Väärä ajattelumalli sillä meissä jokaisessa riittää aina parantamisvaraa.Nikizu kirjoitti:No en nyt usko että viestin parantelemisesta sen suurempaa hyötyä olisi, uskon olleeni aivan tarpeeksi asiallinen kirjoitusoikeuksien saantiin.MR.Off Topic kirjoitti:Et ole viellä oottanut edes kovinkaan kauon. Ole vain kärsivällinen ja odota niin kyllä ne kirjoitusoikeudet tulevat, jos ovat tullakseen. Odotellessasi voit vaikka parannella avoimiin kirjoittamiasi viestejä, kuten minä tein. Lopulta ne tulevat, kun yrität tarpeeksi kovaa ja otat mallia jo kirjoitusoikeuksien saaneilta. Trisu varmaan lukee noita yksityisviestejään silloin, kun kerkeää/kiinnostaa sillä eihän tämä hänelle mikään palkkatyö ole.Nikizu kirjoitti:Onko kellään mitään tietoa milloin Trisu lukee yksityisviestejään?
Lähetin kyselyn kirjoitusoikeuksista 2 viikkoa sitten.
Jokatapauksessa kiitos vastauksesta, odottelenpa sitten rauhassa.
Kysymyksiä
- MR.Off Topic
Käsitit väärin. En todellakaan sanonut etteikö parantamisenvaraa olisi.MR.Off Topic kirjoitti:Väärä ajattelumalli sillä meissä jokaisessa riittää aina parantamisvaraa.Nikizu kirjoitti:No en nyt usko että viestin parantelemisesta sen suurempaa hyötyä olisi, uskon olleeni aivan tarpeeksi asiallinen kirjoitusoikeuksien saantiin.MR.Off Topic kirjoitti: Et ole viellä oottanut edes kovinkaan kauon. Ole vain kärsivällinen ja odota niin kyllä ne kirjoitusoikeudet tulevat, jos ovat tullakseen. Odotellessasi voit vaikka parannella avoimiin kirjoittamiasi viestejä, kuten minä tein. Lopulta ne tulevat, kun yrität tarpeeksi kovaa ja otat mallia jo kirjoitusoikeuksien saaneilta. Trisu varmaan lukee noita yksityisviestejään silloin, kun kerkeää/kiinnostaa sillä eihän tämä hänelle mikään palkkatyö ole.
Jokatapauksessa kiitos vastauksesta, odottelenpa sitten rauhassa.Niin ja näin huomautuksena, että tarkoitus olisi kirjoittaa avoimeen ne kolme viestiä eikä yhtä. Niistä kahdesta muusta aiheesta on odotellessa hyvä kirjoittaa.
Sanoin että siitä ei mitä todennäköisemmin olisi mitään merkittävää hyötyä.
- Phenomenon
- MR.Off Topic
Näh, en, mutta haittaako se, jos kerron jotain mitä omasta kokemuksesta tiedän. Enkä minä vissiin vielä ole kerennyt joka aiheessa jaella neuvoja vaan täällä ja sitten Tomille/Hardly Boylle taisin jotain läppää heittää tunnuksista. Kysymys "Koska Trisu lukee y-viestejä" on vain kysytty niin moneen kertaan ja vastaus on aina sama, vaikka se tulisi Trisun, moderaattorin tai jonkin täällä jo keskusteluoikeudet saaneen suusta. Sanoin oikeastaan vain ilmeisen ja nopensin kaverin tiedonsaantia ja toki annoin neuvon omien kokemuksieni pohjalta. Yritän kuitenkin vähentää sitä, jos se häiritsee.Phenomenon kirjoitti:Onko MR.Off Topic nykyään moderaattori? Neuvoo jokaisessa aiheessa neuvoja sillä tavalla kuin ne olisi kiveen hakattu.
- Phenomenon
- TupsuVeitikka
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Tätä on varmaan kysytty ennenkin ja saatan olla vähän kärsimätön, mutta kuinka nopeasti noiden keskusteluoikeuksien yleensä pitäisi tulla? Onhan sitä varmaan paljon muutakin tekemistä kuin pyöriä täällä foorumilla lukemassa viestejä, mutta olisi vain kiva tietää, jos tarvitsee vielä parantaa jotain tms.
"All publicity is good publicity."
