Voi olla, mutta ohjelman viehätys, ainakin minun kohdallani, perustuu siihen tosiasiaan että amerikkalaiset ovat idiootteja, se ohjelma on korniudessaan jotain niin loistavaa huumoria, että ei sitä voi olla katsomatta.Hatebreeder kirjoitti:Tuo on oikeasti niin turha ohjelma! En tajua sitä! Mikä siitä tekee hyvän??Tirkka kirjoitti:-Jerry Springer
-Seinfeldiä katsoin joskus yhden jakson, se oli aika huono ohjelma. Toki mikä tahansa sitcom on parempi kuin Frendit mutta silti tuon Seinfeldin huumori meni minulta ohi, en nähnyt ohjelmassa mitään erityisen hauskaa. Ei siis ohjelma minulle...Genghis Khan kirjoitti:Jaahas, Tirkan teinix-sarjoistatodellisten helmien pariin:
Seinfeld (sitcomien ehdoton ykkönen, pieksee Frendit mennen tullen)
Ruuvit Löysällä (mahtavaa brittikomiikkaa)
Conan O'Brien (Conan on mahtava, sketsit mahtavampia)
L-Koodi (hyvä sarja ilman muuta)
Silloin tällöin seuraan:
Taxi (ihan hauskaa läppää, henkilöhahmot toimii)
Urheilua (miinus salibandy ja lentopallo; lajien keksijät saisi piestä)
-Ruuvit löysällä on kyllä ihan hyvä, sitä tulee joskus katseltua kun vain muistan.
-Conan... sitä ohjelmaa katselin pari-kolme vuotta sitten, kaikki ohjelmat ja suunnilleen uusinnatkin tuli katseltua. Ehkä kyllästyminen iski tms. mutta nykyisin ei tule niin seurattua.
Miten minä arvasin että tarttuisit tuohon O.C.:hen ja puhut teinisarjasta? Muistaakseni irkissä on ollut tuosta puhetta useita kertoja, joka paljastaisi että sinäkin olet ainakin jossain määrin sitä ohjelmaa katsellut...