Mitä, Gunseistako on puhe?Riveni kirjoitti:Ja missä on MCM:n pushi? :/
Voittivat Ultimate X:n ja ovat ykköshaastajia joukkuemestaruuksille (en koskaan tiedä sitä oikeaa sijamuotoa). Ei nyt mikään ihan p**ka tilanne.
Tuossa vaiheessa mennään metsään, jos pitää saada taas lisäaikaa, jotta ehditään rakentaa kuviot. Kun on syytä epäillä, että kaikki ppv:t eivät välttämättä tee edes voittoa, olisi ppv:iden karsiminen huomattavasti järkevämpi ratkaisu. Tai sitten olisi hyvä miettiä, että missä on vika kun promootio on hämmästyttävän huono siirtämään katsojalukunsa ppv-ostoihin. Tv-tuntien määrästä se ei ainakaan merkittävästi johdu.What kirjoitti:Jep. Lisätunti olisi tosiaan ollut tälle jaksolle paikallaan ja TNA tarvitsisi kipeästi kyllä toisen show'n. Enkä tarkoita mitään pelkästään naisille tai X-divarille suunnattua kakkosshow'ta, vaan Impactin rinnalle toisen ohjelman, jossa kuvioita kerettäisiin rakentaa. Vrt. RAW ja Smackdown 1999-2001.Captain Charisma kirjoitti:Tosiaan ihan hyvä jakso taas, joskin tässä jaksossa monia asioita jouduttiin kiirehtimään aivan liikaa.
Paitsi että Hogan on miltei unohtanut mainita firman kaikissa muissa haastatteluissaan.nWo-Sting kirjoitti:Aika vakuuttava oli Hoganin puhe tuossa tilaisuudessa. TNA on nopeasti nouseva yhtiö joka tällä menolla kasvattaa fani kuntaa lisää ja lisää. what you gonna do when TNA runs wild on you WWE.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
Itse tykkäsin todella paljon siitä, että Desmondin Lariatista tehtiin heti tuollainen superliike. Tuo ehdottomasti lisää mielenkiintoa hänen hahmoonsa, joka muuten on varsin geneerinen.What kirjoitti:Ja samalla Nigelin Lariatista tehtiin superover liike, ehkä liiankin mutta ei jaksa siitä valittaa..
overrated-Taran
En nyt sanoisi matsin tuhlaamiseksi, vaan kuvion eteenpäin viemiseksi. Eivätköhän nämä kaksi kohtaa ihan kunnon matsissa sitten parin viikon päästä Turning Pointissa.Jäbä kirjoitti: Epätodennäköistä kyllä, mutta edelleen osaan uskoa, että Angle palaisi WWE:hen. Miksi Desmondin ja hänen matsi tuhlattiin jo nyt? Ja vielä Street Fightinä. Lisäksi Angle vietiin paareilla pois, ja Desmondista luotiin superover. Mielenkiintoisia aikoja elämme, toverimme.
Jossa Desmond lopettaa Anglen uran kokonaan, niin hänestä saataisiin tosiaan superover ja jättää Morganit TNA'n tulevaisuutena kauas taakseen! Itse kyllä suorastaan liikutuin kuinka mahtavasti TNA käyttää Desmondia! Juuri näin sen pitääkin olla, tällä menolla hänestä tosiaan leivotaan TNA'n seuraava Kurt Angle!Captain Charisma kirjoitti:En nyt sanoisi matsin tuhlaamiseksi, vaan kuvion eteenpäin viemiseksi. Eivätköhän nämä kaksi kohtaa ihan kunnon matsissa sitten parin viikon päästä Turning Pointissa.Jäbä kirjoitti: Epätodennäköistä kyllä, mutta edelleen osaan uskoa, että Angle palaisi WWE:hen. Miksi Desmondin ja hänen matsi tuhlattiin jo nyt? Ja vielä Street Fightinä. Lisäksi Angle vietiin paareilla pois, ja Desmondista luotiin superover. Mielenkiintoisia aikoja elämme, toverimme.
Niin paljon kuin Naitselia rakastankin, ei hänestä uutta Kurt Anglea saa millään. Eipä kyllä kenestäkään muusta tämän maapallon päällä, sen verran uniikki mies Angle on. There never has been and never will be another Kurt Angle.Nickeldeon kirjoitti:tällä menolla hänestä tosiaan leivotaan TNA'n seuraava Kurt Angle!
