Smackdown

Jos seuraat painitapahtumia reaaliajassa, tämä on oikea paikka sinulle. Mutta älä sitten pillastu jos joku möläyttää seuraavan PPV:n mestaruusottelun voittajan nimen varoittamatta. Täällä se on sallittua.
Vastaa Viestiin
Darien Fawks

Re: Smackdown

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » La 05.05.2012 22:42

DeadManWalking kirjoitti:
Darien Fawks kirjoitti:Tuossa nyt boldattuna tuota kitinää. Voitko hyvällä tahdollakaan väittää, etteikö viestisi olisi pääosin ollut täyttä vinkuvonkua?
Et sitten kuitenkaan viitsinyt boldata sitä kohtaa, missä Tirkka mainitsee ettei SD myöskään ollut huono?
Arvelin, että joku tarttuu tähän. Se on vain poikkeus, joka vahvistaa säännön, sillä boldasin melkein kaiken muun tuosta viestistä. Käytännössä Tirkka pitkällä viestillään ilmensi, kuinka kaikki on paskaa, ja lopulta tyytyi sivulauseessa toteamaan, että jakso ei ollut hyvä eikä huono. Joko kyseinen kiintiövalittaja tuossa kohtaa siirtyi subjektiivisista "ei kiinnostanut pätkän vertaa" -kommenteistaan objektiivisempaan ja totuudenmukaisempaan arviointiin, tai sitten hänellä itsellään on opittavaa kirjoittamisen ja etenkin rivien välistä luettavan materiaalin kanssa.
Uudistunut, entistä parempi Kielisirkus:

http://kielisirkus.blogspot.fi/

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » La 05.05.2012 22:46

Darien Fawks kirjoitti:
Darien Fawks kirjoitti:Tuossa nyt boldattuna tuota kitinää. Voitko hyvällä tahdollakaan väittää, etteikö viestisi olisi pääosin ollut täyttä vinkuvonkua?
Et sitten kuitenkaan viitsinyt boldata sitä kohtaa, missä Tirkka mainitsee ettei SD myöskään ollut huono?
Arvelin, että joku tarttuu tähän. Se on vain poikkeus, joka vahvistaa säännön, sillä boldasin melkein kaiken muun tuosta viestistä. Käytännössä Tirkka pitkällä viestillään ilmensi, kuinka kaikki on paskaa, ja lopulta tyytyi sivulauseessa toteamaan, että jakso ei ollut hyvä eikä huono. Joko kyseinen kiintiövalittaja tuossa kohtaa luopui subjektiivisista "ei kiinnostanut pätkän vertaa" -kommenteistaan neutraalimpaan ja totuudenmukaisempaan arviointiin, tai sitten hänellä itsellään on opittavaa kirjoittamisen ja etenkin rivien välistä luettavan materiaalin kanssa.
No kyllä minun ainakin täytyy sanoa, että jos kommentoisin joka osaa tuosta jaksosta, niin Darra olis boldausnappi päällä aika vinhasti minun viestin kohdalla. 75% kun on sitä "ei kiinnosta" tavaraa, mutta en suurimmaksi osaksi noita edes vaivaudu kommentoimaan, koska yleensä skippailen niitä sieltä täältä yli tai sitten ne eivät vain mainitse minkäänlaista mainintaa. Ei niistä ole suurempaa valittamista, kun ei niiltä kohdilta odota "sontaa" enempää alunperinkään.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Tirkka

Viesti Kirjoittaja Tirkka » La 05.05.2012 22:48

valkopeura kirjoitti:Viime rawissa ei tapahtunut juuri mitään verrattuna sitä aikaisempiin raakoihin. Ootko Tirkka miettiny et oot tän foorumin ainoo jo kolmenkympin yltänyt mies, joka vielä postailee täällä aktiivisesti. Oiskohan sun paikka jossain muualla kuten, vaikka vanhainkodissa?
Tony-Man postailee aktiivisesti ja on viisi vuotta vanhempi kuin minä. Mitä helevettiä minun ikäni ylipäätään sulle (tai muillekin iästäni urputtaville) kuuluu? Olisin itse huolissani pikemminkin siitä miten nuorta porukkaa täällä on, ja osan ei viestien laadun perusteella pitäisi vielä päästä tietokoneen ääreen ollenkaan. Huonosti kasvatettuja lapsosia siis. Onneksi ei ole minun lapsiani kuitenkaan (vaikka olenkin varmaan sinun vanhempiasi vanhempi, viestistäsi päätellen).
Voin.

Ja olen muutenkin käsittänyt että minulla on vapaus olla noista jaksoista ihan sitä mieltä mitä haluan eikä sinulla ole siihen mitään sanomista. Ja niin kauan kuin jaksoja katselen ja minulla on kirjoitusoikeudet foorumille, aion myös jaksoja kommentoida. Jos ei miellytä niin laita toki vihamieslistalle niin ei tarvitse lukea "vinkuvonkua".

Lähes-EDIT: En harrasta salaviestittelyä rivien välissä. Kirjoitan kommenttini sitä mukaa kun katson jaksoa (joka on varmasti täysin erilainen tyyli kuin kellään muulla) ja sen takia viesteistä tulee joskus vinkuvonkua, joskus positiivisia ja joskus ei vaan keksi mitään sanottavaa kuten viime viikolla. Jos alkaisin miettimään viestien sävyä, niistä häviäisi se autenttisuus joka on nimenomaan tarkoituksena noissa minun kommenteissa. Minulla ei ole myöskään mitään erityistä mielenkiintoa alkaa analysoimaan jokaisen jakson tapahtumia, tai fantasiabookkaamaan jaksoja joten sen takia en myöskään ala perustelemaan noita fiiliksiäni jaksoista.

Ota tai jätä. Kommentointityyliini jaksoihin liittyen se ei kyllä vaikuta.

Oikeesti EDIT: Niin, mainittakoon nyt vielä sen verran että jos en nauttisi jaksojen katsomisesta yhtään niin en myöskään lataisi jaksoja, saati sitten katselisi niitä. Aika itsestäänselvää tämä, eikö totta.
All your message are belong to me.

I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).

What

Viesti Kirjoittaja What » La 05.05.2012 22:54

Kävin aika kuumana täällä näppäimistön takana tuossa pari tuntia sitten. Nyt kun on vähän tässä miettinyt, niin onhan tämä hienoa että paini herättää näin suuria tunteita ja jengi tykkää niin eri asioista.

Itse en kerta kaikkiaan pysty käsittämään kuinka joku voi pitää tämän viikon Smackdownia loistavana tai edes kohtuullisena. Sontaa täynnä. Huonoja bookkauspäätöksiä ja tylsiä painijoita pullollaan. On suorastaan raivostuttavaa kuinka Darrat ja enskat kääntävät niin ilmiselvästi huonosta asiasta mukamas positiivisen. Mutta se on hyvä vaan. Paljon tylsempää olisi ilman teidän "vääriä" mielipiteitä.

