Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi
I'm the Game, 'cause I'm that damn good!
Ex-PPV-Veikkausdiktaattori
WrestlingAlertin Vuoden Tulokas 2011
Tämä oli sitten tässä.
Ex-PPV-Veikkausdiktaattori
WrestlingAlertin Vuoden Tulokas 2011
Tämä oli sitten tässä.
Mielipiteitä herättävä Stingin uusin kasvomaalaus
On se hieno.
On se hieno.
- Darien Fawks
Mulla on uusi seksikäs ava. Siinä on mun pää NiGHTS-pelin hahmolla.
- MR.Off Topic
Uus ava pienen kauneusleikkauksen jälkeen MR.Happy on nyt avanani. Tämmösellä jatketaan eteenpäin!
Ainakin toistaiseksi saa Sonatan logo pysyä avana, ainakin omaa silmää miellyttää. Jossain vaiheessa voisi ehkä jotain itse piirtää tuohon.
Darien Fawksille ViiZei kirjoitti: Jos tämä oli taas joku hassunhauska "suomen kielen" vitsi niin juokse jo seinään.
- Darien Fawks
Tykkään kyllä tällaisista avoista, joihin on nähty jotain vaivaa itsekin. Muutenkin alkaa aika tyylikkäältä näyttää tämä sinun logosi.MR.Off Topic kirjoitti:Uus ava pienen kauneusleikkauksen jälkeen MR.Happy on nyt avanani. Tämmösellä jatketaan eteenpäin!
- Darien Fawks
Ihminen on laittanut signaturekseen seuraavan:
"Darien Fawksille ViiZei kirjoitti:Jos tämä oli taas joku hassunhauska "suomen kielen" vitsi niin juokse jo seinään."
Muuten ihan kiva, mutta miksi minun nimeni on laitettu tuolla tavalla epäkäytännöllisesti ennen lauseen subjektia (tekijää [ViiZeitä])? Siksikö, että nimeni on parempi draw ja kiinnittää tästä syystä katseen tehokkaammin?
"Darien Fawksille ViiZei kirjoitti:Jos tämä oli taas joku hassunhauska "suomen kielen" vitsi niin juokse jo seinään."
Muuten ihan kiva, mutta miksi minun nimeni on laitettu tuolla tavalla epäkäytännöllisesti ennen lauseen subjektia (tekijää [ViiZeitä])? Siksikö, että nimeni on parempi draw ja kiinnittää tästä syystä katseen tehokkaammin?
Quote-tageissa se näyttää siltä, että (quote="Darien Fawksille ViiZei") . Olisiko "Viizei Darien Fawksille kirjoitti" parempi vaihtoehto? Koska nuo ovat ne ainoat vaihtoehdot jotka tuolla quotesysteemillä saa aikaiseksi. Muuten olen sitä mieltä että tuo nykyinen järjestys toimii paremmin. Nautiskele nyt vaan siitä että olet päässyt signatureenDarien Fawks kirjoitti:Ihminen on laittanut signaturekseen seuraavan:
Pikachu kirjoitti:Pika Pika.
- Darien Fawks
Juu, nautiskelen toki.Reno Hex kirjoitti:Quote-tageissa se näyttää siltä, että (quote="Darien Fawksille ViiZei") . Olisiko "Viizei Darien Fawksille kirjoitti" parempi vaihtoehto? Koska nuo ovat ne ainoat vaihtoehdot jotka tuolla quotesysteemillä saa aikaiseksi. Muuten olen sitä mieltä että tuo nykyinen järjestys toimii paremmin. Nautiskele nyt vaan siitä että olet päässyt signatureenDarien Fawks kirjoitti:Ihminen on laittanut signaturekseen seuraavan:
Ja Darien, kehtasit kirjoittaa nimimerkkini väärin!
Darien Fawksille ViiZei kirjoitti: Jos tämä oli taas joku hassunhauska "suomen kielen" vitsi niin juokse jo seinään.
- MR.Off Topic
Uus allekirjoitus.
Lisäksi siin on myös minu blogspot blogiin linkki. Son tylsä musablogi.
Lisäksi siin on myös minu blogspot blogiin linkki. Son tylsä musablogi.
- Darien Fawks
Kehtaamisesta kieltämättä kyse. Muistin kirjoittaessani, että taisi se ännä sinne perään tulla.Ihmine kirjoitti:Ja Darien, kehtasit kirjoittaa nimimerkkini väärin!
Mr.Off Topic ei muuten taida ymmärtää sarkasmia?
Tähän ikään olen huomannut, että jos jättää sarkasmin huomiotta, saa paljon enemmän kehuja. Että suosittelen. Omassa signaturessani on ihana mielikuva DamnyouAutoCorrect.com -sivustolta sekä kiitokset Darienille koska tämä keksi sen Miamin reissun. Ava taas on vanha, jostain vuodelta -06. Vaihtaisin mutta olen kiintynyt tähän.Darien Fawks kirjoitti:Kehtaamisesta kieltämättä kyse. Muistin kirjoittaessani, että taisi se ännä sinne perään tulla.Ihmine kirjoitti:Ja Darien, kehtasit kirjoittaa nimimerkkini väärin!
Mr.Off Topic ei muuten taida ymmärtää sarkasmia?
