Ja juu, en ole pokeri-ihmisiä. Varmaan itsestäänselvä juttu ollut foorumin uhkapelureille.1876 - James "Wild Bill" Hickok is shot in the back of the head and killed by a drunk during a poker game in Deadwood, South Dakota. Hickok had supposedly been holding two pair of aces and eights at the time of his death, which has since been known to gamblers as the "dead man's hand".
Asia joka avautui minulle - painiedition
Asia joka avautui minulle - painiedition
Koska painiasioiden tuominen roskikseen on suurin piirtein pahin synti jonka ihminen voi tehdä, ja koska painiasioidenkin suhteen aina silloin tällöin syntyy mindblow-tilanteita, ajattelin avata tällaisen topicin myös yleisen puolelle. Avaan pelin ilmoittamalla että hoksasin juuri mistä AA88 on saanut nimensä:
Re: Asia joka avautui minulle - painiedition
Aces and Eights -kuvio on ollut TNA:lle kuolleen miehen käsi.

hevosen k**pä
Katsellessani Royal Rumblea vuodelta 2004 hieman yllätyin, kun Ernest "The Cat" Millerin sisääntulomusiikkina soi nykyisen Funkasauruksen tunnari. Taas kerran totesin, että "joka päivä oppii jotakin uutta".
Velocity kirjoitti:koko v***n huone on koluttu läpi, ja siinä makasin 10 minuuttia paikallani ja se vain KATOSI.
What kirjoitti:Miksi Cena ei saisi Wrestlemanian pääottelussa?
What kirjoitti:Sekin oli ihan uskomattoman hieno hetki, kun Porin torilla kaksi n.13-vuotiasta teinityttöä tuli pummimaan tupakkaa.
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Eikös tätä tunnareiden kierrätystä ole ollut WWE:llä aina käytössä? Muistaakseni Sgt. Slaughterilla oli Kurt Anglen musiikki joskus käytössä, tai ainakin hyvin paljon sitä muistuttava.Jesuli kirjoitti:Katsellessani Royal Rumblea vuodelta 2004 hieman yllätyin, kun Ernest "The Cat" Millerin sisääntulomusiikkina soi nykyisen Funkasauruksen tunnari. Taas kerran totesin, että "joka päivä oppii jotakin uutta".
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Taidat sekoittaa The Patriotiin.DeadManWalking kirjoitti:Eikös tätä tunnareiden kierrätystä ole ollut WWE:llä aina käytössä? Muistaakseni Sgt. Slaughterilla oli Kurt Anglen musiikki joskus käytössä, tai ainakin hyvin paljon sitä muistuttava.Jesuli kirjoitti:Katsellessani Royal Rumblea vuodelta 2004 hieman yllätyin, kun Ernest "The Cat" Millerin sisääntulomusiikkina soi nykyisen Funkasauruksen tunnari. Taas kerran totesin, että "joka päivä oppii jotakin uutta".
hevosen k**pä
- DeadManWalking
Joo niin olikin, muistan vaan kun joku aika sitten Vintage Collectionissa nämä tyypit hengailivat keskenään.Merovingi kirjoitti:Taidat sekoittaa The Patriotiin.
Toisaalta eihän se ole ihmekään että nämä isänmaalliset ja ns. patriootit menevät sekaisin. Kuka näitä nyt erottaa, The Patriot, Slaughter, John Cena...
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Kyllä tämäkin pitää paikkansa. Eräässä Boot Camp -ottelussa Hunteria vastaan Slaughter käytti tuota Anglelle myöhemmin annettua tunnaria.DeadManWalking kirjoitti:Muistaakseni Sgt. Slaughterilla oli Kurt Anglen musiikki joskus käytössä, tai ainakin hyvin paljon sitä muistuttava.
Velocity kirjoitti:koko v***n huone on koluttu läpi, ja siinä makasin 10 minuuttia paikallani ja se vain KATOSI.
