Yleistä keskustelua foorumiin ja sivustoon liittyen. Myös kaikenlaiset toivomukset ja parannusehdotukset ovat tervetulleita.
Vastaa Viestiin
Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ti 08.05.2007 17:47

Mahti Ankka kirjoitti:Tosin nyt minulla on Pink Floydin levyn kansi. Mutta sinulla on pointtia, ei nämä levynkannet ole oikein yksilöllisiä/toimivia avoja, mutta ei ole oikein parempaakaan tullut keksittyä. Se Pulse avatar oli tosin melko toimiva, luultavasti sen otan jossain vaiheessa takaisin vakioavatariksi.
Kansa haluaa sen Mighty Ducks kakaran takaisin. :)
WE BACK YA'LL?!

Mahti Ankka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahti Ankka » Ti 08.05.2007 18:05

Jack DiBiase kirjoitti:Kansa haluaa sen Mighty Ducks kakaran takaisin. :)
Hahhah, se oli kyllä varsin laatuavatar. Hmm, pitääpä surffailla hetki jos sen vaikka löytäisi. Saas nähdä kuinka käy, ajattelin nimittäin nyt toden teolla etsiä jonkun vakituisen avatarin, nämä levyn kannet kun tahtovat aina jossain vaiheessa vaihtua. Let's see what I can do.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"

Vasarasta päähän!

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 08.05.2007 18:41

Mahti Ankka kirjoitti:
Jack DiBiase kirjoitti:Kansa haluaa sen Mighty Ducks kakaran takaisin. :)
Hahhah, se oli kyllä varsin laatuavatar. Hmm, pitääpä surffailla hetki jos sen vaikka löytäisi. Saas nähdä kuinka käy, ajattelin nimittäin nyt toden teolla etsiä jonkun vakituisen avatarin, nämä levyn kannet kun tahtovat aina jossain vaiheessa vaihtua. Let's see what I can do.
Älä sie vanhaa etsi.
MINÄ tein sinulle, ja vain sinulle, Mighty Ducks avatarin. Ja monella versiolla.
Ole hyvä.Kuva

Normaali:
Kuva
Tekstillä:
Kuva
Karhea efekti:
Kuva

Ja lisä-efektejä, erilaista tekstiä yms. saa pyytää. 8)

Ja muista, että loukkaannun jollet ota jotain noista käyttöön. ^^
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Mahti Ankka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahti Ankka » Ti 08.05.2007 18:48

Uuh, olen otettu. Mutta yksi pieni ongelma, tuossa ei ole sitä kaveria! Ja muutenkaan en ole niin suuri NHL ystävä, joten tuo saattaisi hämätä. Se poika loi sen tunnelman!

Kiitos nyt vaivannäöstä, mutta periaatteeni puolesta en edes ottaisi muoden tekemiä avoja. Don't be insulted, pääsit juuri suurempaan arvostukseen kohdallani (right, niinkuin sillä olisi jotain hevonperseen merkitystä).

Etsin yhä omaa uutta avaa, mielikuvia on jo.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"

Vasarasta päähän!

Supa

Viesti Kirjoittaja Supa » Ti 08.05.2007 18:56

Tulikin mieleen..Saisiko joku tästä kuvasta revittyä mustavalkoisen, kun ei itselläni kuvanmuokkausohjelmia ole.

Kuva

hamalainen

Viesti Kirjoittaja hamalainen » Ti 08.05.2007 19:02

Kuva

Siinä on. :)
...

Supa

Viesti Kirjoittaja Supa » Ti 08.05.2007 19:03

Kiitokset..Avaksi menee.

DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Ti 08.05.2007 19:13

Vanha avasi oli hienompi DMW.
Pakko oli vaihtaa, sillä se sivu missä se vanha oli, niin lopetti olemisensa.
Tietysti jos Manimal kehtaa vääntää samanlaisen, niin olen enemmän kuin kiitollinen.
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 08.05.2007 19:21

Mahti Ankka kirjoitti:Uuh, olen otettu. Mutta yksi pieni ongelma, tuossa ei ole sitä kaveria! Ja muutenkaan en ole niin suuri NHL ystävä, joten tuo saattaisi hämätä. Se poika loi sen tunnelman!

Kiitos nyt vaivannäöstä, mutta periaatteeni puolesta en edes ottaisi muoden tekemiä avoja. Don't be insulted, pääsit juuri suurempaan arvostukseen kohdallani (right, niinkuin sillä olisi jotain hevonperseen merkitystä).

Etsin yhä omaa uutta avaa, mielikuvia on jo.
Ei sitten! [-(
......
.........
...........:D

Ja mikä kaveri?
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Mahti Ankka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahti Ankka » Ti 08.05.2007 20:33

Velocity kirjoitti:Ja mikä kaveri?
Enpä enää mokomaa kuvaa löytänyt, mutta selainen pikkudude hilluu siinä Mighty Ducks paita päällä.