Suosittelen vaihtamaan, sillä tämä nykyinen ava muistuttaa vain älyttömästä perseennuolemisesta Darienia kohtaan.Reno Hex kirjoitti:Ava taas on vanha, jostain vuodelta -06. Vaihtaisin mutta olen kiintynyt tähän.
Big Show ja Kane
Make wrestlingalert rage again
Muistuttaa miten? Avaa tätä vähän.ViiZei kirjoitti:Suosittelen vaihtamaan, sillä tämä nykyinen ava muistuttaa vain älyttömästä perseennuolemisesta Darienia kohtaan.Reno Hex kirjoitti:Ava taas on vanha, jostain vuodelta -06. Vaihtaisin mutta olen kiintynyt tähän.
Heti kun näen tuon avatarin, tulee mieleen sinun älytön perseennuoleminen Darienia kohtaan. En mää nyt tiiä miten tuota voi ton paremmin avata :DReno Hex kirjoitti:Muistuttaa miten? Avaa tätä vähän.ViiZei kirjoitti:Suosittelen vaihtamaan, sillä tämä nykyinen ava muistuttaa vain älyttömästä perseennuolemisesta Darienia kohtaan.Reno Hex kirjoitti:Ava taas on vanha, jostain vuodelta -06. Vaihtaisin mutta olen kiintynyt tähän.
Big Show ja Kane
- MR.Off Topic
Tai sitten allekirjoituksen hauskuuttani ei tajua kukaan muu kuin minä ja DMW. Suosittelen blogini tekstin, jossa on ne 12 kommenttia, kommentteja luettavaksi ja sen jälkeen kannattaa käydä vielä foorumin "blogi" aiheessa ja yrittää tämän jälkeen ymmärtää allekirjoitukseni.Darien Fawks kirjoitti:Mr.Off Topic ei muuten taida ymmärtää sarkasmia?
- Darien Fawks
Kyllä toistaiseksi olen itse joutunut perseeni puhdistamaan. Eiköhän meillä Reno Hexin kanssa ole kahdenkeskinen kunnioitus, mutta ei Hexagoni ole minun typeriä joskin persoonallisia tempauksiani viime aikoina paljon ylistellyt. Ja en kyllä itsekään ymmärrä, mitä perseennuolemista tuossa Rexonan avatarissa olisi.ViiZei kirjoitti:Heti kun näen tuon avatarin, tulee mieleen sinun älytön perseennuoleminen Darienia kohtaan. En mää nyt tiiä miten tuota voi ton paremmin avataReno Hex kirjoitti:Muistuttaa miten? Avaa tätä vähän.ViiZei kirjoitti: Suosittelen vaihtamaan, sillä tämä nykyinen ava muistuttaa vain älyttömästä perseennuolemisesta Darienia kohtaan.
Ei siinä avassa ole mitään vikana, mutta se tuo kaiken aina mieleeni. Vähän niinkö Rivenin avatar tuo mieleen pitkät poliittiset viestit.
Big Show ja Kane
Hyvä, niin pitääkin.ViiZei kirjoitti:Ei siinä avassa ole mitään vikana, mutta se tuo kaiken aina mieleeni. Vähän niinkö Rivenin avatar tuo mieleen pitkät poliittiset viestit.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
- Darien Fawks
Voisitko referoida?MR.Off Topic kirjoitti:Tai sitten allekirjoituksen hauskuuttani ei tajua kukaan muu kuin minä ja DMW. Suosittelen blogini tekstin, jossa on ne 12 kommenttia, kommentteja luettavaksi ja sen jälkeen kannattaa käydä vielä foorumin "blogi" aiheessa ja yrittää tämän jälkeen ymmärtää allekirjoitukseni.Darien Fawks kirjoitti:Mr.Off Topic ei muuten taida ymmärtää sarkasmia?
- The Rocker
Tällä hetkellä ei ole avataria kun en ole löytänyt itseäni miellyttävää kuvaa. Tai olen mutta ne ovat niin isoja että ei ole järkevää käyttää sitä avana. Allekirjoituksena on erään venäläisen herran lausahdus joka on mielestäni hauska.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Ihan oikeasti kannattaa kokeilla noita ohjeita. Itse uskoisin, ohjeita huolellisesti seurattuani, ymmärtäneeni. Vitsi ei oo hauska jos sen joutuu selittämään.Darien Fawks kirjoitti:Voisitko referoida?MR.Off Topic kirjoitti:Tai sitten allekirjoituksen hauskuuttani ei tajua kukaan muu kuin minä ja DMW. Suosittelen blogini tekstin, jossa on ne 12 kommenttia, kommentteja luettavaksi ja sen jälkeen kannattaa käydä vielä foorumin "blogi" aiheessa ja yrittää tämän jälkeen ymmärtää allekirjoitukseni.Darien Fawks kirjoitti:Mr.Off Topic ei muuten taida ymmärtää sarkasmia?
- Darien Fawks
Aa. Hetken sai funtsia, mutta tajusin lopulta. Ihan hauska juttu.
- MR.Off Topic
^ Kuka oikeasti luulee, että DMW ikinä jättäisi viestiä tuolla kirjoitustyylillä tälle foorumille tai blogeihin. Tuostahan paistaa minun niin sanottu "pelleily" kirjoitustyyli läpi.