Toisaalta taas olen itse nauttinut hävyttömän paljon asioista, joista monet ovat puhuneet negatiiviseen sävyyn. Rakastan Kanen hahmoa. Olkoon kuinka vanha ja väsynyt tahansa, minä pidän maskihirviöstä. Tykkäsin todella paljon hänen ja Cenan alkuvuoden feudista, vaikka yleinen mielipide muuta onkin. Sama pätee Cena-Rockiin. Yli vuoden ajan tämä feudi piti minua tiukasti koukussaan ja tykkäsin jokaisesta segmentistä, jonka nämä herrat tarjoilivat. Ne huonoiksikin haukutut olivat mielestäni oikein hyviä ja hyväksi sanotut ihan eeppisiä. Lisäksi pidin myös miesten ottelusta paljon enemmän kuin porukka keskimäärin. Annoinhan sille arvosanaksi neljäsosaa vaille täydellisen.

Ja lisää löytyy. En koskaan pitänyt John Morrisonia juuri minään, ja tällä hetkellä hänen paikkansa on ottanut Cody Rhodes. Täysin yliarvostettu kaveri IMO. Valtaosa on toista mieltä. Toisaalta taas löytyy sitten monia sellaisia tyyppejä joita fanitan ihan täysillä, vaikka yleinen mielipide onkin heitä vastaan. Desmond Wolfe (Nigel McGuinness) TNA-uransa aikana oli hyvä esimerkki.

Luisuu pahasti yleiselle tasolle aiheen ohi, mutta menköön. Ehkäpä tässä väittelyssä olisi ainesta jopa ihan uudelle aiheelle?

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » La 05.05.2012 23:02

Tirkka kirjoitti:
Voin.

Ja olen muutenkin käsittänyt että minulla on vapaus olla noista jaksoista ihan sitä mieltä mitä haluan eikä sinulla ole siihen mitään sanomista. Ja niin kauan kuin jaksoja katselen ja minulla on kirjoitusoikeudet foorumille, aion myös jaksoja kommentoida. Jos ei miellytä niin laita toki vihamieslistalle niin ei tarvitse lukea "vinkuvonkua".
Yhtälailla minulla on vapaus kertoa mielipiteeni, vaikka minulla olisikin tapana runkata jaksojen aikana ja laueta etenkin SmackDownia katsoessani keskimäärin kahdesti. En ole viemässä sinulta oikeuksia sanoa mielipiteitäsi, vaan pyrin vain opettamaan sinulle, että sinun kannattaisi joko a) lopettaa WWE:n seuraaminen tai b) hyväksyä tiettyjä tosiasioita. Usein elämässä homma menee niin, että on oikeastaan se ja sama mistä puhut, mutta hymy kaunistaa ja positiivisesti ja mukavasti asioihin suhtautuvista pidetään enemmän. Tarkoitan tällä nyt lähinnä sitä, että ainakin minulle on henkisesti raskasta lukea tuollaisia valitusvirsiä: niistä ei yksinkertaisesti tule hyvä olo. Tuntuu kuin sinulla olisi todella huono päivä tai jotain. Saan viboja, että kärsit.
Tirkka kirjoitti:Lähes-EDIT: En harrasta salaviestittelyä rivien välissä. Kirjoitan kommenttini sitä mukaa kun katson jaksoa (joka on varmasti täysin erilainen tyyli kuin kellään muulla) ja sen takia viesteistä tulee joskus vinkuvonkua, joskus positiivisia ja joskus ei vaan keksi mitään sanottavaa kuten viime viikolla. Jos alkaisin miettimään viestien sävyä, niistä häviäisi se autenttisuus joka on nimenomaan tarkoituksena noissa minun kommenteissa. Minulla ei ole myöskään mitään erityistä mielenkiintoa alkaa analysoimaan jokaisen jakson tapahtumia, tai fantasiabookkaamaan jaksoja joten sen takia en myöskään ala perustelemaan noita fiiliksiäni jaksoista.
Uskon kyllä, että et harrasta salaviestittelyä. Tarkoitan vain sitä, että minun on hyvin vaikea yhtyä siihen, että viestisi ei ollut kitinää, koska vaikka lopussa totesit, että jakso ei ollut huono, haukuit siitä lähestulkoon jokaisen osa-alueen. Sait tilanteen kuulostamaan siltä, että katsominen oli ollut sinulle täyttä työtä ja uurastusta, kun sen oikeasti pitäisi olla viihdettä isolla kaksoisveellä.
Tirkka kirjoitti:Ota tai jätä. Kommentointityyliini jaksoihin liittyen se ei kyllä vaikuta.
Otan kyllä, mutta saatan puuttua näkemyksiisi jatkossakin. Eikö se nyt kuitenkin - vihaan tätä klisettä - ole tämän palstan ideanakin?
Tirkka kirjoitti:Oikeesti EDIT: Niin, mainittakoon nyt vielä sen verran että jos en nauttisi jaksojen katsomisesta yhtään niin en myöskään lataisi jaksoja, saati sitten katselisi niitä. Aika itsestäänselvää tämä, eikö totta.
Tuo ei oikeastaan ole niin itsestäänselvää kuin voisi ajatella. Monet ihmiset ovat esimerkiksi huonoissa parisuhteissa vuosikausia vanhasta tottumuksesta. Viesteistäsi ei saa sellaista kuvaa, että nauttisit jaksojen katsomisesta, vaan katsot niitä kuin kriitikon lailla työksesi. Mikäli kuitenkin joskus pidät vapaapainin katsomisesta, niin ei liene huono idea joskus näyttää sitä. Yllättäen voit huomata, että siitä tulee vaihteeksi ihan hyvä mieli. Antaudu paininautinnon pauloihin vailla synkeitä ennakko-odotuksia ja smark-laseja.

Edit: Whatilta hyvää ja aikuismaista juttua, joka kieltämättä luisui toiseksi aiheeksi. Tee ihmeessä uusi ketju, niin tulen kyllä helisyttämään.

Tirkka

Viesti Kirjoittaja Tirkka » La 05.05.2012 23:44

Darien Fawks kirjoitti:Valitusta siitä kun muut eivät katsele jaksoja optimismilasien läpi
En minä nyt jokaista kohtaa siellä haukkunut. Ymmärrät vaan tahallasi väärin. Joitakin asioita haukuin mutta noistakin boldaamistasi kohdista osa on loppujen lopuksi täysin yhdentekeviä juttuja. En haluaisi analysoida mutta puretaanpa tämä nyt, ranskalaisilla viivoilla kun en jaksa quoteja rakentelemaan.

- Sheamus-Bryan on ollut feudina umpisurkea. Sheamus ei ansaitse minkään katsojalle merkitsevän syyn varjolla tuollaista hirmupushia, ja vaikka Bryankaan ei ole katsojakunnan kannalta mikään firman kiinnostavin tyyppi ollut, niin tuon feudin pitäisi olla bookattu tasaisemmaksi. Ei tuollaista yksipuolista touhua jaksa katsella kuukausitolkulla ja nyt se on kestänyt jo (melkein?) kolme kuukautta. Siksi haluan että se loppuu ja siirrytään seuraavaan feudiin, jossa tosin Sheamuksen vastustaja on vielä tylsempi mutta odotellaan nyt ensin mitä siitä tulee ennen kuin tuomitaan.

