Yleiset kysymykset
- MR.Off Topic
Re: Yleiset kysymykset
^ Lueppa vaikka minun viesti. Niimpä.
Juu kyllä mä luin. Tuli nyt vaan mieleen, kun aina Cenasta puhuttaessa jaksetaan korostaa sitä, ettei hän häviä puhtaasti kenellekkään. Huonosta bookkauksesta ei hirveästi vaan puhuta, vaan aina tästä odsien biittaamisesta yms.MR.Off Topic kirjoitti:^ Lueppa vaikka minun viesti. Niimpä.
Cenan vihaajat puhuu hänen häviättömyydestä, muut puhuu huonosta bookkauksesta.
“There’s a thin line between being a hero and being a memory.”
Itseäni v***ttaa se että Cenan hahmoa kehitetään vain näennäisesti ja feudi kerrallaan. Parhaimpina esimerkkeinä viimevuosilta Nexus, Punk, Kane ja Rock -feudit. Nexuksen riveissä Cenan hahmoon tuotiin täysin uusi ulottuvuus, mies meinasi rikkoa omat periaatteensa saadakseen pitää työnsä, ja harkitsi vakavissaan estävänsä Randy Ortonin voiton Wade Barretista... kunnes feudi oli ohi ja oli aika rebootata Cena hymypojaksi. Summer Of Punkista vähän heikot muistikuvat muiden tekemisten osalta kuin nimikkohahmon, mutta IIRC Cenasta muokattiin tuolloin taas kerran kyseenalaiset moraalit omaava hahmo, kun mies ensin tuli niittaamaan rankan ottelun päätteeksi mestaruuden voittaneen Rey Mysterion, ja juhlisti itseään kuin oikeaa mestaria kunnes Punk tuli hakemaan roolia. Muistini mukaan Cena vaikutti tuolloin epävarmalta ja nöyrältä ja tavallaan Punkia symppaavalta mieheltä joka tahtoi oikeasti näyttää kykenevänsä voittamaan... kunnes feudi oli ohi ja oli aika rebootata Cena hymypojaksi. Kane-feudi oli mielestäni yksi tuon vuoden parhaita kaikessa muussa kuin kehätoiminnassa. Rise Above Hate -Cenan promot olivat loistavia, yleisön tiedostaminen oli mahtavaa, Kane takapiruna joka yritti provosoida Cenan syleilemään vihaa oli mahtava, ja se vuoden viimeinen Raw joka päättyi Cena Sucks - Lets Go Cena -huutoihin todella hyvä. Kaikki oli hienosti ja Cena vaikutti oikeasti kehittyneen.. Kunnes feudi oli ohi ja oli aika rebootata Cena hymypojaksi. Ja sitten tämä Rock -kuvio, joka oli naurettava jo senkin takia että Cenan hyvä vuosi päätettiin kaksi kuukautta ennen sen huipennusta retconnata huonoksi, mutta noiden parin kuukauden aikainen redemption-kuvio olisi oikeasti voinut olla hyvä jos sitä olisi seurattu, sillä ne hetket jolloin Cena vaikutti tahtovansa oikeasti voittaa ja lähes pakkomielteisesti ja ylimielisesti tarvitsevansa sitä voittoa olivat kultaa.. kunnes feudi oli ohi ja Cena rebootattiin TAAS hymypojaksi.
- MR.Off Topic
Monesti sama asia. Lisäksi itse uskon, että John Cenalla on erittäin paljon tekemistä sen kanssa, miten häntä bookataan. WWE on jo kauan sitten asettanut miehen sellaiseen asemaan, että mies voi melkein sanella mitä tekee ja mitä ei.Juge kirjoitti:Cenan vihaajat puhuu hänen häviättömyydestä, muut puhuu huonosta bookkauksesta.
EDIT: Ja tuo ylläoleva on spekulointia. En tiedä, mutta oletan niin.