What kirjoitti:Miksi Cena ei saisi Wrestlemanian pääottelussa?
What kirjoitti:Sekin oli ihan uskomattoman hieno hetki, kun Porin torilla kaksi n.13-vuotiasta teinityttöä tuli pummimaan tupakkaa.
Kylläpä sattui sopivasti, tällainen ketju pystytetty juuri kun minulle avautui, miltä WWE:n diivojen divisioona tulevaisuudessa kuulostaa: http://www.youtube.com/watch?v=zgKJH74JDXE.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Dave & Earl Hebner ovat kaksi eri ihmistä! 
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Noob.What kirjoitti:Dave & Earl Hebner ovat kaksi eri ihmistä!
WE BACK YA'LL?!
Kaikki nämä vuodet olin luullut, että Earlin oikea nimi on Dave ja "Earl" on vain lempinimi tyyliin Mark "Slick" Johnson. Tänään kuitenkin katselin ppv-projektiin liittyen Against All Odds 06:n, jossa tämä karu totuus paljastui.Jack DiBiase kirjoitti:Noob.What kirjoitti:Dave & Earl Hebner ovat kaksi eri ihmistä!
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Legendaarisessa Uncensored 1996:n Doomsday Cage Matchissa (yleisen hyväksynnän mukaan yksi maailmanhistorian huonoimmista painiotteluista) The Alliance To End Hulkamaniaa edustanut Ultimate Solution esitti Batman & Robinissa Banea. Aikamoista. Tajusin tämän sen jälkeen, kun joku linkitti Muussa keskustelussa sen Bane-tappelupätkän.
Goldfingerissä Oddjobia näytellyt Toshiyuki "Harold" Sakata oli entinen showpainija ja käytti nimeä Tosh Togo.
Bigger pain, Bigger jar, Bigger pills!!!
♫Sky is blue and all the leaves are green.
My heart's as full as a baked potato.
I think I know precisely what I mean,
When I say it's a shpadoinkle day!♫
♫Sky is blue and all the leaves are green.
My heart's as full as a baked potato.
I think I know precisely what I mean,
When I say it's a shpadoinkle day!♫
Tajusin juuri äsken että John Laurinaitis ja Road Warrior Animal on veljeksiä.
- Mr.Perfekt
Tähän vielä palatakseni, että on olemassa myös muuan Brian Hebner, Earlin poika, joka työskentelee/työskenteli(?) TNA:ssa.What kirjoitti:Dave & Earl Hebner ovat kaksi eri ihmistä!
Joo, no tuon sentään tiesin.Mr.Perfekt kirjoitti:Tähän vielä palatakseni, että on olemassa myös muuan Brian Hebner, Earlin poika, joka työskentelee/työskenteli(?) TNA:ssa.What kirjoitti:Dave & Earl Hebner ovat kaksi eri ihmistä!

Jake Carter, fiktiivinen merijalkaväen mies

Jake Carter, NXT-painija
- Mr.Perfekt
Kyseinen Jake Carter on muuten legendaarisen Vaderin poika jos ei joku tätä vielä tiennyt.
En ole nyt ihan varma että avautuikohan tuo tarkoittamani asia juissille.
- The Blasterpiece
Tuli noista teemabiisien kierrätyksestä mieleen.. Tässä juuri uusinta Royal Rumblea katon, ja pieni nostalgian kyynel saattoi ehkä tulla. Cesaron themessähän on sämplätty Dean Malenkon vanhaa kehääntulomusaa!
Jyystä apinareikääni. Olen apina.
- Mr.Perfekt
Drew Gulak = Soldier Ant.
MIND=BLOWN.
MIND=BLOWN.
- Mr.Perfekt
NXT;ssä painiva Garrett Dylan (Jody Ray Kristofferson) on amerikkalaisen country-muusikko Kris Kristoffersonin poika.
- DeadManWalking
Jotenkin tajusin vasta nyt sen, että Undertakerin WrestleMania-putki on kayfabessa ties miten monta kertaa kovempi saavutus, kuin mitä WWE:n mestaruuden voitto on.