WrestleMania XXVIII (1.4.2012)
- valkopeura
Re: WrestleMania XXVIII (1.4.2012)
Wrestlemanian nuo kolme timanttista ottelua on 100% varmoja lopputulokseltaan. Uskooko joku oikeasti, että Rockilla, Jericholla tai Triple H:lla olisi mitään mahdollisuuksia voittoon? En nyt tiedä onko sillä kuitenkaan niin väliä.
Muiden kahden varmistuneen ottelun lopputuloksella ei pahemmin ole niin väliä. Itselleni Danielin ja Big Shown voitto tuntunee todennäköisemmältä, mutta WWE varmaan haluaa yllättää jossakin välissä. Saanpahan syyttää itseäni siitä etten ole smarkki ja tiedän kaiken mitä pellepainissa tulee tapahtumaan.
Muiden kahden varmistuneen ottelun lopputuloksella ei pahemmin ole niin väliä. Itselleni Danielin ja Big Shown voitto tuntunee todennäköisemmältä, mutta WWE varmaan haluaa yllättää jossakin välissä. Saanpahan syyttää itseäni siitä etten ole smarkki ja tiedän kaiken mitä pellepainissa tulee tapahtumaan.
Darien Fawks kirjoitti:Kappas, Mr.Off Topic kävi ulostamassa oikein kunnolla tänne ketjuun. Ihan pakarat heiluivat sitä tehdessä.
- MR.Off Topic
Tämä lause hämmentää suuresti minua.valkopeura kirjoitti:Saanpahan syyttää itseäni siitä etten ole smarkki ja tiedän kaiken mitä pellepainissa tulee tapahtumaan.
Itseasiassa minä uskon, että jollain kolmikosta Rock, Jericho ja HHH on mahdollisuudet jopa voittaa. Ne ei näytä todennäköisiltä, mutta silti mahdollisilta. Jerichon voittoon en kyllä jaksa millään uskoa, kun miehelle ilmeisesti joku kiertue alkaa melkein heti 'Manian jälkeen tai jotain. HHH:lla voi olla mahdollisuudet voittoon, jos 'Taker nyt eläköityy. Luultavasti HHH saa kuitenkin myös turpaansa. Rockin voitto on ehkä kaikista todennäköisin tästä kolmikosta, koska suoranaista panosta ei ole mukana vaan kyse on ainoastaan maineesta ja mammonasta. Tosin, jos Rock voittaa, niin luultavasti nähdään jossain PPV:ssä rematch. Eikö joskus huhuiltu, että Cenan ja Rockin välille oltaisiin suunniteltu kolme matsia. Todennäköisimmäksi kuitenkin sanoisin, että Punk voittaa, 'Taker voittaa ja Cena voittaa. Ei se olisi kuitenkaan ensimmäinen kerta, kun WWE yllättää.
- valkopeura
Eiköhän tuo Cena Rock mene Backlash 2003 Golberg Rock tyyliin. No Cena ei squashaa Rockkia vaan voittaa hänet tiukan near fall kamppailun jälkeen. Karmein asia on loppu ns: Rock alkaa kunnioittaa Cenaa ja kättelee samalla tavalla kuin Golberg tyyliin. Tuo lopputulos varmasti suututtaisi mark yleisön luulisi tulevan buuauksiakin. Smarkkien housut taaseen repeäisi onnesta.
Jos oikeasti tuosta jotenkin rematch leivotaan niin sitten uskon Rockin voittavan jotenkin hieman epäselvästi, tai hyvän tuurin tuntuisesti.
Sinäällään Cenan voitto voisi antaa katsojille todella pahankin maun suuhun kun tuolta kantilta miettii..
Kuitenkin tässä feudissa piilee mahtavuus mielestäni sentakia, että kumpikin on face eikä toista olla käännetty väkisin heeliksi vain tätä feudia varten, sen takia tämä kohtaaminen tuntuu tsiljoona kertaa eeppisemmältä.