Jos "ylläoleva" tarkoittaa miun viestiä niin en oikein itsekään tiedä mitä se on. Ei ainakaan faktoja. Lähinnä omia muistikuvia ja avautumista ja ärtymystä siihen että joka feudi johon Cena ottaa osaa loppuu niin että ollaan taas lähtöpisteessä. Hahmonkehityksen osalta siis, WWE Universe ehkä vähän muuttunut.MR.Off Topic kirjoitti:
- MR.Off Topic
Ylläoleva oli oman viestini ylläoleva teksti.Japeet kirjoitti:Jos "ylläoleva" tarkoittaa miun viestiä niin en oikein itsekään tiedä mitä se on. Ei ainakaan faktoja. Lähinnä omia muistikuvia ja avautumista ja ärtymystä siihen että joka feudi johon Cena ottaa osaa loppuu niin että ollaan taas lähtöpisteessä. Hahmonkehityksen osalta siis, WWE Universe ehkä vähän muuttunut.MR.Off Topic kirjoitti:
- Koopatroopa
Joo ok, Cenan ongelma todellakin on tuo, ettei hän häviä koskaan. Se on tullut tässä ketjussa jo harvinaisen selväksi.Juge kirjoitti:Eli suurin ongelma on se, ettei Cena häviä juuri koskaan? Ok.
Vihaatko Koopatroopa myös Undertakeria?
Ja juurihan tuossa sanoin, että markkaan Takeria. Taker osaa muutenkin tarpeen tullen hävitä joko nouseville tähdille tai sitten ihan toisille ME-nimille. Taker on myös kehittänyt hahmoaan välillä muutenkin kuin American Badass -aikoina.
Äkkiseltään tuli mieleen ainakin nämä, kenelle Taker on hävinnyt puhtaasti silloin, kun on itse ollut kova ME-nimi:
Stone Cold Steve Austin (Attitude Era)
The Rock (2002)
Triple H (2002)
Brock Lesnar (2002)
The Great Khali (2006)
Kurt Angle (2006)
Batista (2007)
Big Show (2009)
Kane (2010)
Ja kohta varmaan sanot, että Taker on ylipäätään hävinnyt viimeksi 2010. Joo tiedetään, mutta arvaas kuinka monta matsia mies on paininut tuon jälkeen?
Darien Fawks kirjoitti: Etkö ymmärrä, että mielipiteesi on subjektiivinen?
Miksi Michael Colea vihataan yleisesti IWC:ssä? Miksi hän on huono?
Itseäni Cole on vituttanut vain vammaisella heel-kaudellaan ja sillonkin se lienee vain onnistunut roolisuoritus?
Itseäni Cole on vituttanut vain vammaisella heel-kaudellaan ja sillonkin se lienee vain onnistunut roolisuoritus?
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Michael Cole on WWE:n Mika Saukkonen.Dorian kirjoitti:Miksi Michael Colea vihataan yleisesti IWC:ssä? Miksi hän on huono?
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
- Mr.Perfekt
Michael Colea vihataan koska se on "cool" juttu tehdä. Tyyppi tekee vaan työnsä, ja varsinkin Lawlerin sydänkohtauksen aikoihin itselle valkeni millainen ammattilainen Cole oikeasti on selostamossa.
- Koopatroopa
Itse olen aina pitänyt Colesta selostajana oikein paljon. Tyypillä on miellyttävän kuuloinen ääni, tietämystäkin löytyy ja ei ole muutenkaan rasittavan kuuloinen, toisin kuin Lawler.
Darien Fawks kirjoitti: Etkö ymmärrä, että mielipiteesi on subjektiivinen?
Tai sitten se vaan on ihan v***n ärsyttävä? No ei Cole onneksi nykyään ole niin ärsyttävä kuin silloin vähän aikaa sitten vetäessään sitä typerää roolia. King on tällähetkellä ylivoimaisesti rasittavin selostaja ketä WWE:stä löytyy. Cole ja JBL olis ihan riittävä parivaljakko.Mr.Perfekt kirjoitti:Michael Colea vihataan koska se on "cool" juttu tehdä.
- Mr.Perfekt
Cole on usein rasittava, myönnän, mutta jotkut ihmiset jotka eivät osaa muodostaa omia mielipiteitään "vihaavat" Colea koska se on ns. "cool" juttu tehdä, niinkuin sanoin.Ravenwood kirjoitti:Tai sitten se vaan on ihan v***n ärsyttävä? No ei Cole onneksi nykyään ole niin ärsyttävä kuin silloin vähän aikaa sitten vetäessään sitä typerää roolia. King on tällähetkellä ylivoimaisesti rasittavin selostaja ketä WWE:stä löytyy. Cole ja JBL olis ihan riittävä parivaljakko.Mr.Perfekt kirjoitti:Michael Colea vihataan koska se on "cool" juttu tehdä.
Lukiko kukaan sitä Colen haastattelua jonka linkkasin tuonne shootit ja haastikset -topiciin? Tosi mielenkiintoista settiä ja mies itsekin puhuu syistä häneen kohdistuvassa vihassa ja mitä mieltä itse oli heel-roolistaan. Myös alkupään ura ja silloin heat saa aikaa. Lawlerin sydänkohtauksen selostamiskuvailukin löytyy.