- Ei haisuakaan miksi olet merkinnyt mietteeni Hunicosta ja Camachosta ja niiden mahdollisista potkuista valitukseksi? Ukot on näkyneet tänä vuonna Raw:ssa ja SD:ssä yhden käden sormilla laskettavan määrän kertoja, ja ennen tätä viikkoa edellinen kerta taisi olla joskus ennnen Rumblea? Jos ei ne sitten ole olleet jossain näistä Rybackin ottelun ruudultaseuraajaporukoissa mukana. Ja R-Truth on ihan surkea, varsinkin nykyisessä face-roolissa. Ei tuollainen kolahda kaltaiselleni haudan partaalla horjuvalle papparaiselle.

- Clayn hahmo ei kiinnosta koska sen ottelut on squasheja ja koska se osaa vain noin kaksi liikettä. Sen tanssijatytöt on hotteja, mutta sen ottelut on hirveitä ja squashattavina on tyyppejä joista saisi jotain kiinnostavampaakin irti. Rybackista voisi sanoa lähes täydellisesti samat sanat, sillä erolla että sen squashattavat on jotain tyyppejä jotka eivät edes ole firmassa vakituisesti. Kummankin tyypin squashien arvo on hyvin alhainen, koska ne eivät kehitä hahmoja mihinkään suuntaan. Erityisesti Rybackin kohdalla tämä korostuu koska tuskin kukaan pitää arvossa ottelua jossa korsto hakkaa jonkun lähestulkoon AJ:ta heiveröisemmän jätkän. Ikskjyysmii-rääkyjä käy hermoille (toki tarkoituksella). Siksi siitä on mahdoton olla valittamatta. En tajua mitä ponttia tuossa Vickien pitämisessä managerina edes on? Olisi jossain muussa roolissa mieluummin.

- Miksi tuo kirjatietoutta lateleva tyyppi pitäisi kiinnostaa?

- Miksi minun pitäisi löytää jotain viihdyttävää siitä että Big Show ketkuttaa persettään Codyn munia vasten? Tai siitä että Teddy hieroo öljyä jonkun Antonion selkään? Miksi en saisi pitää noita irvokkaana?

- Tuo oli ehkä tosiaan vähän ristiriitaisesti sanottu että Big Show&Randy Orton vs. Cody Rhodes & Kane -ottelu oli liian pitkä muttei liian kamala mutta se kesti silti ihan liian pitkään minun mielestäni kun otetaan huomioon että Kane ja Big Show eivät osaa mitään ja Randynkin olisi hyvä päästä jo johonkin mielekkäämpään kuvioon kuin tuo Kane-kuvio jossa ei alkujaankaan ollut mitään järkeä (toisin kuin kuviossa Kanen ja Cenan välillä, mutta se tajuttiinkin pitää lyhyempänä).

- Tajuan kyllä että Sheamuksen ja Bryanin kuvio kiinnostaa sinua mutta minua ei kiinnosta. Ja tuo heidän tv-ottelunsa oli melko huono tällä kertaa, kuten lähes kaikki Sheamuksen TV-ottelut tänä vuonna. Mut saathan sinä toki suoltaa vaikka ämpärillisen valkoista nestettä housuihisi jos niin paljon nautit hänen otteluidensa katselemisesta. Jan iin, Sheamus tosiaan lopetti käden "vamman" myymisen kesken ottelun mutta se ei ilmeisesti sinua sitten haitannut. Minua kyllä haittasi ja jos sinä urputat siitä niin se on vinkuvonkua, ei minun tulkintani asiasta.

- Laylan entrancebiisistä kertova mielipiteeni on ja pysyy, liian kierrätetty biisi ja vieläpä todella geneerinen ja huono biisi. "You're not enough for me", voi hesus mitä roskaa.