Allekirjoitan. Minun mielestäni koko ylenpalttinen Desmond Who? -fanitus on muutenkin outoa, sillä äijähän (ainakin minun silmissäni) tuntuu tosi kuivalta ja värittömältä. Tylsä painiasu, tylsä look, tylsä puhetyyli ja kaiken lisäksi brittiaksentti =edgecution kirjoitti:Olen kai sitten selvässä vähemmistössä, kun en ole täysin vakuuttunut tavasta, jolla Desmond nostetaan täydestä tuntemattomuudesta suoraan TNA:n top-5:een. Ekan viikon ambush toimi, mutta se, että tuhoaa Kurt Anglen muutamassa minuutissa f'n lariatilla ei saa hyväksyntääni. Enkä nyt sano, ettei kaverin tulisi saada pushia, tämä vaan on mielestäni väärä tie. Mutta katsellaan, ehkä tästä saadaan kunnon feudi.
Ja Chris Chetti maailmanmestari.What kirjoitti:Onneksi enska ei bookkaa TNA:ta, sillä en jaksaisi katsoa ohjelmaa jossa vanha läski Abyss olisi main eventer, Beer Money hajotettaisiin turhan takia liian aikaisin, Nigel f'n McGuinness debytoisi squashaamalla jonkun Jay Lethalin ja Kurt Angle olisi midcarder.
Itse asiassa jos bookkaisin TNA:ta, en hajottaisi Beer Moneyta vaan nostaisin sen ME-kahinoihin joukkueena, kunnes sitten lopulta, kun rauta olisi kuumaa, kääntäisin Rooden heeliksi pieksemällä Stormin, ja me näkisimme erittäin kiinnostavan ME-feudin ainaisten Angle vs. AJ/Joe/Sting/Foley -matsien sijaan. Abyksesta tuskin mestaria leipoisin, mutta hyvän haastajan ainakin. Sellaisen sällin, joka taistelee viimeiseen hengenvetoon asti handicap-tyylisissä matseissa käyttäen aseita hyväkseen ja teurastamalla vihattuja heelejä. Angle taas voisi HBK:n tavoin pushata nuorukaisia väistäytymällä viimeinkin täyspäiväisesti vyökahinoista ja jobaten nuorille tähdille (alá vs. Jay Lethal), mitä hän tosin nyt näyttääkin tekevän (tosin push menee epämieluisalle tulokkaalle). Desmond toimisi minun mielestäni parhaiten jossain stablessa ainakin näin alkuun (vrt. Benoit Radicalzeissa), ja jos hän yleisöön iskisi, voisi häntä hitaasti nostaa kortissa korkeammalle.What kirjoitti:Onneksi enska ei bookkaa TNA:ta, sillä en jaksaisi katsoa ohjelmaa jossa vanha läski Abyss olisi main eventer, Beer Money hajotettaisiin turhan takia liian aikaisin, Nigel f'n McGuinness debytoisi squashaamalla jonkun Jay Lethalin ja Kurt Angle olisi midcarder.
Austin oli sinänsä outo vertaus, kun hän ei tietääkseni koskaan yrittänyt olla mikään pelottava monsteri vaan lähinnä sitkeä redneck, jota ei pysäyttäisi mikään.nWo-Sting kirjoitti:Miten joku voi sanoa Desmond Wolfea kuivaksi????? jätkä on parin viikon aikaan tehnyt itsestään pelotavamman kuin esim Stone Cold Steve Austin on ollut koskaan. aidosti väkivaltainen ja pelottava yksilö joka todella haluaa lähettää anglen pyörätuoliin loppuiäkseen.
Ja se on muuten h**vetin hieno asia.enska kirjoitti: Mutta minä en bookkaa TNA:ta.
Eipä ole Wolfe vielä vakuuttanut. Olen muuten samaa mieltä enskan kanssa tavasta, jolla Beer Money kannattaisi nostaa ylemmäs cardissa. Niin kuin Steinerin veljekset WCW:ssä paitsi, että toinen käänneittäisiin ajoissa ettei kumpikin jouduisi nousta uudelleen ylös midcardista.Minä, 25.10.09 kirjoitti:Hyvä jakso oli, mutta en keksi nyt krapulassa muuta kommentoitavaa, että mikään Desmond Wolfe ei parilla liikkeellä ja epämääräisillä lauseilla saanut minua vakuutettua. Lähde pois, kiitos. Neutral