Joku pelleilee luultavasti skineillä. Tai sitten hapoilla.DeadManWalking kirjoitti:Mitähän mahdat sekoilla? Kyllä minulla näkyy ainakin täydellisest päivämäärätiedot.The Hardy Boy kirjoitti:Eikö tänne voi mitenkään saada noihin viesteihin kunnon päivämäärää? Olisi hauska nostella aiheita, mutta ei tiedä, milloin kyseinen viesti on lähetetty, kun näkyy vain 1.1, eikä siis vuosilukuja (1.1.1111) esim.
Parannuksia WrestlingAlertiin?
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Kun on kysymys The Hardy Boysta, niin luulen että kyseessä on tuo jälkimmäinen vaihtoehto. Sen verran fanaattista kyseisen kirjoittajan suhtautuminen idoliinsa on ollut.Riveni kirjoitti:Joku pelleilee luultavasti skineillä. Tai sitten hapoilla.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
- The Hardy Boy
Tarkoitan siis, kun olen lähettänyt vaikkapa viestin ja kahden päivän päästä katson, milloin viesti on lähetetty, siinä lukee vain 29.1, eikä 29.1.2010.
Tarkoitan siis, että vuosiluvut olisi kiva saada noihin viesteihin.
R.I.PThe Hardy Boy kirjoitti:Joo, eiköhän tämä ollut tässä. En tee yksinkertaisesti mitään 'Alertissa, mikäli ei ole oikeuksia.
Muistakaa Hardly Boy ikuisesti!
Öö, ei? Siinä on tasan tarkkaan vuosiluku perässä. Vaihda skiniä tai vähennä lääkitystä/aineita.The Hardy Boy kirjoitti:![]()
Tarkoitan siis, kun olen lähettänyt vaikkapa viestin ja kahden päivän päästä katson, milloin viesti on lähetetty, siinä lukee vain 29.1, eikä 29.1.2010.
Vaihtoehtoisesti olet rukannut asetuksista tämän piiloon.
Käyttäjä -> Käyttäjätiedot -> Päiväyksen muoto. Oletusmuodon pitäisi olla "D M d, Y g:i a", mutta olet tietenkin mennyt ymmärrystä vailla sörkkimään säätöjä?
Viimeksi muokannut Riveni, Pe 29.01.2010 14:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Jep, ainakin minun käyttämässä subSilver skinissä näkyy tarkalleen päivämääräkin.

Please. Don't try this at home!

Please. Don't try this at home!
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
- The Hardy Boy
En ole sörkkinyt, alusta asti olen nähnyt vain 29.1 tapaisen viestin.Riveni kirjoitti:Öö, ei? Siinä on tasan tarkkaan vuosiluku perässä. Vaihda skiniä tai vähennä lääkitystä/aineita.The Hardy Boy kirjoitti:![]()
Vaihtoehtoisesti olet rukannut asetuksista tämän piiloon.
Käyttäjä -> Käyttäjätiedot -> Päiväyksen muoto. Oletusmuodon pitäisi olla "D M d, Y g:i a", mutta olet tietenkin mennyt ymmärrystä vailla sörkkimään säätöjä?
R.I.PThe Hardy Boy kirjoitti:Joo, eiköhän tämä ollut tässä. En tee yksinkertaisesti mitään 'Alertissa, mikäli ei ole oikeuksia.
No, löytyykö sieltä kyseinen muoto vai pelkkä "D M"? Kopioit vain tuon (tai rakennat osista omanlaisen jos huvittaa) ja pitäisi näkyä.The Hardy Boy kirjoitti:En ole sörkkinyt, alusta asti olen nähnyt vain 29.1 tapaisen viestin.
EDIT; Niin, siis "D M d, Y g:i a" ilman hakasulkuja.
- The Hardy Boy
Nyt se näyttää, kiitosRiveni kirjoitti:No, löytyykö sieltä kyseinen muoto vai pelkkä "D M"? Kopioit vain tuon (tai rakennat osista omanlaisen jos huvittaa) ja pitäisi näkyä.The Hardy Boy kirjoitti:En ole sörkkinyt, alusta asti olen nähnyt vain 29.1 tapaisen viestin.
EDIT; Niin, siis "D M d, Y g:i a" ilman hakasulkuja.
