Kysymyksiä
Jep. Aktiivisten kirjoittelijoiden määrä tällä foorumilla ja sitä myöten koko maassa on niin pieni, että kyllä tänne yksi Kahvikuppi otettaisi avosylin vastaan.Darien Fawks kirjoitti:Kahvikupilta ihan asiallinen viesti. Oikeudet pitäisi antaa, sanon minä. Ihan turha rankaista siitä, että mies haluaa niin kovasti päästä kirjoittelemaan, että on turhautunut siitä, että on joutunut odottamaan niin yli-inhimillisen kauan.
- Captain Charisma
- Kahvikuppi
Ööh, kuten mitä? Minua kiinnostaa suuresti pieni selvitys, miksi minua ei hyväksytä keskustelijoiden joukkoon, jos kieltävä vastaus tulee, jotta tiedän, mihin minun pitää kiinnittää kirjoituksissani huomiota. Vähän sama, kun valmentaja antaa palautetta jääkiekkoilijalle pelin jälkeen. Turha siinä on kierrellä. Jos on tehnyt asiat päin helvettiä, sanotaan suoraan. Muuten tulee vääriä luuloja omasta osaamisesta ja näinollen tätä ongelmakohtaa ei missään vaiheessa lähdetä korjaamaan.DeadManWalking kirjoitti:Eikös tästäkin olla puhuttu jo jotain?
Lisäksi minua kiinnostaa, mitä tuo kirosanafiltteri auttaa mitään?
Se joka osaa, tekee. Se joka ei osaa, opettaa. Se joka ei osaa, eikä tee, johtaa.
- Kahvikuppi
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Voi olla, että parin kuukauden takaisilla itkuraivareilla on jotain tekemistä sen kanssa. Silloin noita keskustelijoita on viimeksi lisätty, mutta missasit sen junan.Kahvikuppi kirjoitti:Minua kiinnostaa suuresti pieni selvitys, miksi minua ei hyväksytä keskustelijoiden joukkoon, jos kieltävä vastaus tulee, jotta tiedän, mihin minun pitää kiinnittää kirjoituksissani huomiota. Vähän sama, kun valmentaja antaa palautetta jääkiekkoilijalle pelin jälkeen. Turha siinä on kierrellä. Jos on tehnyt asiat päin h****ttiä, sanotaan suoraan. Muuten tulee vääriä luuloja omasta osaamisesta ja näinollen tätä ongelmakohtaa ei missään vaiheessa lähdetä korjaamaan.
WE BACK YA'LL?!
- Kahvikuppi
Nojoo, saatoin käyttää sanankäänteitä, joka loukkasi/ärsytti ylläpitäjiä, mutta se ei ollut tarkoitus ja olin silloin erittäin turhautunut odottamiseen. Ja olen edelleen. Mutta en nyt kuitenkaan ala tässä sen enempää kyyneliä, hikeä ja verta vuodattamaan, vaan tyydyn odottamaan. Ja sitten kuukauden pari tästä eteenpäin, jos oikeuksia ei ole, tulen taas tähän ketjuun hiukan muistuttamaan olemassaolostani.
Mutta onhan tuo silti aika naurettavaa jättää oikeudet jakamatta, kun ihminen silkassa turhautumisen multihuipennuksessaan vuodattaa tuntojaan. Mutta ei siitä sen enempää.
Mutta onhan tuo silti aika naurettavaa jättää oikeudet jakamatta, kun ihminen silkassa turhautumisen multihuipennuksessaan vuodattaa tuntojaan. Mutta ei siitä sen enempää.
Se joka osaa, tekee. Se joka ei osaa, opettaa. Se joka ei osaa, eikä tee, johtaa.
- MR.Off Topic
kiitti vaan toi tiltti on uus mulle mutta tämä mystinen toinen foorumi on hävinnyt kuin tuhka tuuleenMR.Off Topic kirjoitti:Tilt.TV:n sivuilta löytyy WA:n virallinen farmisarja, joten sinnepäin menoksi vaan! Ainiin ja onhan se toinenki foorumi, mutta se on kyllä ihan p****estä, mutta sinne vain myös!zapnic kirjoitti:tämä paikka taitaa olla ainoa prowrestling foorumi suomessa tällä hetkellä?
mun menee sinne niin tulee teksti
"The requested URL /forum/viewtopic.php was not found on this server."
Jäbälandiasta ja suomi24:sta on hyvä aloittaazapnic kirjoitti:ja näköjään tilt.tv uusin viesti on vuodelta 2010 huhtikuu
eli uunituoretta tavaraa
OpaMpp kirjoitti:Älä kirjoita englanniksi jos et osaa.
Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?
Rest in pease, Eddie![]()
suomi24 on ehkäpä suomen paras paikka idiooteilleerkko777 kirjoitti:Jäbälandiasta ja suomi24:sta on hyvä aloittaazapnic kirjoitti:ja näköjään tilt.tv uusin viesti on vuodelta 2010 huhtikuu
eli uunituoretta tavaraa
ja vihaan sellaisia paikkoja missä pitää kirjautua sisään että pääsee katsomaan mitä sielä on ja kirjautuu sitten huomaa että ei sielä ole yhtään mitään
mutta lokkasin jäbälandiin ja pistin pari linkkiä ihmisten iloksi
Mainostaja? MAINOSTAJA! PALA h****tissä MAINOSTAJA!Jäbä kirjoitti:Joo, tuo ensimmäinen on kuulemma hyvä mesta.erkko777 kirjoitti:Jäbälandiasta ja suomi24:sta on hyvä aloittaazapnic kirjoitti:ja näköjään tilt.tv uusin viesti on vuodelta 2010 huhtikuu
eli uunituoretta tavaraa
Big Show ja Kane
Make wrestlingalert rage again
Make wrestlingalert rage again
http://painiforum.com/
Syystä tai toisesta alhaalla. Kauankin?
Oli miten oli, sinne vain. Ei täällä kannata hengata yhdeksää kuukautta ilman kirjoitusoikeuksia. Ei mikään paikka sen arvoinen ole.
Oli miten oli, sinne vain. Ei täällä kannata hengata yhdeksää kuukautta ilman kirjoitusoikeuksia. Ei mikään paikka sen arvoinen ole.
itseasissa sääliWankie kirjoitti:http://painiforum.com/
onko suomessa edes IWC yhteisöä?
Tottakai, kokeile vaikka samantien: http://forum.IWC-suomi.net/.zapnic kirjoitti:onko suomessa edes IWC yhteisöä?
sä oot yhtä hassu kun timppa saunassaWankie kirjoitti:Tottakai, kokeile vaikka samantien: http://forum.IWC-suomi.net/.zapnic kirjoitti:onko suomessa edes IWC yhteisöä?