RAW

Jos seuraat painitapahtumia reaaliajassa, tämä on oikea paikka sinulle. Mutta älä sitten pillastu jos joku möläyttää seuraavan PPV:n mestaruusottelun voittajan nimen varoittamatta. Täällä se on sallittua.
Vastaa Viestiin
Riveni
Moderaattori

Re: RAW

Viesti Kirjoittaja Riveni » Ke 24.08.2011 23:15

Darien Fawks kirjoitti: Joku täällä viime viikolla sanoi, että "Oh my god, it's Steph!", mikä oli kieltämättä juonikuvion alentamista, vaikkakin pistikin minut heti ajattelemaan, että miksen tajunnut asiaa itse aiemmin. RAW'n aikana en kuitenkaan ollenkaan olettanut, että CM Punk ikään kuin lyttäisi teorian pitämällä sitä itse todennäköisimpänä vaihtoehtona. Tämä herätti minussa entistä suurempaa mielenkiintoa koko kuviota kohtaan: CM Punkin "Voice of the voiceless" -gimmick toimii nimenomaan meidän smarkkien äänenä. Hänen suuhunsa pistetään kaikki se Cena-valitus (ohjelma on kuin uusintaa, kun Cena taas mestaruuskuvioissa) sekä spekulointi ennalta arvattavuudesta, mitä smarkit ympäri maailman lietsovat. Samalla tavallahan CM Punk haukkui Laurinaitisin ja WWE:n hyvien painijoiden potkimisesta. Voice of the voiceless on täydellinen hahmo, joka on tosin kerran mennyt vikaan. Tämä kerta oli silloin, kun CM Punk oli niin ylimielinen, että oletti, että Triple H olisi riisumassa häneltä tittelin sen sijaan, että laittaisi hänet rematchiin.
No nyt ymmärrän kommentin alkuperäisen pointin, eli että näiden "Mitä minä sanoin"-ennustajien kortit vietiin heti kättelyssä, ja nyt smarkit joutuvat pohtimaan jotain uutta jännittävää teoriaa tilalle, koukuttaen heitäkin entisestään.

Olen täysin samaa mieltä Punkin hahmon loistavuudesta, pitkästä aikaa WWE on onnistunut luomaan muista eroavan hahmon joka herättää kiinnostusta ja mielenkiintoa. Ja smark-yleisön lisäksi Punkin on tarkoitus varmaan vedota vanhan koulukunnan faneihin, eli niihin isiin jotka Cena-koulukunnan lapsifaneja tapahtumiin alunperin raahaavatkin. Jokaiselle jotakin, nerokasta.
Darien Fawks kirjoitti: Kieltämättä viestissäsi oli myös pieni määrä muuta sisältöä. Vääjäämättä kuitenkin tuli tunne, että tekstinpätkäsi Miz ja Truth vaikuttaa oikeasti toimivalta kombolta, toivottavasti heistä saadaan RatedRKO:n tapainen ylemmän kortin tiimi pidemmäksikin aikaa. ei kuitenkaan ollut se tärkein sanottavasi, vaan enemmänkin juurikin oikeutus siihen, että pääsit kuittaamaan minulle.

