TV-ohjelmat
- Jack DiBiase
- Moderaattori
-
Carlito Cool
- blazekillah187
En tiedä, mutta sitä jaksosta missä ISmo sanoo: "No niin mennäänpäs minun autola ja katotaan miten ne asiat ovat" tai joatin semmoista niin ei puuttunut muuta kuin "To Ipi-mobile!".
No itse katon salkkerita aika usein ei ole maailman loppu, jos joku jakso jää kattomattta. Ihan mukava sarjahan tuo on, mutta sitten loppuu kattominen, kun Ipi ja Kassu lähtee.
No itse katon salkkerita aika usein ei ole maailman loppu, jos joku jakso jää kattomattta. Ihan mukava sarjahan tuo on, mutta sitten loppuu kattominen, kun Ipi ja Kassu lähtee.
neverwathcedCZWDeadManWalking kirjoitti: ECW:ssä keskitytään sentään painiin, CZW:ssä ajetaan ruohonleikkurilla vastustajan päälle.
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Itse katon salkkarit aina. Ja Ismo on ylivoimasesti paras tyyppi.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Annikaahan voisi siis katella vaikka kuinka kauan, mutta noin muuten kyseinen sarja on todella huono. Näyttelemisen taso on jotain aivan hirveätä. Lisäksi se v***ttaa että sarjassa ei ole juuri ketään alkuperäisiä hahmoja enää jäljellä.Kameli kirjoitti:Kuka oikeasti katsoo salkkareita muiden kuin Ipin ja Melamiehen takia?
Silloin kun salkkarit alkoi, sitä tuli kyllä tuijotettua jatkuvasti mutta ei enää. Itseään toistavaa tavaraa on aivan liikaa.
All your message are belong to me.
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
Kyllähän se oli sitä lässytystä. "Minä todistin että minä pystyn siihen mihin muutkin, minun pitää tehdä kovemmin töitä että muut arvostavat minua."minna kirjoitti:Jes. Mutta prkl kun unohdin katsoa. Kaipa oli sitä lässytystä "todistin kuitenkin maailmalle, että pystyn siihen mihin muutkin"Panu5 kirjoitti:Jeah, Charla ja Mirna putosivat Amazing Racestä.
Ja voi hitto että ottaakin päähän kun en muistanut
Ipi, Elina, Ulla, Seppo, Jenni, Laura. Totta, ei ole kyllä paljoa vanhoja näyttelijöitä.Tirkka kirjoitti:Lisäksi se v***ttaa että sarjassa ei ole juuri ketään alkuperäisiä hahmoja enää jäljellä.
Nimenomaan! Kääpiö oli kovis, mutta se pari oli ihan hirveä...Panu5 kirjoitti:Jeah, Charla ja Mirna putosivat Amazing Racestä.
Colin & Christie voittoon!
Ja Jenni oli jossain kohtaa aika pitkän ajan pois.Kameli kirjoitti:Ipi, Elina, Ulla, Seppo, Jenni, Laura. Totta, ei ole kyllä paljoa vanhoja näyttelijöitä.
Niin kuin monet ovat jo sanoneet salkkareiden taso on laskenut aika paljon, juonet on tylsiä ja toistavat itseään. Uusia henkilöitä tulee ja lähtee. Simpsonien takia en paljon sarjaa katso, mutta viikonloppuisin välillä ja Ipi on paras.
Onneksi en ole pilannut Amazing Race-nautintoani. En tiedä voittajaa.
Charla siinä lässytti, thats right. Pikkusiskon kanssa tätä hetkeä odoteltiin alusta lähtien ja nyt se tapahtui.
Muuten huomasitteko kun Venäjän etapilla oli kaviaaria kilo ja sitä piti syödä niin Chip söi sen ekaksi ja he voittivat etapin. Sama toistui nyt Keniassa kun Chip söi strutsinmunakokkelia ja söikin ekaksi ja voitti etapin. Colinin ilmeet olivat siistit hänen kyökkiessä. Venäjällä Christie söi kaviaaria. Colin mokasi aika tyyllikkäästi, valui aikas monta kertaa matolle muna. Kumpi kaksosista, Kami vai Karli söi sitä kokkelia, kaipaskin jo ne massaa luun ja nahan ympärille.
Seuraavaa etappia odotellessa....
