Mitä valmistaja tekee usein, jos ostat vaikkapa jonkin elintarvikkeen jossa on jotain mitä ei sinne kuulu? Et voi millään todistaa, ettet olisi itse laittanut pakettiin mitään ylimääräistä ja tähän valmistaja voisi halutessaan vedota. Siitä huolimatta valmistaja yleensä korvaa tuotteen. Tai ostat farkut ja huomaat niissä olevan jokin vika -> yleensä liike tai valmistaja korvaa, vaikka olisit voinnut hajottaa farkut tahallaan.
Mitä tekee WWE? Ostat tuotteen, ja he tietävät hyvin ettei palvelu toimi - ei korvausta.
Yleensä valmistaja haluaa taata ostajan tyytyväisyyden, jotta tämä ostaisi heidän tuotteitaan jatkossakin, vaikka nimenomaan heidän tuotteitaan ei mistään ilmaiseksi saakaan (farkkuja ja ruokaa on vaikea warettaa). Samaan aikaan WWE tietää hyvin, kuinka monet ihmiset tukevat piratismia ja kuinka helppoa ihmisille on saada heidän tuotteensa myös ilmaiseksi jotakin muuta kautta, silti heitä ei kiinnosta.
DeadManWalking kirjoitti:No niin, eli olet tiennyt riskit ostaessasi kyseisen tuotteen.
Mikä ihmeen WWE fanboy sinä olet? Susta on noin "ihan ok" vetää rahat niiltä vannoutuneilta asiakkailta, jotka eivät ole tarpeeksi mulkkuja, että katsoisivat lähetyksen piraattistreamista vedoten johonkin ehtoihin? Saatika mennä sen jälkeen pöydän taakse vikisemään ja ihmettelemään kuinka maksavien asiakkaiden määrä vähenee vähenemistään?
Itse en enään jatkossa WWE:n ppv-palveluun koske. En siksi, että olisin katkera tai muuta vastaavaa, vaan siksi, että en halua tuntea oloani jälleen henkisesti persraiskatuksi. Kun ei yhtiötä kerran kiinnosta panostaa tuotteeseen, niin mielummin kannan rahani jonnekin muualle.
Tosin sitä panostamottumuuttahan WWE:ssä on ollut havaittavissa jo kauan show:nkin osalta; ei paljoa oo kiinnostanu rakentaa "jotain v***n matseja" tai "jotain v***n kayfabeja". Lätkitään sinne 'Maniaan, jonka pitäisi olla se vuoden upein tapahtuma, matsit sen suuremmitta mietteitä. Kuhan saadaan 4h ohjelma niin voidaan kääriä tyytyväisenä hillot.
Olen ilmaissut mielipiteeni moneen kertaan ja selkeästi, tämä olkoon viimeinen kommenttini tähän asiaan liittyen.