On oma henkilökohtainen ja kenties täysin subjektiivinen näkemykseni, että jokaisen henkilön jokainen viesti tulisi lukea ilman liiallista keskittymistä siihen, kuka tekstin on kirjoittanut. Oma pitkä, innoissaan ja ajatuksella kirjoittamani viesti kun asetettiin rajusti kyseenalaiseksi nyt ja vain siksi, että kyseessä olin minä. Toki olen varmastikin oman kuoppani kaivanut ja huonon maineeni aiheuttanut, mutta siltikin. Erityisesti moderaattoreilta toivoisin, että eivät kantaisi kaunoja ja kiinnittäisi juuri minun viesteihini erityistä negatiivista huomiota.
Niinhän se pitäisi, mutta kovin usein se ei ole mahdollista. Meidän on kuitenkin hyväksyttävä se tosiasia että aiemmat keskustelut vaikuttavat aina nykyiseen, uudempaan keskusteluun, ja kun viestejä ei kirjoiteta nimettöminä, niiden kohteleminen tasa-arvoisesti on monille vaikeaa. En silti koe kantavani mitään kaunoja ketään kohtaan, minua vain kiinnostaa erinäisistä syistä tiettyjen käyttäjien mielipiteet enemmän kuin toisten, vaikka pyrinkin lukemaan aina kaiken. Vaikka mielipide olisikin mielestäni "täysin p**ka" ja väärin, on mielenkiintoista nähdä että ihmiset ovat toista mieltä, ja siksi tietyistä käyttäjistä tulee ns. silmätikkuja, niin hyvässä kuin pahassa, ja juuri heidän kanssaan haluan keskustella. Ja pitää kysyä että onko se koskaan huono asia jos mielipide herättää huomiota? Itseäni ainakin ärsyttää enemmän se että oma viesti (ja mielipide) jää kokonaan huomioimatta, kuin että se saa negatiivista palautetta, positiivisesta puhumattakaan.

Ja viestisi oli todellakin hyvä ja fiksu, kuten aiemminkin jo mainitsin. Kiinnitin huomiota vain yhteen kohtaan, minkä luulisi tulleen ilmi alkuperäisessä lainauksessa.

Se mistä itse en pidä on tämän moderaattori-kilven käyttäminen. En halua että toimintaani foorumin aktiivisena käyttäjän rajoittaa yhtään mikään titteli, ja tällaisessa yhteisymmärryksessä otin pestin vastaan. Olen moderaattori vain silloin kun puhutaan sääntörikkeistä, ja kun viestit ovat väärässä paikassa, muuten olen se sama käyttäjä joka on ollut täällä jo vuosia. Jos keskustelumme ei liity mitenkään sääntöihin ja moderointiin, en ole moderaattori vaan tavallinen käyttäjä jolla on oikeus olla mitä on ja ilmaista itseään miten haluaa (sääntöjen rajoissa totta kai). Mielestäni on typerää ottaa tämä titteli esille asioissa joihin se ei oikeasti liity mitenkään, ja samalla pyrkiä rajoittamaan minun ilmaisunvapauttani luomalla jotain lisärajoituksia ja malleja joita minun pitäisi tittelistä johtuen mukamas noudattaa.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » Ke 24.08.2011 23:23

Asiallinen postaus kaikin puolin. Ei lisättävää.

Booker T:n sanoin: Back to the action! :)
Uudistunut, entistä parempi Kielisirkus:

http://kielisirkus.blogspot.fi/

Spunkmeyer

Viesti Kirjoittaja Spunkmeyer » To 25.08.2011 00:39

Punkin polvi Cenan käkättimeen niiden kyynärpääiskujen jälkeen oli kaikessa myynnissään aivan hulvaton. Eipä ole vastaavaa fiilistä tullut mistään spotista sitten erään Jeff Hardy vs HHH -feudin matsin.

Itse asiassa se kuvasti aika hyvin koko jakson yleistä tasoa. Naistenmatsia en jaksanut katsoa, mutta muuten oli asiallista tykitystä alusta loppuun. Ehkä parasta kehitystä oli ADR, sillä tämä tuntui jakson aikana ensimmäistä kertaa Mestarilta.