Jos oikeasti tuosta jotenkin rematch leivotaan niin sitten uskon Rockin voittavan jotenkin hieman epäselvästi, tai hyvän tuurin tuntuisesti.
Sinäällään Cenan voitto voisi antaa katsojille todella pahankin maun suuhun kun tuolta kantilta miettii..
Kuitenkin tässä feudissa piilee mahtavuus mielestäni sentakia, että kumpikin on face eikä toista olla käännetty väkisin heeliksi vain tätä feudia varten, sen takia tämä kohtaaminen tuntuu tsiljoona kertaa eeppisemmältä.
Darien Fawks kirjoitti:Kappas, Mr.Off Topic kävi ulostamassa oikein kunnolla tänne ketjuun. Ihan pakarat heiluivat sitä tehdessä.
Itse myös uskon, että joku kolmikosta Rock-Jerico-HHH tulee ottelunsa voittamaan. Kukaan heistä ei ole todennäköinen voittaja, mutta en usko kaikkien häviävänkään. Jericon voitto olisi vähiten shokeeraavin, mutta mielestäni kaikista tylsin veto WWE:ltä. Rockin voiton puolesta puhuu huhut SummerSlam -ottelusta, mutta toisaalta mikäli tämä feudi halutaan aloittaa Rockin voitolla ja lopulta soihdun ojennuksella, olisi se ensimmäinen ottelu mielestäni pitänyt käydä jo. HHH:n voittokin on ihan mahdollinen, mutta itse en sitä ainakaan toivo. Näistä kolmesta streakin katkaisu olisi se, joka vaatisi WWE:ltä eniten ballseja. Siispä after all uskon Jericon olevan se tuosta kolmikosta, joka ottelunsa voittaa, sillä siinä riski homman kusemisesta on selvästi pienin.
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
Siis olemmeko katsoneet saman ottelun? Itselläni on kyseinen PPV DVD:llä, ja ottelun jälkeen lähetys menee pimeäksi. Ekstroissa on Rockin loppupromo, jossa hän vain sanoo, että Goldberg oli hitonmoinen ottelija -- emme nähneet Goldbergiä enää yhtään. Siitten Rock selitteli lähtevänsä pois "hetkeksi", mutta aikoo palata. Ja vaikka Rock oli heel, niin yleisö hurrasi hänelle koko ottelun, ei vain ottelun jälkeen.valkopeura kirjoitti:Eiköhän tuo Cena Rock mene Backlash 2003 Golberg Rock tyyliin. No Cena ei squashaa Rockkia vaan voittaa hänet tiukan near fall kamppailun jälkeen. Karmein asia on loppu ns: Rock alkaa kunnioittaa Cenaa ja kättelee samalla tavalla kuin Golberg tyyliin.
Ottelu oli Goldbergin (lähes) dominointia. Rock onnistui tekemään Rock Bottomin sekä People's Elbowin, mutta Goldberg oli liian kova. Viikkoa aikaisemminhan Rock pieksi Goldbergin täysin terästuolilla sekä loppuun vielä Rock Bottom mutta Goldberg nousi ylös hetkessä. Goldbergia sekä Cenaa ei voi verrata yhtään, ei eteenkään tässä feudissa.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
- valkopeura
Hmm... Muistelin, että Golberg ja Rock olisi kätellyt ottelun loputtua mutta eipä siinä niin sitten kai käynyt. Olen tuon matsin viimeksi nähnyt monta monta vuotta sitten. Taisin sekoittaa tuon 2002 Mania Rock Hogan kättelyjutun. Se taisi ainakin oikeasti tapahtua.. Kumminkin, jos Cena ja Rock kättelevät ottelun lopuksi niin ei hyvin mene... En millään tavalla vertaakaan Golberggia ja Cenaa ellei tuota kättelyä tapahtunut, niin minun tuossa Backlash 03 maininnassa ei ollut mtn järkeä.
valkopeura kirjoitti: Rock alkaa kunnioittaa Cenaa ja kättelee samalla tavalla kuin Golberg tyyliin.
