TV-ohjelmat
Bottom on tosi hyvä sarja, aina olen saanut repeillä niin älyttömästi sitä katsoessa.. pari kertaa katoin satunnaisesti, mutta uutenavuotena seurasin pienen maratonin läpi. Ja tulihan tuo Bottomin season 1 (jossa vain 5 jaksoa) ostettua *waretettua*, köh, ostettua. Ainakin tuo Richards on sellainen näyttelijä, että huh huh. Joskus hänen omat ajatukset lyövät niin yli, ja vielä kun siihen sekopäinen näyttely niin johan hyvä tulee.
"Your arms are just too short to box with God!"
Bottom... Aivan mahtava sarja. Nauran aina kun sitä katon. Siis ei voi olla nauramatta, on siinä sen verran älyttömät jutut. Ne toistensa mäiskimiset sun muut ovat aivan mahtavaa katsottavaa. Hyvää viihdettä perjantai illoille. Ainakin minulle.
EDIT: Mistäs muuten C2W "waretit" nuo jaksot?
EDIT: Mistäs muuten C2W "waretit" nuo jaksot?
"Ala-arvoisen käsikirjoituksen lisäksi Harlinilla on ristinään pääosaa esittävä showpainija John Cena, jolla on karismaa kuin lyhtypylväällä ja näyttelijäntaitoja kuin betonilaatalla."
Höhö tr00.
Höhö tr00.
Se on kumma että toiset näkee kauheasti vaivaa jonkinlaisen älykkään huumorin tekemiseen, mutta kuitenkin nauru tulee vasta varsin yksinkertaisen fyysisen farssin ansiosta. Mutta väkivalta on hauskaa, ja luultavasti kaikkialla maailmalla kiveksille potku naurattaa vähintäänkin yhtä paljon kuin sattuu.LosChicken kirjoitti:Ne toistensa mäiskimiset sun muut ovat aivan mahtavaa katsottavaa
Kyllä Bottom on paras. Yhtä hyvä sarja on tietenkin Mayalin ja Edmonsonin vanhempi sarja pimeältä 80-luvulta, eli Young Ones - Älypäät.
Mutta hei, muistaako kukaan fani että kuka olikaan Eddie Hitlerin äiti? Se on julkkin... tavallaan.
Kumma juttu, kun frendit loppui, ei mulla ole enään must katottavia sarjoja.
Palannut kuolleista 2015
Kyllä Bottom on kuitenkin aika paljon jäljessä esimerkiksi Monty Pythonin Lentävää Sirkusta. Parhaissa sketseissä on juuri sama väkivallan momentti mukana, mutta sen toteutus on Pythoneilla omaa luokkaansa. Esimerkiksi kaksi toisiaan kaloilla huitovaa korkea-arvoista sotaherraa on sketsinä aivan hillitön, samoin kuin nuorisoa terrorisoiva mummojengi.
Älykkään huumorin saralla taas Stephen Fry ja Hugh Laurie ovat aivan omaa luokkaansa koko maailman historiassa. Varsinkin Fry on semmoinen englanninkielen taituri, että vain Harold Pinter (nobel palkittu näytelmäkirjailija) vetää hänelle vertoja. Odotan kuin kuuta nousevaa Fry&Laurien dvd-boksin julkaisua.
Älykkään huumorin saralla taas Stephen Fry ja Hugh Laurie ovat aivan omaa luokkaansa koko maailman historiassa. Varsinkin Fry on semmoinen englanninkielen taituri, että vain Harold Pinter (nobel palkittu näytelmäkirjailija) vetää hänelle vertoja. Odotan kuin kuuta nousevaa Fry&Laurien dvd-boksin julkaisua.
Kun kerta brittikomediasta on puhuttu, niin pakkohan se on mainita Pokka pitää-sarja. Ihan käsittämättömän hyvä. Hyacint Bucket on emäntien emäntä.
...
Nytkö ma kaaduin, kun oli kaikkeni tarpeen?
Jähmetyn jääksi, kun meni haavani arpeen?
Toivoton taisto taivaan valtoja vastaan.
Kaikuvi kannel; lohduta laulu ei lastaan.
Hallatar haastaa, soi sävel sortuvin siivin.