:insert Spunkmeyer Seal of Approval here:
We'll take you to the killing floor.

bookert

Viesti Kirjoittaja bookert » Ti 30.08.2011 12:20

Tämänkertainen jakso ei yhtä kovaksi yltänyt kuin edelliset loistavat episodit. Alkusegmentti oli jälleen taattua laatua kun kehässä olivat Hunter, Punk sekä Nash, mutta yksi seikka särähti korvaan tuon segmentin alussa. Nimittäin Hunterin paljastus WWE:n tulevaisuudesta brändijaon suhteen. Eihän tästä mitään tule jos Ortonit sun muut heiluvat aina RAW:ssa viemässä ruutuajan pois Morrisoneilta ja vice versa. Okei, Orton oli liekeissä taas matsissaan ja sai yleisönkin kuumotettua, mutta näiden viikottaisten jaksojen pitäisi keskittyä enemmän juonikuvioiden eteenpäin viemiseen, hahmojen kehitykseen ja mielellään uusien tähtien luomiseen eikä pelkästään hyviin matseihin. Olihan tässä jaksossa oikeastaan tuota kaikkea, mutta auttamattomasti monen lahjakkaan kaverin pushi jäätyy taas kun ei aika vain riitä. Tästä tosiaan parhaana esimerkkinä John Morrison, joka ilmeisesti näkyy nyt Superstarsissa Truthia vastaan ottelemassa. Superstarsissa! Really? Ohjelmassa, jonka johtotähtenä ovat Funakit, Barretat, Goldustit jne.

Missä muuten oli itse WWE:n mestari? Cenan ja hänen tilanne ei oikein edennyt mihinkään vaan sensijaan saimme juurikin tällaista supershowmaista viihdettä Tag-ottelun muodossa, jota Cena ja Sheamus hallitsivat leikiten ja Christian taipui Henryn kanssa helpon näköisesti. Aika houseshowfiilis tulee tällaisista brändien välisistä turhista matseista, mutta ehkä parempaa settiä ensi viikolla.

Air Boom tuli nyt sitten nimeksi meidän ilmavalle jengillemme ja näköjään ex-nexuslaiset haluttiin mahdollisimman nopeasti ulos näistä kuvioista. Luulin jo, että Superstars kutsuu taikka jopa Future Endeavored-kortti, mutta vissiin jotain kuvioita Jerryn kanssa tulossa.

A-Ry unohtui myös näköjään kortista pois vaikka kovasti näytti, että hän olisi haastamassa Ziggleriä IC-vyöstä. Toivottavasti tämä vielä tapahtuu. Sentään kolmiodraamakuviota jatkettiin muutoin laadukkaasti.

Isoin asiahan jaksossa tietysti oli lopun jäätävä ilmoitus matsista jonka näemme NoC:ssä. HHH vs. Punk! Oujea, ehkä vähän turhan aikaisin, mutta onhan tuo melkoista herkkua ja rakennusta on kuitenkin jo ollut ja vielä on pari jaksoa aikaakin rakennella. Kyllähän tuota on vesi kielellä odoteltu melkeinpä siitä asti kun Hunter astui valtaan. Aijaih..
Big Things Poppin, Little Things Stoppin

vendicta

Viesti Kirjoittaja vendicta » Ti 30.08.2011 14:33

bookert kirjoitti:Missä muuten oli itse WWE:n mestari? Cenan ja hänen tilanne ei oikein edennyt mihinkään vaan sensijaan saimme juurikin tällaista supershowmaista viihdettä Tag-ottelun muodossa, jota Cena ja Sheamus hallitsivat leikiten ja Christian taipui Henryn kanssa helpon näköisesti. Aika houseshowfiilis tulee tällaisista brändien välisistä turhista matseista, mutta ehkä parempaa settiä ensi viikolla.
Del Rio on Meksikossa sen aikaa, että saa viisumiin liittyvät asiat kuntoon.

Japeet

Viesti Kirjoittaja Japeet » Ti 30.08.2011 17:34

Mitenkäs tuo supershow-konsepti? Raw'ssa esiintyy tästedes myös Smackdownin staroja, mutta Smackdownissa vain sinibrändiläisiä?

bookert

Viesti Kirjoittaja bookert » Ti 30.08.2011 17:54

Japeet kirjoitti:Mitenkäs tuo supershow-konsepti? Raw'ssa esiintyy tästedes myös Smackdownin staroja, mutta Smackdownissa vain sinibrändiläisiä?
Vissiin toimii molemminpuolin, ainakin tässä nyt tulevassa tiistain SD-jaksossa tulevat RAW:n edustajat myös olemaan paikalla ja vahvasti sain sellaisen käsityksen, että näin tapahtuisi myös jatkossa, mikä ei kovin toivottavaa kyllä ole imo.
Big Things Poppin, Little Things Stoppin

C2W

Viesti Kirjoittaja C2W » Ti 30.08.2011 17:59

Minä ymmärsin, että vain RAW:ssa olisi sini-punaisia, ja SD jatkaisi omalla porukallaan. Kuulostaa kyllä todella kummalliselta.

