eCiuj kirjoitti:Kysynpähän vielä vaan, että te "änärinhakkaajat", mitä pelimuotoja pelaatte? Itse en tule pelaamaan oikein muuta kuin Be a GM:ää, jos se on todella niin uudistunut kuin
tämä artikkeli antaa odottaa niin sen parissa varmasti tulen viihtymään jouluun, jolloin sitten uusi peli. Jos täältä löytyy Xboxin omaavia heppuja tarpeeksi, jotta saataisiin tuo "GM Connected" eli Be a GM netissä pyörimään voin tulla sitä kokeilemaan.
Ite olen oppinut intistä pääsyn jälkeen rakastamaan Be a Pro'ta, etenkin kun 12:sta pääsee aloittamaan uransa CHL-sarjoissa (OHL, QMJHL ja WHL). Junnusarjoja saa koluta sen mukaan, minkä valitset pelaajasi iäksi, mutta itse pelasin vain yhden kauden OHL:n London Knightsissa. Hyvin toteutettu pelimuoto takasi sen, että helposti tuli kaikki pelit pelattua (en tosin koskaan mikään simuloinnin ystävä olekaan ollut) ja kauden jälkeinen draft oli erittäin odotettu tapahtuma - siihen saisi tosin keskittyä vielä paremmin, kateeksi käy kun katsoo videoita NBA 2K12:n Draft Daysta.
Knightsissa voitettiin OHL-mestaruus (konferenssin seitsemäs runkosarjassa) ja Memorial Cupissa, jossa siis WHL:n (Seattle Thunderbirds), OHL:n (London Knights) ja QMJHL:n (Gatineau Olympiques ja isäntäjoukkue-Shawinigan Cataractes) kisaavat maailman parhaan juniorijoukkueen tittelistä, oltiin maalin päässä finaalista. Isänniltä kuitenkin turpaan välierässä 5-4.
Draftissa meikäläinen meni 1st overallina (mitä nyt nettiä lueskelin, niin yllättävän laajalle alueelle olivat nuo varausvuorot jakautuneet, mikä on ehdottoman positiivista), johon agentin mukaan vaikuttivat helvetisti mestaruus ja playoffeissa maali- ja pistepörssin voitto. Siitä sitten suunta Ottawaan, jossa nousin viiden pelin jälkeen kakkosen laidalle (RW) ja 20 jälkeen ykköseen Spezzan ja Michalekin kanssa. Matseja takana about 50 ja tehot muistaakseni 20 + 46. Senaattorit konferenssin kuudes, vaikka kertaalleen jo kärjessäkin oltiin.
Tulipahan avauduttua, mutta tuosta vain on innoissaan mukava kirjoittaa. Jos nyt jotain parannuksia, niin sen draft-päivän ja paremman media-kontaktin (ts. parempi kuin olematon) en oikeastaan suurempia edes keksi, pieniä yksityiskohtia lukuunottamatta. Tyyliin OHL:n All-Star-ottelun puuttuminen, se, että sain pelata Memorial Cup-kotiotteluni Lontoossa ja Prospect-pelin puuttuminen (vaikka se on GM-muodossa sekä Exhibitioneissa mukana).
Hirvee kivaa silti, hihhih!