- Se että haukut jokaisen joka ei pidä jaksosta, on kyllä sitten typerää urputusta sinulta, eikä toisinpäin.
Tirkka kirjoitti:Mitenkäs pitkä tuo Alicia Fox oikein on? Näytti meinaan ihan jättiläiseltä AJ:n vieressä. Vaikka lyhyt tyttöhän se AJ toki on mut silti.
Tuohon ei kukaan viitsinyt vastata joten kysynpä uudestaan. Ja tähän viestiin vastaaminen ei ole sallittua jos ei vastaa myös tuohon.

~~~~~~

Pakko myöntää että alan tajuta miksi jotkut eivät oikein pidä Darienista. Todella ärsyttävä tyyli vatvoa muiden juttuja samalla kun ei tajua mikä omassa toiminnassasi on vikana vaikka se yritettäisiin vääntää rautalangasta. Tämä myöntäen että olen aina ollut erittäin pessimistinen ihminen mutta mitäs se muille kuuluu.

valkopeura

Viesti Kirjoittaja valkopeura » La 05.05.2012 23:54

Tyydyn vaan Tirkka sanomaan, että sun kannattaisi katsoa jotain todella syvällistä animea ja imeä siitä kaikki imettävissä oleva itseesi. Henkilöiden viattomuus, optimistisuus, avarakatseisempi ajattelu, hyväsydämmisyys, empatiakyky ja epäitsekkyys.
Darien Fawks kirjoitti:Kappas, Mr.Off Topic kävi ulostamassa oikein kunnolla tänne ketjuun. Ihan pakarat heiluivat sitä tehdessä.

ToNy-MaN

Viesti Kirjoittaja ToNy-MaN » Su 06.05.2012 00:12

valkopeura kirjoitti:Viime rawissa ei tapahtunut juuri mitään verrattuna sitä aikaisempiin raakoihin. Ootko Tirkka miettiny et oot tän foorumin ainoo jo kolmenkympin yltänyt mies, joka vielä postailee täällä aktiivisesti. Oiskohan sun paikka jossain muualla kuten, vaikka vanhainkodissa?
Jaa mitä helvettiä? Lottoon kumminkin että Tirkka on mua nuorempi. :D

EDIT: jaa Tirkka jo mokomasta mainitsi. Mutta hei, katsokaapa viestien määrästä paljonko tämä yksi Smackdown jakso on saanut jengiä kirjoittamaan verrattuna aikaisempiin! Ei se määrä vaan laatu vai miten päin se oli? ;)
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.

eCiuj

Viesti Kirjoittaja eCiuj » Su 06.05.2012 00:42

Täälläpä ollaan tapeltu urakalla. Nyt vähän Smäkkäriarviotani...

Alun Sheamus toi mieleen Finlayn. Sitten taas leikitään "YES!"illä ja D-Bryan tulee. Ottelu ihan jees, en niin seurannut kuin sivusilmällä. Mutta Ricardon crossbody ihmetytti -- eikös hän olekaan (kayfabe) kehäkuuluttaja? Heti ranttaan tästä typerästä rosterijaosta -- miksi olla kaksi rosteria jos ne eivät vaikuta paskan vertaa? RAW:in mestaruutta jahtaa SmackDownin heppu ja SmackDownin mestaruutta jahtaa RAW:in heppu. Jos tästä nyt toinen vahingossa voittaa, niin sitten salakavalasti vaihdetaan rosteria WWE.com:issa ja eletään kuin näin olisi ollut aina ennenkin (esimerkkinä Big Show).

Nyt kun tag team mestarit ovat faceja, nämä heel-tiimit saavat vähän aikaa. Mutta hyvin yllättäen he häviävät uusille mestareille. Ainoa kemia joka Truthia sekä Kingstonia yhdistää on ihonväri, todella tylsä tiimi. Mietin miksei tämä Epico & Primo vs. Kofi & Truth voinut olla Extreme Rulesissa? AW ja ex-mestarit vetivät camoe-roolia, mutta mikäs on tämän AW:n homma? Mikä h****tti on "agentti"?

Brodus Clayn sisääntuloa vain venytetään ja venytetään. Se on venynyt puoliminuuttisesta varmaan kahteen minuuttiin. Ja tällä kertaa hänelle syötetään... Jack Swagger. Onko näillä jokin feudi meneillään? Sillä on paljon pohjaa ja sitä edistetään julmetusti. Ja Brodus voisi oikeasti välillä hävitäkin.

Damien Sandow debytoi -- vihdoin! Olen vähän odottanutkin tätä heppua. Ja kuulemani heat oli niin rajua, että on pakko uskoa että nuo on lisätty. Ei Amerikkalaiset Hallelujaa voi niin paljoa vihata. Ihmeellinen ihmeellisiä sanoja sisältävä promo ja ottelua ei käydäkään, harmi. Ryback sitten kohtaa jonkun kenellä jopa on sopimus WWE:n kanssa. Hienoa. Tätä Rybackia pitäisi p****le alkaa kehittämään koska hän maistuu jo puulle, melkein pahemmalle kuin Brodus Clay.

Sitten tällainen perus "jee hyvikset voitti" tag team ottelu. Cody on muuten koko WWE:n ainoa heel-mestari, ainakin vielä. Tätä menoa niitä ei ole enää yhtään pian. Ottelu ihan kelvollinen, ei juonellisesti mitään uutta.

Onko Natalya nyt yhtäkkiä heel? Miksei hän pieri enää? Olen pihalla diivojen divisioonan kanssa. Kelly Kellyt kadonneet täysin, enkä edes enää tiedä kuka on face ja kuka heel. Layla otti taas helpon voiton, missä Kharma? AJ taas edistytti hänen suhdetta D-Bryanin kanssa, miksei tämän vain anneta jo olla?

Sitten ADR saapuu ja main eventin aika. Ottelu ihan kelpo, Alberto vain liian hiljaa eikä muutenkaan oikein vaikuttanut mihinkään. Sheamus voitti lopulta ongelmitta, vaikka vähän siinä ulkopuolista häirintää tuli. On mielestäni typerä buukata kaksi tällaista henkilö vastakkain, joista kummankaan hahmon ei pitäisi hävitä. Nyt Bryan vaikuttaa vain entistä heikommalta, kun taas hänen tuleva vastustaja CM Punk on valmiiksi jo vahva.

Smäkkäri ei herättänyt tunteita. En oikeastaan odota muuta kuin Brock Lesnaria, ja jos häntä ei ensi viikolla ole RAW:issa voipi tulla tylsä show.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE

valkopeura

Viesti Kirjoittaja valkopeura » Su 06.05.2012 01:15

eCiuj kirjoitti:RAW:in mestaruutta jahtaa SmackDownin heppu ja SmackDownin mestaruutta jahtaa RAW:in heppu.
Alberto paluunsa jälkeen on tainnut olla smäkin heppu. Mies on ainakin joka smäkissä ollut ja ei monessakaan rawissa.

En itsekkään pidä tuosta, että toisen brändin painija tavoittelee toisen brändin mestaruusvyötä.

Täytyy mainita Alberton hyvät sanomiset Sheamuksesta " Irish peasant" ja Daniel Bryanista "rotta" Ei kukaan muukaa niitä mainitsisi, kun foorumilaisilla on sokea lammasmainen viha Albertoa kohtaan.
Darien Fawks kirjoitti:Kappas, Mr.Off Topic kävi ulostamassa oikein kunnolla tänne ketjuun. Ihan pakarat heiluivat sitä tehdessä.

eCiuj

Viesti Kirjoittaja eCiuj » Su 06.05.2012 01:25

valkopeura kirjoitti:
eCiuj kirjoitti:RAW:in mestaruutta jahtaa SmackDownin heppu ja SmackDownin mestaruutta jahtaa RAW:in heppu.