Ei tuo HHH vs. Punk voi vielä tapahtua! Tosin en kyllä halua nähdä Nashia kehässä jo tuon entrancen perusteella, hyvä jos mies pystyy kävelemään!

Sheamus toimii erittäin hyvin facena. Kunnon ÄIJÄ-gimmick, eikä tarvitse edes nuoleskella yleisöä.
"Your arms are just too short to box with God!"

The Rocker

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Ti 30.08.2011 18:24

Tämä konsepti helpottaa buukkaamista kun ei tarvitse keksiä mitään järkevää Morrisoneille ym. kun voidaan rakentaa Smackdownin feudeja RAWin feudien ohella. Nyt voidaan sitten lopettaa laajasti ajattelu ja jatkaa simppeliä kahden feudin rakentamista per show.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Jeesha

Viesti Kirjoittaja Jeesha » Ti 30.08.2011 18:30

Pitääkin lisätä että A-Ry voitti McIntyren dark matchissa ennen showta. Chosen One on kyllä oikea nimitys Mc:lle.

The Rocker

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Ti 30.08.2011 18:57

Nyt pitäisi vielä rantata yhdestä asiasta. Miksi Christian hävisi? Tuossa ottelussa oli yksi mies jota häviäminen ei tällä hetkellä olisi haitannut: Sheamus. Äijällä oli loukkaantuminen jota hän olisi voinut myydä. Sen sijaan Christian ottelee huomenna Ortonia vastaan häkkiottelussa. Olipas tyhmästi buukattu ME.

Saimou
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Saimou » Ti 30.08.2011 19:05

C2W kirjoitti:Ei tuo HHH vs. Punk voi vielä tapahtua! Tosin en kyllä halua nähdä Nashia kehässä jo tuon entrancen perusteella, hyvä jos mies pystyy kävelemään!
Ehkäpä mainitsit ensin seurauksen ja sitten syyn? Muuta selitystä en ainakaan minä keksi tuolle Punk vs. Nashin ilmoittamiselle ja heti perään perumiselle. Samaa mieltä siitä, että tätä oltaisiin voitu säästellä vaikka kuinka pitkään (jopa Maniaan), mutta säästely ei ole tuntunut olevan WWE:n linja lähiaikoina...

...Paitsi mahdollisesti televisiossa näkyvän talentin monimuotoisuudessa tästä eteenpäin. Noin isolla rosterilla en kyllä näe kirkasta tulevaisuutta keskikortille brändijaottomassa WWE:ssä, ja kaipa tämä nyt vastavuoroisestikin toimii. Vai voisiko tarkoitus tosiaan olla vain vakuuttaa Rawn katselijat siitä, että sinishownkin puolella on kovia tekijöitä... Luulenpa, että roster split on televisiossa historiaa, ja omat rosterit jäävät voimaan house showeissa.

Ei mitenkään killer-jakso, mutta hyvää menoa alusta loppuun. Bookert hyvin sitä jo kuvailikin, että jäi sellainen hieman "hengetön house show" -fiilis tästä. Kovimmat nimet piti saada ruutuun, paini oli hyvää, mutta varsinaista juttujen eteenpäin viemistä ja muuta johdonmukaista sisältöä oli vähemmän kuin esimerkiksi viime viikolla.

