Siinäpä tämän aiheen alkuperäinen idea pähkinänkuoressa, eli voitte tämän kerrattuanne lopettaa itsestäänselvien asioiden hokemisen täällä. Kaikkien ei tarvitse erikseen ilmoittaa että "noQ mul on nyt tää RIP Benoit signatures ku se kuoli" - no shit!Miksi sinulla on juuri se avatar mikä sinulla juuri on? Entäs allekirjoitus? Onko sillä joku kiintoisa tarina vai onko se vaan päähänpistahdus? Oliko sinulla joko c00l avatar ennen nykyistä jonka haluat jakaa kansamme? Pistäkää tänne.
Itse otin vanhan tutun Mr. Beanin avan takaisin, kun kuulin LOPULLISEN syyn tuolle Benoit-jupakalle... Ja miksi Mr. Bean? No siksi, koska onhan se nyt yksi hauskimmista hahmoista mitä telkkarista löytyy.
E: Korjasin tuon yhden kohdan, kiitos No-Sherlock-dachille.
E: Korjasin tuon yhden kohdan, kiitos No-Sherlock-dachille.
Viimeksi muokannut Tebacka, Ke 27.06.2007 20:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Köh köh.. Mr. Bean ei ole näyttelijä, Rowan Atkinson on kyseinen mies. Eikö olekkin kiva nussia pilkkua.Tebacka kirjoitti:Itse otin vanhan tutun Mr. Beanin avan takaisin, kun kuulin LOPULLISEN syyn tuolle Benoit-jupakalle... Ja miksi Mr. Bean? No siksi, koska onhan se nyt yksi hauskimmista näyttelijöistä mitä maan päällä on.
Otin tuon ihQn Jericho-avan takaisin, ja sigissä mainostetaan DL'ää.
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
20LEGEND 1996-2011
- Gekkolisko
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Sigissäni komeilee tuo Tzeijarin mukava heitto, ja sitten eräs toinen hauska juttu.
Avatar on sitten tuo komea Sentencedin levyn kansi.
Avatar on sitten tuo komea Sentencedin levyn kansi.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
- Play maker
Nodachinchillaaah~! 
<E> Ja sigissä on linkki Diarylandiin, sekä WWF 2000-diaryyni, jos joku kädetön ei sitä löydä muuten. Myös Eemeli-quote on jäänyt pysyäkseen. Tulisit jo takas, mä lovetan sua kybäl.
<E> Ja sigissä on linkki Diarylandiin, sekä WWF 2000-diaryyni, jos joku kädetön ei sitä löydä muuten. Myös Eemeli-quote on jäänyt pysyäkseen. Tulisit jo takas, mä lovetan sua kybäl.
20LEGEND 1996-2011
20LEGEND 1996-2011
Nodachi, tuo uusi avatarisi on suuressa ristiriidassa "hahmosi" kanssa. Minulle tulee tuosta kuvasta mieleen joku 8-vuotias eläinrakas tyttö, joka on juuri saanut tzintzillan ja haluaa esitellä sitä ylpeänä muille. Etkö voisi vaihtaa sitä johonkin enemmän sinua kuvaamampaan?
Niin juu, itse käytin jonkun aikaa sitten Murdochia, mutta se katoaa aina parin päivän välein... Mistäs tuollainen avatarin katoaminen voisi johtua?
Niin juu, itse käytin jonkun aikaa sitten Murdochia, mutta se katoaa aina parin päivän välein... Mistäs tuollainen avatarin katoaminen voisi johtua?
Pöh, väitätkö ettei rääväsuinen ja vittuileva chinchilla muka ole toimiva gimmick, häh? Noh, voisin ehkä vaihtaa tuon.. ehkä..finlay kirjoitti:Nodachi, tuo uusi avatarisi on suuressa ristiriidassa "hahmosi" kanssa. Minulle tulee tuosta kuvasta mieleen joku 8-vuotias eläinrakas tyttö, joka on juuri saanut tzintzillan ja haluaa esitellä sitä ylpeänä muille. Etkö voisi vaihtaa sitä johonkin enemmän sinua kuvaamampaan?
<E> Sinun mieliksesi muokkasin tuota hiukan. ^_^
20LEGEND 1996-2011
20LEGEND 1996-2011
No nyt näyttää ehdottomasti paremmalta!Nodachi kirjoitti:Pöh, väitätkö ettei rääväsuinen ja vittuileva chinchilla muka ole toimiva gimmick, häh? Noh, voisin ehkä vaihtaa tuon.. ehkä..
<E> Sinun mieliksesi muokkasin tuota hiukan. ^_^
Nyt on jostain syystä kadonnut koko avatarin valinta -kohta tuolta käyttäjätiedoista. Olenko mennyt sössimään homman niin, että oikeudet avatarin käyttöön on viety kokonaan? Liian iso kuva kenties?Stefa kirjoitti:Finlay, huomasin kun sinulla oli se Murdoch niin se oli aluksi aika suuren kokoinen ja se pieneni hetken päästä ava kokoon. (Huono selitys)