Voi hyvää päivää. Nyt tämä Merovingin takertuminen jokaiseen viestiini alkaa käydä jo todella typeräksi. Viestini ei ollut millään tavaa torspo tai idioottimainen.
Darien Fawks kirjoitti:
Last Man Standingiin riittää kyllä sekaantujia. Yksi erinomainen kuvio voisi olla laittaa Rock pieksemään Cena. Näin tapahtuma saisi upean lopetuksen, yleisö orgasmin ja Survivor Seriesin ottelu aivan uutta puhtia alleen.
Merovingi kirjoitti:Mitä v**tua Darien? Laitetaan The Rock pieksemään Cena ja sen jälkeen he ottelisivat samassa joukkueessa SurSerissä? Vai ihanko vastakkain?
Oletko idiootti? Siis ihan oikeasti? The Rock olisi tyhmin valinta ikinä.
Minä sentään perustelin väitteeni: hyvää viihdettä itse kullekin säädylle. Itse et perustele millään tasolla, miksi The Rock olisi tyhmä ja vieläpä tyhmin valinta ikinä. Postasin kuinka paskaa tahansa, niin et sinäkään tällaisella postauksella omalle maineellesi hyvää tee ellei Darien-rage nyt vain satu jonkun mielestä olemaan niiiiiin coolia.
Ei ole painin historiassa millään tapaa harvinaista, että tulevat vastustajat tappelisivat toistensa puolella jossain vaiheessa feudia. Tätähän tapahtuu melkein kuukausitasolla ja syy tähän on se, että näin luodaan draamaa ja jännitettä. Jokainen tietää jo valmiiksi, että Rockin ja Cenan paritus Survivor Seriesissä tulee olemaan erittäin tulenarka. Ei siis ole millään tapaa idiotismia ajatella, että tätä suurtapahtumaa alettaisiin hypettää hyvissä ajoin siten, että The Rock kävisi pieksemässä Cenaa ennen kuin kukaan varsinaisesti niin odottaa. Rock on pitkin kesää uhonnut, että hän aikoo lyödä Cenalle jauhot suuhun ja tässä olisi oivallinen tilaisuus käydä näpäyttämässä.
Merovingi kirjoitti:Brodus Clay tulee ja tuhoaa Cenan, aiheuttaen hänen tappionsa. Mark my words...
Kuinka hienoa perustelua! Vetoat ilmeisesti taas kerran johonkin dirtsheetistä lukemaasi uutiseen. Good for you. Ei tuo skenaario millään muotoa mahdoton ole, mutta olisi tuo nyt melko laiha tapa tuoda RAW'ssa kovasti hypetetty Brodus takaisin kuvioihin. Ei taitaisi myöskään olla ensimmäinen kerta, kun mies sisäänajetaan Del Rion vihollista pieksemään.
Merovingi kirjoitti:Ainiin Darien.. Tämä aluehan on se alue, jossa ei kannata tulla valittamaan, jos joku tulee spoilaamaan tulevan tapahtuman tuloksen. Valituksesi on siis lapsellista ja turhaa.

Et myöskään ole moderaattori, joten turpa kiinni ja jätä moderointi moderaattoreille.
Ai tämä alueko se on? Minä kun luulin, että se oli Uutiset ja huhut -alue ja täällä puolestaan saisi rauhassa jutella tulevasta tapahtumasta ilman pelkoa siitä, että joku pasteaa WWE:n suunnitelmat tänne. En ole moderaattori, mutta seuraan WWE:n ohjelmistoa, joten valitan spoilaamisesta juurikin rivikäyttäjän näkökulmasta. Viestisi oli väärässä paikassa ja olisin olettanut, että kykenet sen myöntämään.
Merovingi kirjoitti:Lisäksi minusta on hyvin huvittavaa, että Darien itkee lähteiden puutteesta, vaikka uutisessa lukee "according to PWInsider". Niin.. Sinähän osaat paremmin englantia kuin minä... Riiiight..

Olipa taas kerran hauska juttu. Sinustahan on varsinainen koomikko tullut. Aika mielenkiintoista tosin, että PWInsider on tuolla tavoin viitannut itseensä omassa uutisessaan. Tässäpä sinulle uutinen minulta:
Darienin mukaan sinä olet sortunut viime aikoina lapsellisuuteen ja hyökännyt Darienin postauksia vastaan sellaisilla postauksilla, jotka eivät ole lainkaan sen parempia. Järjen mukaan kun voisi ajatella, että tasoa kritikoivat postaukset olisivat tasoltaan edes jossain määrin kunnollisia. Aiheellista kritiikkiä ja palautetta Darien on kyllä täällä saanut SkullCrushingFinaleilta, Riveneiltä ja joiltain muilta, mutta nämä sinun viestisi eivät sitä ole.
Niin ja otetaanpa sitten vielä käsittelyyn yksi hyvä pointti, jonka knup mc esitti: Rockin sekaantuminen Cenan otteluun olisi kummallista, koska Rockilla voisi olla mahdollisuus otella vyöstä Wrestlemaniassa. Tämä on ihan hyvä pointti, mutta toisaalta voisi ajatella, että Rock ei muutenkaan luota John Cenan mahdollisuuksiin säilyttää Wrestlemaniaan asti. Samalla saataisiin Cenalle lisää vettä myllyyn, koska hän voisi valittaa siitä, miten Rock ei selvästikään halua jäädä WWE:hen pidemmäksi aikaa kun pelkää voittavansa vyönkin.
Ok, onhan tuo epäloogista, mutta niin on sekin, että The Rock yhtäkkiä pistetään Survivor Seriesiin Cenan puolelle. Tätä on pakko pohjustaa tavalla tai toisella ja mieluiten seuraavassa RAW'ssa, joten miksipäs Rock ei voisi näyttäytyä jo Vengeancen lopussa ja selittää tekosiaan RAW'ssa jälkeenpäin. Itse ainakin tykkäisin ja varmasti moni muukin. Ja eipä tuohon CM Punkin ja Triple H:nkaan otteluun nyt näyttäisi suoranaisesti olevan odotettavissa mitään viime aikoina trendiksi noussutta WTF-lopetusta. Tai no kukapa sitäkään osaa sanoa.