Alberto paluunsa jälkeen on tainnut olla smäkin heppu. Mies on ainakin joka smäkissä ollut ja ei monessakaan rawissa.

En itsekkään pidä tuosta, että toisen brändin painija tavoittelee toisen brändin mestaruusvyötä.

Täytyy mainita Alberton hyvät sanomiset Sheamuksesta " Irish peasant" ja Daniel Bryanista "rotta" Ei kukaan muukaa niitä mainitsisi, kun foorumilaisilla on sokea lammasmainen viha Albertoa kohtaan.
Katsos p****le! http://www.wwe.com/superstars ja sieltä "SmackDown" ja on ADR siirretty SmackDowniin! Ei h****tti, miksi olla brändijako (saati draft) jos painijoiden brändiä muutellaan mielin määrin eikä edes kerrota yleisölle. WWE:n pitäisi nyt selittää Universumilleen että mitä nyt tapahtuu, jatkuuko tämä "SuperShow"-mentaliteetti ikuisuuden sekä onko brändeillä enää mitään merkitystä.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE

Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa » Su 06.05.2012 03:07

Tirkalle pakollinen tykkäys siitä, että perusteli mielipiteensä varsin mainiosti. Ymmärrettävää että porukka saattaa suuttua viesteistäsi, sillä onhan ne vähän negatiivisen oloisia aika useastikin. Tämä ei siis ole mikään hyökkäys Tirkkaa kohtaan, vaan ihan toteamus asiasta. Provosoivat viestit osaavat välillä suututtaa ihmisiä. Ja eiköhän se on jo huomattu että muuan Darien osaa välillä tarttua aika rankasti tämän kaltaiseen negatiivisuuteen.

Mutta joo, peukkua Tirkalle varsin asiallisesta perustelusta! Ymmärrän mielipiteesi varsin hyvin, eiköhän se Darrakin ala käsittämään miksi keksit valitettavaa. Ja minäkin vihaan Vickietä sydämeni pohjasta. On se suorastaan hirveä nainen.

Nyt siihen hra. Whatin kommentiin:
What kirjoitti:Itse en kerta kaikkiaan pysty käsittämään kuinka joku voi pitää tämän viikon Smackdownia loistavana tai edes kohtuullisena. Sontaa täynnä. Huonoja bookkauspäätöksiä ja tylsiä painijoita pullollaan. On suorastaan raivostuttavaa kuinka Darrat ja enskat kääntävät niin ilmiselvästi huonosta asiasta mukamas positiivisen. Mutta se on hyvä vaan. Paljon tylsempää olisi ilman teidän "vääriä" mielipiteitä.
Päätänpä sitten kommentoida tähän asiaan jollain tapaa. Ymmärrän kyllä sen, että What on onnistunut totaalisesti pettymään SmackDownin tasoon, sillä onhan niitä laadukkaimpia settejä nähty. Olen silti itse onnistunut hyväksymään sen, että SD! on selkeä kakkosshow, mikä ei silti tarkoita etteikö siitä voisi nauttia. Olen hyväksynyt aikapäiviä sen että ei SD! tule olemaan samanlaista tykitystä kuin RAW ja ehkäpä ihan hyvä niin. SmackDown kuitenkin tarjoaa aika hyvänlaatuisia otteluita ja mielenkiintoisia, uusia painijoita. Tottakai kovimmat juonikuviot ovat RAW'n puolella, mutta SD! tarjoaa ihan oman juttunsa tässä asiassa.

Perään vielä omat näkemykseni siitä, miksi pidin Smackdownin show'ta parempana kuin Raw'n vastaavaa, mikä oli suoraan sanottuna aika tylsää kamaa. SmackDown oli helposti parempi show tällä viikolla.

- Kuten sanoin, olen aika hyvällä mielellä onnistunut hyväksymään sen, että SmackDown on selkeä kakkosshow. En ole missään vaiheessa jättänyt SmackDownia lainkaan katsomatta. Monet ovat jättäneet koko show'n katsomatta jo varmaan viimekesänä, mutta minä olen kaikesta huolimatta pystynyt katsomaan tätä sarjaa. Monet syyttävät huonoa starpoweria mutta toisaalta SD:ssä on paljon kavereita jotka ainakin itseäni kiinnostavat niin paljon, etten vaan voi jättää tätä välistä. Daniel Bryan on ollut loistava. Cody Rhodes on yksi suurimpia suosikkejani. Ryback kiiinnostaa sinänsä, vaikka tämä jatkuva squashailu vähän poistaa mielenkiintoa. Sheamus on jostain syystä oma guilty pleasure, vaikka ymmärrettävistä syistä onkin suhteellisen vihattu kaveri. Hänen hahmonsa osaa olla aika kuiva useasti ja hänen mestaruuskautensa alkoi kyllä paskimmilla mahdollisella tavalla jne. Mutta kuitenkih: Rakastan hänen lookkiaan (älkää kysykö miksi), rakastan hänen otteitaan kehässä (selkeästi parempi kuin moni muu hossi), mikissä ihan hauska veikko ja Brogue Kick on oikeasti ihan julmattoman upean näköinen finisher. Noihin lisäksi vielä tosiaan uudet tulokkaat joille on paljon tilaa SmackDownin riveissä. Toisin sanoen, SmackDownissa on paljon jamppoja jotka itseäni kiinnostaa.

- SmackDownissa nähdään oikeasti ihan kivoja otteluitakin. Kofi/Truth vs. Hunico/Camacho oli oikeasti ihan hyvä ottelu, niin oli D-Bryan vs. Sheamuskin. Toki Kofi/Truth on joukkueena aika tylsä ymmärrettävistä syistä - Kofi on sama vanha naurava neekeri eikä Truth osaa kiinnostaa facena - mutta painin puolesta kaikki oli ookoo. Kofi on kehässä varsin viihdyttävä jätkä ja eikä Truth ole mikään säkki. Hunicosta pidän myös jollain tapaa paljon, ja onhan se harmillista ettei Hunicoa hyödynnetä useammin kehässä.

- Brodus Clay voisi olla täyspäiväinen SmackDownin mies. Ei kaverin rahkeet riitä loppujen lopuksi Raw'n puolelle. Clayn gimmick on mahtava, mutta sen ilon tuhoaa useasti tylsät squashailut. Onneksi Clay on saanut vähän pidempiä otteluita allensa, mikä on vain positiivinen juttu. Vielä kun ne tanssivat lapset ja se v***n Hornswoggle saadaan pois kuvioista, niin kaikki olisi ookoo. JA NIIN, joku muu olisi parempi syötettävä kuin Jack Swagger tai Dolph VIDUN Ziggler. Ziggler ansaitsisi parempaa. Olen sitä mieltä että Ziggler voitaisiin siirtää takaisin SmackDownin rosteriin kun kaveri ei selvästikään mahdu Raw'n puolella isompiin kuvioihin. Zigglerillä olisi paremmat mahdollisuudet SmackDownin puolella. WWE ymmärsi saman asian jo Alberto Del Rion kohdalla: rahkeet eivät vain yksinkertaisesti riitä lippulaivan puolella, joten SmackDown on oiva paikka tässä tilanteessa.

- Kuten kerkesin jo sanomaan eli uudet nimet. SmackDown on varsin sopiva mesta uusille jätkillä. Damien Sandow'n gimmick ei tunnu oikeastaan sysipaskalta, kunhan jätkä saisi enemmän tuulta alleen. Ryback kiinnostaa paljon. Look on suorastaan mainio, liikkeet ovat uskomattoman ilkeän näköisiä ja onhan jätkässä ihan uskomattoman paljon potentiaalia. Fellow user Buttonin ohella kuulun niihin henkilöihin joihin Darren Young/Titus O'Neal-korporaatiokin kolahtaa jollain tavalla. Ja niin, Antonio Cesarokin tuntuu ihan kiinnostavalta kaverilta, vaikka en ole jätkän indy-aikoihin tutustunut.