Rotkoni rauhaan kuin peto kuoleva hiivin.
Eino Leino - Elegia
Nytkö ma kaaduin, kun oli kaikkeni tarpeen?
Jähmetyn jääksi, kun meni haavani arpeen?
Toivoton taisto taivaan valtoja vastaan.
Kaikuvi kannel; lohduta laulu ei lastaan.
Hallatar haastaa, soi sävel sortuvin siivin.
Rotkoni rauhaan kuin peto kuoleva hiivin.
Eino Leino - Elegia
Hauskahan se on, mutta onko se pakko uusia 4 kertaa peräkkäin yhden vuoden sisällä? Parempiinkin sarjoihin kyllästyisi moisella tahdilla ja kyllä nyt varmaan ihmiset ovat jo nähneet sen jos ovat nähdäkseen..
Sillä, joka ei ota kantaa ei ole varaa valittaa
Mutta joka suunsa avaa heti tyhmyytensä tunnustaa
--
Voit korkeintaan lainata klassikkoja, jos tavoitat totuutta parasta
Sillä sekin vain halvasti mukailee joka näennäisesti ei varasta
Kitkerät Neitsyet - Maailma on huono (2001)
Mutta joka suunsa avaa heti tyhmyytensä tunnustaa
--
Voit korkeintaan lainata klassikkoja, jos tavoitat totuutta parasta
Sillä sekin vain halvasti mukailee joka näennäisesti ei varasta
Kitkerät Neitsyet - Maailma on huono (2001)
Bottom on minusta loistava sarja!
Saa nauraa itsensä kuoleman partaalle. Meinasin tukehtua kahviini kun katsoin bottomia ja Eddien ja Richien luo tulee kaasutarkastaja ja ne sattuu lyömään sitä paistin pannulla ja soittavat ambulanssin ja sielä kysytään onko potilas kuollut, kuluu hetki Richie murtaa kaasutarkastajan niskat ja sanoo puhelimeen ''Nyt ainakin on!''
Sekavasti selitetty, mutta menkööt. :lähteewarettamaanbottomia:
Saa nauraa itsensä kuoleman partaalle. Meinasin tukehtua kahviini kun katsoin bottomia ja Eddien ja Richien luo tulee kaasutarkastaja ja ne sattuu lyömään sitä paistin pannulla ja soittavat ambulanssin ja sielä kysytään onko potilas kuollut, kuluu hetki Richie murtaa kaasutarkastajan niskat ja sanoo puhelimeen ''Nyt ainakin on!''
Sekavasti selitetty, mutta menkööt. :lähteewarettamaanbottomia:
Orton fani!
We will miss you Eddie!
The only reason you were WWE Champion for a year is because Triple H didn't wanna work Tuesdays!
We will miss you Eddie!
The only reason you were WWE Champion for a year is because Triple H didn't wanna work Tuesdays!
-
Worst Technical Wrestler
Hauska tietää että on muitakin Bottomin katsojia. 
:stä. Tämä brittihuumori on sitten sellaista kreisimpää, jolle nauretaan "räkäisesti". Naurua on monenlaista.
Fry on liioittelevine eleineen ja hillittyine ilmeineen täydellisen sopiva Jeevesiksi mutta tavallisessa sketsishowssa, jatkuvasti uudessa asussa hän vaikutti ihmeellisen terättömältä.
Fryn paras roolisuoritus on kylläkin Oscar Wilden osa, se oli loistava
Tuo "Pokka pitää"... Olen minäkin kaikki Suomessa näytetyt jaksot nähnyt mutta olen jo lopen kyllästynyt kuulemaan jatkuvasti uudestaan "The Buké-EEEEEE residence, Lady of the House Speaking" ja "It's my Sister Violet, you know the one with the Mercedes, Pony and room for a Sauna" (vai toisinpäinkö se meni..) ja kaikkea sitä jaksosta toiseen. Eivät ne enää miljoonannella kerralla naurata. Sääli että Vielä virtaa loppui, niihin ukkoihin ei vielä ehtinyt kyllästyä - vaikka ihmettelen miten britit ovat heitä jaksaneet 30 vuotta..
