WE BACK YA'LL?!
ELÄ PUHU! Minäpäs olin Hockey Nightissä viikon juniori hommassa kommentoimassa omaa luokkalaista (viikon juniori). Siinä puhuttiin.. Kieli oli betonia.Jack DiBiase kirjoitti:En ole ainoastaan melkein sukua julkkikselle, vaan olen melkein julkkis. Olin nimittäin Conan O'Brienin Turku-videossa heilumassa siellä lavalla. Ei kuulosta miltään? No ainakin voin tästä lähin sanoa tanssineeni miljoonien katsojien edessä. Ei kovin moni suomalainen voi sanoa samaa, vaikka olisi kuinka kuuluisa.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Ja pyh. Kuinkas paljon katsojia jollain Hockey Night, viikon juniorilla on? Matseilla oli jotain 300.000 katsojaa, ja niistäkin suurin osa käy jääkaapilla erätauon aikana. Minun non-verbaalinen esitykseni miljoonien katsojien edessä > sinä.Natural kirjoitti:ELÄ PUHU! Minäpäs olin Hockey Nightissä viikon juniori hommassa kommentoimassa omaa luokkalaista (viikon juniori). Siinä puhuttiin.. Kieli oli betonia.
WE BACK YA'LL?!
Ärr.. Elä tee tätä hankalaksiJack DiBiase kirjoitti:Ja pyh. Kuinkas paljon katsojia jollain Hockey Night, viikon juniorilla on? Matseilla oli jotain 300.000 katsojaa, ja niistäkin suurin osa käy jääkaapilla erätauon aikana. Minun non-verbaalinen esitykseni miljoonien katsojien edessä > sinä.Natural kirjoitti:ELÄ PUHU! Minäpäs olin Hockey Nightissä viikon juniori hommassa kommentoimassa omaa luokkalaista (viikon juniori). Siinä puhuttiin.. Kieli oli betonia.
Noei.. Pilailin vain. Veikkaisin, että sinun "heilumisella" oli enemmän katsojia, mutta sanoinpahan vain..
- Jack DiBiase
- Moderaattori
-Isäni tuntee sen yllytyshullujen Teresan miehen
-Atik Ismail on asunut naapurissani ja valmentanut(tai sitten vain vieraillut) jalkapallo joukkueeni nuoremman ikäluokan joukkuetta.
-Olen nähnyt Tuomo Ruudun ja saanut häneltä nimikirjoituksen.
-Kummitätini mies on Maikkarilla joku Kiinan uutismies.
Lisäilen jos tulee jotain mieleen.
-Atik Ismail on asunut naapurissani ja valmentanut(tai sitten vain vieraillut) jalkapallo joukkueeni nuoremman ikäluokan joukkuetta.
-Olen nähnyt Tuomo Ruudun ja saanut häneltä nimikirjoituksen.
-Kummitätini mies on Maikkarilla joku Kiinan uutismies.
Lisäilen jos tulee jotain mieleen.
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Miten se on mahdollista?-Kummitätini mies on Maikkarilla joku Kiinan uutismies.
No, sanoin neljä vuotiaana Jari Kurrille että "Anna jätkä lippis!" veli oli sillon sen jääkiekkokoulussa ja me oltiin porukoitten kaa moikka niin nähtiin sitten myös Jari. Tämä juttu elää meidän perheessä yhä.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Sori mä luin vaan että kummitätini on töissä.... 
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
-Näin Samuli Edelmannin laivalla ja melkein kävelin häntä päin.
-Jasmin Mäntylä on käynyt ostoksilla kaupassa jossa äitini on töissä
-Parhaan kaverini isä on ollut joskus kitaristina(?) SIG-nimisessä bändissä.
-Tino Ahlgren on ollut samassa koulussa kanssani ja hän on lainannut kannettavaa cd-soitintani ja uimalasejani
-Jasmin Mäntylä on käynyt ostoksilla kaupassa jossa äitini on töissä
-Parhaan kaverini isä on ollut joskus kitaristina(?) SIG-nimisessä bändissä.
-Tino Ahlgren on ollut samassa koulussa kanssani ja hän on lainannut kannettavaa cd-soitintani ja uimalasejani
R.I.P Eddie Guerrero <3
Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että Hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään joka Häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi IANKAIKKINEN ELÄMÄ! :: JOH.3:16 ::
Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että Hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään joka Häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi IANKAIKKINEN ELÄMÄ! :: JOH.3:16 ::
Wou? Kummitätini on lapsena asunut samassa talossa, kuin Ruutujen veljekset. Hän myös oli heidän kaveri ja leikki niiden kanssa. Äitini oli myös välillä hoitamassa kummitätiäni ja näki kun pojat pelasivat jääkiekkoa. Oli kuulemma Tuomo pistetty aina maaliin, koska oli nuorin.Poni kirjoitti:-Olen nähnyt Tuomo Ruudun ja saanut häneltä nimikirjoituksen.
R.I.P. Eddie Guerrero 1967-2005
- Jack DiBiase
- Moderaattori