BustUout kirjoitti:Itse pidän Cena vs Miz -ottelua hyvänä, KUNHAN SE EI OLE MAIN EVENT
Miz - Cena kelpaa minullekkin paremmin kuin hyvin. Kun muistelee mitä kaikkea miesten välillä on ollut niin tämähän on aivan täydellistä. Kuten Mizin uskomaton voittoputki Cenaa vastaan vuodelta nakki. Mizin voitto Maniassa olisi aivan täydellistä. Taitaa tosin Cena viedä. Harmi, vaikkei mitenkään maailmaani kaataisi.
BustUout kirjoitti:Edge vs Del Rio on vähän kolkko, tähän voisi heittää Christianin mukaan niin saletisti natsaisi.
Edge ja Del Rioa keritään vielä kehitellä ja johan se Alberto on Edgeä kerennyt murjoa. Mutta kyllähän se totta olisi, että Christianin mukana olo tekisi tästä täydellisen. Toivottavasti niin käy.
BustUout kirjoitti:HHH vs Undertaker tulee olemaan huikea ainakin tunnelmaltaan, etenkin jos HBK on jollain tavalla mukana. Ja kyllähän se painikin tulee olemaan hienoa!
Taker & HHH. MOTY! Ei ehkä teknisesti, mutta tunnelmataan. Triple H kostaa ystävänsä kohtaamat vääryydet. Ei sitä Michaelsia välttämättä itse otteluun tarvitsisi tuoda, kunhan tehtäisiin selväksi että HBK:n takia Triple halusi Takerin haastaa. Ja ihan hyvin Tripsun ura voisi olla tässä tulilinjalla. Vaikka miehestä pidänkin, niin kyllä sen on jo aika astua sivuun nuorempien tieltä.
BustUout kirjoitti:MITB toivottavasti järjestetään, Morrison tai Mcintyre voittaa? Tai Christian, jota olen tunkemassa moneen otteluun?
Rehellisesti sanottuna en edes muista kuka voitti viimevuoden Maniassa MITB:in. Swagger? Vai Mizkö sen sillon voittikin? En muista ku liikaa ollu noita MITB:ejä Onhan MITB-matsit aina ihan kivoja, mut ei sitä pakko ole olla.
BustUout kirjoitti:Ja hyvät herrat ja naiset, yrittäkää innostua vaikka Miz on mestaruusottelussa, koska tämä on WRESTLEMANIA

Mulla ei ole mitään Miziä vastaan. Suurin pelko on vaan, miten Mizin käy kun luultavasti mestaruuden häviää. Ähhh... ei se mitään häviä. Miz is AWESOME!