Kuvittelinko vain, vai oliko JR aluksi hyvin mukana selostuksessa, ja sitten taas jossain vaiheessa (Miz vs. Punk, Cara vs. Swagger) kyllästyi Colen paskanjauhantaan ja päätti olla hiljaa? Yhtäkkiä vain tag-mestaruusväännön aikana heräsin siihen, että JR ei etenkään alkumatsista sanonut sanaakaan. Ziggler näytti taas vaihteeksi me-kaliiberin äijältä Ortonia vastaan, mikähän olisi miehen tilanne mikäli olisi draftissa saanut jäädä SmackDowniin... Awesome Truthia ei päästetty mikinvarteen, siitä miinusta.
The Rocker kirjoitti:Nyt pitäisi vielä rantata yhdestä asiasta. Miksi Christian hävisi?
Koska se on Christian. Onko siihen ennenkään tarvittu muuta selitystä?
Darien Fawks kirjoitti:WWE on kuin oikean elämän ja maailman mikrokosmos, jossa kohtalon Jumalan lailla määrää pirullinen Vince McMahon.

The Crash

Viesti Kirjoittaja The Crash » Ti 30.08.2011 19:08

Olen vähän kahden vaiheilla tämän uuden konseptin suhteen. Jos ymmärsin oikein, niin brändijaon merkitys hälvenee, kun painijat poukkoilevat show'sta toiseen. Niin kauan minulla ei ole valittamista, kun ohjelman laatu pysyy sillä tasolla kuin se on viime ajat ollut. Keskitytään olennaiseen ja annetaan katsojille sitä, mitä he ovat tulleet hakemaan. Tuskin kenelläkään on sitä vastaan mitään, että viikosta toiseen tuutista suolletaan ulos toinen toistaan upeampia matseja ja segmenttejä. Kolikon toinen puoli vain on se, että Morrison, Riley ja McIntyre muiden muassa jäävät vähemmälle huomiolle Cenan ja Ortonin viedessä ruutuajan.

Jakson suurin pommi oli säästetty aivan loppusekunneille, kun HHH ilmoitti itse ottelevansa Punkia vastaan NOC:issa Nashin sijasta! HHH-Punk on kyllä timanttinen ottelupari, mutta sitä en ymmärrä, miksi se pitää käydä NOC:in kaltaisessa väli-PPV:ssä. Tulee auttamatta liian aikaisin, vaikka mieluummin näen HHH:n kuin Nashin ottelemassa Punkia vastaan. Nash tunnusti valehdelleensa HHH:lle autokolarista, mutta niin kuin usein käy, niin yksi vastaus synnytti lukuisia kysymyksiä. En malta odottaa illan SuperSmackDownia!
"All publicity is good publicity."

Show_Stopper

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » Ti 30.08.2011 19:12

C2W kirjoitti:Minä ymmärsin, että vain RAW:ssa olisi sini-punaisia, ja SD jatkaisi omalla porukallaan. Kuulostaa kyllä todella kummalliselta.

Homma tulee toimimaan molemminpuolin. Mitä järkeä siinä muutenkaan olisi, että SD jätettäisiin yksin kitumaan laihalla ja tähtiköyhällä rosterillaan? Brändijaon lopettamista kokeillaan ja samalla buustataan vähän katsojalukuja.

Jaksosta jäi päällimmäisenä mieleen Ortonin ja Zigglerin tykitys. Siinä on kanssa toimiva kaksikko.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ti 30.08.2011 19:24

Ziggler-Orton matsi oli kyllä harvinaisen kova, kun otetaan huomioon, että siinä oli Orton. Tosin täytyy sanoa, että Ortonin ilmeilyt ei toimi itseeni ainakaan ollenkaan. Tai no, jos niiden on tarkoitus saada minut nauramaan, niin siinä on onnistuttu melko hyvin. Melkein ääneen naureskelin niitä eleitä ja liikehdintää.

