TM kirjoitti:Ei tässä mihinkään olla katoamassa, palataan kyllä päiväjärjestykseen aikanaan
Kysymyksiä
Luuletko tosiaan, että oikeuksia ei myönnellä muuta kuin Avoimen perusteella?Bilyeu kirjoitti:Missä on TheSaintin Avoin vapaapainikeskustelu postaus? Kirjoitusoikeudet silti käyttäjällä on...
Kai sitä noin tyhmempi luulee, kun säännöissä lukee noin. Ei sillä että tuossa päätöksessä antaa Saintille "free pass" olisi mitään väärää ollut.Trisu kirjoitti:Luuletko tosiaan, että oikeuksia ei myönnellä muuta kuin Avoimen perusteella?Bilyeu kirjoitti:Missä on TheSaintin Avoin vapaapainikeskustelu postaus? Kirjoitusoikeudet silti käyttäjällä on...Avoin on tuolla nimenomaan sitä varten, että randomit voi sinne heitellä todistusaineistoa kirjoitustaidoistaan (or the lack of) ja helpottaa täten ylläpidon työtaakkaa - ei sen vuoksi, että pitäisi jokainen natsittaa sitä kautta laudalle.
Missä kohtaa foorumin sääntöjä lukee, että kirjoitusoikeuksia ei lisätä yhdellekään sellaiselle henkilölle, joka ei ole Avoimeen kirjoittanut? Plz do show. Besides, säännöt on käyttäjiä, ei ylläpitoa varten laadittu.What kirjoitti:Kai sitä noin tyhmempi luulee, kun säännöissä lukee noin. Ei sillä että tuossa päätöksessä antaa Saintille "free pass" olisi mitään väärää ollut.Trisu kirjoitti:Luuletko tosiaan, että oikeuksia ei myönnellä muuta kuin Avoimen perusteella?Bilyeu kirjoitti:Missä on TheSaintin Avoin vapaapainikeskustelu postaus? Kirjoitusoikeudet silti käyttäjällä on...Avoin on tuolla nimenomaan sitä varten, että randomit voi sinne heitellä todistusaineistoa kirjoitustaidoistaan (or the lack of) ja helpottaa täten ylläpidon työtaakkaa - ei sen vuoksi, että pitäisi jokainen natsittaa sitä kautta laudalle.
Vasta muutama päivä sitten modetaattorinne väitti aivan toista.Trisu kirjoitti:Luuletko tosiaan, että oikeuksia ei myönnellä muuta kuin Avoimen perusteella?Bilyeu kirjoitti:Missä on TheSaintin Avoin vapaapainikeskustelu postaus? Kirjoitusoikeudet silti käyttäjällä on...Avoin on tuolla nimenomaan sitä varten, että randomit voi sinne heitellä todistusaineistoa kirjoitustaidoistaan (or the lack of) ja helpottaa täten ylläpidon työtaakkaa - ei sen vuoksi, että pitäisi jokainen natsittaa sitä kautta laudalle.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Ja uusien käyttäjien lisääminen kun koskee moderaattoreita yhtä paljon kuin sinua - EI OLLENKAAN. Tosin minä voin aiheesta antaa omat mielipiteeni, sinulle ei kuulu sekään. Joten kiinnitäpä huomiota vain niihin omiin käyttäjänoikeuksiisi ja lopeta jo se turha jankuttaminen.Bilyeu kirjoitti:Vasta muutama päivä sitten modetaattorinne väitti aivan toista.Ainakin osittain.
Ylläpito = Rules
WE BACK YA'LL?!
Minulla on foorumin kanssa aika iso ongelma. En pysty kirjautua ulos, paitsi vasta kun avaan Alertin ja menen johonkin topiciin, niin foorumi pyytää kirjautumista. Minulla on myös alueissa jokin ongelma, että oranssin läiskät eivät katoa, vaikka viestit olisi jo katsottu, eikä joka alueeseen päivity etusivulla uusin postaaja tietyllä alueella. 
Mistäköhän kiikastaa? Olenko ainoa kenellä on tällaisia ongelmia?
Paina tuolta alhaalta "Merkitse kaikki foorumit luetuiksi", niin häviää uudet viestit pois.Jäbä kirjoitti:Minulla on foorumin kanssa aika iso ongelma. En pysty kirjautua ulos, paitsi vasta kun avaan Alertin ja menen johonkin topiciin, niin foorumi pyytää kirjautumista. Minulla on myös alueissa jokin ongelma, että oranssin läiskät eivät katoa, vaikka viestit olisi jo katsottu, eikä joka alueeseen päivity etusivulla uusin postaaja tietyllä alueella.
Tiedän kyllä sen, ja kokeiltukin on, mutta ei auta. Toisella koneella kun kokeilin niin Alert toimi normaalisti, mutta samat ongelmat riivaavat edelleen.Bilyeu kirjoitti:Paina tuolta alhaalta "Merkitse kaikki foorumit luetuiksi", niin häviää uudet viestit pois.Jäbä kirjoitti:Minulla on foorumin kanssa aika iso ongelma. En pysty kirjautua ulos, paitsi vasta kun avaan Alertin ja menen johonkin topiciin, niin foorumi pyytää kirjautumista. Minulla on myös alueissa jokin ongelma, että oranssin läiskät eivät katoa, vaikka viestit olisi jo katsottu, eikä joka alueeseen päivity etusivulla uusin postaaja tietyllä alueella.