Charla siinä lässytti, thats right. Pikkusiskon kanssa tätä hetkeä odoteltiin alusta lähtien ja nyt se tapahtui.
Muuten huomasitteko kun Venäjän etapilla oli kaviaaria kilo ja sitä piti syödä niin Chip söi sen ekaksi ja he voittivat etapin. Sama toistui nyt Keniassa kun Chip söi strutsinmunakokkelia ja söikin ekaksi ja voitti etapin. Colinin ilmeet olivat siistit hänen kyökkiessä. Venäjällä Christie söi kaviaaria. Colin mokasi aika tyyllikkäästi, valui aikas monta kertaa matolle muna. Kumpi kaksosista, Kami vai Karli söi sitä kokkelia, kaipaskin jo ne massaa luun ja nahan ympärille.
Seuraavaa etappia odotellessa....
Jennihän joutui vankilaan Frankfurtiin Toni Veijalaisen takia ja siellä synnytti Nikon. Hän oli pitkän aikaa pois sarjasta.rko91 kirjoitti:Ja Jenni oli jossain kohtaa aika pitkän ajan pois.Kameli kirjoitti:Ipi, Elina, Ulla, Seppo, Jenni, Laura. Totta, ei ole kyllä paljoa vanhoja näyttelijöitä.
Niin kuin monet ovat jo sanoneet salkkareiden taso on laskenut aika paljon, juonet on tylsiä ja toistavat itseään. Uusia henkilöitä tulee ja lähtee. Simpsonien takia en paljon sarjaa katso, mutta viikonloppuisin välillä ja Ipi on paras.
Ja Jumalalle kiitokset siitä poissaolostaPanu5 kirjoitti:Jennihän joutui vankilaan Frankfurtiin Toni Veijalaisen takia ja siellä synnytti Nikon. Hän oli pitkän aikaa pois sarjasta.rko91 kirjoitti:Ja Jenni oli jossain kohtaa aika pitkän ajan pois.Kameli kirjoitti:Ipi, Elina, Ulla, Seppo, Jenni, Laura. Totta, ei ole kyllä paljoa vanhoja näyttelijöitä.
Itsekin seuraan Salkkareita kun vaan jaksan. Harmi että 2007 vuonna Ullakin lähtee sarjasta. Minne asti tämä sarja kestää? 2008? Olisi sen aika kyllä jo loppua, alkaa toistaa itseään jo. Kaikki hyvät henkilöt ovat lähteneet, tosin onhan vielä Ulla, Seppo ja Ismo.
Itse olen katsonut tätä sarjaa ensimmäisesta jaksosta saakka, enkä tiedä miksi katson tätä sarjaa vieläkin, kait minä siihen koukussa olen.
Itse olen katsonut tätä sarjaa ensimmäisesta jaksosta saakka, enkä tiedä miksi katson tätä sarjaa vieläkin, kait minä siihen koukussa olen.
Joo, Ismo on kyllä ehdottomasti sarjan legendaarisin jätkä, samaten Seppo. Ihan hyvä sarja, tulee päivittäin katsottua.Inkfish kirjoitti:Itsekin seuraan Salkkareita kun vaan jaksan. Harmi että 2007 vuonna Ullakin lähtee sarjasta. Minne asti tämä sarja kestää? 2008? Olisi sen aika kyllä jo loppua, alkaa toistaa itseään jo. Kaikki hyvät henkilöt ovat lähteneet, tosin onhan vielä Ulla, Seppo ja Ismo.![]()
R.I.P Chris Benoit 1967-2007
1. Angle fani foorumilla.
1. Angle fani foorumilla.
- Genghis Khan
Miks kaikki kattoo Salkkareita? Tämä tyttö ei ymmärrä.
Minä itse EN katso kyseistä ohjelmaa, koska se on mitä on. Niihin ohjelmiin, joita katson, kuuluvat RAW & SD!, Lost, Huippumalli haussa, Lapsuuteni luuserina ja satunnaisesti katselen myös Simpsoneita.
EDIT: Unohtui mainita, että katselen myös Madventuresia.
EDIT: Unohtui mainita, että katselen myös Madventuresia.
Viimeksi muokannut Sofii, Pe 28.04.2006 22:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Mahti Ankka
- Viesti:
Jaa miten niin?Sofii kirjoitti:Miks kaikki kattoo Salkkareita?
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"
Vasarasta päähän!
Vasarasta päähän!