Joo, ikuisuusaihe off.
Ei jaksanut odotella yöhön, joten vilkaisin tuon youtuben videon. Haha, aika hauskaa settiä. Ja Conanin parralle ynnä kirjoittajien lakon tuelle
Jep, ajattelin kyllä ihan samoin kun katselin tuota. Heitinkin tuon puoliksi vitsinä. Tosin, en silti usko, että Hogan oikeasti olisi missään matsikunnossa, mutta kunnon innokkeen vuoksi hän voisi vielä lähteä mukaan.punkkiz kirjoitti:Kyllä Hogan liikkui paremmin kuin aikoihin taannoin RAW'ssa kun hakkasi Khalia.
En tiedä, olenko lapsellisen hyväuskoinen, mutta en usko Hoganilla olevan mitään ongelmaa jobbaamisen kanssa. Hulkkihan tuli takaisin 2002, käytännössä vain jobbaamaan uusille tähdille. Se kuukauden mittainen title-run hänellä toki oli, mutta Hulk jobbasi ainakin näille: The Rock, Kurt Angle,(vieläpä puhtaasti luovutuksella) Triple H (Raw'ssa tai SD:ssa), Brock Lesnar ja Undertaker. En ole tähän päivään mennessä kuullut järkevää syytä miksi Hulkin olisi pitänyt jobata Michaelsille 2005? Siksikö, että HBK on vähän nuorempi? Oikeasti Michaels ei mitään pushia tarvinnut, mies oli jo siihen mennessä legenda-statuksensa ansainnut. 2006 Summerslamissa Orton olisi kyllä tarvinnut voittoa, mutta tietääkseni Randy itse kusi tämän homman homoilemalla backstagella. Ainakin niihin aikoihin sellaista huhua oli liikkeellä.Jack DiBiase kirjoitti: Piti muuten sanoa, että tuo on unelmamatsi ainoastaan mikäli Hogan suostuu kaatumaan. Muussa tapauksessa en halua nähdä ottelua. Luulen kuitenkin, että Cena on niitä harvoja ja ainoita, joille Hulkki suostuisi tekemään työn.
Okei, kaveri tuli jobbaamaan isoille - jo tunnetuille nimille. Ainoastaan Brock oli heistä selvästi nuori kaveri, mutta Hulkin jobbaaminen ei mitenkään hänen uraansa nostanut - ja koko jobbaaminen oli tarpeeton, sillä kaveri peittosi yllämainituista nimistä jokaisen paitsi HHH:n myöhemmin. Jobbaamisella tarkoitetaan (uusien) nimien nostamista ylöspäin... se että has-been tulee häviämään jo suurille tähdille ei enään siihen kategoriaan uppoa. Aikoinaan Flair jobbasi aidosti RAW:ssa tuoreille naamoille... se jos jokin oli esimerkillistä.What kirjoitti:En tiedä, olenko lapsellisen hyväuskoinen, mutta en usko Hoganilla olevan mitään ongelmaa jobbaamisen kanssa. Hulkkihan tuli takaisin 2002, käytännössä vain jobbaamaan uusille tähdille. Se kuukauden mittainen title-run hänellä toki oli, mutta Hulk jobbasi ainakin näille: The Rock, Kurt Angle,(vieläpä puhtaasti luovutuksella) Triple H (Raw'ssa tai SD:ssa), Brock Lesnar ja Undertaker.