Oma britti-ihannointini alkoi aikanaan Benny Hillistä joskus ennen kouluaikoja. Onneksi brittikomedioiden uusinnat pyörivät säännöllisesti TV:ssä. Vain yhtä olen jäänyt kaipaamaan: se ukko, joka oli pääosassa "Toinen jalka haudassa"-sarjassa, näytteli 80-luvulla eräässä sarjakomediassa, joka keskittyi skandaalilehden toimittamiseen. Haluaisin niin kovasti vielä joskus nähdä sen, vaikka en enää paljoa siitä muistakaan. Siinä lehti oli jonkinlaisen salaliiton jäljillä, koettaen paljastaa jonkin vaarallisen viruksen tahallisen levittämisen.
Minä ainakin katselen yhtä lailla vähän "sivistyneempää" huumoria kuin tällaista brittisekoilua. Pidän edelleen Chaplinia maailman suurimpana elokuvantekijänä ja kyllä - jos osaan oikein analysoida itseäni - on hänelle nauramiseni syvällisempää. Nauru ikään kuin kumpuaa suoraanHyrkanos kirjoitti:Se on kumma että toiset näkee kauheasti vaivaa jonkinlaisen älykkään huumorin tekemiseen, mutta kuitenkin nauru tulee vasta varsin yksinkertaisen fyysisen farssin ansiosta. Mutta väkivalta on hauskaa, ja luultavasti kaikkialla maailmalla kiveksille potku naurattaa vähintäänkin yhtä paljon kuin sattuu.
"The Äijä" itse, eikö? 18Hyrkanos kirjoitti:Mutta hei, muistaako kukaan fani että kuka olikaan Eddie Hitlerin äiti? Se on julkkin... tavallaan.
Minulle ei Monty Pythonista ensimmäisenä väkivalta jää mieleen vaan heidän pähkähullut sanan ja kuvan yhdistelmänsä. Esimerkiksi arvokkuudelle pilkkaavat "Dear Sir"-kirjeet, Huttingtonin (?) kaikkien aikojen kolmanneksi pisin pormestari, vaaleissa kamppailevat Järkevien puolue ja Hullujen puolue jne.Crane kirjoitti:Kyllä Bottom on kuitenkin aika paljon jäljessä esimerkiksi Monty Pythonin Lentävää Sirkusta. Parhaissa sketseissä on juuri sama väkivallan momentti mukana, mutta sen toteutus on Pythoneilla omaa luokkaansa. Esimerkiksi kaksi toisiaan kaloilla huitovaa korkea-arvoista sotaherraa on sketsinä aivan hillitön, samoin kuin nuorisoa terrorisoiva mummojengi.
Katsoin vain yhden jakson siitä heidän juuri päättyneestä sketsishowstaan ja se oli valtava pettymysCrane kirjoitti:Älykkään huumorin saralla taas Stephen Fry ja Hugh Laurie ovat aivan omaa luokkaansa koko maailman historiassa. Varsinkin Fry on semmoinen englanninkielen taituri, että vain Harold Pinter (nobel palkittu näytelmäkirjailija) vetää hänelle vertoja. Odotan kuin kuuta nousevaa Fry&Laurien dvd-boksin julkaisua.
Fryn paras roolisuoritus on kylläkin Oscar Wilden osa, se oli loistava
Tuo "Pokka pitää"... Olen minäkin kaikki Suomessa näytetyt jaksot nähnyt mutta olen jo lopen kyllästynyt kuulemaan jatkuvasti uudestaan "The Buké-EEEEEE residence, Lady of the House Speaking" ja "It's my Sister Violet, you know the one with the Mercedes, Pony and room for a Sauna" (vai toisinpäinkö se meni..) ja kaikkea sitä jaksosta toiseen. Eivät ne enää miljoonannella kerralla naurata. Sääli että Vielä virtaa loppui, niihin ukkoihin ei vielä ehtinyt kyllästyä - vaikka ihmettelen miten britit ovat heitä jaksaneet 30 vuotta..
