Pienet uutiset & huhut

Kaikkea yleistä showpainiin liittyvää. Yritetään kuitenkin pysyä asiallisessa keskustelussa.
Vastaa Viestiin
Avatar
Saimou
Moderaattori
Viestit: 1459
Liittynyt: Ke 10.11.2004 22:51
Paikkakunta: Vasa

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Saimou » Ke 27.03.2013 12:45

unssi kirjoitti:Sean "X-Pac" Waltman loukkaantui hengenvaarallisesti viikonloppuna "Jerry Lynn retirement showssa" reväytettyään anuksensa tehdessään Bronco busteria.

http://www.prowrestling.com/video-foota ... -incident/
One Night in Chyna ja karman laki.

Avatar
ToNy-MaN
Viestit: 1755
Liittynyt: Pe 06.01.2006 03:03
Paikkakunta: Jämsänkoski

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja ToNy-MaN » Pe 29.03.2013 19:55

Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.

Avatar
Mr.Perfekt
Viestit: 794
Liittynyt: Su 24.08.2008 17:51
Paikkakunta: Lahti

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Mr.Perfekt » Pe 29.03.2013 20:15

^Todella harmittava juttu, olihan tyyppi vasta 24v. :?

kossi5
Viestit: 637
Liittynyt: La 16.06.2007 21:01
Paikkakunta: Helsingin Herra

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja kossi5 » La 30.03.2013 11:30

Vissiin oli aikaisemmin jo pidätetty herskasta tms. RIP silti. Tuntuuhan se aika ilkeeltä kun noin nuorena menehdytään.
Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!

Avatar
Kratos
Viestit: 588
Liittynyt: Pe 08.07.2005 14:33
Paikkakunta: Muonio

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Kratos » La 30.03.2013 12:24

Ikävää kyllä, olisin halunnut nähdä mihin Reid olisi kyennyt saatuaan kunnollisen koulutuksen ja mahdollisesti muokattu superstara kuntoon WWE:n leivissä.

p**ka tuuri kyllä luontopojalla, ensimmäinen poika on onneton ja karismaatiton räpeltäjä ja toinen ei päässyt edes kunnolla näyttämään taitojaan. RIP.
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass. :heart: =P~

Avatar
Goner
Viestit: 426
Liittynyt: To 20.11.2003 16:03

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Goner » Su 31.03.2013 02:31

Ekana tuli mieleen, että hän olisi ollut vielä Japanissa (paini siellä vielä 17.3.), mikä olisi tehnyt jutusta pelottavasti kuin David Von Erich -kopion kohta 30 vuotta edellisen jälkeen. Kumpikin oli All Japanin kiertueella, painitähden poika, 25-vuotias, löydetty hotellihuoneesta ja yliannostus oletettavasti kyseessä.

Mutta kevyempiä uutisia olisi myös:
PWspyware.com kirjoitti:EXTREME RISING DEMANDS RETURN OF TITLE BELT FROM STEVIE RICHARDS OVER VIDEOGAME...YES, REALLY

In what will go down as one of the strangest stories I can ever remember writing about, Extreme Rising emailed current champion Stevie Richards today, demanding he return their title belt (which he has kept since winning and has taken overseas and to independent shows to defend as a way to raise the profile of the promotion) or else...because of Richards said he would defend the belt via a videogame.

Yes, really.

So, let's start at the beginning.

Over the course of the weekend, Richards and former ECW star Danny Doring, who are close friends, were writing each other back and forth via Twitter and Facebook.

Richards, a videogame and technology aficionado, posted a photo of the Rising belt and his copy of the latest Madden videogame on his Twitter account, jokingly offering to defend his belt via the game online since he lost his bookings over Wrestlemania weekend.

Doring then posted a photo of the old ECW World Tag Team belt (which has been in his possession since the company closed in 2001) on his Twitter account and responded that he would put up that belt as well, joking it would be "defunct promotion vs. defunct promotion."

Shortly after, Richards received an email from the promotion, upset over the two friends "blowing off steam online", as Richards termed it, demanding the return of the belt by the end of this week, noting they were "disappointed" over the description of the promotion as defunct.

Richards noted that what really upset him the most was that the promotion "doubted his ability as a Madden player." He noted that Rising was upset over something that "20 people saw on Twitter" and said he's tried to help the company by carrying their belt and was amazed they saw the comments as anything more than two people goofing off online.

He also noted that it was silly no one just called him, especially since he hasn't had any communication with anyone at Rising beyond a text announcing the cancellation of the Wrestlemania weekend shows.

One Extreme Rising official noted they were upset over the promotion being described as "defunct", which is something Doring, not Richards, wrote.