Hyvin mahdollista, mutta jos miehille tosiaan useampia matseja suunnitellaan -kenties Mania-SummerSlam-Mania?- niin pitäisin todennäköisempänä että miesten vihanpito jatkuu, ja ehkä muuttuu hiukan tulisemmaksi.
Tuo lopputulos varmasti suututtaisi mark yleisön luulisi tulevan buuauksiakin. Smarkkien housut taaseen repeäisi onnesta.
Eikö se menisi juuri toisinpäin että markit tykkää ja internetkansa mellakoi?
Niin, tämähän siinä on sitten mielenkiintoista että kummasta leivotaan voittaja. Loppujen lopuksi Cenan on pakko viedä feudi nimiinsä, jos ei nyt, niin sitten viimeisessä koitoksessa. Parasta varmaan olisi molempien tilille yksi voitto, ja sitten suuri blow-off matsi, mutta mahtaako Rockia kiinnostaa vetäistä toista painivuotta putkeen? Itse toivoisin Cenan voittoa
Ehdottomasti samaa mieltä, on hienoa kuinka ihmiset ovat jakautuneet kahtia, vaikka kumpikaan ei ole selkeä heel -mitä nyt Rockyllä on täydellinen heel-gimmick, mutta facena tyyppi taitaa silti porskuttaa. Eeppinen matsi tulossa, ja mahdollinen kääntyminen jommalle kummalle vasta tulevia koitoksia varten kitooos.
- valkopeura
Olisi melko säälittävää, jos Cena tämän wm feudin ajan olisi heeli ja heti wm:n loputtua käännettäisi seuraavassa feudissa faceksi. Tyyliin Shawn Michaels Summerslam 2005 jälkeen. Kiitos WWE ettet tehnyt näin [insert hymiö].
Joku taisikin jo sanoa, että Kanella ja Orttonilla ei ihan välttämättä Wm:ssä single ottelua ole. Itse rukoilisin kumpaakin gm stablejen johtajaksi book it WWE ! Akasana, Kane ottelu viittaneekin, että näin voisi käydä.
Alberto viihdyttäisi meikäläistä 100 kertaa enemmän, kuin Dolph Ziggler, Swagger, ja Miz yhdessä. Alberto vielä maniaan niin melko varmasti paras mania tulossa
.
Joku taisikin jo sanoa, että Kanella ja Orttonilla ei ihan välttämättä Wm:ssä single ottelua ole. Itse rukoilisin kumpaakin gm stablejen johtajaksi book it WWE ! Akasana, Kane ottelu viittaneekin, että näin voisi käydä.
Alberto viihdyttäisi meikäläistä 100 kertaa enemmän, kuin Dolph Ziggler, Swagger, ja Miz yhdessä. Alberto vielä maniaan niin melko varmasti paras mania tulossa
Alberto on kuuleman mukaan matsannut jo Smackdownin house showssa Sheamusta vastaan, ja oli kuulemma ihan hyväkuntoisen oloinen, joten uskon ainakin itse, että todennäköisessä Smackdown vs. Raw matsissa nähdään, jos ei muuten.valkopeura kirjoitti: Alberto viihdyttäisi meikäläistä 100 kertaa enemmän, kuin Dolph Ziggler, Swagger, ja Miz yhdessä. Alberto vielä maniaan niin melko varmasti paras mania tulossa.
\____0___/
Kilo sitä erittäin kuuluisaa ulostetta viihdyttäisi minua noin miljoona kertaa enemmän kuin Alberto Del Rio.valkopeura kirjoitti:Alberto viihdyttäisi meikäläistä 100 kertaa enemmän, kuin Dolph Ziggler, Swagger, ja Miz yhdessä. Alberto vielä maniaan niin melko varmasti paras mania tulossa.
I'm the Game, 'cause I'm that damn good!
Ex-PPV-Veikkausdiktaattori
WrestlingAlertin Vuoden Tulokas 2011
Tämä oli sitten tässä.
Ex-PPV-Veikkausdiktaattori
WrestlingAlertin Vuoden Tulokas 2011
Tämä oli sitten tässä.