Nehän tulee sitten kun Trisu jaksaa lukea sun viestit ja antaa oikeudetThe Crash kirjoitti:Tätä on varmaan kysytty ennenkin ja saatan olla vähän kärsimätön, mutta kuinka nopeasti noiden keskusteluoikeuksien yleensä pitäisi tulla? Onhan sitä varmaan paljon muutakin tekemistä kuin pyöriä täällä foorumilla lukemassa viestejä, mutta olisi vain kiva tietää, jos tarvitsee vielä parantaa jotain tms.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
- MR.Off Topic
Aika vastahan tuo täällä vieraili. Odottele vain ja laita se yksäri, vaikka TM:llekki saattaahan se seki käyä noita lukasemassa. Itse odottelin muistaakseni jonkun pari kuukautta myös. Kyllä ne joskus tulevat ja sitten kun tulevat, huomaat kuukauden päästä, että ei ne oikeudet niin elämää mullistavat ollutkaan.Reno Hex kirjoitti:Tiedetään tiedetään...
Mutta oon tosiaan rekisteröitynyt siinä kolme ja puoli kuukautta sitten, laittanut ne vaaditut 3 viestiä ja yksityisviestiä Trisulle.
Kuinka kauan niitä kirjoitusoikeuksia vielä täytyy odottaa vai odotanko jopa turhaan? Käykö Trisu täällä enää ylipäätäänkään?
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Minkä takia pitää vastata, jos ei ollenkaan tiedä mistä itse puhuu. Tuo on aivan täyttä bull-shittiä... siiis tuo viimeinen kohta.MR.Off Topic kirjoitti:Aika vastahan tuo täällä vieraili. Odottele vain ja laita se yksäri, vaikka TM:llekki saattaahan se seki käyä noita lukasemassa. Itse odottelin muistaakseni jonkun pari kuukautta myös. Kyllä ne joskus tulevat ja sitten kun tulevat, huomaat kuukauden päästä, että ei ne oikeudet niin elämää mullistavat ollutkaan.
WE BACK YA'LL?!
- MR.Off Topic
Voi ei! Aletaanko minua nyt syrjiä kuin suomenruotsalaisia ja romanialaisia?Jack DiBiase kirjoitti:Minkä takia pitää vastata, jos ei ollenkaan tiedä mistä itse puhuu. Tuo on aivan täyttä bull-shittiä... siiis tuo viimeinen kohta.MR.Off Topic kirjoitti:Aika vastahan tuo täällä vieraili. Odottele vain ja laita se yksäri, vaikka TM:llekki saattaahan se seki käyä noita lukasemassa. Itse odottelin muistaakseni jonkun pari kuukautta myös. Kyllä ne joskus tulevat ja sitten kun tulevat, huomaat kuukauden päästä, että ei ne oikeudet niin elämää mullistavat ollutkaan.
- TupsuVeitikka
Joo.MR.Off Topic kirjoitti:Voi ei! Aletaanko minua nyt syrjiä kuin suomenruotsalaisia ja romanialaisia?Jack DiBiase kirjoitti:Minkä takia pitää vastata, jos ei ollenkaan tiedä mistä itse puhuu. Tuo on aivan täyttä bull-shittiä... siiis tuo viimeinen kohta.MR.Off Topic kirjoitti:Aika vastahan tuo täällä vieraili. Odottele vain ja laita se yksäri, vaikka TM:llekki saattaahan se seki käyä noita lukasemassa. Itse odottelin muistaakseni jonkun pari kuukautta myös. Kyllä ne joskus tulevat ja sitten kun tulevat, huomaat kuukauden päästä, että ei ne oikeudet niin elämää mullistavat ollutkaan.

..Stranger.
Sama vika edelleen. Yli kaksi kuukautta olen itsekin jo odotellut niitä oikeuksia. Joka päivä loggaan tänne siinä toivossa, että nyt viestini olisi huomattu, mutt ei niin ei 
Jos minulta kysytään, niin olen ehdottomasti Jackin oikeuksien noston kannalla, että saataisiin joku tolkku tähän hommaan. Ei sitä vain voi enää vedota oikeastaan mihinkään, jos on jo kuukausia nämä asiat hoitamatta paitsi ehkä koomaan tai muuhun vastaavaan.
Ilmeisesti hyvää kannattaa aina odottaa, vaikka sitten "hieman" pidempäänkin
Tulipa avauduttua.
Jos minulta kysytään, niin olen ehdottomasti Jackin oikeuksien noston kannalla, että saataisiin joku tolkku tähän hommaan. Ei sitä vain voi enää vedota oikeastaan mihinkään, jos on jo kuukausia nämä asiat hoitamatta paitsi ehkä koomaan tai muuhun vastaavaan.
Ilmeisesti hyvää kannattaa aina odottaa, vaikka sitten "hieman" pidempäänkin
Tulipa avauduttua.