Survivor Series 20.11.2011

Jos seuraat painitapahtumia reaaliajassa, tämä on oikea paikka sinulle. Mutta älä sitten pillastu jos joku möläyttää seuraavan PPV:n mestaruusottelun voittajan nimen varoittamatta. Täällä se on sallittua.
Vastaa Viestiin
Kenitys
Moderaattori
Viesti:

Re: Survivor Series 20.11.2011

Viesti Kirjoittaja Kenitys » Ke 23.11.2011 21:47

Reno Hex kirjoitti:Riveni vissiin tarkoitti että nyt kun Cena-hate on suosittua myös liveyleisön keskuudessa, IWC lakkaa vihaamasta Cenaa. Koska se on liian mainstreamia. Kenitystä käytettiin esimerkkinä näistä entisistä Cenavihaajista, jotka kääntävät kelkkansa.
Kyllä mä sen pointin tajusin mutta kun en mä ole entinen Cena-vihaaja niin en mä voi toimia silloin esimerkkinä :( Sama kuin Riveni toimisi esimerkkinä entisistä sosialisteista.

Riveni
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Riveni » To 24.11.2011 02:10

Kenitys kirjoitti:
Reno Hex kirjoitti:Riveni vissiin tarkoitti että nyt kun Cena-hate on suosittua myös liveyleisön keskuudessa, IWC lakkaa vihaamasta Cenaa. Koska se on liian mainstreamia. Kenitystä käytettiin esimerkkinä näistä entisistä Cenavihaajista, jotka kääntävät kelkkansa.
Kyllä mä sen pointin tajusin mutta kun en mä ole entinen Cena-vihaaja niin en mä voi toimia silloin esimerkkinä :( Sama kuin Riveni toimisi esimerkkinä entisistä sosialisteista.
Ennen nykyistä oikeistoliberaliaa riveni oli sosialisti. ;)
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.

Saimou
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Saimou » To 24.11.2011 11:24

Ohhoh, olipas tullut aluksi yllättävän negatiivista kommenttia PPV:stä. Itsehän olen samoilla linjoilla kuin DonEmilio, tai oikeastaan vielä selvemmin enska: show ei kiinnostanut ennakkoon sitten niin yhtään, kaiken vaikuttaessa tylsältä tusinaväännöltä (jopa Rockin paluu), mutta niin vain itsensä ylittäneet suoritukset ja MSG:n tuoma viimeinen silaus tekivät tästä hyvin lähelle vuoden parhaan tapahtuman.

Eipä tässä tarvitse enää romaaneja kirjoittaa kun kaikki on jo sanottu. Itse katsoin shown kolmessa osassa kolmena eri iltana, joten sekin saattoi parantaa kuvaa entisestään, kun pettymykseksi jäänyt Henry vs. Show ei tullut mihinkään ähkyrakoon. Cenan tilannetta on jo hyvin puitu, ja olisihan tuossa ainekset elämää suuremmalle heel turnille: kaikkeni teen, mutta jos en kelpaa, niin haistakaa sitten p**ka. Ei ole tainnut tosin MSG:n yleisö hirveästi muita PPV:itä katsoa, kun chanttaavat Cenalle "You can't wrestleä" - that's so 2005.

Suurin yksittäinen asia PPV:ssä heti Rockin paluun jälkeen oli kuitenkin erään painijan pukeutumiseen liittynyt seikka, jonka jo DonEmilio ja joku muukin nosti esille. Ihmettelin pitkään Cody Rhodesia hänen ottelussaan: onko massaa tullut lisää, rusketusta, aiheuttaako mustat palkit uikkareissa illuusion, vai miksi ihmeessä hän näytti jotenkin paljon isommalta ja vaarallisemmalta painijalta? Ja sitten tajusin.

Polvisuojat.

Siis voinko tästä lähtien katsoa oikeasti Codyn otteluita, enkä vain keskittyä tuijottamaan hänen ken-nukkemaisen sileitä, kauniisti ruskettuneita jalkojaan? Muutos on niin suuri ja yllättävä, etten oikein vieläkään osaa sanoa, mitä mieltä olen: toisaalta on mukavaa seurata taitavan painijan edesottamuksia, mutta toisaalta jotain oleellista ja tärkeää on nyt kadonnut. No, olenkin jo ennakkoon puinut mielessäni debytanttien kannalta heikkoa vuotta, mutta nyt ei tarvitse enää pähkäillä kuka - tai pikemmin mikä - "vuoden tulokas" -äänen minulta vuoden lopuksi saa.

