Viralliset VeikkausJorinat
Re: Viralliset VeikkausJorinat
Päätin nyt kuitenkin hyväksyä ToNy-MaNin ja The Crashin kortit.
YRITTÄKÄÄ NYT KERTAKAIKKIAAN MUISTAA NE SÄÄNNÖT JATKOSSA!!!
YRITTÄKÄÄ NYT KERTAKAIKKIAAN MUISTAA NE SÄÄNNÖT JATKOSSA!!!
I'm the Game, 'cause I'm that damn good!
Ex-PPV-Veikkausdiktaattori
WrestlingAlertin Vuoden Tulokas 2011
Tämä oli sitten tässä.
Tämä oli sitten tässä.
- RoadWarrior
Meni taas päin p***että tämäkin kierros ja ero kärkeen kasvaa jatkuvalla syötöllä.
Onneksi pohjalta ei pääse kuin ylöspäin, joten on vain pakko jatkaa pään takomista tiiliseinään toivoen pään menevän jossakin vaiheessa siitä läpi, vaikka todennäköisesti en saa tällä taktiikalla aikaan muuta kuin tajun lähtemisen.
Onneksi pohjalta ei pääse kuin ylöspäin, joten on vain pakko jatkaa pään takomista tiiliseinään toivoen pään menevän jossakin vaiheessa siitä läpi, vaikka todennäköisesti en saa tällä taktiikalla aikaan muuta kuin tajun lähtemisen.
Tämä kierros meni paremmin kuin odotin ja nousua listoilla tapahtui. 
- RoadWarrior
Minun on nyt sanottava se, että mielestäni jatkossa kaikki myöhässä vastanneet on hylättävä automaattisesti, koska kun säännöistä on sovittu päätökset on tehtävä niiden mukaan.
Vaikka kyseessä onkin leikkimielinen kisa olisi silti hyvä, että sääntörikkeitä ei katsota läpi sormien jatkuvasti, koska pahimmillaan ne voivat ratkaista kokonaiskilpailun voiton ja se ei mielestäni ole reilun pelin hengen mukaista.
Vaikka kyseessä onkin leikkimielinen kisa olisi silti hyvä, että sääntörikkeitä ei katsota läpi sormien jatkuvasti, koska pahimmillaan ne voivat ratkaista kokonaiskilpailun voiton ja se ei mielestäni ole reilun pelin hengen mukaista.
Totta. Puhut asiaa. Ehkä olen vain liian hellämielinen ja tein sääntömuutoksen ensimmäisen PPV:n jälkeen, joten osa on omaakin virhettäni. ToNy-MaNilla kuitenkin tuntui olevan vielä niin hyvä syy, vahinko, että pakko oli hyväksyä.RoadWarrior kirjoitti:Minun on nyt sanottava se, että mielestäni jatkossa kaikki myöhässä vastanneet on hylättävä automaattisesti, koska kun säännöistä on sovittu päätökset on tehtävä niiden mukaan.
Tämä oli sitten tässä.
Tämä oli sitten tässä.
Tämä oli sitten tässä.
Tämä oli sitten tässä.
- RoadWarrior
Sitä yritetään sitten viedä voittajan oikein veikanneilta pisteitä parantaakseen omia asemia tuloksissa, koska itse olit veikannut Jerichoa voittajaksi.ToNy-MaN kirjoitti:Ilmeisesti Cenan voittoa ei lasketa pisteisiin koska otteluun oltiin lisätty Miz?
Cenan voitto lasketaan pisteisiin halusit sitä tai et, koska itse ottelua ei peruttu eikä muutettu niin että se olisi ollut täysin erilainen kuin mitä se veikkauksen alkaessa oli, vaan siihen ainoastaan lisättiin yksi painija.
No onhan se kyllä rehellisyyden nimissä aika oleellinen muutos otteluun että siihen lisätään painijoita kesken tapahtumaa, vaikka tuo nyt ei lopputulokseen vaikuttaisikaan. Onko vastaavista jutuista ennakkotapausta?
- Darien Fawks
Paddypower ei ainakaan hyvittänyt Jericho-veikkaustani. Jos Miz olisi voittanut, niin silloin mielestäni olisi ollut aiheellista olla jakamatta pisteitä. Tai ainakin uskon, että vedonlyöntifirma ei olisi voinut velottaa minulta Jericho-vetoa sen jälkeen, kun minulla ei olisi ollut mahdollisuuttakaan veikata oikein. Tai paha sanoa... Mielenkiintoista!Japeet kirjoitti:No onhan se kyllä rehellisyyden nimissä aika oleellinen muutos otteluun että siihen lisätään painijoita kesken tapahtumaa, vaikka tuo nyt ei lopputulokseen vaikuttaisikaan. Onko vastaavista jutuista ennakkotapausta?