Ja nyt. Viimein. TÄMÄ on se avatar jota tarvitsen pitääkseni persoonani kiinteänä täällä. Luultavasti vain harva teistä tietää mikä tämän avatarin tarina on, joten kerrottakoon se teille.

Kuten varmaan moni tietääkin, olen suuri fantasiatarinoiden ystävä. Pidän fantasia peleistä, tyyliin Warcraft III ja Final Fantasy pelit, kuten myös fantasia elokuvista. Ala-asteella tätä fantasian nälkääni tyydytti eräs jo legendaksi muodostunut korttipelisarja nimeltään Magic The Gathering. Taisi olla neljännellä luokalla, kun aloitin keräämään kaverini suostuttelemana näitä pyhiä pelikortteja, joiden kanssa kului aikaa ja rahaa sen jälkeen hyvin massiivisia summia. Käytännössä kyseessä on siis korttipeli, johon tulee jatkuvasti uusia sarjoja, ja fanaattisimmat pelaajat käyvät järjestetyissä turnauksissa jopa melko usein. Itsekin olen yhdessä turnauksessa yläasteikäisenä ollut, palkintojakin sain. Kyseessä on siis periaatteessa Pokemon tyylinen peli, mutta erotuksena MTG on paljon laajempi, monipuolisempi, kierompi, vaativampi, ja ennenkaikkea mielenkiintoisempi. Tämä on peli, jota oikeasti pitää opetella pelaamaan taktisesti ollakseen hyvä. Ja vaikka itse sanonkin, olin tässä jo aika kohtalaisen hyvä.

Yläasteen jälkeen tämä peli kuitenkin jäi, kun ei enää aika riittänyt kavereiden kanssa pelailemiseen, saati turnauksiin. Kortit ovat yhä tallella, eikä ole kyllä mitään aikomustakaan niitä myidä. Sen verran nostalgisia ja merkittäviä ne minulle nykypäivänä ovat. Pelimielenkiintokin on vielä tallella, ei vain ole oikein aikaa edelleenkään. Ja niin kornilta kuin tämä kaikki kuulostaakin, niin nämä pelikortit olivat ja ovat edelleen minulle intohimo. Tätä ei vain pysty ymmärtämään kukaan, ellei ole näihin tutustunut ja jäänyt niiden ihmeelliseen maailmaan koukkuun.

Mitenkä tämä kaikki sitten liittyy avatariini? Noh, tuossa kuvassa on legendaarisin ja arvokkain MTG kortti koskaan, Black Lotus. Tuota on aikoinaan ihailtu, mutta aina se on ollut käsien ulottumattomissa. Arvoa löytyy kuitenkin noin 350 euroa, eikä niitä maailmassa ole edes montaa kappaletta olemassa. Tuo kuva on vain niin hypnoottinen, todellista taikaa mukana.

Jep, minussa elää sisäinen geekki.

EDIT. Ohoh, korjaus tuohon arvoon, on näköjään muutaman vuoden aikana hinta pompsahtanut yhä suurempiin mittoihin. Nyt netissä sen myyntihinta on melkein 1000 euroa:

http://www.safehaven.fi/?p=haku&hka=black+lotus&s=1

Vasarasta päähän!

Tzei-em
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Tzei-em » Ti 08.05.2007 20:40

Mahti Ankka kirjoitti:Noh, tuossa kuvassa on legendaarisin ja arvokkain MTG kortti koskaan, Black Lotus.
Hyvän näköinen kortti. En vain tiennyt, että noissa pelikorteissa lukee hosted by Tripod.
Rotta.

Kumiorava
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumiorava » Ti 08.05.2007 20:40

Sori Ankka, mut oli pakko revetä kun luki sun pitkän selostuksesi ja sitten näki tuon Tripod-logon tuossa vasemmalla. :roll: Luulin ensiksi että tuo Tripod-logo on se TÄMÄ avatar, mutta eipä ollut...
http://www.istuntosali.net

BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri

the car is on fire
and there's no driver at the wheel

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ti 08.05.2007 20:41

Mahti Ankka kirjoitti:Luultavasti vain harva teistä tietää mikä tämän avatarin tarina on.
Kyllähän minä tuon Tripod-logon tarinan tiedän. :roll:
WE BACK YA'LL?!

Mahti Ankka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahti Ankka » Ti 08.05.2007 20:42

p****le! Mulla se näkyy, tämä on niin väärin...uusi yritys.

Vasarasta päähän!

Mahti Ankka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahti Ankka » Ti 08.05.2007 20:49

No sviddu s****na, ei sitten löydy muita niin ei. Iso kuva löytyy, mutta olen sen verran untuvikko etten osaa moisia pienentää. Mikäli joku osaa ja on halukas, niin voisi vääntää tästä noin 120 x 120 kokoisen avatarin? tai hiukan pienempikin saa olla, mutta ei paljoa, en oikein pidä pienistä kuvista. Ja kun se 120 on vielä sallittu niin.