Sinänsä tuo Codyn muutos, ja se, minkälaiseksi hän on nyt muuttunut, on jäänyt minulta yhtä pimentoon kuin "Barrettin monsterpush". Vaikka Barrettin ja Codyn voitosta tykkäsinkin, oli siinä väkisinkin fiilis, että jotain meni nyt väärin: Codyahan tässä monta kuukautta pushattiin, miksi ihmeessä nyt tyhjästä Barrett, joka toki karismaattinen ja ennen kaikkea supertähden näköinen ja oloinen onkin, oli tiimin kapteeni ja ottelun voittaja? Aivan kuin joku SmackDownin oma Hogan olisi todennut, että Rhodes ei ole vielä valmis, ja jos olisi hänestä kiinni, pushattaisiin Wadea. Mieleeni tuli väkisinkin skenaario, jossa Cody olisi ollut vielä maskipäinen tiimin kapu, ja roolit olisivat menneet lopussa toisin päin. Aikanaan Rey Mysterion potkusta itseluottamuksensa menettänyt ja mielenvikaiseksi muuttunut Rhodes olisi selättänyt entisen mentorinsa ja xx-kertaisen maailmanmestarin, itsensä Randy Ortonin. Itsetunto olisi saanut valtavan boostin, ja naurava Rhodes ei olisi tarvinnut maskiaan enää, jääden kuitenkin edelleen mysteeriseksi sosiopaatiksi. Ainakin minusta järkevämpi selitys gimmickinmuutokselle kuin nyt wikipediasta lukemani oikea syy.

Erinomainen ja muistettava tapahtuma parin tylsemmän väli-PPV:n jälkeen. Kyllä WWE:ssä todellakin on kaikki talentti pistää pystyyn mahtavia näytöksiä: harmi, ettei siihen aina riitä ideoita ja viitseliäisyyttä.
Darien Fawks kirjoitti:WWE on kuin oikean elämän ja maailman mikrokosmos, jossa kohtalon Jumalan lailla määrää pirullinen Vince McMahon.

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » To 24.11.2011 19:00

Saimoulta asia settiä, mutta:
Saimou kirjoitti:Rhodes olisi selättänyt entisen mentorinsa ja xx-kertaisen maailmanmestarin, itsensä Randy Ortonin. Itsetunto olisi saanut valtavan boostin, ja naurava Rhodes ei olisi tarvinnut maskiaan enää, jääden kuitenkin edelleen mysteeriseksi sosiopaatiksi. Ainakin minusta järkevämpi selitys gimmickinmuutokselle kuin nyt wikipediasta lukemani oikea syy.
Selventäisitkö vähän? Ja ei, en jaksa käydä Wikipediasta lukemassa.
Uudistunut, entistä parempi Kielisirkus:

http://kielisirkus.blogspot.fi/

Saimou
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Saimou » Pe 25.11.2011 00:28

Darien Fawks kirjoitti:Selventäisitkö vähän? Ja ei, en jaksa käydä Wikipediasta lukemassa.
No olen luultavasti väärä ihminen selventämään kun en kyseistä jaksoa katsonut, mutta käsittääkseni Orton huitaisi Codya hänen maskillaan naamaan jossain street fightissa, ja maski murtui. Seuraavalla viikolla Cody sitten asteli kehään ilman maskia ja baggereita, uuden musiikin saattelemana.

Siirrän selitysvastuun jollekulle SD:tä katsoneelle mikäli tässä on jotain väärin / jokin kaipaa tarkennusta.

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » Pe 25.11.2011 00:36

Saimou kirjoitti:
Darien Fawks kirjoitti:Selventäisitkö vähän? Ja ei, en jaksa käydä Wikipediasta lukemassa.
No olen luultavasti väärä ihminen selventämään kun en kyseistä jaksoa katsonut, mutta käsittääkseni Orton huitaisi Codya hänen maskillaan naamaan jossain street fightissa, ja maski murtui. Seuraavalla viikolla Cody sitten asteli kehään ilman maskia ja baggereita, uuden musiikin saattelemana.