Ennakkotapaukseksi käynee vuoden 2009 The Bash, jossa Colonien ja Legacyn matsista tulikin Triple Threat kun Jericho ja Edge lisättiin kesken PPV:n korttiin. TM ei tuolloin pisteitä matsista jaellut. Joten minä en näillä perusteilla lähtisi pisteitä antamaan, entäs te?Japeet kirjoitti:No onhan se kyllä rehellisyyden nimissä aika oleellinen muutos otteluun että siihen lisätään painijoita kesken tapahtumaa, vaikka tuo nyt ei lopputulokseen vaikuttaisikaan. Onko vastaavista jutuista ennakkotapausta?
Tämä oli sitten tässä.
Tämä oli sitten tässä.
- MR.Off Topic
Itse en ole veikannut, joten olen kaiketi puolueeton mielipide. Itse antaisin pisteet, koska Mizin lisäys korttiin ei vaikuttanut ottelun lopputuloksen veikkaamiseen vaan voittaja oli yksi noista aiemmin ilmotetuista neljästä. Jos jollakin lukisi paperissa Miz, niin pisteiden poisotto olisi järkevä, mutta tietääkseni kukaan ei veikannut voittajaksi tyyppiä, joka ei ollut vielä matsissa. Lisäksi, jos Miz olisi voittanut, niin sehän olisi tavallaan riistänyt kaikilta pisteet, mutta nyt vain oikein veikanneet kärsivät.Goblet kirjoitti:Ennakkotapaukseksi käynee vuoden 2009 The Bash, jossa Colonien ja Legacyn matsista tulikin Triple Threat kun Jericho ja Edge lisättiin kesken PPV:n korttiin. TM ei tuolloin pisteitä matsista jaellut. Joten minä en näillä perusteilla lähtisi pisteitä antamaan, entäs te?Japeet kirjoitti:No onhan se kyllä rehellisyyden nimissä aika oleellinen muutos otteluun että siihen lisätään painijoita kesken tapahtumaa, vaikka tuo nyt ei lopputulokseen vaikuttaisikaan. Onko vastaavista jutuista ennakkotapausta?
Eiköhän ne pisteet siitä kannata jakaa.
Minun mielestäni Cenan voitto oli etukäteen niin itsestäänselvää että pisteet pitäisi jakaa jo sen takia. Se että jotkut on olleet rehellisesti sanottuna niin idiootteja että ovat luulleet Cenan häviävän on heidän oma ongelmansa.
All your message are belong to me.
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
Tätä muistelin itsekin. Siksipä siitä mainitsinkin.Goblet kirjoitti:Ennakkotapaukseksi käynee vuoden 2009 The Bash, jossa Colonien ja Legacyn matsista tulikin Triple Threat kun Jericho ja Edge lisättiin kesken PPV:n korttiin. TM ei tuolloin pisteitä matsista jaellut. Joten minä en näillä perusteilla lähtisi pisteitä antamaan, entäs te?Japeet kirjoitti:No onhan se kyllä rehellisyyden nimissä aika oleellinen muutos otteluun että siihen lisätään painijoita kesken tapahtumaa, vaikka tuo nyt ei lopputulokseen vaikuttaisikaan. Onko vastaavista jutuista ennakkotapausta?
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.
Even if you win, you're still retarded.
Turhaa olla jakamatta pisteitä sen perusteella, että matsiin lisättiin The Miz. Matsin voitti kumminkin yksi niistä tarjolla olleista vaihtoehdoista, joten missä on vika? Matsista vain tehtiin katsojille mielenkiintoisempi lisäämällä yksi painija mukaan matsiin. Onhan neljän miehen MITB aika tylsä, siihen olisi pitänyt lisätä The Mizin lisäksi myös Rey Mysterio.
Tämä. TM:n tapaus oli ihan eri juttu, koska silloin voittajajoukkue oli se, jota ei ennakkoon ollut tiedossa. Edgeä ja Jerichoa oli siis mahdotonta veikata voittajiksi – toisin kuin Cenaa.knup mc kirjoitti:Turhaa olla antamatta pisteitä sen perusteella, että matsiin lisättiin The Miz. Matsin voitti kumminkin yksi niistä tarjolla olleista vaihtoehdoista, joten missä on vika?
Terveisin mies, joka veikkasi Miziä voittajaksi.