Punkin promottelusta sen verran, että se oksennujuttu sydeemi oli ihan hyvä joo, mutta CM:ä jatko sitä vähän liian pitkään. Se alko vaa kyllästyttään pidemmän päälle ja pointti tuli jo ensimmäisen 5 sekunnin aikana selville. Muuten taas erinomaista promottelu!

Super Raw, Super Smackdon sydeemi ei vaan tuu toimimaan. Vaikka onkin kaksi showta, niin jos kaikki painijat palloilee kaikissa showssa niin vöiden määrä on yksinkertaisesti liian iso. Onnistutaan ehkä luomaan kunnolliset feudit WWE, WHC ja jonku midcardvyö ympärille samaan aikaan, mutta muut uppoaa pimeään kuiluun niiden midcard painijoiden kanssa. Kohta nähdään kuinka Superstarsissa puolustetaan IC-mestaruutta ja muualla koko mestaruutta ei varmaan nähdäkkään. Nykyään jo brändi jaolla tietyt hyvät talentit meinäävät jäädä ilman ruutuaikaa ja miten nyt? Ei hyvää päivää. Saa nyt nähdä miten tämä toteutetaan, jos käytetään aina vain paria painijaa toisesta showsta eikä tuotaisi esimerkiksi mestaruuskuvioita brändeistä toiseen niin molemmilla brändeillä voisi pysyä tietynlainen itsenäisyys ja tästä hommasta voisi olla samalla hyötyä molemmille showlle.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

takaovi

Viesti Kirjoittaja takaovi » Ti 30.08.2011 19:29

Punk vs HHH vs Nash feudi on saanut minutkin kiinnostumaan taas RAW:n seuraamisesta. Punk on ihan loistava, HHH vetää myös erittäin hyvää settiä ja Nashkin toimii mikin kanssa (+entrance biisi on aika epic). Toisaalta ihan hyvä, että säästyttiin Nash vs Punkilta, koska Kevin ei tosiaankaan ole ottelukunnossa. Saattaisi mennä jotenkin jossain kunnon hc mättäjäisissä.

HHH vs Punk on kyllä todella kova matsi ja varmasti se haluttiin kortin vetonaulaksi, kun muuten on aika vaisu kortti. Ei Cena vs Del Riokaan minkään suuremman matsin edellytyksiä täytä, ainakaan vielä. Ja eiköhän lopetuksessa tule olemaan näppinsä pelissä erinäisillä henkilöillä, jolloin saadaan feudia jatkumaan.
No anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke ottelu

The Rocker

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Ti 30.08.2011 20:57

Meh rantataanpa vähän lisää. Miksi showssa buildattiin Nash vs Punkia jos sitä ei kerran nähdäkään? Ainakaan hetkeen. Siis mitä järkeä tässäkään nyt oli? Ellei siellä päätetty kesken shown että nyt tehdäänkin suunnitelmaan muutos. Tai sitten vain ajattelen loogisesti mitä WWE:n käsikirjoittajat eivät tee.

Michael Cole oli tällä kertaa ärsyttävämpi kuin viimeksi.

Hyvänä asiana voisin mainita sen että Randy vs Ziggler oli todella hyvä tv-ottelu, Punk vs Miz oli kelvollinen ja Swagger vs Cara siedettävä. Tag ottelut olivat tylsiä.

vendicta

Viesti Kirjoittaja vendicta » Ke 31.08.2011 07:00

The Rocker kirjoitti:Meh rantataanpa vähän lisää. Miksi showssa buildattiin Nash vs Punkia jos sitä ei kerran nähdäkään? Ainakaan hetkeen. Siis mitä järkeä tässäkään nyt oli? Ellei siellä päätetty kesken shown että nyt tehdäänkin suunnitelmaan muutos. Tai sitten vain ajattelen loogisesti mitä WWE:n käsikirjoittajat eivät tee.
Jokin sivusto taisi mainita, että Nashin loukkaantuminen oli tullut show'n aikana esille, jonka seurauksena päätettiin vetää Nash pois ottelusta ja laittaa Hunter tilalle.