Siinä on muutama esimerkki miksi SmackDown on show, jonka mun on vaan pakko laitalla aina kun se tulee tulille. SmackDown on varsin viihdyttävä show, kun vaan riman laskee alemmas.

FAKE-EDIT: Olen pienessä humalassa tällä hetkellä joten tekstini voi olla vähän epäselvää ja vaikeaselkoista, mutta jos jonkin sortin selvennystä halutaan niin voin jatkaa keskustelua huomisen puolella. Noh, anyways, toivottavasta hra. What ymmärsi jollain tapaa asian laidan.

C2W

Viesti Kirjoittaja C2W » Su 06.05.2012 03:51

valkopeura kirjoitti:Täytyy mainita Alberton hyvät sanomiset Sheamuksesta " Irish peasant" ja Daniel Bryanista "rotta" Ei kukaan muukaa niitä mainitsisi, kun foorumilaisilla on sokea lammasmainen viha Albertoa kohtaan.
Oh, kuinka mielikuvituksellista! Suorastaan rikasta englannin kielen käyttöä! Miksiköhän ihmiset eivät pidä Albertosta? Gee, I wonder why.
"Your arms are just too short to box with God!"

Tirkka

Viesti Kirjoittaja Tirkka » Su 06.05.2012 09:12

Stefa kirjoitti:Tirkalle pakollinen tykkäys siitä, että perusteli mielipiteensä varsin mainiosti. Ymmärrettävää että porukka saattaa suuttua viesteistäsi, sillä onhan ne vähän negatiivisen oloisia aika useastikin. Tämä ei siis ole mikään hyökkäys Tirkkaa kohtaan, vaan ihan toteamus asiasta. Provosoivat viestit osaavat välillä suututtaa ihmisiä. Ja eiköhän se on jo huomattu että muuan Darien osaa välillä tarttua aika rankasti tämän kaltaiseen negatiivisuuteen.

Mutta joo, peukkua Tirkalle varsin asiallisesta perustelusta! Ymmärrän mielipiteesi varsin hyvin, eiköhän se Darrakin ala käsittämään miksi keksit valitettavaa. Ja minäkin vihaan Vickietä sydämeni pohjasta. On se suorastaan hirveä nainen.
Kiitoksia! :heart:

Lähinnähän valitus johtuu siitä että WWE tekee ohjelman väenvängällä vanhojen kuluneiden perinteiden mukaisesti (sankari-facet, pelkuri-Heelit, uusien isojen ukkojen squash-putket) ja pushien syyt ovat niin usein takahuonepolitikoinnissa eikä siinä mikä yleisöä kiinnostaa. Ja SmackDownissa yleensä vielä korostuu se että ohjelma on joiltakin osin suunnattu ala-asteikäisille joka ei tietenkään aikuista ihmistä sitten jaksa kiinnostaa.

Oikeastaan tässä tämänviikkoista jaksoa katsellessani tuli mieleen että aika seksikkäästi nuo Brodus Clayn tanssijatytöt vatkaa kroppaansa kun otetaan huomioon se miten paljon ihan pikkulapsiakin on yleisössä. No, ihan hyvä vaan etteivät ole tulleet asiaa ajatelleeksi siltä kannalta. =P~

valkopeura

Viesti Kirjoittaja valkopeura » Su 06.05.2012 09:43

C2W kirjoitti:Oh, kuinka mielikuvituksellista! Suorastaan rikasta englannin kielen käyttöä!
Tuossa se hauskuus ehkä piileekin?

DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Su 06.05.2012 09:49

valkopeura kirjoitti:En itsekkään pidä tuosta, että toisen brändin painija tavoittelee toisen brändin mestaruusvyötä.
Jep, onhan se suorastaan käsittämätöntä, että painija haluaa voittaa mestaruuden omassa firmassaan. :roll:
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

eCiuj

Viesti Kirjoittaja eCiuj » Su 06.05.2012 10:12

valkopeura kirjoitti:En itsekkään pidä tuosta, että toisen brändin painija tavoittelee toisen brändin mestaruusvyötä.
Jep, onhan se suorastaan käsittämätöntä, että painija haluaa voittaa mestaruuden omassa firmassaan. :roll:
Tuo on aika lailla väärin muotoiltu. Pistetään tavoittelemaan olisi vähän parempi. WWE pitää täysin faneja pilkkanaan, kun tekee tällaisia brändimuutoksia kertomatta kenellekään sekä laittaa SD:n äijän RAW:in vyön perään. Mitä jos Bryan nyt voittaa? Molemmat päämestaruudet SmackDowniin?

Ja pikaisesti otan osaa tähän jo käytyyn vyökeskusteluun -- WWE mestaruus on omalla tavallaan arvokkaampi, mutta kayfabessa ne ovat yhtä arvokkaita. Mutta WHC on ylivoimaisesti hienompi sekä yleisempi kehän ulkopuolella; jos/kun julkkikset pitävät näitä vöitä (esim. voitettuaan suuren urheilutapahtuman) se vyö on aina WHC.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE

eCiuj

Viesti Kirjoittaja eCiuj » Su 06.05.2012 10:13

v***n p**ka kapula
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE

Saimou
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Saimou » Su 06.05.2012 10:27

eCiuj: Muistaakseni Manian jälkeisessä Raw'ssa kun Del Rio teki "paluunsa", hypetti Cole sitä tyyliin "That's SmackDown's Alberto Del Rio!" Eihän siinäkään paljoa järkeä ole, mutta rosterimuutos (sikälimikäli sellaisia on vielä olemassa) kuitenkin sanottiin ääneen.

Stefalta hyvä puolustuspuheenvuoro SD:lle. Melkein tekisi minunkin mieleni show tuon pohjalta katsastaa, mutta "perjantain puolivillainen painishow"-timeslot on jo Impact Wrestlingin valloittama.

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2
Darien Fawks kirjoitti:WWE on kuin oikean elämän ja maailman mikrokosmos, jossa kohtalon Jumalan lailla määrää pirullinen Vince McMahon.

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Su 06.05.2012 10:43

Saimou kirjoitti:Stefalta hyvä puolustuspuheenvuoro SD:lle. Melkein tekisi minunkin mieleni show tuon pohjalta katsastaa, mutta "perjantain puolivillainen painishow"-timeslot on jo Impact Wrestlingin valloittama.
Hyvä viesti kyllä Stefalta, mutta ei se mielipidettäni smäkkäristä muuta. Parhaillaan SD on kuitenkin pystynyt tarjoamaan viihdyttävämpää settiä kuin Raw, mutta tällä hetkellä ei siihen pysty. Jos nyt kuitenkin uusien tähtien myötä (Sandow, Cesaro, Ryback) kautta saataisiin semmoista vanhan SD:n loistoa.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » Su 06.05.2012 18:15