- MR.Off Topic
Plus, koska tämä oli mahdotonta veikata, oliko siitä silloinkaan kukaan edes saamassa pisteitä.enska kirjoitti:Tämä. TM:n tapaus oli ihan eri juttu, koska silloin voittajajoukkue oli se, jota ei ennakkoon ollut tiedossa. Edgeä ja Jerichoa oli siis mahdotonta veikata voittajiksi – toisin kuin Cenaa.knup mc kirjoitti:Turhaa olla antamatta pisteitä sen perusteella, että matsiin lisättiin The Miz. Matsin voitti kumminkin yksi niistä tarjolla olleista vaihtoehdoista, joten missä on vika?
EDIT: Poistin kysymysmerkin, koska retorinen.
- RoadWarrior
Kysynpähän vaan, että jos Cenan voiton veikanneille ei anneta nyt pisteitä, niin miksi sitten ollaan valmiit antamaan pisteitä silloin kun joku veikkaa openeriksi sellaista ottelua jota ei ole veikkauksessa ollut mukana osuen veikkauksessaan oikeaan.
Henkilökohtaisesti olen vahvasti sitä mieltä, että Cenan voiton veikanneille kuuluu antaa pisteet, koska kuka tahansa olisi halutessaan voinut veikata Miziä ottelun voittajaksi ja Cenan voitto sitä paitsi oli niin varma, että kukaan ei tosissaan uskonut kenenkään muun voittavan, vaikka jotkut eivät veikkauksessa veikanneetkaan Cenan voittavan.
Henkilökohtaisesti olen vahvasti sitä mieltä, että Cenan voiton veikanneille kuuluu antaa pisteet, koska kuka tahansa olisi halutessaan voinut veikata Miziä ottelun voittajaksi ja Cenan voitto sitä paitsi oli niin varma, että kukaan ei tosissaan uskonut kenenkään muun voittavan, vaikka jotkut eivät veikkauksessa veikanneetkaan Cenan voittavan.
Ollaanko?RoadWarrior kirjoitti:Kysynpähän vaan, että jos Cenan voiton veikanneille ei anneta nyt pisteitä, niin miksi sitten ollaan valmiit antamaan pisteitä silloin kun joku veikkaa openeriksi sellaista ottelua jota ei ole veikkauksessa ollut mukana osuen veikkauksessaan oikeaan.
Joo, kyllä minäkin olen päivän mietittyäni tullut siihen tulokseen että pisteet annetaan. Se on oikein ja kohtuullista kaikkia osapuolia kohtaan. Joten kohta ehkä veikkausten kimppuun.Henkilökohtaisesti olen vahvasti sitä mieltä, että Cenan voiton veikanneille kuuluu antaa pisteet, koska kuka tahansa olisi halutessaan voinut veikata Miziä ottelun voittajaksi ja Cenan voitto sitä paitsi oli niin varma, että kukaan ei tosissaan uskonut kenenkään muun voittavan, vaikka jotkut eivät veikkauksessa veikanneetkaan Cenan voittavan.
Tämä oli sitten tässä.
Tämä oli sitten tässä.
No niin, jälleen on yksi PPV takana, mitkä fiilikset?
Itsellänihän meni vaihteeksi päin metsiä.
Itsellänihän meni vaihteeksi päin metsiä.
Tämä oli sitten tässä.
Tämä oli sitten tässä.
Kerrankin meni loistavasti! Oisin saanut yhtä monta pistettä kuin Risbe jos oisin uskonut itseäni muiden sijasta ja veikannut että mikään mestaruus ei vaihdu kuten alunperin meinasin. Darn.
All your message are belong to me.
Pakko oli koittaa vähän riskiä ottaa, ettei veikkaisi täysin samalla tavalla kuin muutkin. Tällä kertaa se kostautui, ja jäätiin kauaksi taakse. NOUH.
"Your arms are just too short to box with God!"
- Darien Fawks
Ihan hanurista kaikki.

- RoadWarrior
Ensimmäisen kerran tällä kaudella onnistuin veikkauksessa ja palkintokorokesija jäi vaivaisen yhden pisteen päähän.
Kierros toki oli helppo ja siitä kertoo se, että jos oikein laskin niin itse jäin ainoastaan kolmen pisteen päähän kierroksen maksimipisteistä ja voittaja jäi ainoastaan yhden pisteen päähän maksimipisteistä, mutta helposta kierroksesta huolimatta jotkut epäonnistuivat veikkauksessa.
Kierros toki oli helppo ja siitä kertoo se, että jos oikein laskin niin itse jäin ainoastaan kolmen pisteen päähän kierroksen maksimipisteistä ja voittaja jäi ainoastaan yhden pisteen päähän maksimipisteistä, mutta helposta kierroksesta huolimatta jotkut epäonnistuivat veikkauksessa.
WWE on kyl niin ennalta-arvattavaa shittii et ei näissä veikkauksissa oo paljoo jännitettävää. Ja hei come on dudes, meikä neljäntenä. Hävetkää.