Mitä overiutta? Kennedy ei ole kyllä vielä ollut mitenkään päin over tämän vuoden puolella kun olen painia seurannut. Päinvastoin hän on useimmat voittonsa onnistunut keplottelemaan jotenkin itselleen. Monia voittoja on tullut toki myös puhtaasti, mutta over hän ei varsinaisesti ole koskaan ollut. Siksi mielestäni Hardyn voitto oli hyvä asia. Vielä kun Kennedy lunastaisi lähiaikoina onnistuneesti mestaruuden itselleen, niin keräisi mukavasti heel-heatia.Nodachi kirjoitti:Mutta silti, se laski melkoisesti Kennedyn overiutta.
Uusimmasta Smackdownista pisti silmään ehdottomasti se, miten kankea Kane onkaan nykyään. Miehestä huomaa kyllä, että ikä alkaa painamaan päälle, sen verran raskaan oloista oli miehen liikkuminen ja mahaakin on kertynyt aika kiitettävästi. Itse veikkaisin, että Kane on mukana painimassa enää maksimissaan vuoden tai kaksi, jonka jälkeen siirtyy muihin tehtäviin WWE:n organisaatioon. Tai näin ainakin toivon, sillä aina on parempi lopettaa kun on vielä edes jotenkin "huipulla" eikä vasta sitten, kun on niin kehäraakki, ettei pysty enää tekemään edes säälittävän helppoa lopetusliikettään (köhhoganköh). Kane on myös tehnyt sen verran pitkää uraa WWE:ssä ja käsittääkseni melko lojaalisti, että ansaitsisi aktiiviuransa jälkeen jonkun toisen pestin firmassa.
Jimmy Wang Yangia ja Gregory Helmsiä kävi kyllä melkein sääliksi kun yleisö oli heidän (suhteellisen) hyvän matsinsa aikana niin nukuksissa. Vielä joskus pari vuotta sitten cruiserweight-mestaruus oli jotain, nyt se ei ole enää mitään. Voin rehellisesti sanoa, etten edes muista kuka on tällä hetkellä cruiserweight-mestari.
Jos minä olisin Vince, vähentäisin turhien feudien tv-aikaa rutkasti ja tilalle bookkaisin enemmän midcard-,cruiserweight- ja tag team -matseja. Tietysti myös pistäisin rosterin ihan uusiksi ja laittaisin tasaisemmin joka kategoriaan painijoita. Kun miettii oikein nykytilannetta, niin edes nimellisesti aktiivisia cruiserweight-painijoita ovat Chavo, Helms ja Wang Yang. Midcard-painijoita (joilla tarkoitan lähinnä niitä, jotka sopisivat kamppailemaan U.S.-tittelistä) ovat MVP ja Benoit, joka on jo mestari. Toisaalta tietysti Finlay voisi olla omiaan tuota titteliä tavoittelemaan. Tag teameja ei taida edes olla kuin Regal & Taylor, London & Kendrick ja Deuce & Domino. Mitä järkeä on olla edes tag team- ja cruiserweight-mestaruuksia, kun koko perhanan mestaruuksille ei ole kuin pari hassua haastajaa... v***ttaa tuollainen touhu. Ihan sama vaikka minä julistaisin itseni NHL 07:n raskaansarjan maailmanmestariksi, koska kukaan kavereistani ei ole voittanut minua siinä.
Undertakerin promosta täytyy vielä sanoa, että olipas melkoista kuraa. Oikeasti. Ihan niin kuin suoraan jostain ö-luokan kauhuleffasta. En ymmärrä miten niin naurettavasta hahmosta on edes saatu noin over.