Fight Club Finland
- Darien Fawks
Re: Fight Club Finland
Kiitokset Darienille. Meinas unohtua kuunnella. 
E: No eihän tossa mitään kerrottu
E: No eihän tossa mitään kerrottu
En ainakaan itse kuullut nimeä, vai menikö ohi totaalisesti?
-Ihmiset sanovat, että kärsin mielisairaudesta. Asia ei ole niin, minähän nautin siitä!
- Darien Fawks
Ei kerrottu juu.
Mutta Robert on kuningas...
Se on El Generico, Robert kirjotti facebookkiin: "Aika loppui kesken, mutta sanotaan nyt sitten vaikka että Olé
"
"Wrestling is supposed to be fun."
- Dean Ambrose
- Dean Ambrose
Vahvistus tuli, Olè!!!!!!!!!!!!
Mutta saatiinpa taas tännekkin vähän vipinää
Mutta saatiinpa taas tännekkin vähän vipinää
-Ihmiset sanovat, että kärsin mielisairaudesta. Asia ei ole niin, minähän nautin siitä!
- Unscarred__
- Viesti:
Täh onko se Porvoossa?!Unscarred__ kirjoitti:Mutta, että Porvoossa? -.-
- Dean Ambrose
- Dean Ambrose
- Unscarred__
- Viesti:
Morbicae_ kirjoitti:Täh onko se Porvoossa?!Unscarred__ kirjoitti:Mutta, että Porvoossa? -.-
Suoraan Robertin facebookista, mihin oli myös linkattu video Genericosta:
"11.3 Punishment in Porvoo II. He´s coming."
I Suck what I do best...
Oh damn, ois tilaisuus nähä yksi omista suosikeistani, mutta että Porvooseen :IUnscarred__ kirjoitti:Morbicae_ kirjoitti:Täh onko se Porvoossa?!Unscarred__ kirjoitti:Mutta, että Porvoossa? -.-
- Dean Ambrose
- Dean Ambrose
- Darien Fawks
Missä ees on Porvoo?
-
Show_Stopper
j******ta! Nyt on pakko, nyt on oikeesti pakko. Äitini vetoa että vastaan asettuu vielä Kurki. Viihdekerroin sanoo poks.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
Vastaan asettuu El Excentrico.
Mitä vit... !Unscarred__ kirjoitti:Morbicae_ kirjoitti:Täh onko se Porvoossa?!Unscarred__ kirjoitti:Mutta, että Porvoossa? -.-
Nyt ei oo enää mitään saumaa jättää livesuomipainia kokematta. Porvoo on sitä ihmetteleville Helsingistä itään.
Pikachu kirjoitti:Pika Pika.
Miten sinne pääsee Hesasta helpoiten? Ei mitään hajua.Reno Hex kirjoitti: Nyt ei oo enää mitään saumaa jättää livesuomipainia kokematta. Porvoo on sitä ihmetteleville Helsingistä itään.
T: Hesalaistunut maalaisjuntti
- Edgefan100397
Bussilla pääsee Kampista suoraan Porvoon torille.Myhvatte kirjoitti:Miten sinne pääsee Hesasta helpoiten? Ei mitään hajua.Reno Hex kirjoitti: Nyt ei oo enää mitään saumaa jättää livesuomipainia kokematta. Porvoo on sitä ihmetteleville Helsingistä itään.
T: Porvoossa asuva
Viina on viisasten juoma
- Darien Fawks
Onko Bussissa vessaa? Ja kauanko matka kestää ja paljonko maksaa?Edgefan100397 kirjoitti:Bussilla pääsee Kampista suoraan Porvoon torille.Myhvatte kirjoitti:Miten sinne pääsee Hesasta helpoiten? Ei mitään hajua.Reno Hex kirjoitti: Nyt ei oo enää mitään saumaa jättää livesuomipainia kokematta. Porvoo on sitä ihmetteleville Helsingistä itään.
T: Porvoossa asuva
http://www.expressbus.fi/etusivu (olisin linkannut Matkahuollon sivuille, mutta ainakin meikäläisellä oli kyseinen haku tällä hetkellä nurin)Darien Fawks kirjoitti:Onko Bussissa vessaa? Ja kauanko matka kestää ja paljonko maksaa?
Oletko kuullut siitä Internetistä josta löytyypi tällaisia tiedonjyväsiä?
