Kyllä, Christian painii Hell in a Cell -PPV:ssä Fatal FourWay -ottelun Great Khalia, David Otungaa ja Kevin Nashia vastaan. Ja se ottelu tulee olemaan loistavinta parhautta mitä TV:ssä on ikinä nähty.knup mc kirjoitti:Christian sit varmaan tekee yksin niistä matseista hyviä? Painii sit varmaan The Great Khalin kanssa myös klassikon, jota tullaan muistelemaan vielä 10 vuodenkin päästä.
Tai mitä jos kuitenkin pysyttäisiin todellisuudessa? Ilmeisesti niitä Christianin huonoja matseja ei löytynyt, just saying...
knup mc kirjoitti:Kyllä Ortoniltakin hyviä matseja löytyy, foorumilla on hehkutettu jopa viime PPV-matsia Mark Henrya vastaan.
Keräilinpä tähän PPV:n ketjusta niitä hehkutuksia. Nimi jokaista postia ennen on alkuperäinen postaaja, ja teksti kursiivilla on omat huomiot. Näin vältän ylimääräisen tagaamisen.
Tuskin tarvitsee tämän enemmän alleviivata, mutta ilmeisesti ymmärrämme sanan 'hehkutus' eri tavalla.Darien: Aivan mahtava matsi, jossa oli upea tarina. -- Lunasti vähäiset odotukset kepoisesti. Tämä siis Darienilta. Jokainen painipuolta lukeva tuntee miehen korostavan ja liioittelevan tyylin.
SkullCrushingFinale: Olin satavarma out-of-nowhere-RKO'sta, mutta onneksi siltä vältyttiin. Eli SCF:n kehut meni lähinnä sille, ettei nähty sitä perinteistä Orton-kaavaa.matsin loppu oli kuin suoraan Career vs. StreakistaJos olisi ilkeä, voisi piikitellä, että loppu oli siis käytetty. En kuitenkaan viitsi.
bookert: Juu itse matsikin oli hyvä, koska se kertoi sitä kuuluisaa tarinaa. -- ihan jeesmatsi Hehkutusta?
The Crash: Ottelun taso nyt ei päätä huimannut -- bookkaus oli aika jäätävää Jäätävä on tässä yhteydessä siis negatiivinen ilmaus
Hellhound: Hyvää tarinankerrontaa sisältänyt Brawl Tästä ei mitään uutta sanottavaa
knup mc kirjoitti:No miksiköhän Mark Henrylle hurrattiin? Koska 15-vuotta WWEssä paininut voitti ensimmäistä kertaa sen suurimman, makes any sense?
Tekee järkeä smarkeille, kyllä. Tiedätkö mikä muu on smarkeista järkevää? Se, että joku voittaa Randy Ortonin PPV:ssä puhtaasti! Se että miehestä tulee samalla ensimmäistä kertaa maailmanmestari on mukava bonus, kirsikka kakun päällä. Markit taas... no, jos heel voittaa firman kakkosnaaman ja saa hurrauksia, kyseessä on joko hyvä (tai huono, riippuu MITEN markki on) heel, tai, gulp, huono face.
Tähän väliin haluaisin korostaa, että minä en nussi pilkkua. Minä rakastelen sitä. (Vitsi toimii paremmin englanniksi.) Eli et maksanut viime WrestleManiasta pelkästään Ortonin takia, neh? Ja kuinka monen luulet maksaneen? Se kuitenkin oli 'mania jossa nähtiin legendaarinen Edge vastaan rakettimaisessa nosteessa oleva Alberto Del Rio (jälkimmäisen ensimmäinen 'mania) sekä John Cena vastaan the Miz, mainitsemasi Rockin lisäksi.knup mc kirjoitti:En ole väittänyt, että maksan SmackDownin katselusta. Mutta olen maksanut WWE:n PPV:stä usein, joskus maksan vain sen takia, että näkisin Ortonin tositoimissa, jos muut matsit eivät kiinnosta. Esimerkiksi viimeisimmistä Wrestlemaniasta maksoin vain nähdäkseni kaksi lempipainijaani Randy Ortonin ja The Rockin.
Nämä nyt ovat (tietääkseni) kuulopuheita, mutta mm. Mister Kennedyn. TieKENNEDYY!dätkö mitä se mies tekee nykyään? Ai niin mutta TNA on paskaa, joten ei siitä tarvitse välittää. (sarkasmi ei oikein sovi mulle.)knup mc kirjoitti:Tulipahan mieleen, että täällä on väitetty, että Orton on pysäyttänyt monen painijan etenemisen huipulle... mm. Kofi Kingstonin pls?
EDIT:\\ Whatin kommentti laukas tän: http://www.youtube.com/watch?v=fLyxLizQDUM