- MR.Off Topic
Ei voi ymmärtää tätä Alberto vihaa, mikä foorumilla tuntuu olevan ja nimeenomaan tätä Gobletin tyylistä vihaa. Ei Del Rio ainakaan minusta ollut ihan p**ka vaan varsin viihdyttävä herra varsinkin kehässä oikean vastustajan kanssa. Promoihin miehelle kirjoitettiin hieman tylsää tavaraa, kun mies pääsi toistamaan samaa promoa kerta toisensa kertaan. Jos miestä oltaisiin pidetty alempana kortissa ja kirjoitettu mielenkiintoisempia ja vaihtelevempia promoja niin luultavasti puoli foorumia miestä palvoisi. Se, että viihdyttääkö Alberto enemmän kuin nuo kolme yhteensä tai edes yksinään, on sitten aivan eri asia.Goblet kirjoitti:Kilo sitä erittäin kuuluisaa ulostetta viihdyttäisi minua noin miljoona kertaa enemmän kuin Alberto Del Rio.valkopeura kirjoitti:Alberto viihdyttäisi meikäläistä 100 kertaa enemmän, kuin Dolph Ziggler, Swagger, ja Miz yhdessä. Alberto vielä maniaan niin melko varmasti paras mania tulossa.
- Darien Fawks
Offarin kanssa samaa mieltä - tämä hetki merkittäköön kalenteriin. Alberto on kova kundi, jonka ainoa huono puoli koskaan on ollut promojen kirjoituksellisessa heikkoudessa. Osittain uskon, että tällä yritettiin tosin saada vain buuauksia kehässä lennokkaan säväyttävälle ja muutenkin mielenkiintoiselle heelille.
- valkopeura
Minua on wwe:ssä aina kaikki meksikaanit viihdyttänyt kovasti. Mainittakoon nyt Eddie Guerrero, Alberto, Sin Cara, Hunico, entisen the mexicals joukkueen meksikolaiset,no ne ei kyllä niin paljoa kuin nuo erikseen nimeltä mainitut. Chavo Guerrerro vähän tahraa meksikolaisten wwe painijoiden mainetta olemalla tylsä ja väritön verrattuna muihin meksikolaisiin, nykyisiin ja entisiin wwe painijoihin. Ranttaisin itse jopa wwe:n meksikolaiset wwe:n kanadalaisia paremmiksi kautta aikain. Ehkä Kanadalaiset ovat keskimäärin parempia kehässä, mutta monet heistä kuitenkin on "another uikkari housu painija" eikä sovellu entertainment mielessä niin hyvin lajiin.
Lopetin painin seuraamisen silloin, kun Triple H oli smäkin mestari. Tittelikuvioissa pyöri Jeff Hardy Vladimir Kozlow. Brian Kendrick tuntui olevan urallaan suurimissa liekeissä Ezekielin ollessa hänen kunnolla uhkaavalta tuntuva henkivartija.. Olikohan tuo jotain 07 vaiko 08 vuotta, ei muista
Palattuani wwen pariin siinä ehkä 2010 vuonna Kofi Kingstonin ja Dolph Zigglerin feudin ollessa kuumimillaan en millään pystynyt sietämään tuota itselleni tuntemattomaa mitättömän aika samalta kuin muut näyttävän hepun Zigglerin suurta näkymistä.. Spirit Squadissa huomioni kiinnitti aina mies nimeltä Kenny Dykstra ajattelin, että hänestä voisi jotain tullakkin. Hän ei tuo Zigler taida olla, jos oli niin on kyllä tylsemmän tuntuiseksi paljon muuttunut. Kenny Dykstran kaikki ilmeily ja minun mielestäni jonkunmoinen karisma vakuuttivat minut ainakin silloin. Ziggler on saanut minua kokoajan enemmän puolelleen ajan kuluessa.. Paras iskujen myyjä wwessä. siedän nykyään häntä ja kelpuutan hänet ihan hyvin mid carderiksi, upper midcarderiksikin harvoin. En silti Main eventtiin miestä laittaisi.. Mielestäni todella yliarvostettu henkilö tällä foorumilla
.