No, ainakin minulla häviää tuolla napilla, vaikka ne eivät pelkästään lukemalla häviä.Jäbä kirjoitti:Tiedän kyllä sen, ja kokeiltukin on, mutta ei auta. Toisella koneella kun kokeilin niin Alert toimi normaalisti, mutta samat ongelmat riivaavat edelleen.Bilyeu kirjoitti:Paina tuolta alhaalta "Merkitse kaikki foorumit luetuiksi", niin häviää uudet viestit pois.Jäbä kirjoitti:Minulla on foorumin kanssa aika iso ongelma. En pysty kirjautua ulos, paitsi vasta kun avaan Alertin ja menen johonkin topiciin, niin foorumi pyytää kirjautumista. Minulla on myös alueissa jokin ongelma, että oranssin läiskät eivät katoa, vaikka viestit olisi jo katsottu, eikä joka alueeseen päivity etusivulla uusin postaaja tietyllä alueella.
Anteeksi tuplaposti, mutta täytyy kysyä seuravaa. Onko vika vain minun selaimassani, kun tuntuu forum hidastuvan päivä päivältä entistä enemmän selatessani sitä Internet Explorerilla. Sama on myös muilla selaimilla.
Ja käytän siis myös muita selaimia, ennenkuin Velocity tai joku tulee asiasta erikseen mainitsemaan.
Ja käytän siis myös muita selaimia, ennenkuin Velocity tai joku tulee asiasta erikseen mainitsemaan.
- The Hardy Boy
Aika hiton moni. Ainakin taso on taattu.The Hardy Boy kirjoitti:Kuka hitto jaksaa olla foorumilla, jossa pitää odottaa puoli vuotta kirjoitusoikeuksia
Asiaan, itsellänikin toisinaan 'Alertti pätkii. Mutta ei kauan, ei voi topiceja/blogeja lukea ehkä viiteen minuuttiin, sitten toimii taas ihan hyvin.
We need CM Punk!
Tämä nyt ei mitenkään minulle kuulu mutta minusta perusmodenkin pitäisi pystyä antaa kirjoitusoikeuksia koska tm ja trisu ei käsittääkseni ole kovin aktiivisia.The Hardy Boy kirjoitti:Kuka hitto jaksaa olla foorumilla, jossa pitää odottaa puoli vuotta kirjoitusoikeuksia
OpaMpp kirjoitti:Älä kirjoita englanniksi jos et osaa.
Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?
Rest in pease, Eddie![]()
''Aktiivisuus ei näy viestien määrissä''
- Joku authority henkilö
Kukaan ei ole myöskään sanonut, että kirjoitusoikeuksien saaminen olisi mikään pakollinen asia, vaan avoin vapaapainikeskustelu on luotu juuri sen takia, että kaikenmaailman turhat spämmerit ja tasottomat kirjoittajat jäisivät kokonaan foorumilta pois. Eräs läheinen kaverinikin tässä sai oikeudet alle viikossa, kun hissukseen kirjoitteli asiallisia viestejä avoimeen, joten kyse on tuskin siintä, että adminit käyttäisivät foorumia liian harvoin.
- Joku authority henkilö
Kukaan ei ole myöskään sanonut, että kirjoitusoikeuksien saaminen olisi mikään pakollinen asia, vaan avoin vapaapainikeskustelu on luotu juuri sen takia, että kaikenmaailman turhat spämmerit ja tasottomat kirjoittajat jäisivät kokonaan foorumilta pois. Eräs läheinen kaverinikin tässä sai oikeudet alle viikossa, kun hissukseen kirjoitteli asiallisia viestejä avoimeen, joten kyse on tuskin siintä, että adminit käyttäisivät foorumia liian harvoin.
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Kyllä hyvät kirjoittajat AINA huomataan. Kuten myös huonot. Ja niin kuin olen jo pitkään saarnannut, jos niitä oikeuksia ei ala kuulumaan, kannattaa katsoa peiliin sen sijaan, että alkaisi osoittelemaan sormella ylläpitoa.

agreed.erkko777 kirjoitti:Tämä nyt ei mitenkään minulle kuulu mutta minusta perusmodenkin pitäisi pystyä antaa kirjoitusoikeuksia koska tm ja trisu ei käsittääkseni ole kovin aktiivisia.
WE BACK YA'LL?!
Joku on ollut pirun päissään päästäessään mut tänne...Coca kirjoitti: Kukaan ei ole myöskään sanonut, että kirjoitusoikeuksien saaminen olisi mikään pakollinen asia, vaan avoin vapaapainikeskustelu on luotu juuri sen takia, että kaikenmaailman turhat spämmerit ja tasottomat kirjoittajat jäisivät kokonaan foorumilta pois.
- The Hardy Boy
Tämä ei ole mikään ongelma, mutta häiritsee kuitenkin..
Jos on tullut viestejä ''Uutiset ja Huhut'' alueelle ja johonkin muuhun, katon Uutiset ja Huhut alueen viestit ja sitten esim: Muu Keskustelu alueella ei näy viestejä, jotka näkyi äsken.
Eli paremmin selitettynä: Miksi viestit ei näy, jos ne näkyi äsken?
Jos on tullut viestejä ''Uutiset ja Huhut'' alueelle ja johonkin muuhun, katon Uutiset ja Huhut alueen viestit ja sitten esim: Muu Keskustelu alueella ei näy viestejä, jotka näkyi äsken.
Eli paremmin selitettynä: Miksi viestit ei näy, jos ne näkyi äsken?
R.I.PThe Hardy Boy kirjoitti:Joo, eiköhän tämä ollut tässä. En tee yksinkertaisesti mitään 'Alertissa, mikäli ei ole oikeuksia.
Muistakaa Hardly Boy ikuisesti!
- The Hardy Boy

X 360 - Jump In.