Wankie kirjoitti:Ensinnäkin tulee mieleen Mel Brooks. Siinä mies, jonka 70-80 -luvun teokset ovat aivan liian hauskoja. Läpän taso kurkottaa taivaisiin leffoissa, kuten Blazing Saddles, Young Frankenstein, The History of the World - Part I ja Spaceballs. Laatu kamaa, todella ihQa.
"I am your father's brother's cousins uncle's former roomate."
Sitten jatketaan samalla aikasaralla, mutta hypätään jenkeistä britteihin. Brittihuumoria parhaimmillaan esittään Monthy Python -niminen ryhmä. Sanoisin, että parhaimmat Monty Python elokuvat ovat The Holy Grail, Life of Brian ja The Meaning of Life. Ei mitään naamavääntelyä a lá Jim Carrey, vaan sarkastista, ylimenevää p*skahuumoria.
Kyllä, Spaceballs on loistava!

Olen nähnyt sen kolme kertaa, ja edelleen jaksaa naurattaa. Tuo on elokuva joka täytyy katsoa ja jos ei katso, niin saisi hävetä!
Monty Pyhtonin poppoolta olen nähnyt tuon Life Of Brianin, joka oli sellainen keskivertoleffa. Minuun vaan kun tuo brittihuumori ei jostain syystä iske. Pythonia on myös tullut katseltua Subilta, mutta ei kuitenkaan ihan minun makuuni.
Minä suosittelen katsottaviksi elokuvia:
Kopps
Aivan hulvaton kyttäkomedia. Loistavin ruotsalaiselolkuva ikinä IMO. Tämä kannattaa katsoa.
Henkien Kätkemä
Animen ystäville pakollinen. Hieno Akira Miyazakin teos, jonka jaksaa katsoa uudelleen.
Kill Bill
Minä en tykkää UV-painista, mutta tämä leffa jotenkin kolahti minuun. Vaikka tämä onkin tällaista tappoa toisen jälkeen, on siinä kuitenkin "se jokin". Vol. 2:sta en ole vielä nähnyt, mutta se on kuulemma parempi.