Christian-Orton kuudenteen kertaan ei oikein innostanu, mutta olihan tuo ihan hyvä matsi. Liian käytetty ottelupari ja liian paljon käytetty ottelumuoto myös, vaikka ei ole nyt tainnut vähään aikaan näkyä. Itse olen katsonut kokonaan vissiin kaksi Orton vs. Christiania ja tämä oli nyt kolmas. Minusta tuntui nyt, että tämä on niin nähty (toki olen kelailemalla ne muut 3 katsonut), joten häytyy miettiä miltä se tuntui tyypeille, jotka ovat tapittaneet kaikki Orton vs. Christianit. Mark Henry, vaikka onkin ollut ehkäpä uransa parhaassa vireessä, ei jaksa kiinnostaa ainakaan Ortonia vastaan. Toisaalta eipä tuolla muitakaan vaihtoehtoja ole, kun Barrettiakin perseraiskataan oikeeeeen kunnolla ja Sheamus on naamaksi kääntymisprosessissaan ja Orton vs. Sheamus on muutenki nähty kamppailu jo.
Daniel Bryan versus Sin Cara matsilta odotin paljon enemmän ja nyt tämä jäi vähän laihaksi. Toisaalta uskon, että tämä nyt muotoutuu jonkinmoiseksi feudiksi Bryanin ja Caran välillä, niin eiköhän niitä huomattavasti parempia matseja nähdä tulevaisuudessa. Sinällään kyllä hyvä veto WWE:ltä, jos Bryan ja Cara nyt feudaavat, sillä Hunico saa hioa painimistaan todella varman painijan kanssa ja ehkä se botchailu loppuisi. Tässä ottelussa ei iskenyt itselleni suurempia silmään. Sin Caran heel käännöksestä en sitten tiedä. Tuntuu kummalliselta vedolta, ehkäpä saamme sen Sin Cara vs. Sin Caran jossain vaiheessa. Muuten tuntuisi aika oudolta vedolta. Bryani kaatu vähän hepposasti.