Eka Raimi-sarjan Spaideri oli ainakin oikeinkin mainio leffa. Toka oli vähän heikko, muttei mikään ihan kauhea sekään mutta kolmas taas ei ollut yhtään niin p**ka kuin kaikki sanoo. Toki, itse en ole mikään kauhean suuri sarjisleffojen ystävä joten minun makuuni varmaan iskee erilaiset leffat kuin useimpiin sen genren ystäviin.
Ei ne kaksi jatko-osaa silti mitään kultaa olleet. Eka oli kyllä muistaakseni ihan jopa loistava leffa. Uutta tuotosta tuskin tulee vuosiin vielä katsottua joten siitä minun on mahdotonta sanoa mitään. En tiiä kiinnostaako se edes kauheasti vaikka Hämähäkkimies onkin ehdoton ykkönen sarjakuvasankareista minun kirjoissani.
EDIT: Termi "kirjoille/sarjakuville uskollinen" on muuten ainakin itselleni niin tv-sarjoissa kuin elokuvissakin pienoinen kirosana. Ärsyttää ihmiset jotka kuvittelevat että elokuvassa, tai edes tv-sarjassa pitäisi kaikki mahdollinen tapahtua pilkulleen samalla tavalla kuin esikuvassa. Kunhan nyt ei kerronnallisesti ihan totaalisesti raiskata (en tarkoita nyt tietenkään seksuaalisessa mielessä) hahmoja niin se on pääosa. Kyllä elokuvantekijöillä pitää sen evrran vapauksia olla.
TJEU: Bond-sarja. Suuri osa elokuvista ei sisällä samannimisistä kirjoista yhtään mitään piirteitä nimen lisäksi ja silti siitä ei kukaan valita. Toisaalta, se alkuperäiselle teokselle uskollisin osa on lähestulkoon se kaikkein paskin.
EDIT, jatko-osa: Edelliset kommentoijat tykkäsivät aiemmasta trilogiasta nimenomaan siitä kakkososasta eniten. En ylläty yhtään siitä kyllä että olette eri mieltä, koska onhan tää mieltymysten ero jo tullut aiemminkin monessa mielessä selväksi.

Ei tämmösessä silti mitään väärää mielipidettä voi ollakaan. Yks tykkää yhenlaisesta ja toinen toisenlaisesta.
All your message are belong to me.
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).