takaovi

Viesti Kirjoittaja takaovi » Ke 31.08.2011 17:41

vendicta kirjoitti:
The Rocker kirjoitti:Meh rantataanpa vähän lisää. Miksi showssa buildattiin Nash vs Punkia jos sitä ei kerran nähdäkään? Ainakaan hetkeen. Siis mitä järkeä tässäkään nyt oli? Ellei siellä päätetty kesken shown että nyt tehdäänkin suunnitelmaan muutos. Tai sitten vain ajattelen loogisesti mitä WWE:n käsikirjoittajat eivät tee.
Jokin sivusto taisi mainita, että Nashin loukkaantuminen oli tullut show'n aikana esille, jonka seurauksena päätettiin vetää Nash pois ottelusta ja laittaa Hunter tilalle.
Tais ollaa se moneen kertaan kehään nouseminen vähän liikaa yhdelle illalle :roll:
No anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke ottelu

SkullCrushingFinale

Viesti Kirjoittaja SkullCrushingFinale » Pe 02.09.2011 19:53

takaovi kirjoitti:
vendicta kirjoitti:
Tais ollaa se moneen kertaan kehään nouseminen vähän liikaa yhdelle illalle :roll:
Itse ajattelin sen ihan jo tarinankin puolesta niin, että Hunter alunperin meinasi kehässä, että ihan v***n sama, kunnes sai hetken miettiä näitä Punkin juttuja munattomasta hallinnasta (ml. Laurianaitis-bäkkärisegmentti), jonka jälkeen päätti hypätä itse kehään hoitamaan homman oikein.

Punk/HHH > Punk/Nash

The Rocker

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Pe 02.09.2011 20:02

SkullCrushingFinale kirjoitti:Itse ajattelin sen ihan jo tarinankin puolesta niin, että Hunter alunperin meinasi kehässä, että ihan v***n sama, kunnes sai hetken miettiä näitä Punkin juttuja munattomasta hallinnasta (ml. Laurianaitis-bäkkärisegmentti), jonka jälkeen päätti hypätä itse kehään hoitamaan homman oikein.

Punk/HHH > Punk/Nash
Olkoonkin että ottelu on takuulla parempi, mutta miksi buukata alkuunkaan koko ottelua ja sitten vielä käyttää aikaa sen rakenteluun? Sen ajan olisi voinut käyttää johonkin muuhun. Vaikka niihin herroihin jotka unohtuivat ohjelmasta muuten.

SkullCrushingFinale

Viesti Kirjoittaja SkullCrushingFinale » Pe 02.09.2011 20:42

The Rocker kirjoitti:
SkullCrushingFinale kirjoitti:Itse ajattelin sen ihan jo tarinankin puolesta niin, että Hunter alunperin meinasi kehässä, että ihan v***n sama, kunnes sai hetken miettiä näitä Punkin juttuja munattomasta hallinnasta (ml. Laurianaitis-bäkkärisegmentti), jonka jälkeen päätti hypätä itse kehään hoitamaan homman oikein.

Punk/HHH > Punk/Nash
Olkoonkin että ottelu on takuulla parempi, mutta miksi buukata alkuunkaan koko ottelua ja sitten vielä käyttää aikaa sen rakenteluun? Sen ajan olisi voinut käyttää johonkin muuhun. Vaikka niihin herroihin jotka unohtuivat ohjelmasta muuten.
Koska matsilla/alkavalla feudilla on kaikki mahdollisuudet olla aivan tajuttoman kova ja nostaa Punk sinne WWE'n kattohuoneistoon lopullisesti. Promot miesten välillä ovat olleet mahtavia ja tämän hetkisen tuotteen suurin mielenkiinnon kohde.