Lopetin painin seuraamisen silloin, kun Triple H oli smäkin mestari. Tittelikuvioissa pyöri Jeff Hardy Vladimir Kozlow. Brian Kendrick tuntui olevan urallaan suurimissa liekeissä Ezekielin ollessa hänen kunnolla uhkaavalta tuntuva henkivartija.. Olikohan tuo jotain 07 vaiko 08 vuotta, ei muista
Alberto oli debytoidessaan ihan mielenkiintoinen, vaikka vignetet olivatkin aika murhaavan huonoja. Suurin osa minun ADR-vihastani toki kohdistuu hänen hahmoonsa, joka on ehkä sinänsä mielenkiintoinen, mutta toisaalta kamalan itseääntoistava promojen ja feudien kannalta ja toisaalta myös äärimmäisen huonosti hyödynnetty. Gimmickistä saisi runsaasti enemmän irti kuin oman kehäkuuluttajan, hienon auton ja suuren ja mahtavan kohtalon. Toisaalta mies ei itsekään ole mitenkään loistanut hahmonsa läpi.MR.Off Topic kirjoitti: Ei voi ymmärtää tätä Alberto vihaa, mikä foorumilla tuntuu olevan ja nimeenomaan tätä Gobletin tyylistä vihaa. Ei Del Rio ainakaan minusta ollut ihan p**ka vaan varsin viihdyttävä herra varsinkin kehässä oikean vastustajan kanssa. Promoihin miehelle kirjoitettiin hieman tylsää tavaraa, kun mies pääsi toistamaan samaa promoa kerta toisensa kertaan. Jos miestä oltaisiin pidetty alempana kortissa ja kirjoitettu mielenkiintoisempia ja vaihtelevempia promoja niin luultavasti puoli foorumia miestä palvoisi. Se, että viihdyttääkö Alberto enemmän kuin nuo kolme yhteensä tai edes yksinään, on sitten aivan eri asia.
Kehässä toki on varsin solidi workeri, mutta ei heelinä voi näyttää tarpeeksi hyviä otteita, jotka pelastaisivat hahmon kiinnostavuuden. Facena lennokas raskassarjalainen voisi kehässä toimia loistavasti ja myös tämä huhuttu badass-bookkaus voi tehdä miehestä kiinnostavamman, mutta tällä hetkellä 'Berto on vain niin tappavan tylsä, eikä ilman hyvää vastustajaa kehässä kiinnosta juuri enempää kuin kilo ulostetta.
Darien Fawksille ViiZei kirjoitti: Jos tämä oli taas joku hassunhauska "suomen kielen" vitsi niin juokse jo seinään.
- valkopeura
Albertonhan heitot ovat olleet ihan parhaita, esimerkkinä sen chihuahua koiran kutsuminen hänen vastustajakseen Rey Mysterioksi (repesin kunnolla)
. Big Shown joutuessa johonkin Alberton aiheuttamaan onnettomuuteen *puhuu meksikoksi* "Bad things happen to bad people" hmm tollekkin repesin. Jotenkin se tyyli millä hän vetää.. Sitten muutenkin aina, kun hän puhui meksikoa siihen väliin..
Varmasti Alberto on minulle aiheuttanut eniten repeilyjä kaikista hahmoista viimeisen 2vuoden aikana. Jotkut nauraa Cm punkin jutuille minä en niinkään. Cm Punkin "Bipebombit" on muka niin stiffejä ja hiljaseksi vetäviä loukkauksia.. Ei ne liiemmilti minuun ole iksenyt.. Toiset tykkäävät koirasta, toiset kissasta... Btw Zigler ei oo ikinä saanu mua nauraa tuskin ees hymyilemään. Hänen katsominen on aina tälläistä
Varmasti Alberto on minulle aiheuttanut eniten repeilyjä kaikista hahmoista viimeisen 2vuoden aikana. Jotkut nauraa Cm punkin jutuille minä en niinkään. Cm Punkin "Bipebombit" on muka niin stiffejä ja hiljaseksi vetäviä loukkauksia.. Ei ne liiemmilti minuun ole iksenyt.. Toiset tykkäävät koirasta, toiset kissasta... Btw Zigler ei oo ikinä saanu mua nauraa tuskin ees hymyilemään. Hänen katsominen on aina tälläistä
Shawn Michaels lisättiin sitten Hell in a cell-ottelun tuomariksi sekoittamaan pakkaa.