Despite the threat, Doring and Richards intend to play the game after all and Richards is looking for a way for the game to be streamed online for whoever cares to watch it. The two intend to build up their "new rivalry" online. Stay tuned to their Twitter accounts (linked above) for more.

PWInsider.com left word for Extreme Rising's Steve O'Neil and should there be any official statement, we will post it, although in my opinion, the entire thing is really silly...unless you really love your Madden.

Avatar
Mr.Perfekt
Viestit: 794
Liittynyt: Su 24.08.2008 17:51
Paikkakunta: Lahti

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Mr.Perfekt » Su 31.03.2013 12:57

Haassin Charlie päättänyt pistää buutsit naulaan ja ryhtyä kokopäiväiseksi isäksi ja mieheksi.

Charlien Twitteristä;
Officially retired. No match against @Sheltyb803 nxt week NYC. Time to be a full time dad and husband. I've turned my spandex in for scrubs. Thanks to all the fans throughout the years. I love you all. Stay safe and God bless. WGTT will always be a top Tag Team, forever.
E: Saattaa tosin olla että tämä on vain "workkia"

Avatar
ToNy-MaN
Viestit: 1755
Liittynyt: Pe 06.01.2006 03:03
Paikkakunta: Jämsänkoski

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja ToNy-MaN » Pe 05.04.2013 15:06

OMG! John Cena heelturn before WM!

Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.

Panu5
Viestit: 1059
Liittynyt: Ke 12.10.2005 14:56
Viesti:

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Panu5 » Pe 05.04.2013 15:14

ToNy-MaN kirjoitti:OMG! John Cena heelturn before WM!

Saman hassun videon tulin jo tunti sitten julkaisseeksi John Cena-aiheessa. viewtopic.php?f=16&p=303958#p303958

Avatar
ToNy-MaN
Viestit: 1755
Liittynyt: Pe 06.01.2006 03:03
Paikkakunta: Jämsänkoski

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja ToNy-MaN » Pe 05.04.2013 18:15

Panu5 kirjoitti:
ToNy-MaN kirjoitti:OMG! John Cena heelturn before WM!

Saman hassun videon tulin jo tunti sitten julkaisseeksi John Cena-aiheessa. viewtopic.php?f=16&p=303958#p303958
Dammit, dammit to hell. Pitäis alkaa lukeen jokanen viesti foorumilla. :P
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.

Avatar
Morbicae_
Viestit: 230
Liittynyt: La 31.07.2010 11:45
Paikkakunta: Espoo

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Morbicae_ » Ma 08.04.2013 22:44

Tämmöne uutinen leviää ympäri IWC'tä:
Rock Walks Out?

NEWS: There is said to be absolute panic at RAW this afternoon. Tonight's show was scheduled to build to a segment where Brock Lesnar beat up The Rock to set up a WrestleMania XXX main event.

Rock is NOT at RAW and word going around is he went home. Vince McMahon and WWE writers and producers are busy re-doing the show and apparently the angle has been nixed.

Nobody knows any details as to what happened past that. The belief now is that Rock won't be appearing tonight.
"Wrestling is supposed to be fun."
- Dean Ambrose

Avatar
eCiuj
Viestit: 2210
Liittynyt: Ti 04.10.2011 00:00
Paikkakunta: Turku

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja eCiuj » Ma 08.04.2013 22:52

Mitä v**tua Rock?

Jos näin on, niin mies menettää kaiken kunnioituksensa minulta, ja niin saisi muutkin kääntää selkänsä hänelle niin kuin hänkin kääntää muille. Jos pientäkään positiivista tässä, niin miehestä tulee varma heel mikäli ikinä palaa. Toivotaan että ankka.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE

Avatar
DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Viestit: 8632
Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Ma 08.04.2013 22:54

No kappas että Rock lähtee pois kun on rahat saatu muutamasta ottelusta. :lol:
eCiuj kirjoitti:Jos pientäkään positiivista tässä, niin miehestä tulee varma heel mikäli ikinä palaa
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Sure.
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Panu5
Viestit: 1059
Liittynyt: Ke 12.10.2005 14:56
Viesti:

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Panu5 » Ma 08.04.2013 22:57

En aio sanoa, että "ei ole The Rockin tapaista", sillä mies on täysin eri ihminen bäkkärillä kuin nuoratun neliön sisällä. Mistäköhän hän olisi kääminsä polttanut näin perusteellisesti? Vaikuttaa kyllä joko harvinaisen paskalta trollaukselta jonkun amerikkalaisen toimesta, tai sitten on maailmankirjat kyllä sekaisin. Itse en vielä niele väitettä, sillä lankaan olen mennyt aiemminkin. Aika selkärangaton teko, jos osoittautuu todeksi.