Tästä sitten olen eri mieltä. Kuten Jack aiemmin jo sanoi, Rocky oli 2002 jo lähdössä WWE:stä (kuvasi skorpionikuningasta jne...) Cena taas on hemmetin lojaali E:lle, jossain haastattelussa sanoikin, että rakastaa lajia liiaksi tehdäkseen "Therockit". Nyt kun Cena on pakkolomalla, niin hän tulee takaisin suositumpana kuin koskaan. Cena on WWE:lle nyt sama kuin SCSA oli vuosituhannen alussa. Jos Monday Night Wars olisi käynnissä nyt, niin kyllähän se Cena olisi, jonka avulla toinen yhtiö koitettaisiin kumota. Sitä paitsi Cena ownaa Rockin kaikessa, paitsi promoissa.En kumminkaan usko, että kyseinen matsi saisi samanlaista hypeä tai reaktiota yleisöltä kuin Rock vs. Hulk. Mitä ilmeisemmin matsista vedettäisiin jonkin sortin Warrior-Hulk -tyylinen revanssi joka varmasti uppoisi moneen katsojaan, mutta yleisesti face-face kohtaamiset jäävät varsin vaisuiksi. Matsi kyllä myisi, muttei myisi minua.
Face-kohtaamisethan nimenomaan eivät jää vaisuiksi. Cena ja Michaels, Michaels ja Hogan, Undertaker ja Batista... Onhan näitä!Wankie kirjoitti:mutta yleisesti face-face kohtaamiset jäävät varsin vaisuiksi. Matsi kyllä myisi, muttei myisi minua.
Michaelsin ja Hoganinhan piti ensin vetää kaksi ottelua, jossa toisessa Shawn olisi vetänyt voiton, Michaelshan promosikin SummerSlammin jälkeen vielä Hulkista pariinkin otteeseen.Oikeasti Michaels ei mitään pushia tarvinnut, mies oli jo siihen mennessä legenda-statuksensa ansainnut.
Pyh ja pah, Orton on ollut Undertaker-feudinsa jälkeen muutenkin niin kaamea paskaa että hyvä vaan ettei "tappanut Hulkamanian legendaa".2006 Summerslamissa Orton olisi kyllä tarvinnut voittoa, mutta tietääkseni Randy itse kusi tämän homman homoilemalla backstagella. Ainakin niihin aikoihin sellaista huhua oli liikkeellä.
Okei, kaveri tuli jobbaamaan isoille - jo tunnetuille nimille.
Hey, kysehän on Hulk Hoganista... Miljoonia ja miljoonia painijoita haudanneesta äijästä joka... Hetkinen, kuinkas ei tule mieleen yhtään Hulksterin hautaamaa painijaa? Ainakin 1980-luvun World Wrestling Federationassa päinvastoin hänen kanssaan työskennelleistä painijoista tuli staroja - Randy Save ja Roddy Piper nyt esimerkiksi. Ja WCW-kuviot nyt oli sekavaa ja sairasta aikaa painimaailmassa muutenkin... Eipä silti tule tuoltakaan ajalta mieleen kuin FingerPoke of Doom, jossa siinäkään varsinaisesti ketään haudattu.En ymmärrä miksi Hulkille annetaan hirveästi heattia, kun esim.
2002 Austin oli isoin backstagella homoilija WWEssä... No-showasi tapahtumia ja ei suostunut - toisin kuin nyt Hulk - työskentelemään Lesnarin kanssa ottelua.esim. Austin IMO on tässä asiassa enemmän mulkvisti.
Jep, Hogan on ilmaissut selvästi diggaavansa Cenasta ja väläytellyt säännöllisin väliajoin tuota matsia...Mitä Cenaan tulee, niin eikös Hoganin jo ajat sitten huhuiltu olevan valmis jobbaamaan nimenomaan Cenalle?