Saa nähdä, miten tämä tulee vaikuttamaan ottelun lopputulokseen. En jaksa uskoa, että Shawn tulisi tuomaroimaan rehdisti, koska muuten tässä ratkaisussa ei olisi järjen hiventä. Jollain tavalla HBK:lla on varmasti omat näppinsä pelissä. HHH:lle kusetusvoitto UT:sta ja 19-1?vendicta kirjoitti:Shawn Michaels lisättiin sitten Hell in a cell-ottelun tuomariksi sekoittamaan pakkaa.
Viimeksi muokannut The Crash, Ti 06.03.2012 12:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"All publicity is good publicity."
- MR.Off Topic
Itse jaksan uskoa, että mies tämän tuomaroi ihan rehdisti. Mies tuo jo läsnäolollaan ja jollain parilla vihjauksella, että voisi tehdä jotain ei niin reilua, sen suuremman matsin tunteen tähän. Miksi noin suuri ottelu pitäisi pilata epärehdillä tuloksella. Itse jaksan uskoa, että Shawn ei sekaannu sen kummemmin.The Crash kirjoitti:Saa nähdä, miten tämä tulee vaikuttamaan ottelun lopputulokseen. En jaksa uskoa, että Shawn tulisi tuomaroimaan rehdisti, koska muuten tässä ratkaisussa ei olisi järjen hiventä. Jollain tavalla HBK:lla on varmasti omat näppinsä pelissä. HHH:lle kusetusvoitto UT:sta ja 19-1?vendicta kirjoitti:Shawn Michaels lisättiin sitten Hell in a cell-ottelun tuomariksi sekoittamaan pakkaa.
Valkopeura taitaa olla yksi näistä erillaisista painin katsojista. Menee samaan luokkaan mehun ja Knuppi MC:n kanssa, jou.
^En siis minäkään tosissani usko streakin katkeavan Shawnin sekaantumisen johdosta enkä mistään muustakaan syystä, mutta tällä ajatuksella on mukava leikkiä. Eihän tämä ottelu enää olisi välttämättä kaivannut "Mr. Wrestlemanian" läsnäoloa, mutta jos ei muuta, niin saatiin tällä ainakin ihmiset kiinnostumaan tästä ottelusta entistäkin enemmän. Mielenkiintoa luulisi piisaavan kylliksi ja fiilis on katossa, mistä tässä kaikessa onkin kysymys.
- SkullCrushingFinale
Itse näkisin mielelläni näiden "End of an era"-juttujen jälkeen WrestleManian päättyvän siihen kuvaan, kun kolme ysärin top-vitoseen lukeutuvaa hahmoa seisovat yhdessä kehässä kaikkien aikojen WrestleManian jälkeen. Taker on viimein jäämässä lopullisesti eläkkeelle, joko voittamattona 20-0-legendana, tai viimein parempansa kohdanneena. Triple H siirtyy toimistoon viimeisen taistelunsa jälkeen ja tuskin Shawninkaan vaikutus keltään ohi menee.The Crash kirjoitti:^En siis minäkään tosissani usko streakin katkeavan Shawnin sekaantumisen johdosta enkä mistään muustakaan syystä, mutta tällä ajatuksella on mukava leikkiä. Eihän tämä ottelu enää olisi välttämättä kaivannut "Mr. Wrestlemanian" läsnäoloa, mutta jos ei muuta, niin saatiin tällä ainakin ihmiset kiinnostumaan tästä ottelusta entistäkin enemmän. Mielenkiintoa luulisi piisaavan kylliksi ja fiilis on katossa, mistä tässä kaikessa onkin kysymys.