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » Pe 02.09.2011 20:52

Pakko nyt taas todeta, että aivan turhaa kitinää The Rockerilta. Tuo oli vain ja ainoastaan hienoa, yllättävää ja poikkeuksellista bookkausta WWE:ltä. Turha sellaisesta on soimata. Se, että show'ssa ei nähty taas näitä smarkkien McIntyreja ja muita hienoja miehiä, ei todellakaan ole asia, joka pitäisi tällaisen ennen kuulumattoman oivaltavan käsikirjoituksen piikkiin pistää.
Uudistunut, entistä parempi Kielisirkus:

http://kielisirkus.blogspot.fi/

The Rocker

Viesti Kirjoittaja The Rocker » La 03.09.2011 12:21

Darien Fawks kirjoitti:Pakko nyt taas todeta, että aivan turhaa kitinää The Rockerilta. Tuo oli vain ja ainoastaan hienoa, yllättävää ja poikkeuksellista bookkausta WWE:ltä. Turha sellaisesta on soimata. Se, että show'ssa ei nähty taas näitä smarkkien McIntyreja ja muita hienoja miehiä, ei todellakaan ole asia, joka pitäisi tällaisen ennen kuulumattoman oivaltavan käsikirjoituksen piikkiin pistää.
Odottelinkin tätä kommenttia.

Miksikö se oli paskaa? Mitä järkeä on buukata ottelu isolla kohinalla ja sitten olla järjestämättä sitä? Isommassa mittakaavassahan tuo tarkoittaa sitä että PPV:hen buukataan vaikkapa Morrison vs The Miz mutta tapahtumassa nähdäänkin Morrison vs Dolph Ziggler. Ottelun taso nousisi varmaankin mutta miksi sitten buukattaisiin jotain jota ei aiota järjestää? Miksi teasata jotain jota ei aiota järjestää? Ja ennen kaikkea miksi rakentaa jotain todella hienovaraista ja sitten ei selitetä asiaa? Jos suurin osa katsojista ei ymmärrä miksi joku asia piti muuttaa lennosta niin se pitäisi edes selittää jotenkin.

SkullCrushingFinale

Viesti Kirjoittaja SkullCrushingFinale » La 03.09.2011 13:28

The Rocker kirjoitti:
Darien Fawks kirjoitti:Pakko nyt taas todeta, että aivan turhaa kitinää The Rockerilta. Tuo oli vain ja ainoastaan hienoa, yllättävää ja poikkeuksellista bookkausta WWE:ltä. Turha sellaisesta on soimata. Se, että show'ssa ei nähty taas näitä smarkkien McIntyreja ja muita hienoja miehiä, ei todellakaan ole asia, joka pitäisi tällaisen ennen kuulumattoman oivaltavan käsikirjoituksen piikkiin pistää.
Odottelinkin tätä kommenttia.

Miksikö se oli paskaa? Mitä järkeä on buukata ottelu isolla kohinalla ja sitten olla järjestämättä sitä? Isommassa mittakaavassahan tuo tarkoittaa sitä että PPV:hen buukataan vaikkapa Morrison vs The Miz mutta tapahtumassa nähdäänkin Morrison vs Dolph Ziggler. Ottelun taso nousisi varmaankin mutta miksi sitten buukattaisiin jotain jota ei aiota järjestää? Miksi teasata jotain jota ei aiota järjestää? Ja ennen kaikkea miksi rakentaa jotain todella hienovaraista ja sitten ei selitetä asiaa? Jos suurin osa katsojista ei ymmärrä miksi joku asia piti muuttaa lennosta niin se pitäisi edes selittää jotenkin.
En tosta isolla kohinalla bookkaamisesta tiedä. Kaikki kolme olivat kuitenkin samassa bookkaussegmentissä messissä ja toinen ottelija vain vaihdettiin (vielä saman RAW'n aikana), vieläpä tarinan mukaan ihan järkevään vaihtoehtoon. En ihan nyt ymmärrä miksi kaivoit tuon Miz/Ziggler-vertauksen. Tuskinpa kovin moni samantien tuon Nash-julkistuksen jälkeen tilasi tapahtumaa ja sitten pettyi kun tunti myöhemmin ottelu peruttiin.

Vastaa Viestiin