PG-aikakaudella kylmän väreet aiheuttaa lähes aina Colen kommentti "It is electric in <insert town>". Mies on kyllä parhaimmillaan hyvin karismaattinen ja taitava selostaja. Jo Jim Rossin halvaantumisen aikoihin hän näytti kyntensä eikä kyllä jäänyt tuolloinkaan kovin paljoa varjoon muille kommentaattoreille. Nykyään Cole täydentää mainiosti selostustiimiä ja toisinaan miehen pointit ovat varsin hyviä. Jerry Lawleria hän ei silti pysty voittamaan, mutta tulee hyvin vanavedessä.
- Mr.Perfekt
Juu on tullut lukaistua tuo kyseinen haastis, jostain muulta sivulta tosin. Hyvää settiä.Japeet kirjoitti:Lukiko kukaan sitä Colen haastattelua jonka linkkasin tuonne shootit ja haastikset -topiciin? Tosi mielenkiintoista settiä ja mies itsekin puhuu syistä häneen kohdistuvassa vihassa ja mitä mieltä itse oli heel-roolistaan. Myös alkupään ura ja silloin heat saa aikaa. Lawlerin sydänkohtauksen selostamiskuvailukin löytyy.
Kattelin tossa vanhoja Smäkki videoita tubesta, ja törmäsin tähän
Ajattelin kysyä, että tietääkö kukaan että kuuluiko tuo storylineen vai oliko ihan legittiä? En löytänyt googlettamalla mitään tietoa. Storylinelta kyllä vaikuttaa.
Ajattelin kysyä, että tietääkö kukaan että kuuluiko tuo storylineen vai oliko ihan legittiä? En löytänyt googlettamalla mitään tietoa. Storylinelta kyllä vaikuttaa.
"Wrestling is supposed to be fun."
- Dean Ambrose
- Dean Ambrose
- Jack DiBiase
- Moderaattori
STILL REAL TO ME DAMMIT!Morbicae_ kirjoitti:Kattelin tossa vanhoja Smäkki videoita tubesta, ja törmäsin tähän
WE BACK YA'LL?!
Jostain muistan lukeneeni että tuolla haettiin heattia JBL:llä tuolloin aikoinaan. Voipi olla että olen väärässäkin. :/Morbicae_ kirjoitti:Kattelin tossa vanhoja Smäkki videoita tubesta, ja törmäsin tähän
"If you combined Paul Heyman and Big E, you would have one full haircut"
Tällähän myytiin vain Eddien tajutonta verenvuotoa hänen WWE:n mestaruusottelussaan JBL:ää vastaan Judgment Dayssä. Täysin storyline siis kyseessä.Wanhus kirjoitti:Jostain muistan lukeneeni että tuolla haettiin heattia JBL:llä tuolloin aikoinaan. Voipi olla että olen väärässäkin. :/Morbicae_ kirjoitti:Kattelin tossa vanhoja Smäkki videoita tubesta, ja törmäsin tähän
Eniten yhtaikaisia käyttäjiä on ollut 143 kpl, 16 Syys 2009, 18:42
Olen toisiaan miettinyt ja nyt päätän kysyä: osaako joku sanoa mitä tänä kauniina päivänä tapahtui?
Olen toisiaan miettinyt ja nyt päätän kysyä: osaako joku sanoa mitä tänä kauniina päivänä tapahtui?
Hmm... Uusi foorumi avattiin?Kuunlento kirjoitti:Eniten yhtaikaisia käyttäjiä on ollut 143 kpl, 16 Syys 2009, 18:42
hevosen k**pä
Kenitys kirjoitti:Veikkaan vahvasti, että kaikki tulivat juhlistamaan vasta läpimurtoaan odottavan 25-vuotiaan miehenalun Arttu Wiskarin syntymäpäiviä, koska tiesivät tältä laudalta löytyvän DeadManWalking-nimimerkkiä kantava herran intohimoinen fani.
- The Rocker
Se päivä oli ihan yhtä tapahtumarikas kuin kaikki muutkin päivät. Silloin vain sattui olemaan ennästypaljon jengiä hereillä samaan aikaan.Kuunlento kirjoitti:Eniten yhtaikaisia käyttäjiä on ollut 143 kpl, 16 Syys 2009, 18:42
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Koska viimeksi heel on voittanut WWE:ssä I Quit-ottelun?
“There’s a thin line between being a hero and being a memory.”