Siirrän selitysvastuun jollekulle SD:tä katsoneelle mikäli tässä on jotain väärin / jokin kaipaa tarkennusta.
Aa, tarkoitit siis "oikeaa" syytä, etkä tosissaan oikeaa syytä...
Uudistunut, entistä parempi Kielisirkus:

http://kielisirkus.blogspot.fi/

The Crash

Viesti Kirjoittaja The Crash » Su 27.11.2011 01:27

Kaikki oleellinen alkaa olla jo sanottu, mutta itse tulen muistamaan SurSerin jälkeenpäin MSG:n tulikuumasta yleisöstä ja Rockin eeppisestä paluusta painikehiin yli seitsemän vuoden tauon jälkeen. Gardenin yleisö sai muuten melko keskinkertaisen tapahtuman tuntumaan elämää suuremmalta spektaakkelilta. Erityisesti "We want Ryder!" -chantti Rockin promon aikana oli hunajata. Kun vihdoin Ryder tulee voittamaan US-mestaruuden, niin se tulee olemaan hieno hetki.

Voittajat menivät juurikin niin kuin itse olisin ne buukannutkin yhtä lukuun ottamatta. Morrison näytti jälleen kerran, mikä hän on miehiään. WWE selvästi ottaa nyt kaiken irti Morrisonin viimeisistä päivistä firman palveluksessa niin kuin pitääkin. Jos tämä jäi JoMon viimeiseksi PPV-esiintymiseksi WWE:n alaisuudessa, niin se jätti hyvän maun suuhun itselleni pitkäksi aikaa, vaikkakin ottelun ennalta-arvattavuus söi omalta osaltaan mielenkiintoani.

Ziggler tuntuu viikko viikolta yhä enemmän supertähdeltä, joka tulevina vuosina tulee tarjoamaan meille vielä monen monta ilon aihetta. WWE:n tulevaisuus on Zigglerin kaltaisten starojen varassa, jotka tulevat tulevina vuosina kantamaan puljua harteillaan. Ziggler ei vain otellut kahdessa ottelussa, vaan oli myös voitokas kummassakin. Uusi sisääntulomusiikki on vielä piste iin päälle. Tähti on syntynyt!

Sin Caran loukkaantuminen on tietenkin ikävää, jos tai kun joutuu vielä olemaan sivussa 6-9 kuukautta niin kuin jostain luin. Olen tähän mennessä katsonut Caran botchailua läpi sormien, mutta nyt meni tyypistä viimeistään maku, kun onnistui botchaamaan heti ensimmäisen liikkeensä koko ottelussa. Pilasi osittain oman katselunautintoni tästä ottelusta. Ei kovin ruusuiselta näytä miehen tulevaisuus WWE:n leivissä.

Barrett on ollut vähän pimennossa viime kuukaudet IC-mestaruuskautensa jälkeen, joten voitto Ortonin poppoosta ei olisi voinut tulla enää parempaan saumaan. Tuleeko tämä kaikki johtamaan kenties Barrettin Rumble-voittoon, niin se jää nähtäväksi. Joka tapauksessa Barrett osoitti olevansa synnynnäinen johtaja, joka tulee kenties jo ensi vuonna pitämään sitä suurinta vyötäröllään.

Cody on Zigglerin lisäksi toinen, josta varmasti tulemme kuulemaan vielä paljon jatkossa. Kaikki vain on jotenkin loksahtanut nyt paikoilleen. Pidän tästä Dashing-gimmickin uudesta versiosta kuin hullu puurosta! Ylipäänsä Codyn luopuminen vihdoin maskistaan ja uusvanha IC-mestaruusvyö yhdistettynä uuteen sisääntulomusiikkiin ovat kaikki hyviä muutoksia. Vielä kun DiBiase ja McIntyre saisivat oman osansa tästä, niin olisin tyytyväinen.

ADR ei saanut voitettua minua puolellensa vieläkään. Ihmettelin silloin vuosi sitten jo Del Rion hypetystä tällä foorumilla ihan kuin hän olisi joku Jeesuksen ruumiillistuma. Ymmärrän hyvin, miksi hän ei kerää yleisöstä enempää reaktiota tuolla tyylillä. Matsi oli todella tylsää katseltavaa, kunnes lopussa alkoi sentään jo tapahtua. Ei tule koko WWE:n rosterista ketään parempaa mieleen kuin CM Punk kantamaan WWE-mestaruutta. Vuoden painija aivan kiistatta.