Vasarasta päähän!

Merovingi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Ti 08.05.2007 20:53

Tee-Se-Itse

Eli tallennat kuvan koneelle, muutat sen koon, tallennat uudestaan koneelle ja upit sen Tänne.
hevosen k**pä

Supa

Viesti Kirjoittaja Supa » Ti 08.05.2007 20:58

Mahti Ankka kirjoitti:No sviddu s****na, ei sitten löydy muita niin ei. Iso kuva löytyy, mutta olen sen verran untuvikko etten osaa moisia pienentää. Mikäli joku osaa ja on halukas, niin voisi vääntää tästä noin 120 x 120 kokoisen avatarin? tai hiukan pienempikin saa olla, mutta ei paljoa, en oikein pidä pienistä kuvista. Ja kun se 120 on vielä sallittu niin.
Tässä on yksi hyvä kuvien pienentämis, suurentamis-sivusto. Ei muuta kuvaa millään tavalla,vaikkei tarkkoja mittoja saa, käy prosenttipienentäminen helposti. suosittelen.

Tässäpä on yksi kokoversio tuosta kuvastasi,kokoa löytyy 107 x 87

http://img45.imageshack.us/my.php?image ... tussw7.jpg
The Wrestling industry used to be, first and foremost, about wrestling. All the posing, fan interaction and promos took a back seat to what happened in the ring. Not anymore. -Harley Race

Mahti Ankka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahti Ankka » Ti 08.05.2007 21:09

Muhahaa, kiitos neuvoista, tein sen nyt sitten itse. Eikä se ollutkaan niin vaikeaa ollenkaan. Kumma juttu, miksi vieroksun kaikkea vähänkään omituisempaa juttua tietokoneiden kanssa säätämisessä.

Noniin, nyt se musta kukka loistaa, eli lukekaa nyt tuo hypetykseni uudestaan! Ankan taistelu avatar paholaista vastaan on päättynyt.

Vasarasta päähän!

Tuumi

Viesti Kirjoittaja Tuumi » Ti 08.05.2007 21:44

Hmm. Mistäs johtuu etten voi laittaa enää avaa? tai tuossa Käyttäjätieto kohdasta on koko avajuttu hävinnyt. :shock:

Trisu
Queen of the World
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Trisu » Ti 08.05.2007 21:57

Doom69 kirjoitti:Hmm. Mistäs johtuu etten voi laittaa enää avaa? tai tuossa Käyttäjätieto kohdasta on koko avajuttu hävinnyt. :shock:
Onneksi olkoon! Olet kämmännyt joskus avasi kanssa niin totaalisesti, että sinulta on kokonaan poistettu oikeudet avatarin käyttöön. :tu:

Koppis

Viesti Kirjoittaja Koppis » Ke 09.05.2007 02:34

Voiko saada kiellon avatariin? :shock: Entäs allekirjoitukseen?

Miun nykyisen allekirjoitukset: Kaksi ensimmäistä ovat lainauksia näytelmästä Terminal Finland. (Näytelmässä etsitään suomalaisuuden ydintä.) Ja kolmas on edelleen sinisen Tiny Plaid Ninjas hahmon repliikki, eräästä flash animaatiosta.
TPN Blue: Indeed.

Vuoden Face 2007

Merovingi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Ke 09.05.2007 15:11

Koppis kirjoitti:Voiko saada kiellon avatariin? :shock: Entäs allekirjoitukseen?
Voi. Syynä menettämiseen voi olla esim. Liian suuri koko ja on animaatio.

Allekirjoitusta ei minun mielestäni voi menettää.
hevosen k**pä

Panu5
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu5 » Ke 09.05.2007 15:23

Doom69 kirjoitti:Hmm. Mistäs johtuu etten voi laittaa enää avaa? tai tuossa Käyttäjätieto kohdasta on koko avajuttu hävinnyt. :shock:
Onneksi olkoon! Kuulut vähemmistöön mihin mm. minäkin satun kuulumaan. En muista minkä takia menetin, mutta ettei spämmiksi mene, kirjoitan sigini tarinan minkä vaihdan kuitenkin kohta, koska Khali siirtyi ainakin hetkeksi
Spoiler: näytä
WWE:n mestaruuskuvioihin
.

Nero

Viesti Kirjoittaja Nero » Ke 09.05.2007 16:44

Avatar vaihdettu! Päätin kokeilla jotakin uutta ja australian lippu tuli ensimmäisenä mieleen sillä useat sukulaiseni ovat muuttaneet tuonne. Itsekin olen ajatellut Aussien joukkoon muuttaa aikuisena jos vain mahdollista. Otin muuten mieluummin tällaisen version lipusta sillä tämä on mielestäni komeampi.
Rama Rama Ding Dong

Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa » To 17.05.2007 12:27

Thomsonin tilalle otin nyt The Offspringin logon.

Vastaa Viestiin