Oma britti-ihannointini alkoi aikanaan Benny Hillistä joskus ennen kouluaikoja. Onneksi brittikomedioiden uusinnat pyörivät säännöllisesti TV:ssä. Vain yhtä olen jäänyt kaipaamaan: se ukko, joka oli pääosassa "Toinen jalka haudassa"-sarjassa, näytteli 80-luvulla eräässä sarjakomediassa, joka keskittyi skandaalilehden toimittamiseen. Haluaisin niin kovasti vielä joskus nähdä sen, vaikka en enää paljoa siitä muistakaan. Siinä lehti oli jonkinlaisen salaliiton jäljillä, koettaen paljastaa jonkin vaarallisen viruksen tahallisen levittämisen.
Kyllä, Pythonit osasivat myös toisenlaisen huumorin aivan valtavan hyvin. Oikeastaan heidän elokuvansa ovat hyvä osoitus siitä mahtavasta taidosta tehdä huumoria niin väkivallan kuin monen muun asian keinoin. Myös heidän sanoilla leikkimisensä on vaikuttanut moniin myöhempiin brittikomedioihin mukaan lukien Fry&Laurien. Ei ole Monty Pythonin voittanutta komediansaralla.Minulle ei Monty Pythonista ensimmäisenä väkivalta jää mieleen vaan heidän pähkähullut sanan ja kuvan yhdistelmänsä. Esimerkiksi arvokkuudelle pilkkaavat "Dear Sir"-kirjeet, Huttingtonin (?) kaikkien aikojen kolmanneksi pisin pormestari, vaaleissa kamppailevat Järkevien puolue ja Hullujen puolue jne.
Fry&Laurie ei tosiaan ole täysin tasalaatuinen sarja, mutta kyllä se suurilta osin on loistavaa tykitystä. En tiedä minkä jakson olet nähnyt, mutta Fryn suoritukset kenkäbordellin pitäjänä, ja samassa hahmossa lentokoneiden pienoismallin myyjänä ovat suorastaan legendaarisia näytteitä hänen taidoistaan. Ennen kaikkea Fry&Laurie osoittaa, että hän ei ole vain Jeeves, vaan hän pystyy nostamaan itsensä samalle tasolle kuin Monty Python suosikkini John Cleese. Mutta makuasioitahan nämä loppujen lopuksi ovat. Fryn sanankäyttötaitoja tuskin kuitenkaan kukaan pystyy järkevin perustein kiistämään.Fry on liioittelevine eleineen ja hillittyine ilmeineen täydellisen sopiva Jeevesiksi mutta tavallisessa sketsishowssa, jatkuvasti uudessa asussa hän vaikutti ihmeellisen terättömältä.
Brittikomedioista kaikkein parhaiten on itselleni jäänyt mieleen, toki Mr Beanin ohella, joskus aikoinaan ylellä esitetty "Kyllä, herra pääministeri" -sarja. Se oli aivan loistavaa poliittista satiiria jolle sai nauraa vedet silmissä. Olisi mukavaa nähdä se uusintana taas joskus. 
All your message are belong to me.
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
Brittikomedioista tuli eilen mieleen jälleen yksi Suomenkin televisiossa esitettävä brittikomedia, eli Kaksi tuoppia, kiitos!. Sarja on jonkinlainen rip-off Huonosti käyttäytyvistä miehistä, sillä erotuksella että tässä sarjassa päähenkilöinä on 3 nuorta naista ja 2 nuorta miestä jotka harrastavat melko vapaata seksiä yhdessä ja erikseen. Suosittelen niille jotka pitävät helposti sulatettavasta brittihuumorista. 
All your message are belong to me.
- The Blasterpiece
Eilen repesin täysin Bottomia katsellessa. Tilanne meni jotakuinkin näin:
Joku tyyppi pimpottaa/koputtaa ovea ja tämä kalju herra avaa oven. Tämä koputtaja sanoo:
"Oletko ajatellut kuinka kaunis paikka maailma on?"
Ohjelman kalju (Oliko se Eddie?) vastaa:
"Kyllä olen."
Tämän jälkeen hän lyö tätä kuka tuli ovelle. Jostain syystä tämä aiheutti täydelliset repeämät.
Joku tyyppi pimpottaa/koputtaa ovea ja tämä kalju herra avaa oven. Tämä koputtaja sanoo:
"Oletko ajatellut kuinka kaunis paikka maailma on?"
Ohjelman kalju (Oliko se Eddie?) vastaa:
"Kyllä olen."
