Niin ja Kahvikupille muuten sellaista, että oletko pistänyt Trisulle yksityisviestiä noista oikeuksista? Se auttaa huomattavasti niiden saamiseen.
Kysymyksiä
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Hyrkanos = Laatua 
Niin ja Kahvikupille muuten sellaista, että oletko pistänyt Trisulle yksityisviestiä noista oikeuksista? Se auttaa huomattavasti niiden saamiseen.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
- Kahvikuppi
Pariinkin otteeseen. Mutta sama se on, vaikka en olisi lähettänyt. Ovat edelleen lähtevät kansiossa, joka tarkoittanee sitä, ettei niitä ole edes luettu?DeadManWalking kirjoitti:Niin ja Kahvikupille muuten sellaista, että oletko pistänyt Trisulle yksityisviestiä noista oikeuksista? Se auttaa huomattavasti niiden saamiseen.
Laatua
Se joka osaa, tekee. Se joka ei osaa, opettaa. Se joka ei osaa, eikä tee, johtaa.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Ihmine kirjoitti:Samaa langatonta yhteyttä käytetään joo.
Ok, no sitten ei sen puoleen mitään ongelmaa. Vaikka parin minuutin välillä tulleet vastaukset herättääkin epäilyksiä...Goblet kirjoitti:Jep, samalta IP:ltä pikkuveli kirjottelee. No, jos se on esteenä niin ei kai sitä sitte.
WE BACK YA'LL?!
- TupsuVeitikka
Mietin justiin itekkin samaa..Jack DiBiase kirjoitti:Ihmine kirjoitti:Samaa langatonta yhteyttä käytetään joo.Ok, no sitten ei sen puoleen mitään ongelmaa. Vaikka parin minuutin välillä tulleet vastaukset herättääkin epäilyksiä...Goblet kirjoitti:Jep, samalta IP:ltä pikkuveli kirjottelee. No, jos se on esteenä niin ei kai sitä sitte.
..Stranger.
Itse asiassa kävi mielessä miksi sen piti lykätä heti viesti perään mutta joo.Jack DiBiase kirjoitti:Ihmine kirjoitti:Samaa langatonta yhteyttä käytetään joo.Ok, no sitten ei sen puoleen mitään ongelmaa. Vaikka parin minuutin välillä tulleet vastaukset herättääkin epäilyksiä...Goblet kirjoitti:Jep, samalta IP:ltä pikkuveli kirjottelee. No, jos se on esteenä niin ei kai sitä sitte.
We want justice!Ihmine kirjoitti:Itse asiassa kävi mielessä miksi sen piti lykätä heti viesti perään mutta joo.Jack DiBiase kirjoitti:Ihmine kirjoitti:Samaa langatonta yhteyttä käytetään joo.Ok, no sitten ei sen puoleen mitään ongelmaa. Vaikka parin minuutin välillä tulleet vastaukset herättääkin epäilyksiä...Goblet kirjoitti:Jep, samalta IP:ltä pikkuveli kirjottelee. No, jos se on esteenä niin ei kai sitä sitte.Mutta ihan oikea henkilö se on.
"All publicity is good publicity."
- Darien Fawks
- Kahvikuppi
Joo, oon yrittäny mielestäni kaiken, minkä voi. Pitää mölyä ittestäni, lähettää kolme yv:tä Trisulle (joista yhtäkään ei tähän päivään menneessä ole luettu) ja kirjoittaa niin hyvin ja asiallisesti kuin pystyn. Se näyttä olleen turhaa. Huonosti menee, jos yhdet oikeudenantamiset menee yhtä hitaasti kuin Suomen oikeuslaitoksen rikoskäsittely. Ellei hitaammin. En yhtään ihmettele, että tuota Alertin etusivua ei ole päivitetty sitten Extreme Rulesin juuri lainkaan. Antaa jo sinällään aika hyvän kuvan koko lafkasta.Darien Fawks kirjoitti:Ihmetyttää kyllä, jos ei seitsemässä kuukaudessa saa yhtiä oikeuksia annettua.
Se joka osaa, tekee. Se joka ei osaa, opettaa. Se joka ei osaa, eikä tee, johtaa.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Hienoa! Koko lafkan mollaaminen auttaa varmasti ajamaan asiaasi.Kahvikuppi kirjoitti:Joo, oon yrittäny mielestäni kaiken, minkä voi. Pitää mölyä ittestäni, lähettää kolme yv:tä Trisulle (joista yhtäkään ei tähän päivään menneessä ole luettu) ja kirjoittaa niin hyvin ja asiallisesti kuin pystyn. Se näyttä olleen turhaa. Huonosti menee, jos yhdet oikeudenantamiset menee yhtä hitaasti kuin Suomen oikeuslaitoksen rikoskäsittely. Ellei hitaammin. En yhtään ihmettele, että tuota Alertin etusivua ei ole päivitetty sitten Extreme Rulesin juuri lainkaan. Antaa jo sinällään aika hyvän kuvan koko lafkasta.
Ymmärrän kuitenkin pointtisi ja olenkin viimeiset 4+ vuotta yrittänyt saada vipinää tuohon uusien käyttäjien lisäämiseen. Harmi vain, etten konkreettisesti pysty asiaan mitenkään vaikuttamaan. Jos se minusta olisi kiinni, niin oikeuksien antamiseen menisi korkeintaan 24h, koska minulla ei ole elämää.
WE BACK YA'LL?!