Tajuan kyllä pointtisi, mutta Lesnarin kohdalla olen eri mieltä. Helposti sitä aina jälkeenpäin ajattelee painijoita suurempina kuin he oikeasti tiettynä aikakautena olivat, sillä vanhoja tapahtumia katsoessa ihmismieli antaa mielikuvia myös sitä hetkeä seuranneista teoista. Okei, olihan Brock ehtinyt yhden jos toisen isohkon superstaran päänahan jo nappaamaan, mutta siltikin hän oli vielä todella vihreä tulokas, joka oli ollut päärosterissa vain muutaman kuukauden, kun tuo Hogan-matsi tapahtui.Wankie kirjoitti:Okei, kaveri tuli jobbaamaan isoille - jo tunnetuille nimille. Ainoastaan Brock oli heistä selvästi nuori kaveri, mutta Hulkin jobbaaminen ei mitenkään hänen uraansa nostanut - ja koko jobbaaminen oli tarpeeton, sillä kaveri peittosi yllämainituista nimistä jokaisen paitsi HHH:n myöhemmin. Jobbaamisella tarkoitetaan (uusien) nimien nostamista ylöspäin... se että has-been tulee häviämään jo suurille tähdille ei enään siihen kategoriaan uppoa
Sori vaan, mutta painibisneksessa on vain yksi The Man, ja se on nimenomaan Flair. Muuten olet kyllä täysin oikeassa. Hoganin ja Flairin jobbaustahtia ei voi verrata keskenään johtuen juuri herrojen erilaisista hahmoista ja hahmojen historiasta.punkkiz kirjoitti:Hulk Hogan, The Icon, The Man, The Myth... Flair taas on kieroin pelaaja. Pientä eroa hahmoissa, eh.
Totta, mutta ikuiset kyyniset smarkpaskat osaavat itkeä. Ero ei juurikaan ollut hahmoissa vaan siinä, että tuolloin Flairin aktiivinen ura oli ns. breikillä - kunnes taas jatkoi ylöspäin Evoluution avulla. Mutta totta sekin on, että Hogan vaatii hieman suuremman tähden nykyisellä statuksella - sillä hänen sarjakuvamainen hahmo vaatii sen.punkkiz kirjoitti:Ja mitä nyt vielä pitää kommentoida vähän noita jobbaamisia... Flairin hahmo ja olemus on kuitenkin kaikella tapaa melko erilainen kuin Hoganin, ja se mahdollistaa hyvin paljolti tuon kaltaisen toiminnan. Kun taas Hogan jobbaa nuorille kolleille, niin sen pitää olla hyvän taistelun ja tarinan takana, kyseessähän on sentään Hulk Hogan, The Icon, The Man, The Myth... Flair taas on kieroin pelaaja. Pientä eroa hahmoissa, eh.
Tuosta olen ihan samaa mieltä.Wankie kirjoitti:Sitä nyt on mahdoton sanoa, olisiko joku muu voinut samaa roolia kantaa. Varmasti löytyy 70-80 -luvulta suuria staroja - jotka olisivat voineet saman tempun tehdä. En tiedä mikä Hulkin oma mielipide sarjakuvamaiseen supersankariin oli - mutta ymmärrän että bisneksen kannalta Hulkin piti olla kick-punch-slam -tyylinen kaveri joka oli hyvin verrattavissa 'Hulk Hogan's Rock N' Roll Wrestling' hahmoon. Itse olisin nähnyt mm. Magnum TA:ssa paljon enemmän kuin Hulksterissa, mutta auto-onnettomuus tappoi miehen uran.
Mutta yleisesti olen sitä mieltä, että vapaapainin suosio alueellisesta toiminnasta maailmanlaajuiseksi bisnekseksi olisi onnistunut myös ilman Hulksteria. Toinen asia on se, että kuinka nopeasti ja missä mittakaavassa.
Ylipäätänsä on mahdotonta alkaa veikkaamaan tai pähkäilemään, että olisiko se onnistunut ilman Hulksteria... mutta sen voi sanoa, että se ei olisi onnistunut ilman Vinceä. Itse olen samaa mieltä siinä, että sattui kaveri vaan oikeaan saumaan ja oli varsin pätevä tehtävässään, firman keulahahmona. Homman piti onnistua laakista, ei ollut varaa epäonnistua - eikä epäonnnistuttu. Jälkeenpäin on aina tyhmää päteä, mutta olen kyllä varsin vakuuttunut siitä - että joku muu(kin) olisi voinut tehdä saman tempun.Goner kirjoitti:En halua vähätellä Hoganin roolia, mutta hänen uransa huippu sattui asettumaan aikaan, jolloin muutokset olivat väistämättömiä.