Tosiaankin Stefalta hyvää settiä. Se täytyy kuitenkin sanoa, että minusta Smackdownia varten ei tarvitse edes laskea mitään rimaa, vaan Smackdown on yleisesti ottaen erilainen show kuin Raw. Raw'ssa yritetään aina näyttää, että WWE on hieno firma, jossa on paljon jännittäviä kasvoja ja mainstream-potentiaalia, mutta Smackdownissa keskitytään vain tekemään hyvää ohjelmaa. Kyseiset ohjelmat eivät vain ole vertailukelpoisia ja hyvä niin. Jim Rosskin on aikanaan sanonut, että pitää Smäkkissä siitä, että siellä painitaan enemmän ja puhutaan vähemmän. Raw'n ottelut myös useammin pettävät, koska niitä hypetetään enemmän ja molemmissa ohjelmissa, kun taas Smackdown luottaa kehä-äksöniin.

Tirkka puhui, että monet kuviot Smackdownissa eivät jaksa kiinnostaa. Kenties mieheen iskee enemmän tuo Raw'n tapa hehkuttaa ja hypettää; sinishow'ssa tuo kiinnostus täytyisi tavallaan pystyä itse muodostamaan.

Itse olen itsestäni usein huomannut, että en ole kovin hyvä tuottamaan sellaisia tunteita, mitä tilanteissa vaaditaan. Kun pitäisi hautajaisissa olla surullinen, minulle tulee vaikea olo. Kun pitäisi häissä nauttia siitä, että ihmiset löytävät toisensa, olen minä hieman vaivaantunut. Kun pitäisi Miamissa Wrestlemaniassa ajatella, että tämä on maailman paras hetki, innostun kyllä, mutta tilanteesta on hankala nauttia täysillä juuri sillä hetkellä. Myös useimpien ulkomaanmatkojeni arvon ja mahtavuuden olen tavallaan ymmärtänyt vasta joitain kuukausia jälkeenpäin. Kerään kokemuksia pitkälti siis myös kiikkustuolia ja nostalgisointia varten. Hype toimii, mutta innostus ei välttämättä hypen rauetessa ja äksönin alkaessa vastaa ennakko-odotuksia. Olenkohan yksin näiden tuntemusten kanssa?

Wanhus

Viesti Kirjoittaja Wanhus » Ma 07.05.2012 10:06

Tirkka kirjoitti:
Tirkka kirjoitti:Mitenkäs pitkä tuo Alicia Fox oikein on? Näytti meinaan ihan jättiläiseltä AJ:n vieressä. Vaikka lyhyt tyttöhän se AJ toki on mut silti.
Tuohon ei kukaan viitsinyt vastata joten kysynpä uudestaan. Ja tähän viestiin vastaaminen ei ole sallittua jos ei vastaa myös tuohon.
Wikipedian mukaan AJ on 160 senttiä ja Alicia Fox on 175 senttiä. Eli huomattava kyllä 15 sentin ero.

SmackDowninkin katoin tossa perjantaina. En mä siitä kyllä enää mitään muista. Sheamus vs Bryan siellä taisi taasen olla ja ADR kekkuloimassa.
"If you combined Paul Heyman and Big E, you would have one full haircut"

Button

Viesti Kirjoittaja Button » Pe 11.05.2012 23:42

Move, Get in, Get in, Get in, Lets go!
..RAW commentary
Scott Stanford "Hey punk, this whole straightedge thing, i know its no smoking no drinkin, can i still eat cocoa puffs?" Punk: "Where did you come from?"

enska

Viesti Kirjoittaja enska » Pe 11.05.2012 23:48

Kokonaan en jaksanut Smäkkäriä tällä kertaa katsoa. Muutamasta jutusta diggasin kuitenkin paljon:

AJ on mainio psykopaatin roolissaan. Nautin siitä, että naispainijoihin panostetaan näin. AJ:stä ja Evestä tuli kaksi kiinnostavinta naispainijaa heti, kun heihin nähtiin vähän vaivaa. Toivottavasti muillakin naikkosilla kävisi yhtä hyvä tuuri. En ymmärrä sitä, miksei hahmoista voida tehdä hahmoja. Miten kukaan voisi kiinnostua esim. Alicia Foxista, jonka rooli on (tietääkseni) olla pelkkä hymyilevä tyttö? Hahmojen luomisen luulisi olevan lasten leikkiä. Ei kaikilla edes tarvitse olla yhtä värikäs hahmo kuin esim. AJ:llä. Kaitlynistäkin saisi helpolla sympaattisen naaraan, jos hänet liitettäisiin tiukemmin kiinni tähän AJ:n ja Daniel Bryanin sotkuun ystävänä, joka koettaa puhua (entiselle) kaverilleen järkeä päähän mutta jota AJ ei kuuntele laisinkaan.

Taneli vetää kuitenkin vielä AJ:täkin pitemmän korren gimmick-kilvassa. Bryanin hahmo on painikehien paras sitten Straight Edge Society -aikaisen CM Punkin. Palkankorotus sille, joka on tästä sovinistisesta vegaaninörtistä vastuussa! "I am looking forward to moving on to Kaitlyn!" ja sitä seurannut paskamainen virnistys päin AJ:n järkyttynyttä naamaa olivat jotain todella kaunista.
  • Tässä on nyt kolme eri vaihtoehtoa, joista kahta seuraisin onnellisena ja yhtä masentuneena:

1) Bryan alkaa oikeasti lähennellä Kaitlyniä, ja Kaitlyn-parka lankeaa Taneliin. Bryan käyttää Kaitlyniä hyväkseen, eikä rakkauden sokaistama Katjaliini ymmärrä asiaa. AJ seuraa tilannetta katkerana sivusta ja on valmiina räjähtämään minä hetkenä hyvänsä. Tilanne eskaloituu pisteeseen, jossa tunteet käyvät todella kuumina. Ehkä AJ herää horroksestaan ja palaa takaisin omaksi itsekseen ja on nyt puolestaan se, joka koettaa varoittaa Kaitlyniä siitä, mihin tämä on itsensä sotkenut. Kaitlyn joko sivuuttaa ystävättärensä varoitukset kuin AJ konsanaan ja jatkaa itsensä tuhoamista Danielin pelinappulana, tai sitten palaa itsekin järkiinsä ja jättää Tanelin ja on jälleen AJ:n ystävä. Jälkimmäinen olisi erityisen maukas kuvio, koska silloin Daniel Bryan voisi muuttua ihan hulluksi ja vaikkapa kidnapata sekä AJ:n että Kaitlynin. (No, okei, ehkei ihan kidnapata, vaikka siitä itse kyllä juonikuviona tykkäisin :D , mutta Taneli voisi ainakin kiusata heitä.) Lopulta AJ ja Kaitlyn taistelisivat kahdestaan Bryanin pahuutta vastaan. Bryan on jo nyt sydämetön ja hirveä ihminen, joten tällainen kuvio voisi olla realistinen eritoten sen jälkeen, kun mies ei onnistu nousemaan uudestaan mestariksi eikä saa enää uusia mestaruusmatseja Laurinaitikselta. Silloin mies olisi sopivasti kilahtamispisteessä.

2) Bryan vain kiusaa AJ:tä Kaitlyn-kommenteillaan; mies ei oikeasti aio lähestyä Katjaa millään lailla. Bryanin motiivina on saada AJ hulluuden partaalle, jotta hän saisi tehtyä tästä moraalittoman ja siten hyvän valetin omakseen. Bryan yrittää tätä siksi, koska hän tietää kykenevänsä manipuloimaan AJ-rukkaa. Maanisena ja moraalittomana valettina AJ:stä olisi Bryanille korvaamaton apu miekkosen maailmanmestaruusmatseissa ja muissa haastavissa seikkailuissa.

3) Kuvio ei johda yhtään mihinkään. Miksi minusta tuntuu, että tämä on kaikista todennäköisin vaihtoehto? >:(