Rock näytti sen kaikille jälleen kerran, miksi häntä sanotaan sähköisimmäksi mieheksi koko viihdesirkuksessa. Rockin promosta alkaen odotin kuin kuuta nousevaa sitä hetkeä, jolloin hän viimein astuisi kehään pitkän odotuksen jälkeen. Kun se hetki viimein koitti, niin olin aivan myyty. Myönnän, että saattoi siinä pieni ilon kyynel tulla Rockin sisääntulon aikana. Rock oli valovuoden edellä kaikkia muita painijoita. En edes osannut kaivata Awesome Truthin voittoa, ja miksi olisi pitänytkään? Rock ei ollut kadottanut sitä mihinkään vuosien saatossa. Muistatteko, koska viimeksi Cena on vaikuttanut niin pieneltä kuin nyt seisoessaan Rockin rinnalla? Vuosi taisi olla 2003 tai jotain, kun viime vuodet ovat olleet yhtä Cenan juhlaa. Maniasta on tulossa jotain sanoinkuvaamattoman mahtavaa, etten malta odottaa!

Loppuun vielä tähtiarvosanat otteluista.

Dolph Ziggler (c) def. John Morrison for WWE United States Championship ***
Beth Phoenix (c) def. Eve for WWE Divas Championship *½
Team Barrett def. Team Orton ***
Big Show def. Mark Henry (c) for World Heavyweight Championship by DQ **-
CM Punk def. Alberto Del Rio (c) for WWE Championship ***+
John Cena & The Rock def. Awesome Truth ****

Koko PPV: ***-
"All publicity is good publicity."

ToNy-MaN

Viesti Kirjoittaja ToNy-MaN » Su 27.11.2011 03:34

The Crash kirjoitti: Sin Caran loukkaantuminen on tietenkin ikävää, jos tai kun joutuu vielä olemaan sivussa 6-9 kuukautta niin kuin jostain luin. Olen tähän mennessä katsonut Caran botchailua läpi sormien, mutta nyt meni tyypistä viimeistään maku, kun onnistui botchaamaan heti ensimmäisen liikkeensä koko ottelussa. Pilasi osittain oman katselunautintoni tästä ottelusta. Ei kovin ruusuiselta näytä miehen tulevaisuus WWE:n leivissä.
En laskisi botchiksi sitä että koipi juostessa vääntyy juuri ennen ponnistusta.
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.

Juge

Viesti Kirjoittaja Juge » Ti 29.11.2011 17:44

Vau! Olipa loistava PPV! Kommentteja otteluista..

- Illan openerina toimi Dolph Ziggler vs. John Morrison. Ja kun nämä kaksi herraa laitetaan ottelemaan keskenään, ei jälki voi olla huonoa. Hyvä opener kaikin puolin. Ryder-chantit :D . Myi muuten Poro tosi komeasti läpi ottelun, ja etenkin Rough-Ryder myynti hiveli silmiä. ***

- Lumberjill-matsi nyt ei ihmeitä tarjonnut. Naiset näytti kaikki tosi hyviltä =P~ . Glam Slam yläköydeltä oli komea liike ja onnistui täydellisesti! Muilta osin ottelu oli melko surkea. ½

- Rock veti hyvän promon (tottakai) ja sai tähänkin showhun mahdutettua kaikki hassunhauskat sanansa ja fraasinsa. Sai hetken hengähtää ennen..

- ..Traditional Survivor Series Elimination Matchia, eli kavereiden kesken TSSEM 8) . Rakentelun puutteesta huolimatta matsi oli mielestäni erittäin tasokas. Olen aina ollut näiden eliminaatio-otteluiden suuri ystävä :mrgreen: Sin Caran loukkaantuminen harmitti suuresti. Minua harmitti myös se, että facejen puolelta ainoa, kuka sai eliminoitua heel-joukkueesta porukkaa, oli Orton #-o Mutta kokonaisuutena hyvä ottelu. ***½

- Isot miehet vetivät oikein kivan matsin keskenään. Huomattavasti parempi kohtaaminen kuin herrojen edellinen Vengeancessa. Hyvin suunniteltu matsi. Big shown Shawn Michaels -combo (= Superkick & Elbow drop) oli hieno, paitsi minua hieman pelotti jos Show putoaisi sieltä yläköydeltä alas ja loukkaisi itsensä. Onneksi ei loukannut :) Ja sitten tämä feudi päätökseen TLC:ssä, kiitos. **½