Avatar
What
Viestit: 3066
Liittynyt: To 20.07.2006 13:07
Paikkakunta: Rivers Mouth

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja What » Ma 08.04.2013 23:05

Masentui, koska Cena on parempi?

Avatar
Mr.Perfekt
Viestit: 794
Liittynyt: Su 24.08.2008 17:51
Paikkakunta: Lahti

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Mr.Perfekt » Ma 08.04.2013 23:22

Olettaen että on totta, en kyllä jää Rockia pahemmin kaipaamaan. Pysyköön Hollywoodissa tekemässä Toothfairyjaan minunpuolestani.

Avatar
Wanhus
Viestit: 506
Liittynyt: To 02.11.2006 19:47

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Wanhus » Ma 08.04.2013 23:41

"Coming home... coming home... tell the world that I'm coming home"

Eipä hirveästi liikuta. The Rockin aika WWE:n parrasvaloissa on ohi. Kiitos ja joskus nähdään jossain Hall of Fame gaalassa ehkäpä.
"If you combined Paul Heyman and Big E, you would have one full haircut"

Avatar
unssi
Viestit: 196
Liittynyt: Ma 09.02.2004 03:32
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja unssi » Ti 09.04.2013 00:07

Hyvä Dwayne, niin eeppinen antikliimaksi tuosta WM:n main eventin lopusta kyllä saatiin että en ihmettele yhtään. Vitutuksen Johnsonin kasvoilta saattoi nähdä kun piti vielä lopuksi esittää hyvää häviäjää tuolle fruity pebbles fagotille. Ensi torstaina sitten TNA Impactin nauhoituksiin Hoganin kanssa, niin saadaan Vince pissaamaan housuunsa, eiks joo?
Unssi once slapped Bruce Banner.He was too scared to get mad.

Avatar
DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Viestit: 8632
Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Ti 09.04.2013 00:13

unssi kirjoitti:Ensi torstaina sitten TNA Impactin nauhoituksiin Hoganin kanssa, niin saadaan Vince pissaamaan housuunsa, eiks joo?
Se olisi muuten oikeastaan ihan sama vaikka TNA:lla olisi riveissään Hogan, Austin, The Rock, MacGyver, Michael Schumacher ja Jeesus samaan aikaan niin sillä ei olisi kokonaisvaltaisesti mitään vaikutusta mihinkään.

Ajatuksen tasolla Rocko TNA:ssa olisi toki aika hauska, kiitokset tästä. :lol:
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Avatar
unssi
Viestit: 196
Liittynyt: Ma 09.02.2004 03:32
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja unssi » Ti 09.04.2013 00:24

TNA saisi ainakin huomattavasti enemmän medianäkyvyyttä The Rockin kanssa, varsinkin jos ja kun mies jatkaa Hollywoodissa suurproduktioiden nimimiehenä, onhan sieltä tulossa Fast and Furious 6 ja tuo uusi Hercules megaelokuva(ei se Rennyn).

Minä ainakin annan Rockille täyden synninpäästön vaikka haistattaisikin Vincellä tässä tilanteessa paskan. Vastustajana vihatuin face vuosikymmeniin jota väkipakolla työnnettiin vielä koko Wrestlemanian ajan työnnettiin joka tauolla fanien kurkusta väkisin alas videosegmenteillä ja siltikin buuauskonsertti Cenalle oli valtava ja Rockille hurrattiin.
Unssi once slapped Bruce Banner.He was too scared to get mad.

Avatar
bookert
Viestit: 626
Liittynyt: Ke 19.11.2003 19:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja bookert » Ti 09.04.2013 01:37

unssi kirjoitti:Hyvä Dwayne, niin eeppinen antikliimaksi tuosta WM:n main eventin lopusta kyllä saatiin että en ihmettele yhtään. Vitutuksen Johnsonin kasvoilta saattoi nähdä kun piti vielä lopuksi esittää hyvää häviäjää tuolle fruity pebbles fagotille. Ensi torstaina sitten TNA Impactin nauhoituksiin Hoganin kanssa, niin saadaan Vince pissaamaan housuunsa, eiks joo?
Huoh. #-o Eikös Rockyn hahmon kuulukkin näyttää tuon ottelun jälkeen juuri siltä että nyt v*****aa kun menin häviimään mutta pakkohan mun antaa tunnustus Johnnylle. Ja mistä sä TNA:n edes repäisit? :D Onko se oikeasti vieläkin pystyssä?

