No nyt ymmärrän kommentin alkuperäisen pointin, eli että näiden "Mitä minä sanoin"-ennustajien kortit vietiin heti kättelyssä, ja nyt smarkit joutuvat pohtimaan jotain uutta jännittävää teoriaa tilalle, koukuttaen heitäkin entisestään.Darien Fawks kirjoitti: Joku täällä viime viikolla sanoi, että "Oh my god, it's Steph!", mikä oli kieltämättä juonikuvion alentamista, vaikkakin pistikin minut heti ajattelemaan, että miksen tajunnut asiaa itse aiemmin. RAW'n aikana en kuitenkaan ollenkaan olettanut, että CM Punk ikään kuin lyttäisi teorian pitämällä sitä itse todennäköisimpänä vaihtoehtona. Tämä herätti minussa entistä suurempaa mielenkiintoa koko kuviota kohtaan: CM Punkin "Voice of the voiceless" -gimmick toimii nimenomaan meidän smarkkien äänenä. Hänen suuhunsa pistetään kaikki se Cena-valitus (ohjelma on kuin uusintaa, kun Cena taas mestaruuskuvioissa) sekä spekulointi ennalta arvattavuudesta, mitä smarkit ympäri maailman lietsovat. Samalla tavallahan CM Punk haukkui Laurinaitisin ja WWE:n hyvien painijoiden potkimisesta. Voice of the voiceless on täydellinen hahmo, joka on tosin kerran mennyt vikaan. Tämä kerta oli silloin, kun CM Punk oli niin ylimielinen, että oletti, että Triple H olisi riisumassa häneltä tittelin sen sijaan, että laittaisi hänet rematchiin.
Olen täysin samaa mieltä Punkin hahmon loistavuudesta, pitkästä aikaa WWE on onnistunut luomaan muista eroavan hahmon joka herättää kiinnostusta ja mielenkiintoa. Ja smark-yleisön lisäksi Punkin on tarkoitus varmaan vedota vanhan koulukunnan faneihin, eli niihin isiin jotka Cena-koulukunnan lapsifaneja tapahtumiin alunperin raahaavatkin. Jokaiselle jotakin, nerokasta.
Niinhän se pitäisi, mutta kovin usein se ei ole mahdollista. Meidän on kuitenkin hyväksyttävä se tosiasia että aiemmat keskustelut vaikuttavat aina nykyiseen, uudempaan keskusteluun, ja kun viestejä ei kirjoiteta nimettöminä, niiden kohteleminen tasa-arvoisesti on monille vaikeaa. En silti koe kantavani mitään kaunoja ketään kohtaan, minua vain kiinnostaa erinäisistä syistä tiettyjen käyttäjien mielipiteet enemmän kuin toisten, vaikka pyrinkin lukemaan aina kaiken. Vaikka mielipide olisikin mielestäni "täysin p**ka" ja väärin, on mielenkiintoista nähdä että ihmiset ovat toista mieltä, ja siksi tietyistä käyttäjistä tulee ns. silmätikkuja, niin hyvässä kuin pahassa, ja juuri heidän kanssaan haluan keskustella. Ja pitää kysyä että onko se koskaan huono asia jos mielipide herättää huomiota? Itseäni ainakin ärsyttää enemmän se että oma viesti (ja mielipide) jää kokonaan huomioimatta, kuin että se saa negatiivista palautetta, positiivisesta puhumattakaan.Darien Fawks kirjoitti: Kieltämättä viestissäsi oli myös pieni määrä muuta sisältöä. Vääjäämättä kuitenkin tuli tunne, että tekstinpätkäsi Miz ja Truth vaikuttaa oikeasti toimivalta kombolta, toivottavasti heistä saadaan RatedRKO:n tapainen ylemmän kortin tiimi pidemmäksikin aikaa. ei kuitenkaan ollut se tärkein sanottavasi, vaan enemmänkin juurikin oikeutus siihen, että pääsit kuittaamaan minulle.
On oma henkilökohtainen ja kenties täysin subjektiivinen näkemykseni, että jokaisen henkilön jokainen viesti tulisi lukea ilman liiallista keskittymistä siihen, kuka tekstin on kirjoittanut. Oma pitkä, innoissaan ja ajatuksella kirjoittamani viesti kun asetettiin rajusti kyseenalaiseksi nyt ja vain siksi, että kyseessä olin minä. Toki olen varmastikin oman kuoppani kaivanut ja huonon maineeni aiheuttanut, mutta siltikin. Erityisesti moderaattoreilta toivoisin, että eivät kantaisi kaunoja ja kiinnittäisi juuri minun viesteihini erityistä negatiivista huomiota.
Ja viestisi oli todellakin hyvä ja fiksu, kuten aiemminkin jo mainitsin. Kiinnitin huomiota vain yhteen kohtaan, minkä luulisi tulleen ilmi alkuperäisessä lainauksessa.
Se mistä itse en pidä on tämän moderaattori-kilven käyttäminen. En halua että toimintaani foorumin aktiivisena käyttäjän rajoittaa yhtään mikään titteli, ja tällaisessa yhteisymmärryksessä otin pestin vastaan. Olen moderaattori vain silloin kun puhutaan sääntörikkeistä, ja kun viestit ovat väärässä paikassa, muuten olen se sama käyttäjä joka on ollut täällä jo vuosia. Jos keskustelumme ei liity mitenkään sääntöihin ja moderointiin, en ole moderaattori vaan tavallinen käyttäjä jolla on oikeus olla mitä on ja ilmaista itseään miten haluaa (sääntöjen rajoissa totta kai). Mielestäni on typerää ottaa tämä titteli esille asioissa joihin se ei oikeasti liity mitenkään, ja samalla pyrkiä rajoittamaan minun ilmaisunvapauttani luomalla jotain lisärajoituksia ja malleja joita minun pitäisi tittelistä johtuen mukamas noudattaa.