Tämän jälkeen hän lyö tätä kuka tuli ovelle. Jostain syystä tämä aiheutti täydelliset repeämät.
Jyystä apinareikääni. Olen apina.
Ja lopuksi Eddie vielä sanoi jotain, että olipas mukava mies.
Sai kyllä eilen taas nauraa kun Bottomia katsoi. Olen nauranut joka kerta kun olen Bottomia kattonut.
"Ala-arvoisen käsikirjoituksen lisäksi Harlinilla on ristinään pääosaa esittävä showpainija John Cena, jolla on karismaa kuin lyhtypylväällä ja näyttelijäntaitoja kuin betonilaatalla."
Höhö tr00.
Höhö tr00.
-
Carlito Cool
Itse seuraan vakituisesti seuraavia sarjoja:
-Bottom
-Kolmas Kivi Auringosta
-Simpsonit
Empä paljoa tv:tä katsele kun sieltä ei tule mitään kiinnostavaa.
EDIT: Ai niin joo, Conania kattelen ja Shieldia.
-Bottom
-Kolmas Kivi Auringosta
-Simpsonit
Empä paljoa tv:tä katsele kun sieltä ei tule mitään kiinnostavaa.
EDIT: Ai niin joo, Conania kattelen ja Shieldia.
Viimeksi muokannut Guntter, La 04.03.2006 22:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllä vain repesin. Tähän oikeastaan voisinkin jatkaa nyt tätä ohjelmien pohdiskelua vaikka olenkin tänne jo kertoillut.Velocity kirjoitti:Katoitteko Huumaa?
Ei hitto että repesin sille Jääkiekko-alku-sketsille!
Kaksi brittikomediaa iskee myös ja kovaa. Huonosti käyttäytyvät miehet ja kaksi tuoppia, kiitos. Huonosti käyttäytyvät miehet ehdottomasti silloin kun Tony on mukana. Dermotin aikaisia jaksoja tuli muutama katsottua, mutta ei se tuntunut niin aidolle. Joskus pienempänä tuli katseltua niitä melkein kaikki jaksot. Hulvatonta edelleen.
Kaksi tuoppia, kiitos taas on aika aivotonta pelleilyä, mutta silti mahtavaa viihdettä. En kuitenkaan järjestele tekemisiäni niin, jotta voisin nämä katsella.
Huuma on myös ohjelma, joka tulee katsottua, jos sattuu tv:n ääressä olemaan. Sen verran yllätyksellinen show kyllä. Minun mieleeni ihan laatuviihdettä. Suomalaiset ovat sentäs jossain onnistuneet. Suomen kaunein nainen Nina Herallakin
Late night show with Conan O'Brien on myös erittäin hyvä. Ei mitään perusjulkkishaastatteluja, joten oikeastaan mikään haastattelu ei ole tylsä. Tätä jaksaa katsoa vaikka joka ilta.
Monia muitakin on mitä toisinaan tulee katseltua. Unelmakämppä, huippumalli haussa, Bernie Mac show, hädän hetkellä tms. Mutta eipä niistä sen enempää tai en koskaan saisi tätä postiani loppumaan.
Suhteessa kyllä..
-
Rated R Superstar
Katson Studio Impossiblea, Pikku-Britanniaa, Bottomia ja Madventures II:sta ennen kuin Raw alkaa. Olet mitä syöt-sarjaa katson aina jos muistan että se tulee..muita ohjelmia e taida katsoakkaan.
R.I.P Eddie Guerrero <3
Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että Hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään joka Häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi IANKAIKKINEN ELÄMÄ! :: JOH.3:16 ::
Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että Hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään joka Häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi IANKAIKKINEN ELÄMÄ! :: JOH.3:16 ::
Eihän nykyään televiisiosta tulekkaan muuta kuin sontaa. Realityä realityn perään. Nykyään ei juurikaan tule katsottua kuin jääkiekkoa, joskus Conania ja Täydelliset Naiset. Internetistä tuleekin sitten "turvakopioitua" Simpsoneita ja Lostia, lähes kaikki uutuuselokuvat sekä tietty painia. BitTorrent tappoi ainakin minulla lähes koko television katselun.

X 360 - Jump In.