Fakta = Dwayne on pro. Ei lähtisi kotiin hetken mielenjohteesta vaan kyseessä tod. näk loukkaantuminen tai muuta vastaavaa. Huvittavaa kun heti ollaan jo mollaamassa ja haukkumassa maan rakoon. Toki tapaus näyttää joka tapauksessa oudolta ja hänen yhtäkkinen katoaminen aiheuttaa heattia, mutta ei kannata liian dramaattisia johtopäätöksiä alkaa heti vetämään.
Big Things Poppin, Little Things Stoppin

Avatar
The Rocker
Viestit: 3325
Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
Paikkakunta: Parkano

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Ti 09.04.2013 02:44

What kirjoitti:Masentui, koska Cena on parempi?
Saanks mä samoja sieniä ku sä?

No ei vakavasti. Kuka odotti Rockyn pysyvän tämän jälkeen? Jotenkin itse koin itsestään selvänä että Rock ei liiemmin jää mestoille. Cena v***ttaa siltikin. Eikö WWE:llä ole kuviota tälle? Toki CM Punk voisi voittaa Cenan ER:ssä ja sitten build Cenan on pakko voittaa ensi Maniassa. Tai Punk vois voittaa myöhemminkin. Eli Cenaa ei oikeastaan tarvita. JOS KORTIT PELATAAN OIKEIN. Eli jos Cena on n, 1/5 vuotta non Factor niin joku saattaa kiinnistua.

----
Argumantoikaa toki jos löydätte sopivia kohteita.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Kenitys
Moderaattori
Viestit: 1873
Liittynyt: To 04.11.2004 20:11
Paikkakunta: Tsadi
Viesti:

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Kenitys » Ti 09.04.2013 06:44

unssi kirjoitti:Minä ainakin annan Rockille täyden synninpäästön vaikka haistattaisikin Vincellä tässä tilanteessa paskan. Vastustajana vihatuin face vuosikymmeniin jota väkipakolla työnnettiin vielä koko Wrestlemanian ajan työnnettiin joka tauolla fanien kurkusta väkisin alas videosegmenteillä ja siltikin buuauskonsertti Cenalle oli valtava ja Rockille hurrattiin.
Jep, minäkin annan synninpäästön Rockille, koska Cena on niin v***n ärsyttävä ja tää on niin paskaa buukkausta ja ööö mitä. Joo, Cenan buukkaminen on tällä hetkellä toki aivan arsesta, mutta ei se tee Rockin tempauksesta millään tavalla ymmärrettävää tai selitettävää, jos Dwayne todella on nyt vitutuksessaan lähtenyt lätkimään. Tiennyt tasan tarkkaan, mitä käy 'Maniassa, joten tällainen epäammattimaisuus tuo vaan mieleen kaikkien muidenkin suurten egojen pelleilyt. Erityisesti kun Rock sai jo viime vuonna 'Maniassa sen spotlightinsa, jota moni ei odottanut näkevän. Kuinka monta kertaa sen Dwaynen pitää saada voittaa, ennen kuin tämmöisestä tempusta ei anneta "täyttä synninpäästöä"? Siinä mielessä kieltämättä Hoganin seura olisi varmaan ihan ymmärrettävä valinta. Mutta ei tosiaan lähdetä tuomitsemaan ennen kuin tiedetään, mistä todella on kyse.

Avatar
Dorian
Viestit: 2163
Liittynyt: To 10.02.2011 15:43
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Dorian » Ti 09.04.2013 08:19

Haisee nyt vähän joltain paisuttelulta. Itselle jäi heti tuon ottelun jälkeen se kuva, että homma oli nyt tässä kun kuiskutteli thank youta Cenan korvaan. Eli halusi vain vielä kerran olla WWE-mestari. Todennäköisesti on ollut tiedossa jo pitkään ja tämä huhu on jonkun itse keksimä.
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:

SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]

Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]

Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]

Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]

Avatar
Koopatroopa
Viestit: 494
Liittynyt: Ti 08.05.2007 17:47

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Koopatroopa » Ti 09.04.2013 10:58

Rock kirjoitti Facebookissa:
Sometimes you pay the price..

Midway thru my Wrestlemania match I tore my Abdominal & Adductor tendons off my pelvis. Yeah.. that shit hurt.;)

Thank you Dr Lee Kaplan & Univ of Miami medical staff for the exceptional work. Rehab starts in 3..2.. BRING IT.
Itse en oikein jaksanut missään vaiheessa uskoa tuohon Rockyn "Austin-temppuun". Rock ei vain ole ikinä ollut sen tyylinen kusipää, joka noin vain kävelee ulos jos ei ole tyytyväinen johonkin tai jos v***ttaa.
Darien Fawks kirjoitti: Etkö ymmärrä, että mielipiteesi on subjektiivinen?

Vastaa Viestiin