- Darien Fawks
Olen. Olen myös kuullut, että tämä on keskustelupalsta. Vai olisiko mielekkäämpää, että jokainen erikseen googlaisi tiedon? Itse ennemmin kysyn kuin googlaan.Saimou kirjoitti:http://www.expressbus.fi/etusivu (olisin linkannut Matkahuollon sivuille, mutta ainakin meikäläisellä oli kyseinen haku tällä hetkellä nurin)Darien Fawks kirjoitti:Onko Bussissa vessaa? Ja kauanko matka kestää ja paljonko maksaa?
Oletko kuullut siitä Internetistä josta löytyypi tällaisia tiedonjyväsiä?
- The Rocker
Älä ny missään nimessä bussin vessaa käytä. Sä et tiedä miten ne pestään. Minä tiedän. Se jälki ei ole hyvää koska ketään ei kiinnosta pestä niitä kunnolla paskalla palkalla. Suosittelen ylipäätänsä välttämään julkisia vessoja. Tapahtumaan en itse varmaankaan ole tulossa.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Matka kestää enintään 1:10 eli tunti kymmenen minuuttia (jos menee vakiovuorolla), tai kolme varttia moottoritien kautta. Ruuhkavuoroilla saattaa mennä kauemmin, koska Helsinki. Hinta oli viimeks tarkistellessani jotain kympin luokkaa, paitsi opiskelijoilta 7,70. Ja bussin vessaa ei suositella.Darien Fawks kirjoitti: Onko Bussissa vessaa? Ja kauanko matka kestää ja paljonko maksaa?
Pikachu kirjoitti:Pika Pika.
Porvoon ja Helsingin välillä on tiheä bussiyhteys, busseja kulkee useita kertoja tunnissa päivisin, ja illalla sekä viikonloppuisin sitten vähän harvemmin, mutta kuitenkin niin usein että itse en ole koskaan vaivautunut etukäteen katsomaan aikatauluja. Matkaa kaupunkien välillä on noin 50km, ja parhaimmillaan bussilla pääsee 40 minuutissa perille, yli tuntia en ole koskaan matkannut kaupunkien väliä. Reittejä on kaksi, vanha tie jolla on useampia pysäkkejä ja pidempi reissu, maisemat tosin ovat kauniimmat, mutta niinhän Suomen luonto aina, sekä moottoritie, jota pitkin pääsee nopeammin perille, jos kaverin saa heittämään niin matkan aikana ei ehdi kissaa sanoa. Bussien hinnat ovat aikuiselle 11€ ja hiluja päälle, opiskelijalle vähän päälle 7€. Kaupunki itse on pienehkö, mutta varsinkin kesäisin käymisen arvoinen paikka. Nähtävyyksiin kuuluvat Vanha kaupunki, Näsin kivi (näköalapaikka), Runebergin kotimuseo ja paljon pilvariteinejä. Ja on se jokirantakin hieno. Kesäisin pääsee myös Runeberg-botskilla vesitietä pitkin. Joskus kannattaa käydä, vaikka liian isoja odotuksia ei kannata mukanaan kantaa, hakkaa kuitenkin Helsingin päivänä kuin päivänä kaikessa muussa paitsi baarien määrässä, ja shoppailumahdollisuuksissa.
- Spunkmeyer
^ No ei Porvoo kyllä Helsinkiä hakkaa kuin korkeintaan ruotsia äidinkielenään puhuvien suhteellisessa osuudessa väestöstä
Siinä olen kyllä samaa mieltä että kaupunki on yllättävän viihdyttävä kesäpäiväreissun kohteena.
We'll take you to the killing floor.
- Darien Fawks
Myönnän nyt, että olen vähän vessavammainen. Tulee hirveä vessahätä aina julkisissa ja silloin, kun käymälämahdollisuutta ei ole lähellä.
En tiedä pitäisikö olla pettynyt El Genericoon vai tyytyväinen kun Porvoossa asti on juuri tämä vierailija, eikä kukaan kiinnostava. El Generico kuuluu indy-inhokkieni top 3:een, mutta jos Generico ei ole jollekin tuttu, niin kannattaa katsoa matseja ja muodostaa mielipide itse. Onhan tuo yksi kovimmista ulkomaalaisvieraista siinä mielessä, että hän on pienemmissä kuvioissa erittäin suosittu painija, juuri nyt uransa huipulla ja monien indy-fanien mielestä yksi parhaista painijoista maailmassa tällä hetkellä. Ei kuitenkaan kaikkia varten.