En välttämättä toivoisi kummankaan veteraanin kokonaiseläköitymistä ihan vielä, mutta mikäli tuo tapahtuisi, edes suurinpiirtein noin, olisi siinä ainekset Guerrero/Benoit-luokan WM-momenttiin, kenties jopa suurempaan.
Itse sanoisin että jos Michaels kusettaa 'maniassa jotakuta niin todennäköisemmin se kohde on Triple H kuin Undertaker. Toki voin olla väärässä mutta kyllä se enemmän siltä haiskahtaa tällä hetkellä.
All your message are belong to me.
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
Tässä taas ei olisi mielestäni mitään "shokeeraavaa", jos Takerin WM-putki saisi jatkoa entiseen malliinsa, vaikka HBK vastikään RAW'ssa puhuikin 17 vuotisesta ystävyyssuhteestaan Hunterin kanssa. Jos Michaels jotakuta kusettaa, niin sen pitäisi olla minusta Undertaker syystä, että ei itse pystynyt häntä Maniassa lyömään.Tirkka kirjoitti:Itse sanoisin että jos Michaels kusettaa 'maniassa jotakuta niin todennäköisemmin se kohde on Triple H kuin Undertaker. Toki voin olla väärässä mutta kyllä se enemmän siltä haiskahtaa tällä hetkellä.
Tuskin ainakaan HHH tulee lopettamaan tähän otteluun omaa uraansa. Eikö taannoin uutisoitu Tripsun tekemästä jatkosopparista WWE:n kanssa? Undertakeristakaan tuskin luovutaan noin vain ellei ole aivan pakko.SkullCrushingFinale kirjoitti:En välttämättä toivoisi kummankaan veteraanin kokonaiseläköitymistä ihan vielä, mutta mikäli tuo tapahtuisi, edes suurinpiirtein noin, olisi siinä ainekset Guerrero/Benoit-luokan WM-momenttiin, kenties jopa suurempaan.
Pidän tuota offarin kommenttia hyvin ala-arvoisena. En tiedä, miksi minut pitää ottaa esille sellaisessa keskustelussa johon en liity mitenkään. Johtuu ehkä siitä, että fanitan Ortonia ja The Rockia sekä maksan PPV:eistä vain nähdäkseni heidät, heh. En ainakaan kuulu siihen roskasäkkiin, joka seuraa Hoganin johtamaa TNA:ta ja fanittaa niitä painijoita.
Pidän The Rockin voittoo Cenasta todennäköisempänä kun Cenan voittoa Rockista. Ottelu käydään Rockin kotikulmilla sekä ottelussahan ei ole panoksena WWE-mestaruutta. Jos olisi ollut, niin tuskin Rockilla olisi ollut mitään mahdollisuuksia voittaa ottelu. Pitää kuitenkin muistaa viel, että Rocky tekee paluun seitsemän vuoden tauon jälkeen singles-matsiin, joten yleisö haluaa nähdä Rockyn voittavan tuon ottelun.
Pidän The Rockin voittoo Cenasta todennäköisempänä kun Cenan voittoa Rockista. Ottelu käydään Rockin kotikulmilla sekä ottelussahan ei ole panoksena WWE-mestaruutta. Jos olisi ollut, niin tuskin Rockilla olisi ollut mitään mahdollisuuksia voittaa ottelu. Pitää kuitenkin muistaa viel, että Rocky tekee paluun seitsemän vuoden tauon jälkeen singles-matsiin, joten yleisö haluaa nähdä Rockyn voittavan tuon ottelun.
Ja sinun mielestä on kypsää vastata ala-arvoiseen kommenttiin yhtä ala-arvoisella kommentilla?knup mc kirjoitti:En ainakaan kuulu siihen roskasäkkiin, joka seuraa Hoganin johtamaa TNA:ta ja fanittaa niitä painijoita.
t. Roskasäkin asukas.