Ole hyvä. Noista voi sitten muotoilla ihan oman sössön jos huvittaa, esimerkiksi pelkkä d m Y näyttää muodossa 29.1.2010 ilman kaikkea oheishärpätintä.The Hardy Boy kirjoitti:Nyt se näyttää, kiitos
- The Hardy Boy
...paitsi nyt se ei näytä kellonaikaaRiveni kirjoitti:Ole hyvä. Noista voi sitten muotoilla ihan oman sössön jos huvittaa, esimerkiksi pelkkä d m Y näyttää muodossa 29.1.2010 ilman kaikkea oheishärpätintä.The Hardy Boy kirjoitti:Nyt se näyttää, kiitos
http://fi.php.net/manual/en/function.date.phpThe Hardy Boy kirjoitti:...paitsi nyt se ei näytä kellonaikaaRiveni kirjoitti:Ole hyvä. Noista voi sitten muotoilla ihan oman sössön jos huvittaa, esimerkiksi pelkkä d m Y näyttää muodossa 29.1.2010 ilman kaikkea oheishärpätintä.The Hardy Boy kirjoitti:Nyt se näyttää, kiitos
Enjoy.
Itselläni se on säädetty muotoon "D M d, Y H:i", mutta eiköhän tämä nyt riitä tästä aiheesta.
- TupsuVeitikka
- TupsuVeitikka
Koska aiheiden tekemiseen on lupaa tarvittu? Ehka se sitten menee lukkoon jos siita ei pideta tjsp. mutta mielestani sellaisen voisi tehda ainakin kokeiltavaksi ja nahda sitten miten se topic kulkisi, jos ei toimisi niin lukkoon vaan.TupsuVeitikka kirjoitti:Eikö se riittäisi jos aiheen tekisi tuonne Ohjelmat ja PPV:t osioon. Tuskin yhdestä aiheesta niin kauheasti vaivaa olisi.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Kuten olen ennenkin sanonut, "turhien" topikkien tekemisestä ei rangaista. Joskus ne poistetaan, lukotetaan tai yhdistetään, mutta aina niitä voi rauhassa availla uusia. Siitä vain kokeilemaan onnea.TupsuVeitikka kirjoitti:Kysyin tätä jo Jackilta mutta pistetään nyt tännekkin; MTV3 MAXin ajassa WWE:tä seuraaville oma keskustelu aihe? Ei kehtaa mennä tuonne reaaliaikaisiin aiheisiin mennä pätemään kuukauden vanhoista asioista sekä spoilaantua tulevasta.
Eikös Now -aikana ollut kokonainen aluekin Subin ajassa seuraaville. Siellä itsekin lurkkailin, kun seurasin vain subbia.Wankie kirjoitti:Ennenkin on ollut jenkki- ja suomiajassa meneville ohjelmille oma viestiketju. Tästä toki on aikaa... puhutaan siis SubTV -ajoista.
Ei siis mikään uusi juttu - ja ei - ei siitä myöskään haittaa ole.
WE BACK YA'LL?!
- Jack DiBiase
- Moderaattori
No tuskin koska olen jo kolmella eri kuvapalvelimella koittanut saada tuota aikaiseksi...Jack DiBiase kirjoitti:Paskat urlit?ToNy-MaN kirjoitti:Toimiiko avatarien lisäys lainkaan koska itse en ainakaan ole url:n kautta sitä enään onnistunut tekemään?
EDIT: viides kuvapalvelin toden sanoi. Outoa sinänsä että tuo mitä käytän aina on toiminut aina ennenkin...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.
Even if you win, you're still retarded.
- Darien Fawks
Minä henkilökohtaisesti uskon, että sellainen alue tänä päivänä toimisi yhtä hyvin.punkkiz kirjoitti:Taisi ihan silloin kesällä 2004 vielä olla kokonainen oma alue Suomen ajassa seuraaville. Muistan vain, että se sitten katosi yhtäkkiä... Itse henk koht en usko että tuollainen alue tänä päivänä enää toimisi yhtä hyvin kun reaaliajassa seuraaminen on niin yleistä.
Kyllä mulle ainakin semmonen alue maistuis.Darien Fawks kirjoitti:Minä henkilökohtaisesti uskon, että sellainen alue tänä päivänä toimisi yhtä hyvin.punkkiz kirjoitti:Taisi ihan silloin kesällä 2004 vielä olla kokonainen oma alue Suomen ajassa seuraaville. Muistan vain, että se sitten katosi yhtäkkiä... Itse henk koht en usko että tuollainen alue tänä päivänä enää toimisi yhtä hyvin kun reaaliajassa seuraaminen on niin yleistä.