Antonio Cesaro on varsin pian suuren suuri stara. Oikotie tähteyteen on tämä loistava juonikuvio, joka on yksinkertainen, tunteikas ja tehokas. Punaniskat ja pienet lapset tulevat vihaamaan Anttooniota tunteella, koska onhan se nyt niin väärin, että se Cesaron pirulainen nuoleskelee epäonnisen ja -toivoisen Theodore R. Longin tunteellisesti jääkylmää mutta ulkonäöllisesti tulikuumaa ex-naista suoraan tämän silmien edessä. :'( (Puhumattakaan siitä, mitä bäkkärillä tapahtuu. Tämän rivon estradin luovutan kuitenkin suosiolla Siimalle.) Parasta tässä on se, ettei Aksana sääli masentunutta ex-miestään ollenkaan. Tokkopa liettualaiskaunotar edes tajuaa särkeneensä Teodoorin vanhan sydämen. Tokkopa liettualaiskaunotar edes tajuaa, miten paljon Long häntä rakasti. ;_;

Myös Cesaron rooli on nerokas. Nuoren, pitkän, lihaksikkaan ja menestyvän Antonion ei edes tarvitse vittuilla Longille tai yleisölle kerätäkseen voimakkaita buuauksia. Miehen ei tarvitse olla tavanomainen pahis. Cesaro on tähän asti ollut täysin neutraali painija, joka ei ole tehnyt mitään väärää, pahaa tai ylimielistä kenellekään kehässä tai sen ulkopuolella. (Antonio ei ollut se, joka varasti Longilta naisen. Syypää on kullan ja menestyksen perässä liitelevä harakka eli Aksana, joka unohti Teddyn heti, kun Teddy menetti toimitusjohtajuutensa.) Edes Aksanan ei voi silti sanoa käyttäytyvän konventionaalisen pahiksen lailla, koska hän itse ei tajua sitä, miten pahasti hän on Teddy-parkaa satuttanut. Naaras on hahmona siis neutraali. Hän tekee väärin ja satuttaa ihmistä henkisesti, muttei käsitä sitä. Voipi tosin olla, että jatkossa Aksana ja Cesaro alkavat kiusata Longia, jolloin meno on tavanomaista pahistelua, mutta ainakin vielä tilanne on kovin neutraali. Se tekee tästä kuviosta erityisen mehevän ja toimivan.

Damien Sandow on toinen erittäin kiinnostava heppu perjantai-iltojen uusista tuttavuuksista. Mies on suoraan kuin 1400-luvulta – ulkonäköään myöten! Renessanssipainija kyykytti kyllä Matti Iskijää niin, että oikein hohotin nojatuolissani. Kuvitella, että Striker esitti joskus hyvinkin viisasta ja sivistynyttä henkilöä. Sandow'n rinnalla ex-opettaja näytti melkeinpä bensalenkkarilta. En tiedä, miten hyvä Damien on painimaan, mutta jo pelkällä gimmickillä voidaan mennä vaikka kuinka pitkälle, jos gimmick on näin hyvä ja jos gimmickin vetää näin hyvin. Kuvitelkaapa vaikka sitä, miten helposti Sandow'lle voi kehittää feudeja. Kuviot esim. Sheamusta, CM Punkia, John Cenaa, Big Show'ta, Randy Ortonia tai punaniskoista ultimaattisinta eli Stone Coldia (miesten ei tarvitse otella keskenään; feudata voi ottelemattakin) vastaan syntyisivät sormia napsauttamalla. Toivottavasti tämän jätkän tulevaisuutta ei ryssitä.

Ryback jatkaa pienempiensä uhraamista, ja mikäs siinä: miehen tuliset matsit miellyttävät silmää eritoten silloin, kun räsynukkena toimii Heath Slaterin kaltainen mies, joka on moisessa roolissa parhaimmillaan. Monet varmaan jo toivoisivat Raipäkin pikku hiljaa siirtyvän feudaamaan jotakuta vakavasti otettavaa painijaa vastaan, mutta allekirjoittaneen mielestä nykytilanne on sopiva. Parasta olisi, että monsterille syötettäisiin ("Feed me more!") jobbereita läpi kesän, kunnes lopulta Päkki ajautuisi kertaheitolla suuriin kuvioihin. Olisi tylsää, jos Raipäkistä tehtäisiin tavallinen kuolevainen jossain midcard-feudissa esim. Cody Rhodesia vastaan, kun vielä olisi mahdollista tehdä jotain paljon siistimpää: varjella Rybackin uskottavuutta ja panna hänet näin pysäyttämättömänä todelliseen titaanien taistoon vaikkapa Sheamusta, Lord Tensaita tai Brock Lesnaria (Kuva) vastaan. Siinä olisi ryminää kerrakseen!

Tirkka

Viesti Kirjoittaja Tirkka » Pe 11.05.2012 23:58

SmackDown.

- Alun tag-matsi oli ihan turha uusinta Raw'sta, ja olikin hyvä ratkaisu jättää se kesken ja sen sijaan pistää FFW-matsin ottelijat kahteen singles-matsiin.

- Oli mukavaa nähdä AJ:n saavan noinkin äänekkäät reaktiot yleisöltä. Mut on tää Divojen tilanne kyllä aika masentava, pakko sanoa että toivoisin heidän saavan lisää luottamusta käsikirjoittajilta. Kun kerran huonompaakin tavaraa pakkosyötetään katsojille, olisi ihan sopivaa että Divojenkin osalta edes yritettäisiin kehittää tilannetta parempaan päin. Ensin bacstage-segmenttien kanssa ja sitten kun yleisö oppii tuntemaan naiset ja oleman heistä kiinnostuneita, sen jälkeen sitten kunnollisempia matseja. Tällaiset alle minuutin rykäisyt eivät palvele ketään.

- Jopas se AJ näytti vihaiselta ton Bryanin puheen jälkeen. :O En olis ees tiennyt että se osaa, niin kiltin oloinen tyttö se on.

- Hävettää joutua kuuntelemaan ihmistä joka ei aikuisikään mennessä ole viitsinyt korjauttaa S-vikaansa (itsellänikin oli sellainen joskus ekaluokalla mutta opettelin sen, toisin kuin Slater).

- Onko Aksana nyt siis heel? Entäs Antonio Cesaro?

- Tag team-kuvion kiinnostavuus on kyllä pienempi kuin nolla nyt kun niiden yhteydessä näkee Rosaa vain vilaukselta. Buu.

- Loistavaa että Youngia ja O'Nealia ei syötetty "Ko-Brolle" (v***u miten tyypillinen WWE-tagteamin nimi). Nää uudet tyypit on muuten aika mainio uus tiimi, toivottavasti niitä ei eroteta pitkään aikaan. Eivät meinaan mitenkään vois toimia yhtä hyvin erillään.

- Alberto varmaan voittaa tuon tulevan mestaruusmatsin... köhköh.

EDIT.

1. Niin, ei tuo Ffffflaterin S-vika varmaan häiritsisi jos ei itselläni ois ollut penskana sellaista.
2. Yllättävän monesta asiasta tällä kertaa samaa mieltä kuin enska. Tuollainen enskan fantasiabookkauksen kaltainen jatko olisi ihan mainio ajatus minunkin mielestäni. Ja lisäksi on sanottava että itsekin ilahdun siitä että nyt on jo kahdelle naiselle luotu kiinnostava hahmo joka on WWE:ssä lähestulkoon ennennäkemätöntä (Litankin hahmo oli loppujen lopuksi minun mielestäni aika ohut, lähinnä siinä oli jotain potkua silloin Live Sex Celebrationin aikaan joka muuten oli sitten kuviona wrestlecrappia pahimmillaan).

Vastaa Viestiin