- Darien Fawks
Hah hah, ei se taida ainakaan huonontaa mahdollisuuksia saada niitä oikeuksia! Itse kyllä ymmärrän täysin, että jos on jonottanut seitsemän kuukautta nettifoorumin (NETTIFOORUMIN) kirjoitusoikeuksia, niin alkaa frustraatiot näkymään jo viesteissäkin.Jack DiBiase kirjoitti:Hienoa! Koko lafkan mollaaminen auttaa varmasti ajamaan asiaasi.Kahvikuppi kirjoitti:Joo, oon yrittäny mielestäni kaiken, minkä voi. Pitää mölyä ittestäni, lähettää kolme yv:tä Trisulle (joista yhtäkään ei tähän päivään menneessä ole luettu) ja kirjoittaa niin hyvin ja asiallisesti kuin pystyn. Se näyttä olleen turhaa. Huonosti menee, jos yhdet oikeudenantamiset menee yhtä hitaasti kuin Suomen oikeuslaitoksen rikoskäsittely. Ellei hitaammin. En yhtään ihmettele, että tuota Alertin etusivua ei ole päivitetty sitten Extreme Rulesin juuri lainkaan. Antaa jo sinällään aika hyvän kuvan koko lafkasta.
Eiköhän olisi aika ottaa tähän Trisuun yhteyttä vaikka puhelimella tai Facebookissa. Nämä foorumit kyllä hyötyisivät uudesta verestä. Minulla on elämä, mutta vietän täällä silti aika paljon aikaa. Olisihan se kiva, jos esimerkiksi joka tunti olisi joku kirjoittamassa jotain.Jack DiBiase kirjoitti:Ymmärrän kuitenkin pointtisi ja olenkin viimeiset 4+ vuotta yrittänyt saada vipinää tuohon uusien käyttäjien lisäämiseen. Harmi vain, etten konkreettisesti pysty asiaan mitenkään vaikuttamaan. Jos se minusta olisi kiinni, niin oikeuksien antamiseen menisi korkeintaan 24h, koska minulla ei ole elämää.
- TupsuVeitikka
- Darien Fawks
Lykätään Avoimeen kestusteluun Trisun puhelinnumero ja siihen saa soittaa, jos keskustelijaoikeuksia kaivataan.Darien Fawks kirjoitti:Eiköhän olisi aika ottaa tähän Trisuun yhteyttä vaikka puhelimella tai Facebookissa. Nämä foorumit kyllä hyötyisivät uudesta verestä. Minulla on elämä, mutta vietän täällä silti aika paljon aikaa. Olisihan se kiva, jos esimerkiksi joka tunti olisi joku kirjoittamassa jotain.

- TupsuVeitikka
Mieti nyt jos puhelimeen alkaisi kokoajan napsumaan viestejä tyyliin "OON VUODEN OOTTANU KIRJOTUSOIKEUKSIA PAINIFOORUMILLE!!! HUORA ALA TULLA JA ANTAA NE MULLE!" Veikkaan että Trisu ei kävisi täällä enää koskaan sen jälkeen.Darien Fawks kirjoitti:Mikä niin?TupsuVeitikka kirjoitti:Ei toimi.
..Stranger.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Okei, joo. Vielä parempi idea olisi hankkia Trisun kotiosoite ja käydä vierailemassa.Darien Fawks kirjoitti:Eiköhän olisi aika ottaa tähän Trisuun yhteyttä vaikka puhelimella tai Facebookissa. Nämä foorumit kyllä hyötyisivät uudesta verestä. Minulla on elämä, mutta vietän täällä silti aika paljon aikaa. Olisihan se kiva, jos esimerkiksi joka tunti olisi joku kirjoittamassa jotain.
Ylläpito on tehnyt moderaattoreiden oikeudet ja velvollisuudet varsin selviksi, eikä tuollaiset käyttäjäoikeuksiin liittyvät jutut ole meidän heiniä. Meidän pitää huolehtia, että homma toimii niiden käyttäjien osalta, jotka ovat jo oikeutensa saaneet, joten no-can-do. En usko, että mikään henkilökohtainen stalkkaaminen ainakaan toisi mitään parannusta tähän asiaan.
WE BACK YA'LL?!
Jep, ei varmaan kannate alkaa soittelemaan tai muuta sillä eihän tämä mikään maailman tärkein asia ole, mutta ei näitä oikeuksia kovin montaa vuotta jaksais vinkua. Tai no, vingutaan jos on tarpeen.
I'm the Game, 'cause I'm that damn good!
Ex-PPV-Veikkausdiktaattori
WrestlingAlertin Vuoden Tulokas 2011
Tämä oli sitten tässä.
Ex-PPV-Veikkausdiktaattori
WrestlingAlertin Vuoden Tulokas 2011
Tämä oli sitten tässä.
- Darien Fawks
Oli vain tuo "ei toimi" aika epäselvä vastaus pitkähköön viestiini.TupsuVeitikka kirjoitti:Mieti nyt jos puhelimeen alkaisi kokoajan napsumaan viestejä tyyliin "OON VUODEN OOTTANU KIRJOTUSOIKEUKSIA PAINIFOORUMILLE!!! HUORA ALA TULLA JA ANTAA NE MULLE!" Veikkaan että Trisu ei kävisi täällä enää koskaan sen jälkeen.Darien Fawks kirjoitti:Mikä niin?TupsuVeitikka kirjoitti:Ei toimi.
Ei se minusta mitään stalkkaamista ole, jos yhden viestin pistää Facebookissa. Siinähän voisi lukea "Hei! Tuolla painifoorumilla olisi pari tyyppiä vailla ansaittuja kirjoitusoikeuksia. Voisitko käydä antamassa ne X:lle ja Y:lle?
- Jack DiBiase
- Moderaattori

X 360 - Jump In.