- Mun mielestä WWE-mestaruusottelu oli tämän illan MOTN. Kyllä CM Punk on mestaruutensa ansainnut. Huikean hyvä matsi ilman stipulaatiotakin. Punkillakin oli sitten oma personal ring anouncer :D Albertokin näytti tässä matsissa oikein hyvältä. Varsinkin ottelun loppu oli hienoa katseltavaa. ****-

- Main event. Mitähän tästä nyt sanoisi. Oli hienoa nähdä Rockin palaavan kehään. Onneksi Rock oli kehässä varsin vähän, ettei kaikkia temppuja näytetty vielä vaan vasta sitten Wrestlemaniassa. Huippuhyvä matsihan tämä oli, mutta ei kuitenkaan se illan kirkkain tähti. Awesome Truth ei näyttänyt mitenkään heikolta tässä ottelussa, päinvastoin. Hyvikset voitti ja hyvä niin, ja lopuksi Cenakin sai maistaa Rock Bottomia. Buutsit perseseen ja silleen.

PPV ylitti odotukseni. Ainoastaan naisten matsi oli normaaliakin surkeampi. Muut ottelut olivat kyllä kaikki tosi hyviä kamppailuja. Nautin koko kaks tuntii ja viiskytkolme minuuttii.

WWE Survivor Series: 2.79167 ~ ***-
“There’s a thin line between being a hero and being a memory.”

Spunkmeyer

Viesti Kirjoittaja Spunkmeyer » To 08.12.2011 00:19

Paras Survivor Series sitten 2003:n. Kerrankin oli oikeaa PPV:n tuntua, matsit ja kaikki vedettiin niin hyvin ja tunteella kuin mahdollista. Jokainen teki parhaansa ja sittenkin vielä ekstraa. Big Show ja elbow-drop yläköydeltä? Huhhuh.

Hyvää:

Yleisö
Morrison vs Ziggle
Glam Slam yläköydeltä
Rockin promo
Show vs Henry
Truthin promo
Fink
Fink
Fink
WWE-mestaruusmatsin lopetus ja Punkin voitto
Fink
solidi ME joka kertoi tarinansa hyvin

Eliminaatio-ottelukin oli hieno ja ennenkaikkea kiitettävän pitkä. Sin Caran loukkaantumisesta huolimatta matsi oli yllättävän sujuva loppuun asti. Ties miten hyvä siitä oli tarkoitus tulla, mutta kyllä se nytkin ajoi mukavasti asiansa. Voittajatkin olivat aivan oikeat.

Huonoa:

Kerrankin kun ennakkoon kerroin odottavani jotain matsia (Eve vs Phoenix) niin eikös se pettänytkin kokonaisuutena. Tosin senkin lopetus oli aivan huikea. The Sun kirjoitti: "Beth Phoenix v Eve for the Divas title was nowhere near the quality of their effort last month, but a gorgeous Glam Slam from the top rope by Beth to retain was a fantastic finale."

Ottaen huomioon ettei joka PPV voi olla yksi Isosta Neljästä, eikä joka PPV voida pitää MSG:llä, eikä joka PPV:ssä nähdä Rockin paluuta, tämä oli juuri sellainen pläjäys kuin kunnon PPV:n tuleekin olla. En muista koska olisin viimeksi katsonut PPV:n parin viikon päästä uudestaan. Kelaten, mutta silti.
We'll take you to the killing floor.

eCiuj

Viesti Kirjoittaja eCiuj » Ma 06.02.2012 15:21

Onko Survivor Series ostamisen arvoinen? Tuo DVD tulee kohtapuoliin myyntiin, ja en ole nähnyt kuin osan PPV:stä. Olen nähnyt kaikki ottelut Team Orton vastaan Team Barrettiin saakka. Sitten loppuikin partit. Eikä ole ollut aikaa tehdä "aikamatkaa" ja katsoa vanhaa PPV:tä paskalla laadulla. En itse usko menettäneeni oikein mitään niin ihmeellistä. Voittajatkin olivat lopulta aika selviä. Korjatkaa, jos olen väärässä.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE

Vastaa Viestiin